Lllllll

Op zoek naar ervaringen :) dr verdonck

Recommended Posts

Heey iedereen,

nu donderdag (2 november 2017) heb ik mijn eerste consult bij dr verdonck in de belgian breast clinic. Heb alleen zoveel twijfels over wat ik wil.. rond of anatomisch.. en heb ook zoveel schrik omdat ik al heb gezien dat de borsten zo ongelijk zijn dat een nieuwe operatie nodig is... ik ben 20 jaar en heb een kindje , ben 1m56 en weeg 57 kg , nog iemand die ong dezelfde bouw heeft als mij en zijn ervaring wil delen met mij , hierbij ook een foto hoe het er nu uitziet . Hopelijk kan iemand me snel helpen xxx

image.jpg

Hoi @Lllllll ik heb geen ervaring met jouw situatie maar ga gewoon het  gesprek in met al je vragen. De chirurg heeft heel veel ervaring en kan jou heel goed advies geven over wat het mooiste resultaat geeft. Ben benieuwd. Laat je weten hoe het was?

Hoi @Lllllll 

Je hebt ook nog de ronde prothese maar dan 85% gevult. Dit geeft een heel natuurlijk resultaar.

Het is eerst even afwachten wat de arts zegt!

En staat je niet blind op 1 chirurg, soms is het goed om bij meerdere een afspraak te maken.

Maar wacht eerst je consult voor morgen af of jij tevreden bent met zijn advies, dat is het belangrijkste!

Neem je wel voorbeeld foto's mee van wat je wilt?

Dan kan hij wellicht nog beter advies geven.

Heel veel succes en plezier morgen!

@Lllllll goedemorgen! Dr Verdonck is een hele fijne en kundige arts, hij zal je laten passen en kijken wat er nodig is om jouw gewenste resultaat te geven. Ik ben 18/10 door hem geopereerd en heb 355cc Motiva laten plaatsen. Mijn voorsituatie was na 2 zwangerschappen  een 75A, nu draag ik een 75D. Ik ben 164cm en weeg 58 kg. Ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je even kijken! Probeer de vragen die je voor dr Verdonck hebt op te schrijven, zodat je niks vergeet. Je kunt natuurlijk altijd nog een 2e keer op consult, heb ik na veel twijfelen over de maat ook gedaan ;)

Succes alvast morgen!

Bedankt voor je reactie ! Ah dat wist ik niet , dat zou mss wel iets voor mij zijn. 

Goh heb niet direct voorbeeldfoto's maar misschien kan ik eens in albums kijken op dit forum. 

Dankjewel !

Heey bedankt ! 

Ik zou zelf ook graag een D hebben , misschien een E maar niet groter denk ik... ben gewoon zo bang dat mijn borsten super ongelijk gaan zijn want dat heb ik hier al gelezen op dit forum . Ik heb al een vragenlijstje opgemaakt, hopelijk zal dokter verdonck mij helpen om de juiste keuze te maken :) 

hoe viel de pijn mee? X

Zo op de foto lijken ze niet erg verschillend, maar je ziet dat zelf vaak beter. Veel hebben voor de operatie een verschil tussen de borsten, soms worden er bij grotere verschillen 2 verschillende maten implantaten geplaatst.  De pijn viel mij wel erg mee, de eerste 3 dagen kan je weinig. Dus veel op de bank zitten en voor t hoognodige de bank even af. Die dagen heb ik ook op de bank geslapen, omdat zittend slapen t fijnst was. Dag 5 slikte ik geen pijnstilling meer en ging t eigenlijk al gauw beter. Nu alleen bij verkeerde bewegingen wat last, maar kan de meeste dingen weer gewoon doen.

X

Heey,

je vroeg om te laten weten hoe het was geweest, een hele vriendelijke man maar heb slecht nieuws gekregen . Moet een borstlift doen voor ik een vergroting kan doen, kwam heel hard aan want ben nog maar 20 x

He @Lllllll ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent! Misschien een goed idee om ook naar andere pc te gaan. Ik heb hier regelmatig gelezen dat de ene pc zegt een borstlift en de ander niet. Volgens mij kan dr Nio ook vaak borstvergrotingen doen zonder lift