Lllllll

Op zoek naar ervaringen :) dr verdonck

Recommended Posts

Heey iedereen,

nu donderdag (2 november 2017) heb ik mijn eerste consult bij dr verdonck in de belgian breast clinic. Heb alleen zoveel twijfels over wat ik wil.. rond of anatomisch.. en heb ook zoveel schrik omdat ik al heb gezien dat de borsten zo ongelijk zijn dat een nieuwe operatie nodig is... ik ben 20 jaar en heb een kindje , ben 1m56 en weeg 57 kg , nog iemand die ong dezelfde bouw heeft als mij en zijn ervaring wil delen met mij , hierbij ook een foto hoe het er nu uitziet . Hopelijk kan iemand me snel helpen xxx

image.jpg

Hoi @Lllllll ik heb geen ervaring met jouw situatie maar ga gewoon het  gesprek in met al je vragen. De chirurg heeft heel veel ervaring en kan jou heel goed advies geven over wat het mooiste resultaat geeft. Ben benieuwd. Laat je weten hoe het was?

Hoi @Lllllll 

Je hebt ook nog de ronde prothese maar dan 85% gevult. Dit geeft een heel natuurlijk resultaar.

Het is eerst even afwachten wat de arts zegt!

En staat je niet blind op 1 chirurg, soms is het goed om bij meerdere een afspraak te maken.

Maar wacht eerst je consult voor morgen af of jij tevreden bent met zijn advies, dat is het belangrijkste!

Neem je wel voorbeeld foto's mee van wat je wilt?

Dan kan hij wellicht nog beter advies geven.

Heel veel succes en plezier morgen!

@Lllllll goedemorgen! Dr Verdonck is een hele fijne en kundige arts, hij zal je laten passen en kijken wat er nodig is om jouw gewenste resultaat te geven. Ik ben 18/10 door hem geopereerd en heb 355cc Motiva laten plaatsen. Mijn voorsituatie was na 2 zwangerschappen  een 75A, nu draag ik een 75D. Ik ben 164cm en weeg 58 kg. Ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je even kijken! Probeer de vragen die je voor dr Verdonck hebt op te schrijven, zodat je niks vergeet. Je kunt natuurlijk altijd nog een 2e keer op consult, heb ik na veel twijfelen over de maat ook gedaan ;)

Succes alvast morgen!