Ga naar inhoud

FinalyNewBoobies : 28 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Goedenavond dames,

 

Heb mij een tijdje geleden al aangemeld, maar nu eigenlijk pas echt in gebruik ☺️

 

Ik heb mijn operatie ingepland staan op 28 december bij Dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek.

 

Ik probeer hier nog wat tips te vinden over het herstel en eventueel ervaringen uit wisselen.

 

Groetjes,

Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sil! 

 

:viannen_01:

 

Je bent ook een december dame! Ik ben 22 december aan de beurt bij dr nio! 

Als je het leuk vind is er ook een decemberdamesclub  genaamd alle kerstballen verzamelen.  Je kunt hem vinden bij clubs.

Daar kletsen we zonder elkaars operatieverslagen te vervuilen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FinalyNewBoobies

 

hoi hoi,

 

Fijn dat je nu echt de knoop hebt doorgehakt en jezelf nu een mooi kerst cadeau gaat geven.

 

Ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslegen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei gastmama:

Hoi sil! 

 

:viannen_01:

 

Je bent ook een december dame! Ik ben 22 december aan de beurt bij dr nio! 

Als je het leuk vind is er ook een decemberdamesclub  genaamd alle kerstballen verzamelen.  Je kunt hem vinden bij clubs.

Daar kletsen we zonder elkaars operatieverslagen te vervuilen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

@FinalyNewBoobies

 

hoi hoi,

 

Fijn dat je nu echt de knoop hebt doorgehakt en jezelf nu een mooi kerst cadeau gaat geven.

 

Ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslegen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei FinalyNewBoobies:

Tnx voor de tip!

Wat krijg jij precies?

Ik ga eens even kijken bij de kerstballen verzamelen ☺️

ik krijg de monoblock hydrogel bij dr nio. waarschijnlijk 340 cc maar op 24 november ga ik de laatste keer passen en dan weet ik de uiteindelijke cc's. ik val namelijk nog af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei FinalyNewBoobies:

Oké? Ik krijg ook 340 cc.

welke mt heb jij nu en waar denk je naartoe te gaan?

Ik zit op een lege b ongeveer. En met de 340 hoop ik naar een D toe te gaan. Ik ben nogal afgevallen waardoor ik alleen onderaan nog een beetje weefsel heb... ik moet nog 2 kilo en dan ben ik op de 65 kilo!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.