Ga naar inhoud

Vergoeding vgz


anoniem89

Aanbevolen berichten

Hoi zijn er dames die een vergoeding hebben gekregen vanuit VGZ ik heb vandaag een echo gehad waaruit bleek dat er aan bijde kanten 0.7cm borstklierweefsel te zien is. Ik twijfel echter om door te gaan met de vergoeding procedure omdat ik bang ben dat vgz moeilijk gaat doen. Er is namelijk een ini mini borstplooi misschien wel te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Germaine89:

Hoi zijn er dames die een vergoeding hebben gekregen vanuit VGZ ik heb vandaag een echo gehad waaruit bleek dat er aan bijde kanten 0.7cm borstklierweefsel te zien is. Ik twijfel echter om door te gaan met de vergoeding procedure omdat ik bang ben dat vgz moeilijk gaat doen. Er is namelijk een ini mini borstplooi misschien wel te zien. 

Ik zou t evengoed proberen, nee heb je ja kun je krijgen, scheelt je een paar duizend euro... Weet je hoeveel bh's en bikini's je daarvan kunt kopen haha. Ik ben door werk redelijk bekend met de diverse zorgverzekeringen, t zijn allemaal mieren#$$# maar vgz is de ergste niet hoor. Gewoon proberen kun je van je eigen geld op vakantie met een koffer vol bikini's ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, ik gun het je van harte 0,7 is niet veel, ik had na 2 zwangerschappen nog maar 1,5 cm eigen weefsel en daar werd ik ook niet blij van maar was teveel om voor vergoeding te kunnen gaan. Je betaald elke maand genoeg aan je zorgverzekering toch;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :) ik heb ook een zwangerschap achter de rug..maar er is totaal niets veranderd aan mijn borsten zo weinig is het! Jammer dat je er dan net boven zit he :( . Juist dat vind ik nu ook we betalen er genoeg aan! En verder heb ik nooit iets dus "gelukkig". Ik ben benieuwd.  Zenuwslopend dit ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.