Ga naar inhoud

Grote open wond 3wk na borstverkleining


Gast Meidenmama

Aanbevolen berichten

Op 11-11-2017 om 21:15 zei Meidenmama:

Hey! Was wel even schrikken ja toen het ineens helemaal open lag.. dat was ook vooral emotioneel even een zware teleurstelling. Ik moet nu elke week langs de chirurg, hij wil het goed in de gaten houden. Het ziet er volgens hem goed uit nu, en zou voor kerst nog dicht moeten zijn.. laten we het hopen..:)

 

Mijn rechterborst is helemaal dicht, dus die ben ik aan het smeren. Op de open wond gaat nu sochtends en savonds een absorberend verband (/maandverband) erg charmant.. en ook jammer dat ik voorlopig nog met sportbhs loop, maar het is helaas niet anders.

Ja emotioneel hakt het erg in. Je weet dat je complicaties kan krijgen maar hoopt dat het jouw niet gebeurd. Mijn arts zei toen al dat gek genoeg het vaak links is die minder goed heelt. Bij jouw is het ook links zie ik. En ja die andere bh lonkt zo maar over een poosje als alles achter de rug is ben je het ook zo weer vergeten. Ik gebruikte zoogkompressen.  Maandverband is wat broeieriger vanwege het plastic aan de onderkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
1 uur geleden zei LiaLa:

Ja emotioneel hakt het erg in. Je weet dat je complicaties kan krijgen maar hoopt dat het jouw niet gebeurd. Mijn arts zei toen al dat gek genoeg het vaak links is die minder goed heelt. Bij jouw is het ook links zie ik. En ja die andere bh lonkt zo maar over een poosje als alles achter de rug is ben je het ook zo weer vergeten. Ik gebruikte zoogkompressen.  Maandverband is wat broeieriger vanwege het plastic aan de onderkant. 

Dat is wel slim van die zoogkompressen.. die zijn ook een stuk kleiner! Ga ik ook eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi @Meidenmama en @LiaLa Ik lees dit topic nu pas.:kez_11:  Ik hoop dat het ondertussen goed met jullie gaat.

Ik had mijn BVK op 6 december en kreeg in de 5de week gaatjes onderaan rechts.

Zo erg als bij jullie is het (nog) niet en ik hoop ook niet dat het zo wordt. Ik ga ook wekelijks langs de chirurg en ontsmet 2 keer per dag met Isobetadine, dan droogdeppen en Melolin gaasje erop. Slapen doe ik ondertussen zonder sportBH maar wel met Melolin en topje.

Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dit niet gezien heb voor mijn BVK. Brrrrr.

Ik ga zo meeteen bij LiaLa even kijken.

Bedankt om jullie foto's te delen. :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
23 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hoi @Meidenmama en @LiaLa Ik lees dit topic nu pas.:kez_11:  Ik hoop dat het ondertussen goed met jullie gaat.

Ik had mijn BVK op 6 december en kreeg in de 5de week gaatjes onderaan rechts.

Zo erg als bij jullie is het (nog) niet en ik hoop ook niet dat het zo wordt. Ik ga ook wekelijks langs de chirurg en ontsmet 2 keer per dag met Isobetadine, dan droogdeppen en Melolin gaasje erop. Slapen doe ik ondertussen zonder sportBH maar wel met Melolin en topje.

Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dit niet gezien heb voor mijn BVK. Brrrrr.

Ik ga zo meeteen bij LiaLa even kijken.

Bedankt om jullie foto's te delen. :53:

 

 

Hey,

 

Ik zit nog steeds te wachten totdat het dicht is.. het wil maar niet vlotten..

 

Fijn dat het bij jou niet zo erg is. Bij mij zat er waarschijnlijk een ontsteking waardoor het open sprong door de druk. Nu heb ik het probleem dat mijn huid niet terug wil groeien over het laatste stukje vlees. Over 2 dagen moet ik weer naar de chirurg, dan zal hij het wel weer aanstippen met zilvernitraat.. voor de 3e keer.. zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Meidenmama:

Hey,

 

Ik zit nog steeds te wachten totdat het dicht is.. het wil maar niet vlotten..

 

Fijn dat het bij jou niet zo erg is. Bij mij zat er waarschijnlijk een ontsteking waardoor het open sprong door de druk. Nu heb ik het probleem dat mijn huid niet terug wil groeien over het laatste stukje vlees. Over 2 dagen moet ik weer naar de chirurg, dan zal hij het wel weer aanstippen met zilvernitraat.. voor de 3e keer.. zucht..

Goh, wat erg! Ik wens je nog veel sterkte en ik doe zelf nog maar voorzichtig. Hoe lang ben jij nu post OP? Ik ben nu 7 weken en half. Ik heb donderdag terug een controle bij de chirurg. Snel beterschap voor jou. Wat doe jij van verzorging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2018 om 19:41 zei Doe ik het of niet?:

Hoi @Meidenmama en @LiaLa Ik lees dit topic nu pas.:kez_11:  Ik hoop dat het ondertussen goed met jullie gaat.

Ik had mijn BVK op 6 december en kreeg in de 5de week gaatjes onderaan rechts.

Zo erg als bij jullie is het (nog) niet en ik hoop ook niet dat het zo wordt. Ik ga ook wekelijks langs de chirurg en ontsmet 2 keer per dag met Isobetadine, dan droogdeppen en Melolin gaasje erop. Slapen doe ik ondertussen zonder sportBH maar wel met Melolin en topje.

Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dit niet gezien heb voor mijn BVK. Brrrrr.

Ik ga zo meeteen bij LiaLa even kijken.

Bedankt om jullie foto's te delen. :53:

 

 

 

23 uur geleden zei Meidenmama:

Hey,

 

Ik zit nog steeds te wachten totdat het dicht is.. het wil maar niet vlotten..

 

Fijn dat het bij jou niet zo erg is. Bij mij zat er waarschijnlijk een ontsteking waardoor het open sprong door de druk. Nu heb ik het probleem dat mijn huid niet terug wil groeien over het laatste stukje vlees. Over 2 dagen moet ik weer naar de chirurg, dan zal hij het wel weer aanstippen met zilvernitraat.. voor de 3e keer.. zucht..

 

Vervelend hoor, bij mij kwam er gisteren zowaar nog steeds een half opgeloste hechting naar buiten. De deuk wordt ook steeds minder diep. Maar goed we zijn dan ook 16 maanden verder. Sterkte meiden, komt uiteindelijk weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
Op 28-1-2018 om 19:24 zei Doe ik het of niet?:

Goh, wat erg! Ik wens je nog veel sterkte en ik doe zelf nog maar voorzichtig. Hoe lang ben jij nu post OP? Ik ben nu 7 weken en half. Ik heb donderdag terug een controle bij de chirurg. Snel beterschap voor jou. Wat doe jij van verzorging?

Ik zit nu op de 16 weken.. morgenochtend weer naar pc.. hij zal het wel weer gaan aanstippen met zilvernitraat. Ik doe nu enkel nog een inlegkruisje in mn bh tegen het lekken, deze plakt niet vast, gaasjes bleven vastplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Meidenmama:

Ik zit nu op de 16 weken.. morgenochtend weer naar pc.. hij zal het wel weer gaan aanstippen met zilvernitraat. Ik doe nu enkel nog een inlegkruisje in mn bh tegen het lekken, deze plakt niet vast, gaasjes bleven vastplakken.

@Meidenmama en @LiaLa Wat erg dat jullie na zoveel tijd nog problemen hebben. Bij mij kruipen de wondranden langzaam naar elkaar toe. Maar ik ben ook nog bang dat het weer erger wordt of dat ik iets stom doe waardoor het terug open gaat.

En @LiaLa; na 16 maanden komt er nog een half opgeloste hechting uit! Dat moet bijzonder vervelend zijn.

@Meidenmama ik gebruik Melolin verbandjes op mijn wondje. Die hebben een gladde kant die ook niet in de wond plakt. Ik krijg ze op voorschrift van mijn PeeCee. Misschien is dat ook iets voor jou?

Bedankt nog eens om jullie verhaal te delen. Ik heb donderdag ook weer een consult bij de PeeCee en ik verwacht dat hij gaat zeggen dat hij me niet zo kort meer moet opvolgen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 21:04 zei Doe ik het of niet?:

@Meidenmama en @LiaLa Wat erg dat jullie na zoveel tijd nog problemen hebben. Bij mij kruipen de wondranden langzaam naar elkaar toe. Maar ik ben ook nog bang dat het weer erger wordt of dat ik iets stom doe waardoor het terug open gaat.

En @LiaLa; na 16 maanden komt er nog een half opgeloste hechting uit! Dat moet bijzonder vervelend zijn.

@Meidenmama ik gebruik Melolin verbandjes op mijn wondje. Die hebben een gladde kant die ook niet in de wond plakt. Ik krijg ze op voorschrift van mijn PeeCee. Misschien is dat ook iets voor jou?

Bedankt nog eens om jullie verhaal te delen. Ik heb donderdag ook weer een consult bij de PeeCee en ik verwacht dat hij gaat zeggen dat hij me niet zo kort meer moet opvolgen.

x

 

 Klinkt erger dan het is, het is niet meer dan een puistje :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.