Ga naar inhoud

Dr. Bruno De Meyere


Aanbevolen berichten

Dag allen

Ik ben een meisje van 18, en heb echt niets meegekregen van borsten jammer genoeg... Ik ben 1m69, 49kg en heb een 70AA cup. Ik heb gewacht tot ik meerderjarig was en nu ben ik dus volop op zoek naar de perfecte plaats en chirurg waar ik mijn borsten kan laten vergroten. Ik weet het, ik ben nog heel jong maar al sinds mijn 13de kamp ik met een enorm laag zelfvertrouwen en ik heb nu echt het gevoel dat het genoeg is geweest en ik me vrouw wil gaan voelen. Mijn mama was net hetzelfde als ik (dus het zit echt wel in de genen) en zij heeft rond haar 30ste ook een borstvergroting laten doen. Ook zij steunt mij volledig en vindt het totaal niet nodig dat ik er even lang ongelukkig moet mee rondlopen als haar. Ik heb wat zitten rondkijken en heb al vele goede ervaring gelezen over Dr. De Meyere van Artemedis. Nu vraag ik mij af hoeveel jullie hebben betaald bij hem bij een gewone borstvergroting met siliconen. Aangezien ik dus nog jong ben is mijn budget nog redelijk beperkt, maar heb het er wel voor over... Aan degenen die al ervaring hebben met deze chirurg, zouden jullie die met mij willen delen? Of als jullie andere goede chirurgen kennen in de buurt van Oost-Vlaanderen, laat maar gerust weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat gedaan en vond niet echt veel recensies over hem, ook niet echt over zijn prijs... Maar ik heb gisteren toch een afspraak gemaakt bij Dr. Heintz in AZ Sint-Lucas, omdat ik mensen ken die bij hem zijn geweest en ook tevreden waren. Ik ga zien hoe de afspraak verloopt en wat het hele totaalplaatje zal kosten, en misschien daarna toch nog eens bij Dr. De Meyere gaan :) Ik ben alvast super enthousiast en blij dat er schot in de zaak komt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze allebei gedaan ;-)
Bij Demeyere kost het 3500 en bij Heitnz ook:-)
5 jaar geleden plaatste BRuno DEmeyere 350cc bij mij voor de spier, maar ben niet tevreden meer.... Ik heb superweinig borstvet en daardoor voel ik mijn prothesen echt mega goed zitten en daarom gaat Dr Heintz in december protheses achter de spier plaatsen (450cc of 500cc als ik dan toch terug onder narcose ga, kan ik beter wat vergroten, want het went zo snel ;-) )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh geweldig! Dan ga ik zeker ook bij Dr. Heintz gaan! En begrijp ik volledig... Ik heb er echt nog geen idee van hoeveel cc ik ga nemen, ben redelijk tenger dus opeens van die grote borsten zou echt wel te veel gaan opvallen :P wil heel graag een kleine C-cup, maar Heintz zal me wel aanraden wat het beste bij mij past... Ik kan echt niet meer wachten! Is er eigenlijk een lange wachttijd voor de operatie nadat je op consultatie bent geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Laura00:

Oh geweldig! Dan ga ik zeker ook bij Dr. Heintz gaan! En begrijp ik volledig... Ik heb er echt nog geen idee van hoeveel cc ik ga nemen, ben redelijk tenger dus opeens van die grote borsten zou echt wel te veel gaan opvallen :P wil heel graag een kleine C-cup, maar Heintz zal me wel aanraden wat het beste bij mij past... Ik kan echt niet meer wachten! Is er eigenlijk een lange wachttijd voor de operatie nadat je op consultatie bent geweest?

22/12 ligt vast bij mij, maar ik kan niet vroeger door mijn winkel....
DEnk dat de wachttijd maar enkele weken is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr Demeyere geweest, en kan alleen maar lof over deze man uiten!

Prachtig natuurlijk, en ik wilde ze zelf namelijk heel graag voor de spier, en dat is zeer goed gelukt!

Kwam van een kleine B, A, en zit nu op een D cup, voor het zicht een volle C.

Ze zijn nu 4 weken Po al soepel. 

Succes met je keuze!

 

Mbt het zoeken, zijn naam kun je op verschillende manieren spellen. Demeyere, de meyere DeMeyere,

vergt wat extra zoeken, maar dan zul je zeker verscheidene tegenkomen ;)

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei luus:

Oh en inderdaad, de ronde (bij mij Mentor) prothese kost bij hem 3500 euro,

de anatomische met een dunne rand kost 5000 euro.

Oh super! Ik heb nu een afspraak bij dr. Heintz maar ga kijken hoe het verloopt en misschien daarna nog eens naar dr. De Meyere, want ik heb zo’n voorgevoel dat dr. Heintz een probleem kan hebben met mijn leeftijd... heb ik best wel stress voor dat het antwoord nee zou kunnnen zijn! En wat fijn dat je zo natuurlijk mooie borsten hebt nu, hopelijk lukt het bij mij ook :) had je veel pijn na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel goede pc's hoor inderdaad!!

Gewoon goed kijken wat goed voelt en welke arts bij jou wensen aansluit!

 

Ik heb hier ook zeker ruim een jaar bijna dagelijks rondgestruind, en doordat er wat meiden in mijn omgeving bij dr demeyere geweest waren, en tevreden, was mijn eerste consult ook bij hem (tevens de laatste ;))

 

Voor de spier is over algemeen een stuk minder pijnlijk (ze hoeven geen deel spier los te halen om prothese onder te plaatsen), ik had de eerste week een soort spierpijn gevoel in mijn oksel naar de borst toe. heb zijn medicatie (van drie dagen) plus paracetamol genomen, vanaf de 4e dag enkel paracetamol tot een week, en daarna niet meer.

Pijn kan ik het echt niet noemen hoor! Meer wat ongemakkelijk dat je de spierpijn voelt als je dingen wil doen die je normaal gewent ben!

 

Succes met je keuze!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 7-11-2017 om 20:45 zei luus:

Ik ben bij dr Demeyere geweest, en kan alleen maar lof over deze man uiten!

Prachtig natuurlijk, en ik wilde ze zelf namelijk heel graag voor de spier, en dat is zeer goed gelukt!

Kwam van een kleine B, A, en zit nu op een D cup, voor het zicht een volle C.

Ze zijn nu 4 weken Po al soepel. 

Succes met je keuze!

 

Mbt het zoeken, zijn naam kun je op verschillende manieren spellen. Demeyere, de meyere DeMeyere,

vergt wat extra zoeken, maar dan zul je zeker verscheidene tegenkomen ;)

 

Liefs

Hoe veel cc is er bij u geplaatst als ik vragen mag? Ik kwam van een kleine (niet gevulde) B en heb 275 cc gekregen. Ben nog geen week post op en ben benieuwd welke bh maat ik zal hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.