Ga naar inhoud

Lovefamily : 22 november 2017 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Gast Lovefamily

Aanbevolen berichten

Gast Lovefamily

Hoi hoi,

 

Ik heb gekozen om een prothese wissel te laten doen. Heb nu mentor 450cc en gekozen voor 600cc .

Ben heel benieuwd naar andere met deze grote. Ben zelf 165 en weeg 58 kilo. Ben altijd tevreden geweest. Heb nu alleen twee zwangerschappen achter de rug en last van kapselvorming. Omdat ik nooit echt het gevoel heb gehad van WOW ga ik nu toch iets groter proberen. Hopelijk word het niet te WOW ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 21:04 zei Lovefamily:

Hoi hoi,

 

Ik heb gekozen om een prothese wissel te laten doen. Heb nu mentor 450cc en gekozen voor 600cc .

Ben heel benieuwd naar andere met deze grote. Ben zelf 165 en weeg 58 kilo. Ben altijd tevreden geweest. Heb nu alleen twee zwangerschappen achter de rug en last van kapselvorming. Omdat ik nooit echt het gevoel heb gehad van WOW ga ik nu toch iets groter proberen. Hopelijk word het niet te WOW ;)

 

 

Hoi hoi, 

 

Ik zag dat je inmiddels een datum hebt, daarom heb ik gelijk even de titel aangepast en topic verplaatst.

Hier in dit topic kun je je updates en je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎28‎-‎10‎-‎2017 om 21:04 zei Gast Lovefamily:

Hoi hoi,

 

Ik heb gekozen om een prothese wissel te laten doen. Heb nu mentor 450cc en gekozen voor 600cc .

Ben heel benieuwd naar andere met deze grote. Ben zelf 165 en weeg 58 kilo. Ben altijd tevreden geweest. Heb nu alleen twee zwangerschappen achter de rug en last van kapselvorming. Omdat ik nooit echt het gevoel heb gehad van WOW ga ik nu toch iets groter proberen. Hopelijk word het niet te WOW ;)

 

Ik wil je alvast voor woensdag veel succes wensen met je wissel :)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.