Gelieve jullie gebruikte e-mailadres te controleren, indien dit een fake adres is zijn zal je account gebanned worden!
Indien het een werkend adres is moet je je geen zorgen maken :D

Spring naar bijdragen
Borsten Forum
theezakjes

theezakjes : 5 april 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Dag 5 po!

Ik ben nog steeds erg tevreden over het herstel. Een zijde is helemaal dicht en aan de andere kant komt er nog 1 drupje wondvocht uit bij het ‘drie-landen-punt’.

Vanaf dag 2 ga ik alweer naar buiten voor kleine ommetjes van 1km en steeds wat verder. De eerste dag ging dat langzaam, nu alweer op normaal tempo. De middagdutjes zijn ook niet meer nodig. Ik kan lekker naar de film of een terrasje pakken. Tillen of de armen boven het hoofd bewegen doe ik niet. Met herhaaldelijke bewegingen (snijden, koken, haren borstelen) ben ik ook voorzichtig. 

Ik ben een week bij mijn moeder, want ik dacht dat ik weinig zelf zou kunnen, maar ook dat valt me mee. Ik kan eigenlijk best veel en gebruik alleen paracetamol voor de pijn. 

Vandaag ga ik even rustig wandelen door het museum. Als ik af en toe kan zitten komt het wel goed, denk ik zo. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-4-2018 om 12:41 zei theezakjes:

Dag 10

Ik heb een nieuwe foto toegevoegd aan het album

Beste  (niet meer) theezakjes... ik ben net op consult geweest bij dr. Engeland en ik ga ook voor een borstlift. Zou ik jou foto's mogen bekijken? Groetjes Janna

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Janna1980:

Beste  (niet meer) theezakjes... ik ben net op consult geweest bij dr. Engeland en ik ga ook voor een borstlift. Zou ik jou foto's mogen bekijken? Groetjes Janna

Hoi Janna,

Ik heb je voorsteltopic even gelezen. Hoe beviel het consult bij dr van Engeland? Ik had een fijne klik met haar. Vond haar helder en nuchter. Wat was er volgens haar mogelijk? Ik zal je toegang geven tot mijn album. Zou ik ook bij jou mogen kijken?

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb je toegang gegeven, ik hoor graag of het gelukt is. Wat is het al mooi geworden bij jou, en dat na 10 dagen!

Onze voor situatie is wel heel anders  (denk ik) omdat ik gezegend ben met een brede borst, lage borstaanzet, adviseerde zij ook (net als Laura Zaal eigenlijk) een lift. Dus "veel" huid weghalen en weinig weefsel, misschien 100 gr per kant. Als ik een verkleining van F naar D had (kunnen) kiezen dan had ik het vergoed gekregen, nu helaas niet. Want dan zou ik dus een platte, brede d cup overhouden... ik ben bovendien wel klein maar niet superslank, dus c cupje waar ik stiekem van droom zou ook raar staan. Ik moet thuis  nog even overleggen welke datum het gaat worden, en dan zou het misschien binnen 2 maanden al kunnen.

Ik ben ook wel opgelucht, want ondanks dat ik er last van heb, houd ik toch wel van mijn grote borsten, ze horen bij mij.  Dus ik ben benieuwd wat ze er van gaat maken. Ik was erg goed geïnformeerd door dr. Engeland, ook een prettige doortastende persoon en idd. toch ook zakelijk/professioneel. Fijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb je huidige situatie bekeken en je hebt inderdaad een mooie brede borst! Bij mij zit er nog flink wat ruimte tussen de borsten en was er al niet heel veel, dus kleiner wilde ik het ook niet :). Ik ben zelf ook heel tevreden over het herstel en het resultaat! Nooit zulke prompte borstjes gehad!

1 uur geleden zei Janna1980:

Ik was erg goed geïnformeerd door dr. Engeland, ook een prettige doortastende persoon en idd. toch ook zakelijk/professioneel. Fijn!

Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij dr. van Engeland. Ik vind haar ook een heel prettige persoon die met overtuiging spreekt. 

Het klinkt alsof je je nu iets zekerder voelt over wat er kan en wat je wilt. Heb je de knoop al doorgehakt dat je de operatie bij haar laat uitvoeren?

Ik kan me voorstellen dat je het dan zo snel mogelijk gedaan wilt hebben en uitkijkt naar je nieuwe borsten! Je zou nog kunnen overwegen om de operatie na de zomer te doen, want je moet na de operatie 6 weken een flinke sport bh (makkelijker te verhullen in een slobbertrui ;) )aan. (Met het lekkere weer deze week is het voor mij even zoeken naar kleding waarin die bh niet zo opvalt). 

Daarbij mag je bijvoorbeeld 6 weken niet zwemmen en wat minder bewegen. 

Ik ben heel benieuwd hoe het voor jou gaat lopen. Als je nog vragen hebt kun je me die altijd stellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com