Ga naar inhoud

Wat is de maximale cc met een borstlift met implantaten


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben hier nieuw overweeg een borstvergroting ben twee zwangerschappen veder best veel afgevallen waardoor mijn borsten er leeg zijn boven en tog wat hangen .Ik ben dus nog aan het oriënteren. Ik was al op een consult geweest maar kreeg te horen dat ik een borstlift nodig had wat ik tog baalde had gehoop allen om een vergroting  .Omdat ik een borstlift nodig heb hebben ze me vertel bij de consult dat het met mentor maximaal 300cc in kan.

Ik had gehoopt op 500 a 550cc  dat is wat ik mooi vind en wat er mooi bij mijn lichaam zou passen .Nu zit ik erg te twijfelen als het zo veer is wel onder de mes ga maar ben bang dat ik zo veel geld zou betalen en tog niet tevreden zou zijn met het resultaat. Consult had ik in Amstelveen Diana Gabriels. 

Zijn er mensen hier die een borstlift hebben gehad met meer cc welke cliniek pc...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.