Jump to content

Ram : 23 oktober 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik zal me eerst voorstellen.

Ik ben moeder van 2 jongens. 

Al heeeeel lang aan het twijfelen over een borstvergroting en nu dus de stap gezet.

23 oktober ben ik geopereerd in Mill via Faceland.

De operatie is me 100% mee gevallen en heb nu ook gelukkig weinig pijn/klachten.

Ik heb gekozen voor 275cc rond motiva.

Ben nu al heel benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes!!

Posted

@Ram

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb eventjes de titel aangepast en gelijk het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates en als je het leuk vind je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Ik wens je een goed herstel.

x

Posted

Hi @Ram,

Leuk je te ontmoeten! Ik ben dezelfde dag geopereerd. En het is me ook echt meegevallen!!! Ben nu zo blij met m’n borsten. Wou dat ik dit veeel eerder had gedaan. Maar ach, beter laat dan nooit. Kijk nu al uit naar m’n eerste nieuwe lingeriesetje! 

Heb wel de neiging te veel te dienen vergeet ook steeds dag m’n ellebogen niet boven m’n schouders mogen. Maar komt goed!

Jij ook een voorspoedig herstel!

xxx

Dreade

Posted

Hoi @Ram,

Gefeliciteerd met je boobies! Ik ben zelf ook op 23 okt geopereerd. 

Hoe gaat het met het herstel? Ook zo blij met je boobs? 

Posted
3 uur geleden zei TheHB:

Hoi @Ram,

Gefeliciteerd met je boobies! Ik ben zelf ook op 23 okt geopereerd. 

Hoe gaat het met het herstel? Ook zo blij met je boobs? 

Ik ben zeker blij. Had dit al veel eerder moeten doen.

De pijn valt me reuze mee. Drink nu veel groene thee omdat ik vocht vast hield. Hopelijk werkt het en neemt de gespannenheid wat af en gaan ze wat zakken.

Zie/voel bijna elke dag wel verschil.

Posted
Op 27-10-2017 om 12:23 zei Dreade:

Hi @Ram,

Leuk je te ontmoeten! Ik ben dezelfde dag geopereerd. En het is me ook echt meegevallen!!! Ben nu zo blij met m’n borsten. Wou dat ik dit veeel eerder had gedaan. Maar ach, beter laat dan nooit. Kijk nu al uit naar m’n eerste nieuwe lingeriesetje! 

Heb wel de neiging te veel te dienen vergeet ook steeds dag m’n ellebogen niet boven m’n schouders mogen. Maar komt goed!

Jij ook een voorspoedig herstel!

xxx

Dreade

Waar ben jij geopereerd en hoeveel cc?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.