Mommyrocks Posted October 26, 2017 Posted October 26, 2017 Hoi allemaal, ik heb vorige week een super fijn consult gehad bij Faceland. Het gesprek dat ik had was met Quelly, zij heeft mij heel goed geïnformeerd en rustig alle uitleg gegeven. Ik heb zo'n 4 jaar geleden anatomische protheses laten plaatsen van mentor, en ik heb al ruim een jaar het idee dat deze niet goed zitten. Dit is vorige week tijdens het consult ook duidelijk geworden. Mijn protheses zijn gedraaid en ik heb links ook kapselvorming (zijn voor mijn borstspier geplaatst). Deze protheses moeten er dus uit en wil ik graag nieuwe van Motiva. Nu heb ik samen met de consulente besproken wat de mogelijkheden zijn, en zijn we samen tot de conclusie gekomen dat de 500 cc Full protheses, dual plane het mooiste resultaat zal geven. Ik ben internet uiteraard aan het afstruinen maar ik kom helaas niet veel 500 cc van motiva en dual plane geplaatst tegen. Dus vandaar mijn vraag of er hier ervaringen zijn die je met mij zou willen delen? Ik hoop heel graag iets van jullie te horen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.