Ga naar inhoud

Linkerborst ontstoken / implantaten eruit gehaald


Gast jflower

Aanbevolen berichten

Ik wil graag even mijn verhaal doen, omdat ik heel nuchter mijn operatie in ging en dacht dat de kans heel klein was dat er iets mis kon gaan, maar dit bleek dus toch te kunnen. In juni ben ik op consult geweest bij faceland Utrecht. Super goed gesprek en iedereen stelde mij heel erg om mijn gemak. Hoewel ik pas 20 ben heb ik heel lang nagedacht of ik het moest doen. Door veel sporten en een magere bouw had ik amper borsten en voelde ik mij minder vrouwelijk dus na lang sparen en veel gesprekken met andere het toch overwogen. Ik had een kleine B cup en wilde graag wat meer ronding maar absoluut niet te groot en dat heb ik duidelijk aangegeven. Uit het gesprek bleek dat 275 cc een mooi resultaat zou geven en dus besloot ik dit te laten doen door arts R.Fresow. 22 September stond mijn operatie gepland. Maanden naar toe geleefd en heel mijn rooster op het werk om gegooid om geopereerd te worden. Word ik 3 dagen van te voren gebeld dat het niet door kan gaan , want er waren niet genoeg mensen bij de Bauland kliniek die mij veilig onder narcose konden brengen die dag. Oké dit was echt even een pittige tegenvaller, maar ik ging er zo positief als ik ben tegen aan en gelijk een nieuwe datum geprikt bij een andere arts die snel kon en alles om het werk weer in  overleg omgegooid. 16 Oktober was het dan eindelijk zover. Sochtends vroeg naar de Bauland kliniek (3 uur rijden heen/terug vanuit Rotterdam). Het ontvangst ging heel relaxed en ik was meteen om mijn gemak. Alles ging heel soepel. 8 uur lag ik op de operatie tafel en kwart voor 10 opende ik mijn ogen met 2 mooie borsten. Al gauw was gegeten, gedronken, naar het toilet en naar huis. De dagen erna gingen super soepel. Iedereen viel het ook op dat ik er nog zo fris en fruitig uitzag na zo'n operatie. En zelf had ik meer een spierpijn gevoel dan echt pijn. Tot dat ik zaterdag nacht 21 Oktober ineens midden in de nacht wakker werk met enorme pijn. Ik ben echt niet klein zerrig, maar deze pijn was zo heftig. Alsof iemand met een mes in mijn linkerborst stak. de Pijn straalde helemaal uit naar mijn linker arm en niets werkte. Zondag heel de dag plat gelegen en verhalen gelezen van andere vrouwen die zeiden dat het te maken kon hebben met je zenuwen die aan het herstellen waren en rust hielp. Bij mij werd het alleen maar erger. Ik zwakte heel erg af en kreeg enorme hoge koorts. Maandag morgen, heel de nacht had ik elk half uur op de klok voorbij zien komen. Mijn vader de huisarts gebeld en die vertelde dat ik half 5 op controle kon komen. 1 uur ging de telefoon de huisarts weer. Hij had mijn klachten gelezen en of ik met spoed naar hem toe wilde komen. Ik trok mijn bh uit en hij schrok er heel erg van. Heel mijn linker borst was rood achtig van kleur ( ik dacht dat dit door die strakke bh kwam) maar dit bleek een ontsteking te zijn. Niets klopte meer. Een te hoge bloeddruk, hartslag en 39,5 graden koorts. De huisarts heeft allerlei ziekenhuizen in de buurt gebeld, maar iedereen zei dat ze me niet wilde helpen en het een geld kwestie is met privé-klinieken (wat dus onzin blijkt, want ze moeten je helpen en dit is verzekerd). Dus zat er niets anders op dan terug te rijden naar Mill ondanks dat ik mij zo beroerd voelde en dit alleen maar erger werd. Langste autorit ooit voor mijn gevoel kwam ik aan bij Bauland en werd heel vriendelijk geholpen door R.Fresow en assistent Lisan. Ook zei zeiden dat het ontstoken was en dat het waarschijnlijk alleen de huid was. Het gebied afgetekend en antibiotica voorgeschreven, Heel vriendelijk een hotel voor ons geregeld met als afspraak dat ik de volgende ochtend terug moest komen om te kijken of de roodheid minder was. Nacht heel slecht geslapen, en koorts maar dit  kon een gevolg zijn van de medicijnen die hun werk goed deden. Sochtend nog even goed in de spiegel gekeken en de roodheid was inderdaad al minder en de pijn ook. Dus weer terug naar de kliniek tegen over het hotel en Lisan vond het er ook allemaal goed uit zien. Alleen het gekke was dat ik nog steeds wond vocht verloor en ik wilde die pleistertjes even laten vervangen. R.Fresow was aan het opereren dus kwam E.Bodde de pleistertjes eraf halen. Ze haalde het eraf en drukte even op mijn linker borst en wat er toen allemaal uit kwam was niet goed. Allemaal troebele pus. Ze zei meteen DIT MOET ER NU UIT. Ik schrok me rot dit moet er nu uit?? Hoe dan en wanneer heb ik dan weer nieuwe? Dit moest dus 3 maanden leeg blijven en ik moest dus 3 maanden met 1 grote en 1 kleine borst gaan lopen. Ook nog op vakantie in mijn bikini? Toen heb ik echt gehuild en uitgelegd dat ik hier heel lang over na heb gedacht en mij gewoon een beetje meer vrouwelijk wilde voelen en dan laten ze me nu met 1 borst rond lopen? Nou echt niet! Ik wilde en ik stond erop dat ze er dan alle 2 uit gingen en dat ik er nog eens heel goed over nou zou denken om ze überhaupt terug te plaatsen. 1 uur ben ik uiteindelijk geopereerd en toen ik wakker werd was de pijn meteen weg. Ook waren mijn borsten weer heel klein, maar het feit dat ik met weer direct gezond voelde was me zoveel meer waard. Tuurlijk heb ik gehuild en deed het me echt heel veel verdriet want het was heel mooi. Maar nu 2 dagen na deze 2e operatie voel ik me zo gelukkig en opgelucht dat we hier op tijd achter zijn gekomen en dat ik me weer meteen fitter voelde. Ik heb me zoveel dingen afgevraagd de laatste dagen. Want waarom ik? Ik rook en drink niet en heb een top conditie en een super gezonde levensstijl en wilde gewoon een beetje borsten nieteens achterlijk groot wat niet bij mijn lichaam zou passen. Alles leek te kloppen, maar ik had gewoon puur pech en hoor bij die 2% bij wie het mis ging. De operaties en alles wat er is gebeurd en vooral die extreme pijn hebben mij wel aan het denken gezet. Wil ik nog wel iets in mijn gezonde lichaam wat mij zo ongelofelijk ziek kan maken en zelf kan leiden tot de dood. Nu moet ik daar eens goed over na gaan denken. En het heeft niet gelegen aan de artsen en zeker niet aan G.J. Halbesma, want dit is een hele kundige en goede arts. En ik wil bij deze ook iedereen van de Kliniek heel erg bedanken voor het goede en snelle handelen en de goede zorgen. Dit was gewoon dikke pech en er is een kleine bacterie zonder dat ik het wist naar binnen geslopen en die heeft mij even goed wakker geschud. Dit kan dus echt iedereen gebeuren. Ik dacht ook die kans is zo klein... maar toch gebeurde het en er is niets aan te doen. Houd hier dus altijd rekening mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Jeetje wat een heftig verhaal! Je hoopt altijd maar dat je zelf niet bij die paar procent hoort waarbij het mis gaat, maar je weet het natuurlijk nooit. Dan heb je een lange tijd erover nagedacht om deze ingreep te laten doen en dan mag je vervolgens weer terug naar je oude situatie:(

 

Ik hoop echt dat je goed herstelt en wens je heel veel sterkte toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heftig verhaal! Dat zoiets ook kan gebeuren is ook goed om te delen met anderen. Je verwacht idd niet dat het jou gebeurt.. maar wat doe je nu?

ga je het nog eens proberen of heb je zoiets van nu even niet?

ikzelf ben heel ziek geworden vd siliconen. Na 8 jaar van onderzoek ze er uiteindelijk uitgehaald, en ik knapte op en kon na bijna jaar ziektewet weer mijn werk hervatten.

nu na drie jaar nieuwe implantaten maar dan de Monobloc , en ik ben er nu zo blij mee! 

Ik kan het goed begrijpen dat je deze heftige situatie wil laten bezinken voordat je überhaupt er weer aan begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @jflower  wat een vehaal. En wat een nachtmerrie!!  Je weet natuurlijk dat aan elke operatie risico’s kleven. We ondertekenen tenslotte allemaal van tevoren de papieren. Maar idd...het gaat vaker goed dan fout, en als je dan net onder dat kleine percentage valt waar het fout gaat heb je vette hele vette pech. Maar als ik mij maar een beetje in jou zou verplaatsen..man man wat zou de deceptie groot zijn. Maar ik lees nu een verhaal van een hele moedige krachtige vrouw met heel veel realiteitszin en veerkracht. Jij komt er wel!! Ik wens je een goed herstel. Hoop dat het snel een plekje bij je krijgt en dat je op basis daarvan een wijs besluit neemt om het avontuur nog een x aan te gaan of juist nooit meer!! Maar diepe buiging dat je dit wilt delen op dit forum want het zijn niet altijd succesverhalen. Dank je wel daarvoor! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017. Is paar dagen later geopereerd in het bauland kliniek toen jouw operatie is afgezegd. Zij heeft ook een infectie opgelopen en loopt nu met 1 prothese. Volgend jaar wordt haar andere prothese weer terug geplaatst.

 

Misschien heb je wat aan deze info en kan je haar forum ook even doornemen. 

 

Heel veel sterkte meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeej @jflower wat heftig!

Ik snap de reactie dat je eerst de huisarts belt, maar eigenlijk zou je altijd eerst je chirurg moeten bellen. Hij of zij is eindverantwoordelijke, maar gezien de afstand snap ik het wel. Ze hebben het wel heel netjes geregeld met een hotel enzo. Daar sta ik echt van te kijken!

 

Hopelijk kun je nu goed genezen en zoals je zelf ook al zegt is dit gewoon dikke vette pech.

 

Goed nadenken meid wat je wilt, maar er is een hele grote kans dat het de volgende keer gewoon goed gaat. Ik weet niet of je na de operatie antibiotica mee hebt gekregen? Je zou dan namleijk kunnen vragen of je dat uit voorzorg mag innemen. Bij Verdonck krijgen wij een recept voor 3 dagen antibiotica om onstekingen zoveel mogelijk te vermijden.

 

Heel veel sterkte!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Ellen125 , De chirurg is de hele tijd van alles op de hoogte gesteld een heeft ook aangeraden om naar de huisarts te gaan. Ja laten we dat absoluut hopen dat het volgende keer goed gaat als ik het doe.  Ik heb nu een antibiotica kuur van 10 dagen 4 maal daags meegekregen, maar de Bauland doet dit niet preventief van te voren. Wij hebben dit meteen gevraagd, maar dit heeft geen meer waarde zeggen ze... 

 

Dank je wel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125. Ja dat las ik ook al ergens dat Verdonck standaard een kuur meegeeft. Klinkt wel veiliger en volgens mij moet je ook voor de operatie naar het ziekenhuis voor een mammografie? Weinig klinieken die dit doen hoor. Weet ook niet of dit meerwaarde heeft maar ik zou wel relaxter een operatie ingaan.

 

@jflower

Ik ben dan toevallig wel weer zo'n typje die er totaal niet relax in ging. Want ik heb meer verhalen gelezen van dit soort complicaties. De eersten dagen dacht ik alleen maar als het maar niet gaat onsteken. Maar als ik het goed lees heb je uiteindelijk beide protheses eruit laten halen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 Ja klopt ik heb ze er allebei uit laten halen. Ik ga in december echt op mijn droom vakantie en hoewel ik me super onzeker voelde over mijn kleine borsten in bikini wilde ik mezelf niet nog ongelukkiger maken met een grote en een kleine borst. Ik voelde mezelf echt verminkt... Hoewel er zulke mooie bh's zijn met implantaten kon ik het me niet voorstellen om met zo'n vervelend gevoel op vakantie te gaan waar ik lang voor heb gespaard en heel het jaar naar toe heb geleefd snap je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei jflower:

Hee @Ellen125 , De chirurg is de hele tijd van alles op de hoogte gesteld een heeft ook aangeraden om naar de huisarts te gaan. Ja laten we dat absoluut hopen dat het volgende keer goed gaat als ik het doe.  Ik heb nu een antibiotica kuur van 10 dagen 4 maal daags meegekregen, maar de Bauland doet dit niet preventief van te voren. Wij hebben dit meteen gevraagd, maar dit heeft geen meer waarde zeggen ze... 

 

Dank je wel xx

Oh dan heb je nu een hele kuur denk ik. Zijn veel chirurgen die dat niet preventief doen. 

Hoe gaat het nu verder met je? Valt het herstel mee? Afgezien van psychisch namelijk. Dat is toch wel een hele impact denk ik. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Lucy89:

@Ellen125. Ja dat las ik ook al ergens dat Verdonck standaard een kuur meegeeft. Klinkt wel veiliger en volgens mij moet je ook voor de operatie naar het ziekenhuis voor een mammografie? Weinig klinieken die dit doen hoor. Weet ook niet of dit meerwaarde heeft maar ik zou wel relaxter een operatie ingaan.

Hey, ja dat klopt. Verdonck wil dat je een echo laat maken zodat hij niet voor verassingen komt te staan tijdens de operatie. Hoor dat alleen van Verdonck. Die antibiotica is wel maar een kleintje na de operatie. Omdat je in een steriele omgeving bent geopereerd. Gaat het daarna open (had ik, onderhuidse hechting kwam naar buiten) dan krijg je net zoals jflower een hele kuur. 

Ben niet zo van de medicijnen, maar in dit geval vind ik dat wel fijn. 

Vaak krijg je overigens via het infuus ook antibiotica. Maar dan nog heb je soms pech. Zo oneerlijker he als je alle regeltjes opvolgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei jflower:

@Lucy89 Ja klopt ik heb ze er allebei uit laten halen. Ik ga in december echt op mijn droom vakantie en hoewel ik me super onzeker voelde over mijn kleine borsten in bikini wilde ik mezelf niet nog ongelukkiger maken met een grote en een kleine borst. Ik voelde mezelf echt verminkt... Hoewel er zulke mooie bh's zijn met implantaten kon ik het me niet voorstellen om met zo'n vervelend gevoel op vakantie te gaan waar ik lang voor heb gespaard en heel het jaar naar toe heb geleefd snap je..

Ja heel logisch en wat dapper van je ook dat je die beslissing hebt gemaakt! 

Ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat en je in december kan genieten van je droom vakantie! 

 

En ik zou er indd goed over nadenken wat je gaat doen. Gewoon je gevoel volgen :) volgende keer kan het namelijk ook goed gaan. Maar je moet toch in je achterhoofd houden een operatie heeft helaas altijd risico's:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ellen125:

Hey, ja dat klopt. Verdonck wil dat je een echo laat maken zodat hij niet voor verassingen komt te staan tijdens de operatie. Hoor dat alleen van Verdonck. Die antibiotica is wel maar een kleintje na de operatie. Omdat je in een steriele omgeving bent geopereerd. Gaat het daarna open (had ik, onderhuidse hechting kwam naar buiten) dan krijg je net zoals jflower een hele kuur. 

Ben niet zo van de medicijnen, maar in dit geval vind ik dat wel fijn. 

Vaak krijg je overigens via het infuus ook antibiotica. Maar dan nog heb je soms pech. Zo oneerlijker he als je alle regeltjes opvolgt. 

 

@Ellen125Gingen je hechtingen weer open? Bij mij hebben ze ook onderhuids gehecht. Maar bij FC dus geen antibiotica gekregen. 

 

Als ik dat zo lees dan zou elke kliniek en ziekenhuis dat moeten doen. Voornamelijk die echo. Stel als er wel wat zit? Zal vast wel weer allemaal veel geld kosten ofzo<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jflower, pffff, meis. Wat een verhaal. Het is natuurlijk puur toeval, maar wel bijzonder dat twee patienten uit dezelfde kliniek enkele dagen na elkaar een ontsteking krijgen, waardoor de prothese (s) eruit moet (en), terwijl dat maar bij 2% van de vrouwen voorkomt.  Maar zoals ik al zei; dat zal wel puur toeval zijn. Wel jammer dat het net jou moet treffen, meis, evenals @Wens2017. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en dat je ondanks alles toch lekker kunt genieten van je vakantie. Daar kun je het allemaal ff lekker laten bezinken en dan kun je beslissen wat je verder wilt. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid en ik hoop dat je snel herstelt van de twee operaties. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lucy89:

 

@Ellen125Gingen je hechtingen weer open? Bij mij hebben ze ook onderhuids gehecht. Maar bij FC dus geen antibiotica gekregen. 

 

Als ik dat zo lees dan zou elke kliniek en ziekenhuis dat moeten doen. Voornamelijk die echo. Stel als er wel wat zit? Zal vast wel weer allemaal veel geld kosten ofzo<_<

Ja na 2-3weken ging rechts open. Verdonck heeft die hechting eruit gepeuterd en wondje dicht gemaakt met 1 hechting (zonder verdoving: Auw). 

 

Echo en antibiotica is voor eigen kosten. Allemaal eigen risico bij de zorgverzekering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Is paar dagen later geopereerd in het bauland kliniek toen jouw operatie is afgezegd. Zij heeft ook een infectie opgelopen en loopt nu met 1 prothese. Volgend jaar wordt haar andere prothese weer terug geplaatst.

 

Misschien heb je wat aan deze info en kan je haar forum ook even doornemen. 

 

Heel veel sterkte meid! 

@Lucy89 dank je voor de tag! 

 

Jeetje wat heftig zeg! Ik heb inderdaad nu 1 implantaat. Niet leuk, niet wat ik wilde, maar daardoor is mij wel een infectie bespaard gebleven. Ik heb een nabloeding gehad waarschijnlijk in haarvaatjes. Het oude bloed probeerde mijn lijf via de wond weg te werken. Dat was gegarandeerd een infectie geworden. Ik heb ook een spoedoperatie gehad, heel heftig vooral emotioneel. Ik mag ergens in januari al voor de hersteloperatie. Ik hoef tussentijds niet naar een zomeroord en ben blij dat t winter is qua kleding.  Ik had zelf nog maar 1,5 cm eigen weefsel... Ik begrijp jou keuze ook heel goed hoor! Maar ja we hebben wel gigapech gehad! Succes meid met wat je verder ook beslist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@jflower, pffff, meis. Wat een verhaal. Het is natuurlijk puur toeval, maar wel bijzonder dat twee patienten uit dezelfde kliniek enkele dagen na elkaar een ontsteking krijgen, waardoor de prothese (s) eruit moet (en), terwijl dat maar bij 2% van de vrouwen voorkomt.  Maar zoals ik al zei; dat zal wel puur toeval zijn. Wel jammer dat het net jou moet treffen, meis, evenals @Wens2017. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en dat je ondanks alles toch lekker kunt genieten van je vakantie. Daar kun je het allemaal ff lekker laten bezinken en dan kun je beslissen wat je verder wilt. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid en ik hoop dat je snel herstelt van de twee operaties. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Ik moet even rectificeren, ik had een nabloeding gehad en zonder de spoedoperatie had ik zeker een infectie gekregen maar dat is mij gelukkig bespaard gebleven ;-). Nabloeding kan ook gewoon gebeuren, kans is minder dan 2%, maar daar kan niemand iets aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Ik moet even rectificeren, ik had een nabloeding gehad en zonder de spoedoperatie had ik zeker een infectie gekregen maar dat is mij gelukkig bespaard gebleven ;-). Nabloeding kan ook gewoon gebeuren, kans is minder dan 2%, maar daar kan niemand iets aan doen. 

Oh... oké. Ik dacht dat jij ook daadwerkelijk een ontsteking had gehad. Sorry, dan heb ik me vergist. Maar hoe het ook zit.... jullie zijn helaas allebei pechvogels..... want wat is nou 2%?

Ik wens jullie allebei alle goeds en hopelijk binnenkort weer mooie boobs toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Oh... oké. Ik dacht dat jij ook daadwerkelijk een ontsteking had gehad. Sorry, dan heb ik me vergist. Maar hoe het ook zit.... jullie zijn helaas allebei pechvogels..... want wat is nou 2%?

Ik wens jullie allebei alle goeds en hopelijk binnenkort weer mooie boobs toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor haha ;-).  ik dacht ook dat t begon te ontsteken, vorige week bij controle nog eens goed gevraagd wat het nou was. Ik was toen zelf niet zo helder door medicatie. Maar inderdaad wat is nou 2%... geen 0% dus er moeten een paar pechvogels zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Wens2017:

Ik moet even rectificeren, ik had een nabloeding gehad en zonder de spoedoperatie had ik zeker een infectie gekregen maar dat is mij gelukkig bespaard gebleven ;-). Nabloeding kan ook gewoon gebeuren, kans is minder dan 2%, maar daar kan niemand iets aan doen. 

@Wens2017 ik begon later ook te twijfelen! of je nou de infectie voor was omdat je het natuurlijk ook in je eigen toppic had verteld. 

 

Maargoed ik vind 2% zo weinig klinken met was ik lees hier. Voor mn operatie kwam ik ook al zulke verhalen tegen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Lucy89:

@Wens2017 ik begon later ook te twijfelen! of je nou de infectie voor was omdat je het natuurlijk ook in je eigen toppic had verteld. 

 

Maargoed ik vind 2% zo weinig klinken met was ik lees hier. Voor mn operatie kwam ik ook al zulke verhalen tegen :( 

2% lijkt idd weinig, ik zag dat er hier op t forum in 2016 5 vrouwen waren waarbij t implantaat eruit was. Per jaar worden er duizenden borstvergrotingen gedaan, ga je uit van 3000 vrouwen  (zijn er wel meer hoor) dan hebben zo'n 60 vrouwen complicaties in de vorm van nabloeding en of infecties. Probleem met percentages is dat ze niets over t individu zeggen, je kunt net zo goed onder die 2% vallen als bij de 98%, je denkt dat je weinig kans hebt doordat de percentages zo laag zijn maar er valt met geen mogelijkheid te voorspellen binnen welke groep je valt. Is gewoon schijnveiligheid. Yep im a nerd....:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 Dankje wel voor je berichtje! Inderdaad emotioneel vooral erg zwaar. 9 november moet ik terug voor de hechtingen en overleggen hoe nu veder en wanneer ik eventueel een nieuwe operatie aan zou kunnen. Nu loopt er de hele tijd heel erg veel wondvocht uit mijn wond die ontstoken was. Net badland gebeld en zei vertelde dat ze in mijn wond expres een gaatje hebben gehouden en zodra mijn lichaam gaat herstellen dat daar het vuil uit gaat komen. Is nu begonnen want stopt niet meer met lopen. Bauland had wel een goede tip om een strakke sportbh aan te trekken met een maatverbandje op de wond , omdat het erg veel vocht kan zijn. had jij die ook? Erg onhandig dit allemaal zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei jflower:

@Wens2017 Dankje wel voor je berichtje! Inderdaad emotioneel vooral erg zwaar. 9 november moet ik terug voor de hechtingen en overleggen hoe nu veder en wanneer ik eventueel een nieuwe operatie aan zou kunnen. Nu loopt er de hele tijd heel erg veel wondvocht uit mijn wond die ontstoken was. Net badland gebeld en zei vertelde dat ze in mijn wond expres een gaatje hebben gehouden en zodra mijn lichaam gaat herstellen dat daar het vuil uit gaat komen. Is nu begonnen want stopt niet meer met lopen. Bauland had wel een goede tip om een strakke sportbh aan te trekken met een maatverbandje op de wond , omdat het erg veel vocht kan zijn. had jij die ook? Erg onhandig dit allemaal zo...

Ik heb na mn spoedoperatie geen wondvocht meer gehad, maar ik had ook geen infectie dat scheelt. Ik heb er nu wel vrede mee maar ik zal heel blij zijn als ik in maart kan gaan shoppen voor bh's. Ik mocht ze er ook allebei uit laten halen maar ik wilde niet een borst die goed was weer open laten maken. Mooi is anders maar goed dat komt wel weer goed. Heb je ook antibiotica gehad? Sportbh is wel een goede tip denk ik hoor, drukt de boel een beetje dicht. 2x kort achter elkaar narcose is ook heftig hoor, ik was echt wel even heel down. Nu 3,5 week verder en weer aan het werk voel ik me wel weer wat krachtiger. Ik heb wel veel steun ervaren vanuit bauland en faceland. Als ik jou verhaal zo lees hebben ze voor jou ook goed gezorgd. Hoe voel je je ten aanzien van een hersteloperatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.