Ga naar inhoud

Jodyboobie : 13 oktober 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

Mijn operatie is al geweest. Maar aangezien ik eigenlijk zo goed als niets lees over watergevulde protheses wil ik toch even mijn ervaring delen. ^_^

 

In 2014 ben ik voor het eerst geopereerd door dr Nio. Ik koos toen de Eurosillicone 500cc en die werd dual plane geplaatst. Ik was er erg blij mee! Superveel plezier van gehad :D op mijn lichaam (1.68 & 54 kilo) kwam ik op een 70G. 

 

Ik train veel (fitness/krachttraining) en hierdoor schommelt mijn vetpercentage ook van iets hoger naar heel laag. Daardoor gingen de proteses er steeds meer uitzien als 2 ballen op mn ribbenkast. Ik hou van grote borsten dus ik besloot in september weer een afspraak te maken met dr Nio. 

 

In overleg met dokter Nio heb ik toen gekozen voor Mentor zoutoplossing gevulde protheses 800cc overvuld tot 900cc. (Dual plane) En mán wat ben ik blij!!! Enkele dagen na de operatie waren de protheses al ingedaald. Ze zien er prachtig uit en ze voelen een stuk natuurlijker dan mijn siliconen protheses. Echt een stuk zachter. Ze zijn groot maar toch passen ze op de een of andere beter op mijn lichaam, ook al ben ik best petite. 

 

Ik wou dit graag even delen omdat je veel leest over watergevulde protheses dat ze harder en onnatuurlijk aanvoelen en er ogen. Maar dat is zeker niet geval.. en klotsen doen ze ook niet.. haaha! 

 

Volgens Nio komen deze verhalen vooral van Chirurgen die preken voor eigen parochie (weinig of geen ervaring met watergevulde protheses) 

 

nou heel verhaal maar hopelijk hebben jullie er iets aan :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter laat dan nooit! Haha 

 

ik ben Jodyboobie! 

 

Ik heb in 2014 voor het eerst een bv gehad bij dr Nio 500cc eurosilicone en ben onlangs weer bij dokter Nio geweest voor wen prothesewissel. Nu Mentor 900cc watergevuld. 

 

Verder ben ik werkzaam in een sportschool dus voor trainingstips met protheses kunnen jullie ook bij mij terecht :D

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 16:00 zei Jodyboobie:

Beter laat dan nooit! Haha 

 

ik ben Jodyboobie! 

 

Ik heb in 2014 voor het eerst een bv gehad bij dr Nio 500cc eurosilicone en ben onlangs weer bij dokter Nio geweest voor wen prothesewissel. Nu Mentor 900cc watergevuld. 

 

Verder ben ik werkzaam in een sportschool dus voor trainingstips met protheses kunnen jullie ook bij mij terecht :D

 

groetjes! 

Ik ben wel benieuwd naar hoe je t sporten weer kunt opbouwen op een verantwoorde wijze, ik deed voorheen fitness en funxtion. Paar weken voor de operatie gestopt maar wil t straks wel weer gaan oppakken. Dus tips zijn welkom! Ik wist btw niet dat mentor ook waterprotheses had, dacht dat monobloc de enige was met een watergevulde prothese. Heb je klachten van de sillicone prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 

 

rustig opbouwen, bijv met cardio (crosstrainer, stairmaster, fiets, etc.) squatten, lunges, hipthrusts en soortgelijke been oefeningen zonder gewicht of met weerstandsbanden en echt wachten tot je pc het goedkeurt om weer bovenlichaam te trainen. Ook dat weer rustig opbouwen met weerstandsbanden of weinig gewicht. Ik zou op gevoel weer starten met funxtion. Jij voelt zelf wel aan wanneer je het weer kan. 

 

En alles goed opwarmen! Je doet best een lange tijd erg weinig met je spieren en dan ga je al snel te enthousiast van start :D

 

Kijk ook eens naar BCAA’s! Dat is een supplement dat je lichaam en borstspieren erg goed helpt tijdens het herstellen na de operatie en tevens helpt met het conserveren van je opgebouwde spiermassa. Ook voor tijdens het trainen ideaal! 

 

Ik heb voor waterprotheses gekozen omdat ik graag natuurlijker aanvoelende borsten wilde hebben én ze qua breedte beter mijn borstkas op zouden vullen. Daarnaast vind ik het een fijn idee dat áls ik een scheur heb in de prothese het meteen zichtbaar is en verholpen kan worden. ^_^ 

 

Peace of mind zegmaar.. :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hi meiden, ik ben vandaag bij Nio op consult geweest. Ik had van mn eigen niks en heb 12 jaar geleden 220 cc gekregen wat een kleine c cup is geworden. Dr Nio wil er 700cc inzetten maar ik ben bang dat het veelste nep word aangezien ik geen eigen borsten had, 67 kg weeg en 1.60 lang ben. Ook koos hij voor eurosiliconen maar ik wil liever mentor of motiva omdat ik gelezen heb dat die zachter zijn. Wat raden jullie mij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎11‎-‎2017 om 18:23 zei Jodyboobie:

@Wens2017 

 

rustig opbouwen, bijv met cardio (crosstrainer, stairmaster, fiets, etc.) squatten, lunges, hipthrusts en soortgelijke been oefeningen zonder gewicht of met weerstandsbanden en echt wachten tot je pc het goedkeurt om weer bovenlichaam te trainen. Ook dat weer rustig opbouwen met weerstandsbanden of weinig gewicht. Ik zou op gevoel weer starten met funxtion. Jij voelt zelf wel aan wanneer je het weer kan. 

 

En alles goed opwarmen! Je doet best een lange tijd erg weinig met je spieren en dan ga je al snel te enthousiast van start :D

 

Kijk ook eens naar BCAA’s! Dat is een supplement dat je lichaam en borstspieren erg goed helpt tijdens het herstellen na de operatie en tevens helpt met het conserveren van je opgebouwde spiermassa. Ook voor tijdens het trainen ideaal! 

 

Ik heb voor waterprotheses gekozen omdat ik graag natuurlijker aanvoelende borsten wilde hebben én ze qua breedte beter mijn borstkas op zouden vullen. Daarnaast vind ik het een fijn idee dat áls ik een scheur heb in de prothese het meteen zichtbaar is en verholpen kan worden. ^_^ 

 

Peace of mind zegmaar.. :blush: 

Zo dankbaar voor dit bericht!!   Hoe kon ik de BCAA's nou vergeten!!! :69: THANK YOU SOOOOOOOO MUCH....:119: morgen gelijk lading inslaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.