Ga naar inhoud

Mee : 18 december 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minutes ago, Tattoo greet said:

graag!! ik moet om 13.45 eerste consult

best wel spannend wat ze gaan vertellen en aanraden 

hoelang duurt zon consult??

groetjes 

@Tattoo greet spannend! Bij mij duurde de eerste keer niet zo lang omdat ik geen vragen had meegenomen, tweede keer was het toch wel 45 minuten. Ik wens je heel veel succes en hoor graag hoe je eerste consult is verlopen. De foto's zal ik je sturen in een pb'tje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2017 om 17:58 zei Mee:

Ik heb ronde protheses van het merk motiva. En ze zijn dual plane geplaats. Bij de anatomische heb je meer bolling boven. En bij de ronde heb je de bolling ook boven en omdat ze tussen de spier worden geplaats, vallen de protheses toch in een druppelvorm als je staat en zijn ze rond als je ligt. :) 

hai, ben gister geweest en heb gekozen voor Motiva Full rond en de ok meteen geland op 12 maart, best spannend allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Tattoo greet said:

hai, ben gister geweest en heb gekozen voor Motiva Full rond en de ok meteen geland op 12 maart, best spannend allemaal 

@Tattoo greet nou dat is fijn om te horen dat je ook al een datum hebt! Ik heb zelf ook de ronde motiva full. Foto's heb ik je gestuurd via pb. Weet je ook al door welke chirurg je wordt geopereerd? En hoeveel cc krijg je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi allemaal!

 

ik ben 11 december geopereerd via faceland in de bauland kliniek door dr. halbesma. Echt top allemaal! Ik ben voor de 295 full motiva rond gegaan ben nu al 6 weken po herstel gaat heel goed. enigszins teleurgesteld over de grote.. hoop ergens nog dat ze veranderen :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.