Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Auks:

@Vae @Jasmijn_ @Elisa85

Thanx girls!! Wat lief!! 

Begin inmiddels best zenuwachtig te worden haha. 

 

Ik heb inderdaad de Carefix Anna besteld. Heb m even gepast en heb in omvang nog wel wat ruimte mocht ik opgezwollen zijn :4:

Verder vanavond nog even lekker haren wassen enzo. Kleding voor morgen, en papieren voor de kliniek liggen klaar. 

En voor de rest staat ook alles klaar...denk ik :blink:

En inderdaad vanavond nog even lekker op de buik- zij- stand slapen.... wat zal ik dat missen de komende weken. 

 

:53:

Ps. Vergeet geen dekentje en kussen voor je borsten ivm gordel in de auto op terugweg en flesje water. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Elisa85:

Ps. Vergeet geen dekentje en kussen voor je borsten ivm gordel in de auto op terugweg en flesje water. X

Ow ja!! Haha thanks! Dekentje leg ik meteen klaar. 

 

Maar kussen? Uhm hoe doe je dat dan? :4: kussen voor je boobs en dan pas gordel om of? 

Heb altijd een halve liter water in mn auto staan en voor morgen ook een flesje cola. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

Ow ja!! Haha thanks! Dekentje leg ik meteen klaar. 

 

Maar kussen? Uhm hoe doe je dat dan? :4: kussen voor je boobs en dan pas gordel om of? 

Heb altijd een halve liter water in mn auto staan en voor morgen ook een flesje cola. 

 

X

Ja precies zo inderdaad....kussentje voor je nieuwe twins en dan gordel om. Mocht er onverhoopt geremd worden dan zijn je twins redelijk veilig hihi x

Link naar reactie
Delen op andere sites

En eten! Ik had in ieder geval ontzettende honger in de auto dus ik had broodjes met kikkererwten salade, druiven en een paar dadels mee. Alles was vrij snel op, haha :47: Neem wat hartigs en wat zoets mee, dan kun je nemen waar je trek in hebt.

 

Oh, en een spuugzakje! Mocht je misselijk worden. En ik had zo'n reiskussentje mee, kon ik tussen het eten door nog even verder snurken in de auto :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Elisa85:

Ja precies zo inderdaad....kussentje voor je nieuwe twins en dan gordel om. Mocht er onverhoopt geremd worden dan zijn je twins redelijk veilig hihi x

 

Ah kijk! Ik ga het klaar leggen! Thanx voor de tip! 

 

29 minuten geleden zei Vae:

En eten! Ik had in ieder geval ontzettende honger in de auto dus ik had broodjes met kikkererwten salade, druiven en een paar dadels mee. Alles was vrij snel op, haha :47: Neem wat hartigs en wat zoets mee, dan kun je nemen waar je trek in hebt.

 

Oh, en een spuugzakje! Mocht je misselijk worden. En ik had zo'n reiskussentje mee, kon ik tussen het eten door nog even verder snurken in de auto :45:

Jeetje wat eet jij een boel als je net wakker bent :45: Ik heb nu van die toast cracker dingen klaar liggen en cola. Uit ervaring na mn schouder operatie ben ik niet echt een eter als ik uit narcose kom. En vuilnis zak ligt klaar :45:

 

6 minuten geleden zei hubje:

Hey@Auks!!Veel succes morgen met jouw operatie. Om welk uur hoef je te gaan?:63:

 

Dank je wel! Ik ben meteen om 08.00 uur aan de beurt? 07.45 aanwezig. Dus zit zeker om 06.15 uur in de auto. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Auks:

 

Ah kijk! Ik ga het klaar leggen! Thanx voor de tip! 

 

Jeetje wat eet jij een boel als je net wakker bent :45: Ik heb nu van die toast cracker dingen klaar liggen en cola. Uit ervaring na mn schouder operatie ben ik niet echt een eter als ik uit narcose kom. En vuilnis zak ligt klaar :45:

 

Een vuilniszak! :blink: Je kan inderdaad maar beter een te groot zakje hebben dan een te klein zakje :45:

 

Normaal ben ik geen grote eter maar als ik onder narcose ben geweest.. oohhh, echt erg! Na een eerdere operatie stond ik 10 min. nadat ik ontslagen was in de supermarkt met nog bebloed verband overal van alles in mijn karretje te gooien (vriend was wel mee hoor). Nog helemaal high van de narcose maar ik had zo'n honger! Zal er vreemd uitgezien hebben :ph34r::44: Deze keer heb ik dat de supermarktklanten en mijn vriend maar bespaard en genoeg meegenomen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks Nice. Ik was op 22/01 ook aan de beurt in de vm. Toen hoefde ik er aanwezig te zijn om 7u20. En 7u45 lag ik ook al klaar om te wachten wanneer de operatie van start ging. No stress. Je gaat merken alles gaat vanzelf:62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Vae:

 

Een vuilniszak! :blink: Je kan inderdaad maar beter een te groot zakje hebben dan een te klein zakje :45:

 

Normaal ben ik geen grote eter maar als ik onder narcose ben geweest.. oohhh, echt erg! Na een eerdere operatie stond ik 10 min. nadat ik ontslagen was in de supermarkt met nog bebloed verband overal van alles in mijn karretje te gooien (vriend was wel mee hoor). Nog helemaal high van de narcose maar ik had zo'n honger! Zal er vreemd uitgezien hebben :ph34r::44: Deze keer heb ik dat de supermarktklanten en mijn vriend maar bespaard en genoeg meegenomen :45:

 

Grappig hoe dat iedereen de narcose anders ervaart..

Ik had geen zin in eten noch drinken. Ik ben wel vroeg wakker geworden na de operatie...rond 9u ondanks de operatie begon om 7u45..en wou al naar huis. Ik was wakker geworden van de muziek op JoeFmradio. Anders slaap ik altijd met oordopjes dus blijkbaar was ik onbewust ,zelfs onder narcose, er wakker van geworden

 

1 slokje cola en dit was al voldoende :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vae:

 

Een vuilniszak! :blink: Je kan inderdaad maar beter een te groot zakje hebben dan een te klein zakje :45:

 

Normaal ben ik geen grote eter maar als ik onder narcose ben geweest.. oohhh, echt erg! Na een eerdere operatie stond ik 10 min. nadat ik ontslagen was in de supermarkt met nog bebloed verband overal van alles in mijn karretje te gooien (vriend was wel mee hoor). Nog helemaal high van de narcose maar ik had zo'n honger! Zal er vreemd uitgezien hebben :ph34r::44: Deze keer heb ik dat de supermarktklanten en mijn vriend maar bespaard en genoeg meegenomen :45:

 

:45: oké oké vuilniszak is misschien wat overdreven, ik ga m zo wel ruilen voor een kleiner zakje :45:

 

Ow my gosh dat zal er inderdaad vreemd uitgezien hebben. Die mensen zullen wel gedacht hebben...die meid is niet goed....  :help:

Beter dat je nu iets meer voorbereid was :4:

 

En als ik toch honger krijgen... stopt hij maar bij het tankstation :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei hubje:

@Auks Nice. Ik was op 22/01 ook aan de beurt in de vm. Toen hoefde ik er aanwezig te zijn om 7u20. En 7u45 lag ik ook al klaar om te wachten wanneer de operatie van start ging. No stress. Je gaat merken alles gaat vanzelf:62:

Wel ja komt allemaal wel goed. 

Is alleen zo vreemd erover na te denken net te gaan douchen en je realiseren dat dit de laatste keer is dat je je Maximizer uitdoet... Haha dat soort dingen :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

Wel ja komt allemaal wel goed. 

Is alleen zo vreemd erover na te denken net te gaan douchen en je realiseren dat dit de laatste keer is dat je je Maximizer uitdoet... Haha dat soort dingen :17:

 

En dat het voorlopig de laatste keer is dat je kunt douchen ;) Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei hubje:

 

Grappig hoe dat iedereen de narcose anders ervaart..

Ik had geen zin in eten noch drinken. Ik ben wel vroeg wakker geworden na de operatie...rond 9u ondanks de operatie begon om 7u45..en wou al naar huis. Ik was wakker geworden van de muziek op JoeFmradio. Anders slaap ik altijd met oordopjes dus blijkbaar was ik onbewust ,zelfs onder narcose, er wakker van geworden

 

1 slokje cola en dit was al voldoende :97:

Haha ik hoop dan toch liever wakker te worden met een hip liedje :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

Wel ja komt allemaal wel goed. 

Is alleen zo vreemd erover na te denken net te gaan douchen en je realiseren dat dit de laatste keer is dat je je Maximizer uitdoet... Haha dat soort dingen :17:

Ja zeker foto's nemen van hoe het nu eruitziet want dat is een mooie souvenir. Dan onthou je later goed waarom je het precies hebt laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Vae:

 

En dat het voorlopig de laatste keer is dat je kunt douchen ;)

 

Ow ja ook dat nog inderdaad.... Nee heb  me voorgenomen liever morgen 10 min eerder op te staan om toch nog een laatste keer even te douchen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei hubje:

 

Grappig hoe dat iedereen de narcose anders ervaart..

Ik had geen zin in eten noch drinken. Ik ben wel vroeg wakker geworden na de operatie...rond 9u ondanks de operatie begon om 7u45..en wou al naar huis. Ik was wakker geworden van de muziek op JoeFmradio. Anders slaap ik altijd met oordopjes dus blijkbaar was ik onbewust ,zelfs onder narcose, er wakker van geworden

 

1 slokje cola en dit was al voldoende :97:

 

Ja, grappig om te lezen hoe anders het bij iedereen is. Ik was ook snel wakker en ook vrij snel weer redelijk helder. Heb meer moeite met opstaan in het normale dagelijks leven :P Met jou alles goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

 

Ow ja ook dat nog inderdaad.... Nee heb  me voorgenomen liever morgen 10 min eerder op te staan om toch nog een laatste keer even te douchen :101:

 

Geniet er van! Heb ik toen 's ochtends ook gedaan. Nu mag ik zondag eindelijk weer helemaal onder de douche. Ben die washandjes wel zat onderhand <_< 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Vae:

 

Geniet er van! Heb ik toen 's ochtends ook gedaan. Nu mag ik zondag eindelijk weer helemaal onder de douche. Ben die washandjes wel zat onderhand <_< 

Dat snap ik!! 

Lekker de sop erover heen! Hoppa! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vae Ja hoor. Morgen draadjes laten verwijderen, of tenminste uiteinden laten wegknippen door dokter.

Ik ga wel naar de gewone huisarts want Diest is mij een beetje te ver.

Mocht ik complicaties hebben zou ik wel hebben gegaan maar tot zover de gewone pijntjes gehad.

Zal inderdaad blij zijn dat ik deftig kan douchen maar dat zal pas tegen maandag zijn denk ik wanneer ik definitief 2 weken ben. Nu is het 1/2 douchen en opletten voor hier en daar

 

Trouwens jouw resultaat mag er zeker wezen!!Heb ondertussen je foto zien voorbij passeren..heel mooi.:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.