Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Tattoo greet De volledig linkse dan die je krijgt? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 3-1-2018 om 20:50 zei Auks:

Jullie zullen me wellicht wel een blij ei vinden :4: maar heb vandaag alles doorgemaild naar de kliniek en gelukkig is alles goed gekeurd!! Er moet veel geks gebeuren wil 2 februari niet meer doorgaan. :43: 

:43::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tattoo greet:

jups

 

De 400cc motiva komt overeen met 375cc van mentor.. ^_^ veel succes!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bijna is het dan zover.... nog 1, 2, 3....11 nachtjes slapen, deze inmiddels (interne) stuiterbal :63::63: heeft er heel veel zin in!! 

 

Gelukkig druk gehad met werken afgelopen 2 weken ( incl de weekenden ) dus genoeg afleiding gehad en ook aankomend weekend staat lekker vol gepland.

Zondag nog even wat laatste dingen kopen als genoeg paracetamol ( allergisch voor nsaid's dus kan weinig anders slikken ) en just in case een sportbh wanneer er iets mis mocht gaan met het verband. 

Ik zal vast iets vergeten haha maar ik ben er klaar voor!! Voor mij kan het niet snel genoeg volgende vrijdag zijn!! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Auks said:

Bijna is het dan zover.... nog 1, 2, 3....11 nachtjes slapen, deze inmiddels (interne) stuiterbal :63::63: heeft er heel veel zin in!! 

 

Gelukkig druk gehad met werken afgelopen 2 weken ( incl de weekenden ) dus genoeg afleiding gehad en ook aankomend weekend staat lekker vol gepland.

Zondag nog even wat laatste dingen kopen als genoeg paracetamol ( allergisch voor nsaid's dus kan weinig anders slikken ) en just in case een sportbh wanneer er iets mis mocht gaan met het verband. 

Ik zal vast iets vergeten haha maar ik ben er klaar voor!! Voor mij kan het niet snel genoeg volgende vrijdag zijn!! 

 

X

Heey! Veel plezier met aftellen!! Zo te zien ben je idd heel goed voorbereid! Is leuk nog lekker bezig zijn voor de Dday, verzet de gedachten ;) ik had zo een goede ervaring vandaag, de BBC is echt een hele fijne kliniek, dus het zal allemaal goed gaan!!! XXX :1bouncingboobs: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Dreaming1991:

Heey! Veel plezier met aftellen!! Zo te zien ben je idd heel goed voorbereid! Is leuk nog lekker bezig zijn voor de Dday, verzet de gedachten ;) ik had zo een goede ervaring vandaag, de BBC is echt een hele fijne kliniek, dus het zal allemaal goed gaan!!! XXX :1bouncingboobs:

 

Thanx voor je berichtje! 

Super om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad daar!

Ben erg benieuwd naar je verslag :) dus ga je zeker volgen! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend maar VSM Passiflora pilletjes gehaald :45:

Misschien dat dan die interne stuiterbal eens wat rustiger gaat worden :63::63::63:

Het zijn zeker geen zenuwen, maar je kent het misschien wel van vroeger toen we nog klein waren.... het idee dat het bijna Sinterklaas is zeg maar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Aloysa:

@Auks Ik ken het gevoel! Ik kon alleen nog maar aan borsten denken voor mijn bv:ph34r: Het is bijna zover voor jou! :D 

 

Ja erg hé. Lijk wel geobsedeerd daardoor. 

M'n vriend begrijpt er echt helemaal niets van, hij vind die pillen dingen ook onzin :lol: ( dat snap ik dan wel weer een klein beetje haha maar toch ) Hij zegt steeds tegen me; joh maak je niet zo druk, het komt allemaal wel goed!

 

Maar ik krijg hem maar niet uitgelegd dat ik niet zenuwachtig ben, maar dat ik gewoon niet kan wachten tot het zover is :45:

En dat het voor ons vrouw toch best een beetje een dingetje is als je "niet vooraan in de rij hebt gestaan" tijdens het "uitdelen" van je natuurlijke boobs. En je dan nu eindelijk!! tieten krijgt!! :tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag toch voor de zekerheid de Carefix Anna besteld. 

Ik weet dat we bij Verdonck 2 weken verband krijgen en wil me daar ook zeker aan houden. Maar wil gewoon voor de zekerheid iets in huis hebben mocht er toch iets mis gaan met het verband. *iets met controlfreak ofzo* 

 

Nog 5 nachtjes slapen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Nog 1 nachtje slapen :tatice_04:

 

Ik had zelf een paar dagen na de operatie alvast 3 Carefix bh's besteld want stel je voor dat ik er 'maar' 1 of 2 had besteld en dat deze dan niet lekker zouden zitten.. dan heb je met 3 meer kans dat er in ieder geval 1 past.. ook iets met controlfreak of zo... ;) Ze zaten uiteindelijk allemaal prima, de Alice en de Mary heb ik gehouden en de andere gisteren teruggestuurd. Het is inderdaad wel fijn om alvast wat in huis te hebben mocht er iets met het verband gebeuren.

 

Hoe gaat het met je? Alle voorbereidingen getroffen? :drag_10: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhhhhhh jouw big boobie day is bijna daar......ik wens jou alvast veel plezier en succes, ik wens jou nog een heerlijke zij of buikslaapnacht en ik wens jou net zon relaxe ervaring als de mijne!

Wachtend op jouw berichten, ik ben zó benieuwd voor je. Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vae @Jasmijn_ @Elisa85

Thanx girls!! Wat lief!! 

Begin inmiddels best zenuwachtig te worden haha. 

 

Ik heb inderdaad de Carefix Anna besteld. Heb m even gepast en heb in omvang nog wel wat ruimte mocht ik opgezwollen zijn :4:

Verder vanavond nog even lekker haren wassen enzo. Kleding voor morgen, en papieren voor de kliniek liggen klaar. 

En voor de rest staat ook alles klaar...denk ik :blink:

En inderdaad vanavond nog even lekker op de buik- zij- stand slapen.... wat zal ik dat missen de komende weken. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.