Ga naar inhoud

Auks : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei Nicoline_W:

Whaaaah @Auks wat gewéldig!!!

Dan ben je in de zomer lekker ‘klaar’ en kan je ermee pronken! Blij voor je!!

Thanks @Nicoline_W!! Heb er ook echt nu al super veel zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2017 om 19:09 zei Auks:

2 februari staat vast :43:eindelijk nieuwe boobs! 

Wat fijn voor je Auks, gefeliciteerd! Mooie periode ook, dan ben je als het goed is helemaal bikini ready in de zomer ^_^

ik heb gisteren mijn BV gehad bij BBC. Echt blij dat ik daar ben geweest, wàt een vriendelijke mensen! Ook al heel blij met wat ik zie als ik naar beneden kijk :67: ook al zit alles nog ingepakt haha..

voor die echo heb ik ook gewoon wat ziekenhuizen gebeld met de verwijsbrief en zo een afspraak gemaakt. Kosten kwamen bij mij uit op €90. Resultaat is naar mijn huisarts verstuurd, waar ik het na 3 dagen kon ophalen.

Let ook even op dat je voor je pre-op formulier je bloeddruk en bloedgroep moet weten, ik moest dat de week voor mijn operatie nog nagaan/testen bij de huisarts omdat ik er overheen had gelezen :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jules90:

Wat fijn voor je Auks, gefeliciteerd! Mooie periode ook, dan ben je als het goed is helemaal bikini ready in de zomer ^_^

ik heb gisteren mijn BV gehad bij BBC. Echt blij dat ik daar ben geweest, wàt een vriendelijke mensen! Ook al heel blij met wat ik zie als ik naar beneden kijk :67: ook al zit alles nog ingepakt haha..

voor die echo heb ik ook gewoon wat ziekenhuizen gebeld met de verwijsbrief en zo een afspraak gemaakt. Kosten kwamen bij mij uit op €90. Resultaat is naar mijn huisarts verstuurd, waar ik het na 3 dagen kon ophalen.

Let ook even op dat je voor je pre-op formulier je bloeddruk en bloedgroep moet weten, ik moest dat de week voor mijn operatie nog nagaan/testen bij de huisarts omdat ik er overheen had gelezen :36:

@Jules90 oohh super!! Alles goed gegaan? ook je eerste nacht? 

Ik had ziekenhuizen gebeld maar was allemaal zo moeilijk daar. Moest allemaal eerst overlegd worden en bij wijze van in 6 voud ingediend, ondanks dat ik aangaf zelf te betalen. Nu heb ik mn huisarts gebeld, verhaal uitgelegd en die vond t belachelijk. Dus nu een verwijzing via de huisarts, groot kans dat die dus wel vergoed wordt. ( niet dat me dat wat uitmaakt, maar mooi meegenomen als t toch zo is ) 

 

Ben super benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Auks:

@Jules90 oohh super!! Alles goed gegaan? ook je eerste nacht? 

Ik had ziekenhuizen gebeld maar was allemaal zo moeilijk daar. Moest allemaal eerst overlegd worden en bij wijze van in 6 voud ingediend, ondanks dat ik aangaf zelf te betalen. Nu heb ik mn huisarts gebeld, verhaal uitgelegd en die vond t belachelijk. Dus nu een verwijzing via de huisarts, groot kans dat die dus wel vergoed wordt. ( niet dat me dat wat uitmaakt, maar mooi meegenomen als t toch zo is ) 

 

Ben super benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat!! 

Alles is goed gegaan! Schrijf straks nog een uitgebreid verslag in mijn eigen topic, maar moet eerst uit bed zien te komen :P eerste nacht was redelijk; ben 2x wakker geworden en verder goed geslapen. Blijft wel lastig om half zitten op mn rug te slapen, voel het ook al in mn onderrug.

 

wat raar! Maar denk inderdaad dat je hem dan wel vergoed krijgt.

 

ik zal ke zo trouwens toevoegen aan mij album, dan kun je mij voorsituatie en herstel volgen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jules90:

Alles is goed gegaan! Schrijf straks nog een uitgebreid verslag in mijn eigen topic, maar moet eerst uit bed zien te komen :P eerste nacht was redelijk; ben 2x wakker geworden en verder goed geslapen. Blijft wel lastig om half zitten op mn rug te slapen, voel het ook al in mn onderrug.

 

wat raar! Maar denk inderdaad dat je hem dan wel vergoed krijgt.

 

ik zal ke zo trouwens toevoegen aan mij album, dan kun je mij voorsituatie en herstel volgen ^_^

Ow ben benieuwd! Ga m zeker lezen! 

Ja dat lijkt me ook best lastig dat half zittend slapen... 

 

Leuk! Ben benieuwd hoe het er bij jou allemaal uitziet! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2017 om 19:09 zei Auks:

2 februari staat vast :43:eindelijk nieuwe boobs! 

Super! Proficiat! Ik heb nog twijfels gehad tussen 31/1 en 1/2 maar het is uiteindelijk 31/1 geworden! Ben benieuwd naar jou resultaat! ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren een echo en mammografie gehad, nu maar duimen dat alles goed is. Begin komende week de uitslag dus *fingers crossed*. 

Er zijn vast dames hier die al vaker een mammogram hebben gehad, maar sjezus wat is dat niet fijn zeg maar. 

Dat ze daar nog niets anders op bedacht hebben. 

 

In ieder geval... benieuwd naar de uitslag. Als alles goed is meteen alles hop naar Dr. Verdonck.... en dan nog maar een klein maandje wachten :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updatetje....

Nou uitslag is binnen. 

Maakte me een beetje druk,

omdat de dame die de echo maakte een beetje vaag aan het doen was. 

Achteraf snap ik waarom ze dat deed natuurlijk, maar toch.

 

Uitslag is gelukkig goed, natural boobies zijn gezond maar... heb wel een paar goedaardige cystes.

Ik toch weer in de stress haha... 

dus maar even de BBC gebeld en gelukkig gerustgesteld door Indra dat wanneer er op de documenten staat dat boobs gezond zijn is dat voldoende om te opereren. :43:

 

Morgen de rest van de papieren insturen en dan aftellen....kan niet wachten!! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Auks:

Updatetje....

Nou uitslag is binnen. 

Maakte me een beetje druk,

omdat de dame die de echo maakte een beetje vaag aan het doen was. 

Achteraf snap ik waarom ze dat deed natuurlijk, maar toch.

 

Uitslag is gelukkig goed, natural boobies zijn gezond maar... heb wel een paar goedaardige cystes.

Ik toch weer in de stress haha... 

dus maar even de BBC gebeld en gelukkig gerustgesteld door Indra dat wanneer er op de documenten staat dat boobs gezond zijn is dat voldoende om te opereren. :43:

 

Morgen de rest van de papieren insturen en dan aftellen....kan niet wachten!! :43::43:

Haai wat fijn dat alles ok is nu aftellen naar D-Day ik ben 15/12 ook bij verdonck geopereerd en kan niets slecht zeggen vandaag was men eerste halve werkdag :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Karen1989:

Haai wat fijn dat alles ok is nu aftellen naar D-Day ik ben 15/12 ook bij verdonck geopereerd en kan niets slecht zeggen vandaag was men eerste halve werkdag :) x

 

Hoi! 

Wat leuk! Dus jij bent de kerst al in gegaan met nieuwe boobs! 

Zou ik in je album mogen kijken? 

Ik ga zelf voor de Mentor 375CC, jij bent voor Sebbin gegaan toch? ( net even in de vlucht gelezen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

 

Hoi! 

Wat leuk! Dus jij bent de kerst al in gegaan met nieuwe boobs! 

Zou ik in je album mogen kijken? 

Ik ga zelf voor de Mentor 375CC, jij bent voor Sebbin gegaan toch? ( net even in de vlucht gelezen :) )

Hai neen uiteindelijk toch voor motiva gegaan :) die kwamen me het beste uit.. 295 cc men voorsituatie was een lege B ik ben 1m58 en weeg 50kg wat is jouw voorsituatie? Ik heb nog geen album als je wil stuur ik je een privé berichtje met een foto.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks supergoed nieuws! Ik had enkel een echo binnengebracht en was oké! Ook wel 1 klein fibro adenoompje in men borst maar was allemaal goed zo om te opereren! ^_^ Ben super benieuwd aangezien we wss dezelfde boobs zullen krijgen :P

 

@Karen1989 leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent over dr Verdonck! ^_^ Proficiat met je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karen1989 Ahh oke! Ik heb een kleine 70 B ( achter gekomen door het consult bij Dr Verdonck haha )

Draag normaal gezien maximizers van de Hunkemöller 70D, kom op een D omdat ik een bredere borst heb van nature... maar zonder BH is de D héééél ver te zoeken 

Ben 1.69m en 60 kg. Ik heb eigenlijk veel goede ervaring om me heen met Mentor, dus dat besproken met Verdonck en dat was ook prima wat betreft pasvorm zeg maar. 

 

@La. Ja inderdaad!! Ik ben ook heel erg benieuwd! Bijna jammer dat we niet op dezelfde dag zijn, dan hadden misschien kunnen vergelijken :4: 

Ga morgen de formulieren van anesthesie invullen en alles doorsturen naar de kliniek, aanbetaling is al gedaan, maar als zo alles is ingestuurd en voldaan wordt het wel echt ECHT!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks de bataling is bij mij reeds gedaan en lijst heb ik deze namiddag ingevuld om 8 januari mee op consult te nemen :D Ik kijk er enorm naar uit maar ben ook ontzettend bang voor de eerste dagen na de operatie :blush: Hopelijk verloopt alles vlot! ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei La.:

@Auks de bataling is bij mij reeds gedaan en lijst heb ik deze namiddag ingevuld om 8 januari mee op consult te nemen :D Ik kijk er enorm naar uit maar ben ook ontzettend bang voor de eerste dagen na de operatie :blush: Hopelijk verloopt alles vlot! ^_^ xx

Ah jij gaat de 8ste nog... gewoon om nog eens te kijken of? 

 

Ik ga me niet gek zitten maken voor de dagen daarna. Ik zie het wel hoe het gaat lopen. Misschien valt het mee. En anders heb ik pech haha. Maar heb wel schrik voor ziel worden van de narcose haha. X 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Auks:

Ah jij gaat de 8ste nog... gewoon om nog eens te kijken of? 

 

Ik ga me niet gek zitten maken voor de dagen daarna. Ik zie het wel hoe het gaat lopen. Misschien valt het mee. En anders heb ik pech haha. Maar heb wel schrik voor ziel worden van de narcose haha. X 

 

Ja ik ga nog eens passen.. ben beginnen twijfelen tussen 375cc of 400cc :19: dus ben benieuwd wat er zal uitkomen de 8ste bij men (hopelijk laatste) passessie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha steeds toch een beetje groter dus :lol: 

Ik hou het op 375 als er eens een wissel aan zit te komen kan ik altijd nog groter:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Auks:

Hahaha steeds toch een beetje groter dus :lol: 

Ik hou het op 375 als er eens een wissel aan zit te komen kan ik altijd nog groter:blush:

Ja vooral omdat ik zoveel lees van mensen die spijt krijgen dat ze niet iets groter gegaan zijn en ik ben nu niet meteen aant inplanne om een wissel te doen, wil het meteen naar mijn zin! :D en aangezien dr Verdonck bekend staat voor "natuurlijk" en "niet te groot" lijkt het me wel oke te zijn aangezien hij zei dat 400cc ook wel zou kunnen voor me :P Nog een weekje en dan weten we weer iets meer ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. ik snap je helemaal!! Ik zat eerst ook te denken aan 300. Maar bij mn eerste consult bij een andere pc, ging ik al snel naar 350. En bij Verdonck naar 375.

375 zou volgens Verdonck nog net op het randje zijn van net wel net niet natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zullen me wellicht wel een blij ei vinden :4: maar heb vandaag alles doorgemaild naar de kliniek en gelukkig is alles goed gekeurd!! Er moet veel geks gebeuren wil 2 februari niet meer doorgaan. :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 januari 2018 om 20:28 zei La.:

Ja ik ga nog eens passen.. ben beginnen twijfelen tussen 375cc of 400cc :19: dus ben benieuwd wat er zal uitkomen de 8ste bij men (hopelijk laatste) passessie :D

Tussen de 375 en 400 zit niet zoveel verschil ik heb beide gepast en ga voor de 400 full van motiva. Heb beide 1 voor gedaan en zag  wel wat verschil. En idd ik las ook veel dat mensen spiht hadden dat ze net niet iets groter zijn gegaan. Dus daarom de keus naar 400 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tattoo greet:

Tussen de 375 en 400 zit niet zoveel verschil ik heb beide gepast en ga voor de 400 full van motiva. Heb beide 1 voor gedaan en zag  wel wat verschil. En idd ik las ook veel dat mensen spiht hadden dat ze net niet iets groter zijn gegaan. Dus daarom de keus naar 400 

Bij wie ga je en zijn dat dan de motiva ergonomix dat je krijgt? Ja ik ben bang voor te klein maar zeker ook voor te groot!! :D dat we weet maar snel 8 januari zijn! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.