Jump to content

Mrsv1986 : 27 november 2017 : Dr. A. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi dames,

Ik ben een meid van 31 jaar, 2 kinderen rijk. Na mijn zwangerschappen en gewichtsverlies zijn mijn borsten ook een stuk kleiner en slapper geworden dan dat ze waren. Morgen heb ik een intake gesprek staan bij diana gabriels. Ik zit nu op een b cup maar wil weer graag terug naar een d cup. Ben benieuwd. Hoop veel info en zo te kunnen vinden hier op het forum.

Groetjes!

Posted

Welkom op het forum! Je kunt hier heel veel informatie vinden over verschillende soorten protheses, klinieken, plastische chirurgen maar ook over complicaties.  Typ in de zoekbalk maar eens diana Gabriel's in. Dan krijg je veel info over haar. 

Ikzelf ga 22 december bij dr nio in het park. Ik ga voor de monoblock hydrogel. 

Veel succes!!!

Posted

Vandaag mijn intake gehad. Maandag 30 oktober heb ik het 2e consult met dr. Waes. Ben benieuwd. Als het goed is is op 27 november mijn borstborstvergroting. Twijfels tussen 450cc of 500cc.

Posted

Gisteren mijn intake gesprek gehad en daar natuurlijk een aantal cc gepast. Ik ben 1.62 en weeg 59 kilo. Voor mijn zwangerschappen had ik een 85d cup. Nu zit ik op een 80 b cup. Ze adviseerde mij om voor 450cc te gaan. Hierna ook nog 500cc gepast om te kijken hoe dit stond. Idd de 450 zijn de borsten die ik altijd heb gehad. Maar na de 500 te hebben gepast vond ik deze eigenlijk ook mooi staan. In eerste instantie wat overdreven maar nu een dag later denk ik ja wat als ik nu die 450cc doe bij mijn bv en ik ze toch te klein zal vinden. Maandag heb ik een 2e consult met mijn pc. Wat denken jullie? Toch 500cc of wel gewoon voor 450cc gaan? Nog meer meiden die voor 450cc of 500cc zijn gegaan? En zouden jullie eventueel foto's kunnen laten zien.

Posted

Goedemorgen! Mijn advies is ga voor de 500. Ik lees hier heel veel meiden die toch iets groter hadden gewild en spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan. Ik ben pas 22 december aan de beurt maar heb 24 november nog een laatste passessie. Daar beslis ik dan welke maat ik neem. Heel veel succes met je keuze!

Posted

@Mrsv1986

Ik ben bijna een jaar geleden geopereerd (18 november) en de beste tip die je hier kunt krijgen en die zeker klopt. Is neem altijd de grootste maat! Het went zo snel en zo kan je nooit geen spijt krijgen dat je te klein bent gegaan. Ook al is die 50cc een inimini verschil hoor :) 

Posted

@Sweetboobs16 hebben gisterrn ook foto's gemaakt en op de foto's was met het shirt aan ook niet echt veel verschil te zien dat de 500cc echt een stuk groter zou zijn dan de 450cc. Maar wanneer je het hoort denk je ojee die zijn extreem groot. Maar op de foto valt het idd mee. Vandaar dus ook mijn twijfels. Bedankt voor de tip. Heb je zelf een goed herstel gehad?

Posted

@gastmama Spannend allemaal he. Ik heb het idd ook gelexen dat er veel zijn met spijt dat ze niet groter hebben genomen. Maar ik zei al op de foto's zie je natuurlijk wel wat verschil maar niet extreem. Het klinkt extremer dan dat het is die 50 cc verschil. Jij bent ook nog in twijfel over de maat?

Posted
1 uur geleden zei Mrsv1986:

Gisteren mijn intake gesprek gehad en daar natuurlijk een aantal cc gepast. Ik ben 1.62 en weeg 59 kilo. Voor mijn zwangerschappen had ik een 85d cup. Nu zit ik op een 80 b cup. Ze adviseerde mij om voor 450cc te gaan. Hierna ook nog 500cc gepast om te kijken hoe dit stond. Idd de 450 zijn de borsten die ik altijd heb gehad. Maar na de 500 te hebben gepast vond ik deze eigenlijk ook mooi staan. In eerste instantie wat overdreven maar nu een dag later denk ik ja wat als ik nu die 450cc doe bij mijn bv en ik ze toch te klein zal vinden. Maandag heb ik een 2e consult met mijn pc. Wat denken jullie? Toch 500cc of wel gewoon voor 450cc gaan? Nog meer meiden die voor 450cc of 500cc zijn gegaan? En zouden jullie eventueel foto's kunnen laten zien.

ik twijfel net als jij tss 450 & 500.... Kheb gewoon wat schrik dat die 500 zo te grote bollen gaan zijn voor mijn lichaam......

Posted
45 minuten geleden zei Mrsv1986:

@Sweetboobs16 hebben gisterrn ook foto's gemaakt en op de foto's was met het shirt aan ook niet echt veel verschil te zien dat de 500cc echt een stuk groter zou zijn dan de 450cc. Maar wanneer je het hoort denk je ojee die zijn extreem groot. Maar op de foto valt het idd mee. Vandaar dus ook mijn twijfels. Bedankt voor de tip. Heb je zelf een goed herstel gehad?

Mag ik je foto's zien?

Posted
46 minuten geleden zei Mrsv1986:

@gastmama Spannend allemaal he. Ik heb het idd ook gelexen dat er veel zijn met spijt dat ze niet groter hebben genomen. Maar ik zei al op de foto's zie je natuurlijk wel wat verschil maar niet extreem. Het klinkt extremer dan dat het is die 50 cc verschil. Jij bent ook nog in twijfel over de maat?

Ik ben nog af aan het vallen... dus het kan nog meer worden dan wat we eerst mooi vonden... of juist minder..... vandaar die laatste passessie! 

Posted

@MistaMet de stip op de foto is 450cc. De andere is 500cc. Zo als op de foto staat met de 450cc zo waren mijn borsten voor mijn zwangerschappen. Nu is het niet veel meer. Maar een b cup. Echt een stuk kleiner dan dat ze waren. Maar echt de twijfel. Hihi

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted
1 uur geleden zei gastmama:

Ik ben nog af aan het vallen... dus het kan nog meer worden dan wat we eerst mooi vonden... of juist minder..... vandaar die laatste passessie! 

Ik denk dat je op de een of anderr manier toch altijd zult blijven twijfelen. Ik ben sowieso altijd al een twijfelaar. Gaat het goed met afvallen? Ik ben ook eerst een stuk afgevallen. Dat helpt ook niet aan je cupmaat. Maar daar gaat verandering in komen nu. Ben benieuwd welke maat je straks gaat nemen. Goed idee denk ik voor je die laatste passessie.

Posted

Ik heb 450cc high profile ben 173 cm en 64 kilo. Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album? Ik ben 4 weken geleden geopereerd en nu al heel erg tevreden :)

Posted
15 minuten geleden zei Mrsv1986:

Ik denk dat je op de een of anderr manier toch altijd zult blijven twijfelen. Ik ben sowieso altijd al een twijfelaar. Gaat het goed met afvallen? Ik ben ook eerst een stuk afgevallen. Dat helpt ook niet aan je cupmaat. Maar daar gaat verandering in komen nu. Ben benieuwd welke maat je straks gaat nemen. Goed idee denk ik voor je die laatste passessie.

Ik ben tussen vorig jaar september en dit jaar februari 13 kilo afgevallen. Maar na de zomervakantie en direct daarna een operatie weer 3 kilo erbij :(

Die drie wil er er dus af voor de 24ste november! Dan ben ik weer netjes 65 kilo. 

Posted
18 minuten geleden zei Vriesje:

Ik heb 450cc high profile ben 173 cm en 64 kilo. Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album? Ik ben 4 weken geleden geopereerd en nu al heel erg tevreden :)

Als je dat zou willen doen graag.

Posted

@gastmama ik ben in totaal na mijn laatste zwangerschap ook 13 kilo kwijt. Blijf nu eigenlijk al een hele poos mooi op gewicht. Wel wat opletten enzo met dat ik niet teveel eet en snoep maar als het zo blijft ben ik er tevreden mee. Nu nog mijn borsten en dan is het af. Succes met de laatste kilo's!

Posted
15 minuten geleden zei Vriesje:

Ik heb je toegevoegd :)

Heb gekeken zien er goed uit nu! Mooi genezen ook. Dank je! Waar heb je ze laten plaatsen?

Posted
33 minuten geleden zei Vriesje:

ohhh mag ik ook kijken naar jouw foto's? Ik twijfel tss 450 & 500

Posted
27 minuten geleden zei Mrsv1986:

Heb gekeken zien er goed uit nu! Mooi genezen ook. Dank je! Waar heb je ze laten plaatsen?

Dankjewel :) ik ben bij Bergman Clinics geweest. Dokter Stevens.

Posted

Ik zou toch voor de 500 gaan, mijn ervaring is dat de protheses er in je lichaam toch iets anders/kleiner uit zien dan met passen.

• 2 weeks later...
Posted

Hoihoii ik heb 450cc geplaatst en wou liever 500 .. 

Was altijd slank zonder borsten na mn 4 zwangerschappen flinke lovehandles overgehouden ....

Nu vallen mn borsten niet op vind ik .. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.