Ga naar inhoud

Is het nog de moeite?


Krokodino

Aanbevolen berichten

Hallo,ik ben begin 40 en eigenlijk al vanaf ze er waren nooit niet tevreden geweest van mijn borsten.

Nu vraag ik met af of het nog de moeite is om er iets aan te laten doen.

Heb een 70 E en ze beginnen serieus te hangen...komt er ook nog eens bij dat ik ingetrokken tepels heb.

Waar moet ik zijn,is het waard..de operatie en de littekens? Wat als er complicaties zijn?

Iemand met dezelfde twijfels of raad?

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krokodino:

Hallo,ik ben begin 40 en eigenlijk al vanaf ze er waren nooit niet tevreden geweest van mijn borsten.

Nu vraag ik met af of het nog de moeite is om er iets aan te laten doen.

Heb een 70 E en ze beginnen serieus te hangen...komt er ook nog eens bij dat ik ingetrokken tepels heb.

Waar moet ik zijn,is het waard..de operatie en de littekens? Wat als er complicaties zijn?

Iemand met dezelfde twijfels of raad?

Alvast bedankt!

 

Welkom

Waarom zou het niet de moeite zijn om op deze leeftijd iets aan je borsten laten doen juist wel;) ga bij verschillende pc op consult voor advies.

Wil je iets meer weten over Dr.Decoopman toets de naam in rechtsboven in de zoekbalk(onder alle bijdragen)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krokodino; als het je helpt ... ik ben er 54 en heb op 6 december mijn BVK gepland staan. Ik vond mijn D-cup altijd al te groot en zit ondertussen met een F-cup. Met de invloed van de zwaartekracht en de menopauze wordt het er niet beter op naast de rug-, nek- en schouderklachten. Ik heb ook lang getwijfeld tot mijn fysio me zei dat mijn boezem ook wel eens de oorzaak zoukunnen zijn voor die klachten. Ik twijfel nog elke dag maar de voordelen van een BVK winnen het voorlopig nog van de nadelen. Succes met je proces en informeer je goed. Mijn grootste twijfel is nu; naar een volle B, kleine C of liever naar een volle C, kleine D? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krokodino     Ik ben 51 en krijg 8 december een prothesewissel en hersteloperatie. Je bent nooit te oud om er mooi uit te zien en iets aan je uiterlijk te doen. Je bent net zo oud als je je voelt, is mijn motto.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie reacties!Misschien moet ik inderdaad de knoop eens doorhakken en op consultatie gaan bij een paar pc's.

Iemand ervaringen met F.Rogge?

@Ank,dank je voor de tip!

@D ik zou gaan voor een kleine d, kleine c is ineens groot verschil denk ik

alvast succes!

@Jaydee,veel succes ook!

grtjs krokodino

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Krokodino:

Hallo,ik ben begin 40 en eigenlijk al vanaf ze er waren nooit niet tevreden geweest van mijn borsten.

Nu vraag ik met af of het nog de moeite is om er iets aan te laten doen.

Heb een 70 E en ze beginnen serieus te hangen...komt er ook nog eens bij dat ik ingetrokken tepels heb.

Waar moet ik zijn,is het waard..de operatie en de littekens? Wat als er complicaties zijn?

Iemand met dezelfde twijfels of raad?

Alvast bedankt!

 

Ok...tijd voor mij om te reageren. Ik ben nl al 46 en nooit borsten gehad. Afgelopen jaar ook nog eens flink afgevallen hoewel ik nooit dik was en toen was er helemaal niets meer over van mijn a cup. Echter sta ik nog midden in het leven zie er nog best goed uit voor mijn leeftijd maar heb nu pas de “guts” om knoop door te hakken. Het is nooit te laat. En beter spijt van dingen die je hebt gedaan dan die je nooit hebt gedaan. Heb lang met shaamte gelopen vanwege deze stap op mijn leeftijd. Maar nu ben ik 1 week PO en ben zo blij als een klein kind. Ja ik had het jaren eerder moeten doen, maar hee...we hebben ook nog een heel stuk voor ons liggen? Ik heb nergens spijt van en zou het zo weer doen. Dus ga ervoor...doe dat wat je gelukkig maakt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krokodino

... Genoeg ladies die vanaf hun veertigste hun boobjob hebben gedaan.. zelfs meer haha

Bovenstaande topic ligt al een beetje onder stof maar wellicht heb je wat aan hun ervaringen :)

Een bv is niet leeftijdgebonden als je er gelukkiger van wordt en nooit te laat. Heb er ook laat werk van gemaakt en geniet volop van mijn kokosnoten ;)

 

lekker inlezen en oriënteren dan volgt de beslissing vanzelf als het moment daar is.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei BrownieG:

lekker inlezen en oriënteren dan volgt de beslissing vanzelf als het moment daar is.

Amen! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik zat eigenlijk met hetzelfde dilemma als jou. Doe ik het wel of doe ik het niet. Ben net 47 geworden. Achteraf veel spijt dat ik het niet jaren eerder heb laten doen. Maar ja..dat is achteraf. Toen had ik gewoon andere prioriteiten. En nu op het moment kies ik voor mezelf. Heerlijk gevoel. Ik moet nog op consult, maar wel alvast een operatie datum laten vastleggen. 20 nov. En inderdaad.. Zolang je jezelf nog jong genoeg vind, is er geen leeftijd aan gebonden. Ik hoop dat ik er ook nog vele jaren van kan gaan genieten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik zie ook dat veel jonge meiden al iets aan hun borsten laten doen. Zelf ben ik 35 en krijg ik van vrienden met ervaring het advies om het vooral te doen. Ik denk dat je er nooit te oud voor bent. Als je gezond bent en fit, dan zul je vast mooi herstellen. Het is voor mij een verademing geweest om de knoop door te hakken en een consult te hebben bij een kliniek. Het is mogelijk en helemaal niet zo raar wat ik wil!

Ga vooral eens praten en kijk hoe dat voor jou voelt. Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Ik heb hier ook aan gedacht, ik word maandag 36 en heb een paar keer door mijn hoofd laten gaan: 'nu nog'.. maar JA nu nog, in mijn hoofd ben ik namelijk nog steeds dezelfde persoon als die persoon die ik was toen ik 25 was en ik denk dat dit voor ons allemaal wel geldt. Je bent zo oud als je je voelt. Ik heb altijd naar anderen geluisterd die het 'niet nodig' vonden. Dit is echt een keuze die ik bewust voor mezelf maak en ik zie het ook echt als een cadeau (OK 2 cadeaus :152: ). Lekker doen waar je blij van word! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 is nog jong toch! Waarom niet? Stel dat je 80 word dan moet je, als je het niet doet, 40 jaar elke dag tegen een lijf aankijken waar je niet blij van word... 

 

Een borstvergroting of verkleining doe je voor jezelf en voor niemand anders (onwetenden willen daar nog wel eens andere gedachten over hebben maar die hoeven er niet mee te leven ;-). Kies voor jezelf, lees lekker op dit forum, bezoek plastische chirurgen om te kijken wat jou mogelijkheden zijn en beslis dan wat je wil doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Olijf54:

Ik ben bijna 55 en wil al 20 jaar volle borsten. Eindelijk de beslissing genomen en ga op 14 december een bv tegemoet. Als een kind zo blij ben ik. 

Heel goed, Olijf. Gelijk heb je. Je leeft maar één keer, dus maak er maar wat van toch? En als jij nu nog graag mooie boobs wil, dan moet je de kans gewoon grijpen, nu het kan. Lekker nog minimaal 20 jaar shinen met die boobs. :01:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word vrijdag 40 en maandag krijg ik mijn borstvergroting.

Ik heb aan de arts gevraagd wat nou de oudste leeftijd is die hij eens heeft gehad voor een borstvergroting... Schrik niet... Ze was 78 jaar! De reden was dat ze een nieuwe vriend had waarbij ze achter op de motor ging en dan wilde ze zo graag dat ze haar borsten in zijn rug kon drukken. Geweldig toch Hahaha! 

Dus je bent nooit te oud om jezelf mooier te maken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.