MissM

Gekneusde rib of iets anders

Recommended Posts

Ik ben nu bijna 16w po en nu sinds een week of zelfs 2 weken heb ik aan mijn linkerkant een 'pijnlijk' gevoel.

echt pijn kan je het niet noemen maar toch zeker niet prettig.

het is aan mijn linkerkant, ter hoogte van het borstbeen maar dan in het midden van mijn borst, aan de onderkant van mijn borst tot aan de zijkant van mijn lichaam.

ook niet aan het litteken, iets eronder. denk een cm of 2 ongeveer.

het voelt als een blauwe plek, ook met uitrekken voel ik het en ook als ik er op lig. bh's schuren ertegen en is echt oncomfortabel.

Nu heb ik echt niets speciaals gedaan dat ik zou denken dat ik een gekneusde rib heb, maar het kan altijd natuurlijk.

maar wil het toch zeker kunnen afvinken dat dit niets met de operatie te maken heeft?

zou dit kunnen? iemand nog ervaring mee toevallig?

of maak ik me zorgen voor niets?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien een rare vraag, maar waren je boobs al "geplopt"? 
Want precies wat jij voelt had ik ook en toen zag ik een paar dagen later dat m'n ene boob ineens ronder en voller was dan de ander. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rocker hmmm daar vraag je iets, geen idee.

misschien wel, ik had zoiezo al een borst die voller en ronder was als de andere. zal het eens moeten checken of het die kant is. (met die foto's en spiegelbeeld weet ik op den duur niet meer welke kant live is) hahahahha

hopelijk is het dat maar. voor de rest heb ik weinig last dus het zou wel kunnen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

men linkerkant lijkt wel geplopt ja, die is vele mooier als de ronder en hangt ook ietsjes later. maar dit is toch al een tijdje 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Rocker:

Hmmm.. geen idee misschien was het het "laatste stukje"? 

Heb je er nu nog last van @MissM

yep nog steeds, het 'trekt' ook als ik me uitrek. als ik de kleinste op men arm heb en tegen me leunt is het ook gevoelig. denk echt dat het iets te maken heeft met de hechtingen binnenin. heb een mail verstuurd  naar de pc. als het zorgwekkend is zal ik het wel horen .

ik hoop dat t snel gedaan is want leuk is het niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@MissM Nee snap ik. Lijkt me ook heel vervelend.
Nu moet ik zeggen dat ik ook wel lang zulke pijntjes heb gehad hoor, kan eigenlijk nu pas zeggen dat ik echt nergens meer last van heb. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rocker nee idd! daarmee ik maar niet te snel panikeer ;) lees het hier dikwijls dat je toch nog vanalles kan voelen, zelfs na de herstelperiode.  het is 'nog maar' 4 maanden eigenlijk he. heb vannacht toch al iets beter kunnen slapen en beter op men zij kunnen liggen, dus hopelijk is het aan het beteren .

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pijn begint te verdwijnen!! t zal dan toch iets gekneusd geweest zijn oefff :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden