Ga naar inhoud

Mamamia : 21 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 14-11-2017 om 16:34 zei Mamamia:

Oh dat stelt me wel een beetje gerust. Lijkt me gek dat je dan na het dragen van een push up ineens rimpels voelt. Voelt het verder wel natuurlijk aan allemaal? Ook tijdens sporten? Kun je wel hardlopen zonder dat het pijn doet of gek aanvoelt?

 

Ik ga ook niet sporten de eerste maanden, nou deed ik dat al niet echt.. dus zal niet heel moeilijk zijn. Ga gewoon wandelen. :)

 

kan me niks voorstellen bij de eerste 6 weken. Kun je dan wel gewoon doorgaan met je normale leven of is het echt alleen maar op de bank liggen en niks doen? Ik heb geen idee wat ik kan verwachten namelijk.

 

ik ga proberen om zo min mogelijk te tillen en rustig aan te doen maar dat lukt niet altijd met twee kleine kinderen helaas denk ik.. 

Ik ren nooit. Maar als ik veel trappen op ren  of ff naar me auto ren omdat het regent  dan voelt het beetje gek. Alsof het borrelt ofzo  maar dat is zo weer weg. Ik weet niet of ik dat blijf houden. Mocht ik dat over paar maanden nog hebben dan ga ik even vragen of dat niets geks is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mamamia nou ik ben vandaag op consult geweest bij vd weij. Had het consult al maand geleden gepland en dacht kan nooit kwaad om nog even te gaan ( ook al staat de operatie datum al vast) Hij staat echt lijnrecht tgnover de andere artsen waar ik ben geweest. Voor de spier zou bij mij gewoon kunnen en hij adviseert anatomisch ipv rond.. moet eerlijk zeggen dat ik een heel goed gevoel over hem heb. Maar nu ben ik zo in de war!!! Het liefst wil ik voor de spier en hij heeft het nauwkeurig opgemeten... terwijl dr Karim heel snel heeft opgemeten en direct zei dat het onder de spier moest. Vind anatomisch wel veel natuurlijker tonen, maar dacht dat dit minder zacht is dan rond ( zei de andere chirurg). Ik vond de kliniek ook zo fijn! Consulente nam ook ruim de tijd en ze zijn altijd bereikbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna aan de beurt, leuk!

Ik hoop dat je je zenuwen een beetje de baas bent en er vooral naar uit kan kijken. 

Ik ben 28 november aan de beurt bij dr vd Weij. Ik heb een heel goed gevoel bij deze man en als ik foto's zie op dit forum van zijn werk ben ik alleen maar meer overtuigd.

Over de maat heb ik na het eerste consult lang getwijfeld. Daarom heb ik vorige week een tweede consult gehad en had ik mijn eigen shirts meegenomen om zo beter het resultaat in te kunnen schatten. Ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb want de twijfel is helemaal weg.

Ik heb er zin in, ik hoop jij ook. Heel veel succes en zet 'm op met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

@Mamamia nou ik ben vandaag op consult geweest bij vd weij. Had het consult al maand geleden gepland en dacht kan nooit kwaad om nog even te gaan ( ook al staat de operatie datum al vast) Hij staat echt lijnrecht tgnover de andere artsen waar ik ben geweest. Voor de spier zou bij mij gewoon kunnen en hij adviseert anatomisch ipv rond.. moet eerlijk zeggen dat ik een heel goed gevoel over hem heb. Maar nu ben ik zo in de war!!! Het liefst wil ik voor de spier en hij heeft het nauwkeurig opgemeten... terwijl dr Karim heel snel heeft opgemeten en direct zei dat het onder de spier moest. Vind anatomisch wel veel natuurlijker tonen, maar dacht dat dit minder zacht is dan rond ( zei de andere chirurg). Ik vond de kliniek ook zo fijn! Consulente nam ook ruim de tijd en ze zijn altijd bereikbaar...

Snap dat je nu gaat twijfelen... 

 

ik had eerst een afspraak bij Boerhaave (advies anatomisch en voor spier) en daarna bij veldhuis, waar mij dual plane werd geadviseerd. Dus ik was in shock, maar het geeft mij meer vertrouwen als een arts alles heel nauwkeurig opmeet dus vandaar ook voor Boerhaave gekozen. En ook omdat ik het denk ik niet zou doen als het achter de spier zou moeten.

 

Ik ga er maar vanuit dat hij weet wat hij doet. 

 

volgens mij maakt het niet uit of je rond of anatomisch hebt. Denk dat het allebei beetje hetzelfde aanvoelt. 

 

Nou lastig he! Maar je hebt nog even de tijd om erover na te denken! Hou me op de hoogte! 

 

Ik zal na dinsdag een update plaatsen! Wellicht helpt het jou ook in het maken van de keuze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Mamamia:

Snap dat je nu gaat twijfelen... 

 

ik had eerst een afspraak bij Boerhaave (advies anatomisch en voor spier) en daarna bij veldhuis, waar mij dual plane werd geadviseerd. Dus ik was in shock, maar het geeft mij meer vertrouwen als een arts alles heel nauwkeurig opmeet dus vandaar ook voor Boerhaave gekozen. En ook omdat ik het denk ik niet zou doen als het achter de spier zou moeten.

 

Ik ga er maar vanuit dat hij weet wat hij doet. 

 

volgens mij maakt het niet uit of je rond of anatomisch hebt. Denk dat het allebei beetje hetzelfde aanvoelt. 

 

Nou lastig he! Maar je hebt nog even de tijd om erover na te denken! Hou me op de hoogte! 

 

Ik zal na dinsdag een update plaatsen! Wellicht helpt het jou ook in het maken van de keuze..

Ja zo lastig! Ik ben bij voor de spier zo bang dat je de prothese gaat zien, doordat ik maar een kleine a heb. Maar idd, het lijkt me dat hij weet wat hij doet. Ik lees hier zoveel goede verhalen over hem en al zijn voor en na foto’s zijn zo mooi. Een vriendin van mijn moeder is samen met haar twee zussen ook bij hem geweest al zo 12 jaar geleden en zijn ook vol lof over hem. Ik vind hun borsten ook heel natuurlijk. Voordeel bij voor de spier is dat het natuurlijker hangt en mee beweegt en dat vind ik wel heel belangrijk! En   Het scheelt zoveel pijn!! Mijn vriend was mee, en die was gelijk om. Maar goed even paar nachtjes over na denken... Ik had voor mijn operatie wel al twee weken vrij van werk( en dat gaat niet zo makkelijk), gelukkig zou k bij Boerhaave ook al snel terecht kunnen! Maar moet dus wel deze week beslissen.. 

 

Wauw ja, voor jou nog maar een twee nachtjes slapen. Super spannend!! Alvast veel succes en sterkte! Hou me/ons op de hoogte:43:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

Goedemorgen @Mamamia heeeeel veel succes en sterkte vandaag!!! Hoop dat je beetje heb kunnen slapen vannacht.. 

Ja dank je! slapen dat lukt me gelukkig altijd wel. Wel een paar keer eruit geweest voor de kinderen.. raar om niks te mogen eten sochtends. Pfff ik moet het maar over me heen laten komen en erop vertrouwen dat het goed komt... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desi3:

@Mamamia En?? Is alles goed gegaan? Ik hoop dat het je is meegevallen en je je een beetje goed voelt!

Ja viel me 100% mee. Ik bleef rustig tot ik op de operatietafel lag. Beetje te rillen.. infuus was een prikje maar te doen. En iedereen was superaardig en het ging heel soepel. Niks van de operatie gemerkt. Geen idee hoe lang ik heb geslapen. Denk 2 uurtjes.. Toen ik wakker was 2 beschuitjes gegeten en kop thee gedronken. De operatie was rond uur of twee en ben nu alweer thuis vanuit Amsterdam. (Ong klein uurtje rijden maar ging ook prima) En m'n borsten zien er al supermooi uit nu. Gaat nog wel opzwellen de komende dagen denk ik maar denk dat het heel mooi wordt, precies zoals bij me past en heel natuurlijk qua maat. Boerhaave is echt heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamamia:

Ja viel me 100% mee. Ik bleef rustig tot ik op de operatietafel lag. Beetje te rillen.. infuus was een prikje maar te doen. En iedereen was superaardig en het ging heel soepel. Niks van de operatie gemerkt. Geen idee hoe lang ik heb geslapen. Denk 2 uurtjes.. Toen ik wakker was 2 beschuitjes gegeten en kop thee gedronken. De operatie was rond uur of twee en ben nu alweer thuis vanuit Amsterdam. (Ong klein uurtje rijden maar ging ook prima) En m'n borsten zien er al supermooi uit nu. Gaat nog wel opzwellen de komende dagen denk ik maar denk dat het heel mooi wordt, precies zoals bij me past en heel natuurlijk qua maat. Boerhaave is echt heel fijn!

Oh wat fijn om te horen!! En wat goed dat je je borsten nu al mooi vindt!
Ik heb morgen mijn tweede consult bij dr. van der Weij. Twijfel toch nog wat over de 230cc. Ik heb zelf maar weinig borstweefsel (denk wel minder dan jij hebt uhh.. had:D) en ben bang dat ik met 230cc en slechts 3.6 projectie niet uit ga komen op een volle C..

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Desi3:

Oh wat fijn om te horen!! En wat goed dat je je borsten nu al mooi vindt!
Ik heb morgen mijn tweede consult bij dr. van der Weij. Twijfel toch nog wat over de 230cc. Ik heb zelf maar weinig borstweefsel (denk wel minder dan jij hebt uhh.. had:D) en ben bang dat ik met 230cc en slechts 3.6 projectie niet uit ga komen op een volle C..

Moet eerlijk zeggen dat ik me niet echt heb verdiept in projectie. En cupmaten zeggen echt helemaal niks. Want ik had met een bepaald model push up bh een 70c. En een beugelmodel misschien een 75 b

En dan vulde ik de bh nog niet eens op.. 

 

Ik zal je een foto sturen van mijn voorsituatie. Misschien helpt het.

zal morgen als ik ga douchen (ben nu helemaal roze:-)) ook een foto maken van de huidige situatie. 

 

Denk wel dat als je het voor de spier doet dat je moet oppassen dat je de randen niet ziet? Dat het niet te groot wordt. Dr vd Weij meet het goed op dus vraag idd ook nog eens zijn advies. En eigen shirtje meenemen.

 

kan me voorstellen dat je wel echt verschil wilt zien. Ik wist het redelijk zeker wat betreft de maat want wilde gewoon 'normale' borsten. En die kun je altijd nog in een push up steken haha!

 

succes morgen!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mamamia:

Moet eerlijk zeggen dat ik me niet echt heb verdiept in projectie. En cupmaten zeggen echt helemaal niks. Want ik had met een bepaald model push up bh een 70c. En een beugelmodel misschien een 75 b

En dan vulde ik de bh nog niet eens op..

 

Ik zal je een foto sturen van mijn voorsituatie. Misschien helpt het.

zal morgen als ik ga douchen (ben nu helemaal roze:-)) ook een foto maken van de huidige situatie.

 

Denk wel dat als je het voor de spier doet dat je moet oppassen dat je de randen niet ziet? Dat het niet te groot wordt. Dr vd Weij meet het goed op dus vraag idd ook nog eens zijn advies. En eigen shirtje meenemen.

 

kan me voorstellen dat je wel echt verschil wilt zien. Ik wist het redelijk zeker wat betreft de maat want wilde gewoon 'normale' borsten. En die kun je altijd nog in een push up steken haha!

 

succes morgen!x

O ja heel graag! Dan kan ik het alvast een beetje zien... Ik wil ook gewoon normale borsten hoor, maar omdat mijn voorsituatie zo plat is ben ik bang dat 230cc het niet echt gaat doen snap je.. Als je inderdaad al 75B had in een beugelmodel, dan is 230cc zeker wel mooi! Mijn kleine tietjes passen net aan in een 70a:(;) En dat is zelfs een beetje pushup model.  En ja idd daar ben ik ook bang voor als het groter wordt! Maar er zijn wel andere anatomische prothesen van Mentor met net wat andere afmetingen die meer projectie hebben. Ben benieuwd wat hij zegt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Desi3:

O ja heel graag! Dan kan ik het alvast een beetje zien... Ik wil ook gewoon normale borsten hoor, maar omdat mijn voorsituatie zo plat is ben ik bang dat 230cc het niet echt gaat doen snap je.. Als je inderdaad al 75B had in een beugelmodel, dan is 230cc zeker wel mooi! Mijn kleine tietjes passen net aan in een 70a:(;) En dat is zelfs een beetje pushup model.  En ja idd daar ben ik ook bang voor als het groter wordt! Maar er zijn wel andere anatomische prothesen van Mentor met net wat andere afmetingen die meer projectie hebben. Ben benieuwd wat hij zegt.

 

Stuur ze even in een privébericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎30‎-‎10‎-‎2017 om 14:34 zei Booops:

Ik heb zelf 295 cc gekregen dual plane. Dual plane, omdat dat het natuurlijkste is, wordt altijd gezegd! Echter je moet vooral kijken naar wat de PC je adviseert dat gebaseerd is op jouw wensen. Ik ben namelijk erg slank, weinig vet en dunne huid daar. Hierdoor kreeg ik al gauw behoorlijke borsten. Met 295cc zit ik in bh maat op een E75. Ze zien er echter uit als een volle C, kleine D vind ik. Ga vooral op je eigen gevoel af en bespreek. Neem desnoods foto's mee van borsten die jij mooi vindt. Waar het prijsverschil in zit, kan meerdere dingen zijn.

Hi, mijn situatie is erg vergelijkbaar met die van jou. Zou ik jouw eindresultaat mogen zien op foto's? Ik twijfel ook heel erg over de maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.