Ga naar inhoud

Mamamia : 21 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Mamamia:

Heb even gespiekt bij je foto's en ze zijn wel heel mooi! Echt een droom als je ineens mooie borsten hebt.. 

 

Ik krijg ook 230 voor de spier.heb een optie in november. Wel heel zenuwachtig. Als het allemaal maar goed gaat... Maar als ik dan aan het resultaat denk, dan wil ik het wel doorzetten.

 

heb je ergens een verslag van jouw operatie? En hoe lang geleden is het nu?

Ik heb geen verslag. Is ongeveer 7 maanden geleden nu. Was erg bang en zenuwachtig maar zo blij dat ik dit heb door gezet! Bij van der weij 230? Of bij iemand anders? Nou spannend hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Cccccc:

Ik heb geen verslag. Is ongeveer 7 maanden geleden nu. Was erg bang en zenuwachtig maar zo blij dat ik dit heb door gezet! Bij van der weij 230? Of bij iemand anders? Nou spannend hoor :)

Ja bij dr van der Weij.

 

ik heb er vannacht over gedroomd.

dat ik was geopereerd en niks van had gemerkt. Maar m'n borsten waren wel mooi geworden haha.

 

jouw beginsituatie was wel iets groter dan bij mij lijkt wel. 

 

Maar groter dan 230 is niet mooi bij mij denk ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ga morgen beslissen of ik mijn operatiedatum in november bevestig. 

Ik heb gekozen voor 230 cc anatomisch voor de spier bij dr vd Weij van Boerhaave. 

 

Ik wil echt heel graag mooie borsten die bij mijn lichaam passen, geen vullingen meer. Elk dag in de spiegel kijken en tevreden zijn. 

 

Alleen: aan de andere kant ook wel angst. Voor de operatie, narcose en kans op complicaties. En dan altijd maar bang blijven of je alsnog kapselvorming krijgt en wetend dat er waarschijnlijk over zoveel jaar weer geopereerd zal moeten worden.

 

Hoe zijn jullie uiteindelijk tot de beslissing te komen om het toch te doen? wegen de nadelen op tegen de voordelen? Zijn er hier meer meiden die toch die twijfel hebben/hadden?

 

ik wil het echt heel graag en kan me niet voorstellen om volgende zomer m'n eigen (kleine) borsten weer in een bikini te krijgen zodat het er een beetje leuk uitziet. 

 

Lees graag over jullie ervaring hiermee! 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Jouw situatie is heel herkenbaar! Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou durven of doen en was ook enorm bang als ik dan uiteindelijk de datum had vastgelegd maar kijk... zeg nooit nooit! Ik wilde het echt wel, maar toch...tot op de dag van de operatie heb ik op sommige momenten gedacht: wil ik dit wel echt?? waar begin ik aan?? 

 

Maar ik kan het alleen maar aanraden. Het is zo belangrijk om je goed in je vel te voelen! Gedaan met die push ups, gedaan met die maximizers, weg met dat schaamtegevoel... Ik ben enorm blij dat ik de stap gezet heb. Ik kreeg op 18 oktober 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane) bij dr. Verdonck (Belgian Breast Clinic - Diest). 

 

Ik ben echt heel gelukkig en blij dat ik die stap gezet heb. Voorheen had ik een A-cup, nu is het een C-cup geworden. In mijn sportbh's heb ik 80C (of 75D). 

 

Voor de ingreep hoef je zeker geen schrik te hebben. Ik ging dood van schrik de dag van de operatie, maar alles verliep zo vlot! Vooral die narcose schrikte me ook af en de pijn achteraf... maar uiteindelijk heb ik van dat inslapen eigenlijk niks gemerkt. Het ging heel vlotjes terwijl ik een praatje deed met de anesthesist. Ik heb ook achteraf niet echt pijn gehad (en mocht het zo zijn, zijn er heel goede pijnstillers). Ik had voornamelijk, tot enkele dagen geleden, vervelende pijn in mijn rug en zij. Maar verder geen negatieve ervaring! 

 

Ik zou zeggen: GO FOR IT!!! :D

 

Wat de gevolgen achteraf betreft, is het altijd afwachten natuurlijk. Maar je kan niet meer doen dan de raad opvolgen van de chirurg en als je je daaraan houdt, ben je al een heel eind verder ;)

 

Succes alvast!!! 

 

Dikke knuffel 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik heb ook zo erg zitten twijfelen! Je neemt voor je gevoel allerlei risico's terwijl je eigenlijk gewoon blij moet zijn met je gezonde lijf... Maar toch weet je diep van binnen dat je er enorm blij van gaat worden! 

Gewoon doen. Ik vond het allemaal zo meevallen! Ik was bang voor de narcose en de assistent stelde mij gerust door te zeggen dat het infuus het ergste was wat me die dag zou overkomen. Hij had echt gelijk. Viel allemaal zo mee! 

En nu ben ik zo blij met mijn borsten. Heerlijk om kleding te passen en te zien hoe het er nu uit ziet. 

De toekomst weet je natuurlijk niet. Ik heb zelf hydrogels en die hoeven in principe niet vervangen te worden en geven minder kapselvorming. Maar dan nog weet je niet waar je tegenaan loopt in de toekomst.. succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bunny87:

Hey! Jouw situatie is heel herkenbaar! Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou durven of doen en was ook enorm bang als ik dan uiteindelijk de datum had vastgelegd maar kijk... zeg nooit nooit! Ik wilde het echt wel, maar toch...tot op de dag van de operatie heb ik op sommige momenten gedacht: wil ik dit wel echt?? waar begin ik aan?? 

 

Maar ik kan het alleen maar aanraden. Het is zo belangrijk om je goed in je vel te voelen! Gedaan met die push ups, gedaan met die maximizers, weg met dat schaamtegevoel... Ik ben enorm blij dat ik de stap gezet heb. Ik kreeg op 18 oktober 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane) bij dr. Verdonck (Belgian Breast Clinic - Diest). 

 

Ik ben echt heel gelukkig en blij dat ik die stap gezet heb. Voorheen had ik een A-cup, nu is het een C-cup geworden. In mijn sportbh's heb ik 80C (of 75D). 

 

Voor de ingreep hoef je zeker geen schrik te hebben. Ik ging dood van schrik de dag van de operatie, maar alles verliep zo vlot! Vooral die narcose schrikte me ook af en de pijn achteraf... maar uiteindelijk heb ik van dat inslapen eigenlijk niks gemerkt. Het ging heel vlotjes terwijl ik een praatje deed met de anesthesist. Ik heb ook achteraf niet echt pijn gehad (en mocht het zo zijn, zijn er heel goede pijnstillers). Ik had voornamelijk, tot enkele dagen geleden, vervelende pijn in mijn rug en zij. Maar verder geen negatieve ervaring! 

 

Ik zou zeggen: GO FOR IT!!! :D

 

Wat de gevolgen achteraf betreft, is het altijd afwachten natuurlijk. Maar je kan niet meer doen dan de raad opvolgen van de chirurg en als je je daaraan houdt, ben je al een heel eind verder ;)

 

Succes alvast!!! 

 

Dikke knuffel 

:53:

Dank je wel voor de lieve reactie. Stelt me weer een beetje gerust. 

 

Ik ga er ook van uit dat het allemaal goed komt. Als alles gewoon maar goed gaat en ik ervan kan genieten, lijkt me zo geweldig!  

 

Hoe lang is het geleden voor jou nu?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ellen001:

O ik heb ook zo erg zitten twijfelen! Je neemt voor je gevoel allerlei risico's terwijl je eigenlijk gewoon blij moet zijn met je gezonde lijf... Maar toch weet je diep van binnen dat je er enorm blij van gaat worden! 

Gewoon doen. Ik vond het allemaal zo meevallen! Ik was bang voor de narcose en de assistent stelde mij gerust door te zeggen dat het infuus het ergste was wat me die dag zou overkomen. Hij had echt gelijk. Viel allemaal zo mee! 

En nu ben ik zo blij met mijn borsten. Heerlijk om kleding te passen en te zien hoe het er nu uit ziet. 

De toekomst weet je natuurlijk niet. Ik heb zelf hydrogels en die hoeven in principe niet vervangen te worden en geven minder kapselvorming. Maar dan nog weet je niet waar je tegenaan loopt in de toekomst.. succes met je beslissing!

Dank je voor de reactie,

 

Ik heb idd met m'n eerste bevalling een infuus gehad dus dat valt idd wel mee, gewoon niet kijken. 

 

Het is precies zoals je schrijft. Je moet blij zijn met wat je hebt en dat ben ik ook. Maar steeds als ik naar m'n borsten kijk ben ik toch niet zo tevreden. Ze zijn heel mooi hoor qua vorm. Maar nog kleiner en leger dan vroeger na twee zwangerschappen en na totaal 3 jaar borstvoeding. Vroeger deed een push up bh nog wel wat, maar zelfs dat is nu weinig meer. Qua decolleté dan haha. 

 

Maar de gedachte aan die operatie maakt me ook nog steeds heel bang. 

 

Misschien gewoon in het diepe springen en niet teveel nadenken. Ja, alleen aan het resultaat denken. Gewoon een bikini zonder al die vulling kunnen kopen. 

 

Ik krijg mentor of Natrelle 230 cc met ook n soort gel erin. Is dat hetzelfde als hydrogel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Mamamia:

Dank je wel voor de lieve reactie. Stelt me weer een beetje gerust. 

 

Ik ga er ook van uit dat het allemaal goed komt. Als alles gewoon maar goed gaat en ik ervan kan genieten, lijkt me zo geweldig!  

 

Hoe lang is het geleden voor jou nu?

 

 

Graag gedaan! Tuurlijk wel, komt allemaal goed hoor! 

Ik ben nu 15 dagen po :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Mamamia:

Dank je voor de reactie,

 

Ik heb idd met m'n eerste bevalling een infuus gehad dus dat valt idd wel mee, gewoon niet kijken. 

 

Het is precies zoals je schrijft. Je moet blij zijn met wat je hebt en dat ben ik ook. Maar steeds als ik naar m'n borsten kijk ben ik toch niet zo tevreden. Ze zijn heel mooi hoor qua vorm. Maar nog kleiner en leger dan vroeger na twee zwangerschappen en na totaal 3 jaar borstvoeding. Vroeger deed een push up bh nog wel wat, maar zelfs dat is nu weinig meer. Qua decolleté dan haha. 

 

Maar de gedachte aan die operatie maakt me ook nog steeds heel bang. 

 

Misschien gewoon in het diepe springen en niet teveel nadenken. Ja, alleen aan het resultaat denken. Gewoon een bikini zonder al die vulling kunnen kopen. 

 

Ik krijg mentor of Natrelle 230 cc met ook n soort gel erin. Is dat hetzelfde als hydrogel? 

Uiteindelijk is dit ook niet een beslissing die je in 1 dag maakt. Ik denk dat de meeste vrouwen twijfelen en er goed over nadenken. Ik heb ook jaren nagedacht. Inderdaad ook slappe borsten na de kinderen. Ik kon er gewoon niet aan wennen. 

In de operatie kamer zei ik nog dat ik er toch maar weer vandoor ging. Ze zeiden dat ze me alvast vast zouden binden... Haha

Hydrogel heeft geen siliconen inhoud, maar een soort gel van zoutoplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ellen001:

Uiteindelijk is dit ook niet een beslissing die je in 1 dag maakt. Ik denk dat de meeste vrouwen twijfelen en er goed over nadenken. Ik heb ook jaren nagedacht. Inderdaad ook slappe borsten na de kinderen. Ik kon er gewoon niet aan wennen. 

In de operatie kamer zei ik nog dat ik er toch maar weer vandoor ging. Ze zeiden dat ze me alvast vast zouden binden... Haha

Hydrogel heeft geen siliconen inhoud, maar een soort gel van zoutoplossing.

Ja ik denk er al ongeveer 4 maanden elke dag aan. En daarvoor speelde het ook al. Maar wilde in eerste lipofilling doen. Dat gaat helaas niet werken bij mij en dan is dit het alternatief. Of helemaal niks. 

 

Ik denk dat ik ook echt ga flippen maar heb al aangegeven direct een kalmeringsmiddel te willen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellen001 @Bunny87 De afspraak staat hoor! 21 november! Betaling ook al gedaan.. spannend maar denk er nog even niet aan.

 

ben ook best wel zenuwachtig voor het resultaat. Straks vind ik ze echt te groot ofzo.. of voelen ze heel raar aan.

 

Wat vinden mannen er in het algemeen van? Voelt het onnatuurlijk aan het eerste jaar? En daarna? 

 

Hoe hebben jullie dat ervaren? Moesten jullie er echt aan wennen? En voor je omgeving? Bang dat iemand het ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super @Mamamia, je kan beginnen aftellen! 

Voor dat te groot vinden hoef je geen schrik te hebben hoor, het went heeeel snel!! Als ik ze nu bekijk denk ik, "hier kon echt wel meer in!" :lol: Maar ben er heel tevreden mee hoor! Het gevoel in het begin is 'speciaal'.. Het is hard/gespannen, op sommige plaatsen precies verdoofd gevoel, sommige plaatsen heeeel gevoelig. En de gedachte dat het mijn echte borsten zijn is super! :wub:

Mijn man is er ook heel erg blij mee :D 

Zelf ben ik het ook al heel goed gewoon, ik had het veel eerder moeten doen! Had ik geweten dat het allemaal zo vlot ging verlopen ;)

Maandag ga ik voor de eerste keer sinds de operatie terug gaan werken, daar weten ze niet dat ik een operatie ondergaan heb (enkel mijn baas weet het, maar niet welke operatie). De andere collega's denken dat ik gewoon in verlof ben. Benieuwd of iemand er iets van zal merken, maar ik denk het niet. Ik droeg voorheen altijd te grote bh's en soms een maximizer. 

Dat geldt ook voor men familie, enkel men ouders en beste vriendinnen weten het, voor de rest echt niemand! 

Mocht er ooit iemand me vragen of ik een bv gedaan heb, ga ik er niet om liegen ;) spannend of iemand het zal merken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cccccc Hoi! Ik zit nog ergens mee en lees er veel over op het forum maar de meeste meiden hebben grotere protesen.

 

Omdat jij ook 230 en anatomisch hebt vraag ik het aan jou. Voel of zie jij rimpels? Of is dat alleen als je een grotere maat neemt? 

 

Mijn pinchtest was iets van 3 cm volgens mij. En dat moest minimaal 2 zijn. Kan dat minder worden door sporten? Ik ben al 15 jaar zo rond de 53-54 kilo. Maar ben bang dat ik in de toekomst te veel afval (mijn moeder heeft daar namelijk altijd problemen mee, dat ze te veel afvalt) ga je het dan zien?

 

ik twijfel zo of ik het wel moet doen. Straks pakt het helemaal verkeerd uit. Ik ga er zoveel aanzitten en voelen denk ik en als het dan niet mooi is, word ik denk ik heel eg verdrietig! 

 

En kun je echt na een week al alles weer doen? Ben wel van plan om na een maand of twee voorzichtig wat krachttraining te doen en weer 1 keer per week te hardlopen..maar kan me er nog niks bij voorstellen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 10:10 zei Mamamia:

@Cccccc Hoi! Ik zit nog ergens mee en lees er veel over op het forum maar de meeste meiden hebben grotere protesen.

 

Omdat jij ook 230 en anatomisch hebt vraag ik het aan jou. Voel of zie jij rimpels? Of is dat alleen als je een grotere maat neemt? 

 

Mijn pinchtest was iets van 3 cm volgens mij. En dat moest minimaal 2 zijn. Kan dat minder worden door sporten? Ik ben al 15 jaar zo rond de 53-54 kilo. Maar ben bang dat ik in de toekomst te veel afval (mijn moeder heeft daar namelijk altijd problemen mee, dat ze te veel afvalt) ga je het dan zien?

 

ik twijfel zo of ik het wel moet doen. Straks pakt het helemaal verkeerd uit. Ik ga er zoveel aanzitten en voelen denk ik en als het dan niet mooi is, word ik denk ik heel eg verdrietig! 

 

En kun je echt na een week al alles weer doen? Ben wel van plan om na een maand of twee voorzichtig wat krachttraining te doen en weer 1 keer per week te hardlopen..maar kan me er nog niks bij voorstellen!

 

Ik zie of voel geen rimpels. Alleen wanneer ik een mega push up bh aan heb gehad  (draag ik alleen op feestjes) dan voelt het wel gek maar dat trekt binnen paar uur weg. Maar verder nooit last van.

Ik weeg 47 kilo en sport ongeveer 3x per week.  Ik had wel echt heel rustig aan gedaan hoor! 6 weken niet gesport  daarna begon ik met benen  en weer 2 weken later buik  en dan weer paar weken later armen. Heb het echt de tijd gegeven zodat het goed kan herstellen.

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamamia

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd ( dit is makkelijker aangezien je dan maar 1 topic hoeft bij te houden )  de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergrotong, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2017 om 19:59 zei tante-chan:

Hoi! 

 

Vervelend dat er twee verschillende adviezen zijn gegeven. Ik ben zelf 1.72 en weeg 58 kilo met weinig eigen vetweefsel. Mijn pc ( Dr Klepetko Velthuis Rotterdam) zei meteen achter de spier bij mij. Ik zou anders kans hebben op rimpelvorming en de protheses zijn dan beter te zien voor de spier. Dat wilde ik absoluut niet. Ik heb nu Mentor 295cc anatomisch dual plane en ben er ontzettend blij mee. Ik HD eerst 255cc maar heb toch groter gekozen en daar ben ik heel blij mee. Het went heel snel :) 

 

Sommige artsen kunnen dual plane niet goed uitvoeren en doen daarom altijd voor de spier. Wellicht is het zijn specialiteit niet. Wat betreft het prijsverschil durf ik niet te zeggen waar dat in zit. Misschien dat dual plane duurder is?? 

 

Succes met het maken van je keuze!

Hey! Heb je toevallig een album waar ik in mag spieken? Ik krijg op 18 december ook 295cc anatomische prothese! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2017 om 11:47 zei Desert-Rose:

@Mamamia

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd ( dit is makkelijker aangezien je dan maar 1 topic hoeft bij te houden )  de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergrotong, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Dank je! Dat is handiger ja.

 

Moet zeggen dat ik nu wel heel erg ga twijfelen hoor en het erg eng vind. Waarom wilde ik dit ook alweer? Kan ik niet gewoon tevreden zijn met hoe het nu is? Het ene moment wil ik het wel, het andere moment wil ik het afzeggen Pff.

 

Ben die dag waarschijnlijk ook nog eens ongesteld, heeft dat nog invloed ergens op? 

 

Wie weet daar meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2017 om 23:15 zei Cccccc:

Ik zie of voel geen rimpels. Alleen wanneer ik een mega push up bh aan heb gehad  (draag ik alleen op feestjes) dan voelt het wel gek maar dat trekt binnen paar uur weg. Maar verder nooit last van.

Ik weeg 47 kilo en sport ongeveer 3x per week.  Ik had wel echt heel rustig aan gedaan hoor! 6 weken niet gesport  daarna begon ik met benen  en weer 2 weken later buik  en dan weer paar weken later armen. Heb het echt de tijd gegeven zodat het goed kan herstellen.

Succes x

Oh dat stelt me wel een beetje gerust. Lijkt me gek dat je dan na het dragen van een push up ineens rimpels voelt. Voelt het verder wel natuurlijk aan allemaal? Ook tijdens sporten? Kun je wel hardlopen zonder dat het pijn doet of gek aanvoelt?

 

Ik ga ook niet sporten de eerste maanden, nou deed ik dat al niet echt.. dus zal niet heel moeilijk zijn. Ga gewoon wandelen. :)

 

kan me niks voorstellen bij de eerste 6 weken. Kun je dan wel gewoon doorgaan met je normale leven of is het echt alleen maar op de bank liggen en niks doen? Ik heb geen idee wat ik kan verwachten namelijk.

 

ik ga proberen om zo min mogelijk te tillen en rustig aan te doen maar dat lukt niet altijd met twee kleine kinderen helaas denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Mamamia , ik word 11 december geopereerd en krijg ook niet zo'n groot maatje, waarschijnlijk 235cc! Ik ben 165cm ''kort'' en weeg tussen de 50 en 51 kilo. Mijn dokter wilde ook proberen om de 255C te plaatsen, maar ik denk dat ik hem toch ga zeggen dat ik dat niet wil (ook al zou het verschil nihil zijn). Jij krijgt ook 230cc las ik? Ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden!!
En wat betreft je menstruatie...... ik ben vandaag ongesteld geworden en dat betekent dus dat ik waarschijnlijk tijdens mijn operatie ook ongesteld zal zijn/worden:102: Echt niet blij mee....lijkt me echt verschrikkelijk. Door de hormonen dan extra emotioneel + alle lichamelijke ongemakken. Nog gekeken of ik evt. primolut kon slikken maar dat blijkt niet te mogen voor een operatie.

Vraag me af of ik na de operatie wel in staat ben om zelf te verschonen? Zit er echt niet op te wachten om dat door een verpleegkundige te laten doen of mijn vriend iehhll :o:24:
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desi3:

Hi @Mamamia , ik word 11 december geopereerd en krijg ook niet zo'n groot maatje, waarschijnlijk 235cc! Ik ben 165cm ''kort'' en weeg tussen de 50 en 51 kilo. Mijn dokter wilde ook proberen om de 255C te plaatsen, maar ik denk dat ik hem toch ga zeggen dat ik dat niet wil (ook al zou het verschil nihil zijn). Jij krijgt ook 230cc las ik? Ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden!!
En wat betreft je menstruatie...... ik ben vandaag ongesteld geworden en dat betekent dus dat ik waarschijnlijk tijdens mijn operatie ook ongesteld zal zijn/worden:102: Echt niet blij mee....lijkt me echt verschrikkelijk. Door de hormonen dan extra emotioneel + alle lichamelijke ongemakken. Nog gekeken of ik evt. primolut kon slikken maar dat blijkt niet te mogen voor een operatie.

Vraag me af of ik na de operatie wel in staat ben om zelf te verschonen? Zit er echt niet op te wachten om dat door een verpleegkundige te laten doen of mijn vriend iehhll :o:24:
 

Ja ik ben ook heel erg benieuwd hoor! Wil graag iets grotere borsten maar twijfel ook nog steeds of ik het durf en of ik het resultaat mooi ga vinden.. Gelukkig twijfel ik niet echt meer over de maat. Soms denk ik nog wel ineens dat het te groot wordt en dan weer te klein. Maar het is een goede keuze denk ik. Wil geen megaboobs namelijk... 

 

heb je beide maten gepast en wat was je gevoel erbij? Wil je wel groter maar ben je bang dat het er onnatuurlijk uit gaat zien? 

 

Volgens mij verlies je eigenlijk maar weinig bloed dus je zal er niet van flauw vallen ofzo.. En idd wat je zegt, verschonen van tampon of verband Pff. Gaat dat wel? Weer goede timing zeg.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mamamia:

Ja ik ben ook heel erg benieuwd hoor! Wil graag iets grotere borsten maar twijfel ook nog steeds of ik het durf en of ik het resultaat mooi ga vinden.. Gelukkig twijfel ik niet echt meer over de maat. Soms denk ik nog wel ineens dat het te groot wordt en dan weer te klein. Maar het is een goede keuze denk ik. Wil geen megaboobs namelijk...

 

heb je beide maten gepast en wat was je gevoel erbij? Wil je wel groter maar ben je bang dat het er onnatuurlijk uit gaat zien?

 

Volgens mij verlies je eigenlijk maar weinig bloed dus je zal er niet van flauw vallen ofzo.. En idd wat je zegt, verschonen van tampon of verband Pff. Gaat dat wel? Weer goede timing zeg.. haha


Ja ik heb precies het zelfde! Wil zo graag wat vollere borsten maar ook wel bang dat ik niet tevreden zal zijn. Ben namelijk best wel een pietje precies en het is niet gauw goed, al zeg ik het zelf haha...En ja ik blijf maar twijfelen, ene moment denk ik; nee ik ga voor de veilige 220 of 235, andere moment denk ik; straks wordt dit te klein, misschien toch maar de 255. En dan zie ik weer foto's van 255cc en denk ik; nee dit is toch te groot. Terwijl het waarschijnlijk nergens op slaat, aangezien het om zo'n klein verschil gaat! Maar het is gewoon zo lastig omdat je van te voren niet weet hoe het er uit gaat zien...... Het ligt echt aan je omvang, borstbreedte etc. Ik ben echt heel smal en als ik sta zie je mijn ribben, dus ik ben bang dat ik bij 255cc uitkom op een volle D ofzo:o..  Ik wil uitkomen op een C en dat gaat hiermee lukken zegt dr. Karim ( en Best Boobie, de borstenspecialist hier op het forum ;-) ) 

Bij het passen tijdens mijn eerste consult bij Mediconsult vond ik de 250cc wel mooi staan, maar de 200CC vond ik  helemaal geweldig. Hier op het forum las ik dat je altijd ietsje groter moet gaan. Tijdens mijn tweede consult bij Dr. Karim (ik word ook geopereerd door hem) koos hij eigenlijk direct voor 220cc. Ik was happy, dus verder niet doorgevraagd. Daarna begonnen de twijfels; wat nou als dit ''klein'' uitvalt? Dus hem opgebeld met de vraag waarom hij niet koos voor groter. Hij legde uit dat ik zo smal ben en als je dan groter gaat, je eerder kans hebt op complicaties. Daarnaast kan het groter uitvallen en dan kan je de randen gaan zien. Maar de 235 en 255cc zou hij ook bestellen om tijdens de operatie te gaan kijken wat maximaal zou passen. Maar van ''plaatsen wat maximaal mogelijk is '' word ik eigenlijk een beetje bang, ook omdat hij het er geloof ik niet helemaal mee eens was en het vooral voor mij deed.... haha je merkt het al, ben er nog niet helemaal uit!
 

Word jij de 20ste echt geopereerd?? Wauw dat is echt al snel! Super spannend!!
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Desi3:


Ja ik heb precies het zelfde! Wil zo graag wat vollere borsten maar ook wel bang dat ik niet tevreden zal zijn. Ben namelijk best wel een pietje precies en het is niet gauw goed, al zeg ik het zelf haha...En ja ik blijf maar twijfelen, ene moment denk ik; nee ik ga voor de veilige 220 of 235, andere moment denk ik; straks wordt dit te klein, misschien toch maar de 255. En dan zie ik weer foto's van 255cc en denk ik; nee dit is toch te groot. Terwijl het waarschijnlijk nergens op slaat, aangezien het om zo'n klein verschil gaat! Maar het is gewoon zo lastig omdat je van te voren niet weet hoe het er uit gaat zien...... Het ligt echt aan je omvang, borstbreedte etc. Ik ben echt heel smal en als ik sta zie je mijn ribben, dus ik ben bang dat ik bij 255cc uitkom op een volle D ofzo:o..  Ik wil uitkomen op een C en dat gaat hiermee lukken zegt dr. Karim ( en Best Boobie, de borstenspecialist hier op het forum ;-) ) 

Bij het passen tijdens mijn eerste consult bij Mediconsult vond ik de 250cc wel mooi staan, maar de 200CC vond ik  helemaal geweldig. Hier op het forum las ik dat je altijd ietsje groter moet gaan. Tijdens mijn tweede consult bij Dr. Karim (ik word ook geopereerd door hem) koos hij eigenlijk direct voor 220cc. Ik was happy, dus verder niet doorgevraagd. Daarna begonnen de twijfels; wat nou als dit ''klein'' uitvalt? Dus hem opgebeld met de vraag waarom hij niet koos voor groter. Hij legde uit dat ik zo smal ben en als je dan groter gaat, je eerder kans hebt op complicaties. Daarnaast kan het groter uitvallen en dan kan je de randen gaan zien. Maar de 235 en 255cc zou hij ook bestellen om tijdens de operatie te gaan kijken wat maximaal zou passen. Maar van ''plaatsen wat maximaal mogelijk is '' word ik eigenlijk een beetje bang, ook omdat hij het er geloof ik niet helemaal mee eens was en het vooral voor mij deed.... haha je merkt het al, ben er nog niet helemaal uit!
 

Word jij de 20ste echt geopereerd?? Wauw dat is echt al snel! Super spannend!!
 

 

Als ik het zo lees is het misschien voor jou verstandig om nog eens te gaan passen en ook bij andere klinieken langs te gaan. 

 

Ik heb nu een lege b denk ik. Ik heb gekozen voor 220 anatomisch voor de spier.  

 

Ik kan ook heel erg kritisch op mezelf. Dus ik ben heel erg benieuwd. M'n borsten zijn best mooi van vorm en gelijk gelukkig, alleen wat aan de kleine kant. Dat scheelt al in het eindresultaat. Heb altijd 75b gehad en na zwangerschap en jaren borstvoeding leger, vooral aan de bovenkant. Vroeger kon ik nog een push up aan, maar er is nu weinig meer om te 'pushen' haha.

 

Joh ga ook gewoon even ergens anders heen voor advies. Is toch altijd vrijblijvend. Als je dan hetzelfde advies krijgt ben je zekerder van de maat! 

 

Ik zal even een foto plaatsen van een vrouw die ook smal is en 230 heeft anatomisch. Die heb ik ook even als voorbeeld genomen, ook al denk ik dat ze iets smaller is als ik.

 

Nou ik twijfel nog steeds hoor, wel niet wel niet. Gewoon over me heen laten komen en focussen op het eindresultaat denk ik? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.