Jump to content

Kleinie : 2 oktober 2017 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal!

Vandaag is het (alweer) 3 weken geleden dat ik ben geopereerd bij Bergman Clinic in Rijswijk!

Dr. van Drunen heeft bij mij 295 CC, dual plane, medium profile (merk: Allergan Natrelle) geplaatst.

Ik had cup 75A en wilde graag naar 75C en ben heel benieuwd waar ik straks op uit kom! Ik heb redelijk wat pijn gehad maar herstel toch ook erg goed. Het beurse en de blauwe plekken waren niet om aan te zien maar zijn al helemaal weggetrokken. De bh is 's nachts uit (HURRAY!:136:), mijn huid is nog wel erg strak maar het wordt steeds soepeler. De littekens zijn helemaal dicht, zonder korstjes, dus ik ben fanatiek begonnen met smeren! Merk de afgelopen dagen dat ik wel weer meer last begin te krijgen, de zijkanten kunnen nog goed pijn doen. Hebben of hadden jullie nog veel pijn rond de 4e week?

Waar ik wel erg veel last van heb is gevoelige tepels. Gek word ik ervan! Zelfs als ik kleding draag mag er niets tegenaan komen en zodra ik het koud krijg (lees: stijve tepels) ga ik door de grond.. vandaar dat ik op dit forum ben beland, ik was op zoek naar lotgenoten.... ;) 

Ik merk trouwens ook verschil in herstel van de borsten, de ene is groter dan de andere en 'hangt' ook iets meer. Ook hier heb ik al gelezen dat ik hierin niet de enige ben dus dat stelt me gerust!

Ik ben nu ook alweer even aan het werk, nu de derde week, en ik heb daar niet verteld dat ik tijdens mijn vakantie geopereerd ben. Veel jongens op de afdeling die er denk ik niet mee om kunnen gaan. Heb verteld dat ik door mijn rug ben gegaan en kom daardoor weg met het niet kunnen tillen. Ik vroeg me af of jullie er aan iedereen open over zijn en of jullie het op werk vertellen? Het ligt misschien ook wel aan mezelf hoor, dat het in mijn hoofd taboe is. Want zodra ik het iemand vertel zijn de reacties altijd positief.

Je vraagt je nu misschien af of ze het dan niet kunnen zien aan mijn borsten maar vooralsnog heb ik alleen losse shirts en truien gedragen :)

Ik ben in ieder geval nu al blij dat ik dit forum heb gevonden en ik ben benieuwd naar jullie verhalen! Ik ga jullie volgen, liefs!

Posted

@Kleinie

Hoi hoi, en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb even de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu gewoon alle verdere updates, en vragen neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Dat je nu iets meer pijn hebt, kan komen doordat je waarschijnlijk toch iets te veel doet, je bent nog maar kort po, en je moet echt opletten dat je rustig aan doet.Je bent nog steeds aan het herstellen.

Je kunt toch ook weer even de sport bh gaan dragen 's nachts, want de steun hiervan heb je toch nodig.

Hou het even in de gaten, en blijft de pijn, echt even een stapje terug doen.

x

Posted

@Desert-Rose dank je wel! Ik denk dat je gelijk hebt, het is ontzettend lastig als je weer wat kunt toch rustig aan te doen en je in te houden.. maar ik ga het proberen, bedankt voor de tip!

Posted
14 minuten geleden zei Kleinie:

@Desert-Rose dank je wel! Ik denk dat je gelijk hebt, het is ontzettend lastig als je weer wat kunt toch rustig aan te doen en je in te houden.. maar ik ga het proberen, bedankt voor de tip!

graag gedaan meis, je herstelt maar 1 keer, kun je dan beter maar in 1 keer goed doen, want het zou zonde zijn als je hierdoor complicaties zou krijgen.

De eerste 6 weken word het kapsel aangemaakt, als je dit proces verstoord, kunnen er kleine scheurtjes in dat kapsel komen, dit herstelt wel weer, maar zou eventueel in de toekomst voor overmatige kapselvorming kunnen zorgen.

Dus pas op de plaats en een beetje lief zijn voor jezelf.

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.