Nisi Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op het forum! Ik heb een dikke 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ik heb en welk soort prothese/merk dat het is. Ik heb ondertussen 2 zwangerschappen achter de rug en bij mijn eerste zwangerschap is 1 implantaat wat los gekomen van achter de borstspier. Ik heb er niet echt last van, alleen als ik bijvoorbeeld verkeerd gelegen heb snachts. Ik heb enkele maanden geleden een echo laten maken van mijn borsten en alles zag er nog goed uit volgens de dokter! Geen kapselvorming, geen lekkage, ... Zijn er nog dames die dit hebben meegemaakt (dat er een implantaat is losgekomen)? Of die de implantaten al vervangen hebben na x aantal jaar? Ook hierover zijn de meningen verdeeld... de ene dokter zegt zolang je geen last van hebt de implantaten goed blijven, de andere zegt dat je ze best na 10-15 jaar laat vervangen? Graag jullie mening :-)
Ank Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 37 minuten geleden zei Nisi: Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op het forum! Ik heb een dikke 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ik heb en welk soort prothese/merk dat het is. Ik heb ondertussen 2 zwangerschappen achter de rug en bij mijn eerste zwangerschap is 1 implantaat wat los gekomen van achter de borstspier. Ik heb er niet echt last van, alleen als ik bijvoorbeeld verkeerd gelegen heb snachts. Ik heb enkele maanden geleden een echo laten maken van mijn borsten en alles zag er nog goed uit volgens de dokter! Geen kapselvorming, geen lekkage, ... Zijn er nog dames die dit hebben meegemaakt (dat er een implantaat is losgekomen)? Of die de implantaten al vervangen hebben na x aantal jaar? Ook hierover zijn de meningen verdeeld... de ene dokter zegt zolang je geen last van hebt de implantaten goed blijven, de andere zegt dat je ze best na 10-15 jaar laat vervangen? Graag jullie mening :-) Welkom Ik heb in 2004 een wissel ondergaan en nog steeds geen klachten ,dus ik laat de protheses voorlopig zitten xx Ank
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.