Helga Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Hoi mijn naam is Helga, ben net 38 jaar en heb 1 zoon. Ben op consultatie geweest bij Dr. Damen en heb besloten om een bv uit te laten voeren bij hem, maar vind zeer weinig over hem terug, daarom dat ik nu wat zenuwen heb aangezien het korter bij komt 31/10 is de datum van de operatie. Hij wil 285cc steken achter de borstspier, heb nu momenteel een kleine a. Heeft er iemand ervaring met deze Dr. en hoe zijn zijn resultaten. grtjes helga
Nisi Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 Dag Helga, ik heb een dikke 10 jaar geleden een bv laten doen door dokter Damen! Ik ben zelf heel erg tevreden over de dokter en ook over het resultaat. ik ben toen in zijn privé kliniek geweest. Ik zelf had een kleine A en nu een volle B, kleine C. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ik heb. Maar het resultaat is heel natuurlijk (dat was ook mijn wens). Succes!! :-)
visje83 Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 Dr Damen van het Ikazia ziekenhuis? Zelf wel vandaag bij hem op controle geweest, vond het beetje een stugge man. Ben zelf bijna 6 weken geleden geholpen door dr avoort. Maar heb ook 285cc gekregen en heel tevreden over.
Helga Posted October 24, 2017 Author Posted October 24, 2017 Op 23-10-2017 om 17:25 zei Nisi: Dag Helga, ik heb een dikke 10 jaar geleden een bv laten doen door dokter Damen! Ik ben zelf heel erg tevreden over de dokter en ook over het resultaat. ik ben toen in zijn privé kliniek geweest. Ik zelf had een kleine A en nu een volle B, kleine C. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ik heb. Maar het resultaat is heel natuurlijk (dat was ook mijn wens). Succes!! :-) Hoi Nisi Bedankt voor de reactie, ben nu ook een beetje gerust gesteld. Ik weet zelf ook niet met welke maat dit overeen stemt, zal afwachten zijn! Heb ook gevraagd voor een natuurlijk resultaat was ook mijn wens. Heb vandaag het uur doorgekregen en moet om 8:45u daar zijn, ik ga in de wellness kliniek bij Luc Damen. En qua pijn valt dat mee, want ik hoor daar zeer uiteenlopende verhalen over!
Desert-Rose Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 @Helga Hoi hoi, Ik heb even de titel aangepast, verder kun je nu in dit topic alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan. Via de zoekbalk zijn er wel topics te vinden over de Wellness en deze arts, Qua pijn is het echt bij iedereen verschillend, de eerste 3 tot 5 dagen zijn over het algemeen het heftigste, maar met de goede pijnstilling is het wel dragelijk. Nu maar lekker aftellen x
Helga Posted November 3, 2017 Author Posted November 3, 2017 Op 27-10-2017 om 15:04 zei Desert-Rose: @Helga Hoi hoi, Ik heb even de titel aangepast, verder kun je nu in dit topic alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan. Via de zoekbalk zijn er wel topics te vinden over de Wellness en deze arts, Qua pijn is het echt bij iedereen verschillend, de eerste 3 tot 5 dagen zijn over het algemeen het heftigste, maar met de goede pijnstilling is het wel dragelijk. Nu maar lekker aftellen x Hoi Hoi Bedankt voor de info, sinds vandaag gaat het al iets beter, maar ze zijn nog wel dikwijls opgezwollen, is dit normaal? Het valt ook nog af te wachten naar het resultaat waar ik echt wel naar uitkijk!
Desert-Rose Posted November 4, 2017 Posted November 4, 2017 11 uur geleden zei Helga: Hoi Hoi Bedankt voor de info, sinds vandaag gaat het al iets beter, maar ze zijn nog wel dikwijls opgezwollen, is dit normaal? Het valt ook nog af te wachten naar het resultaat waar ik echt wel naar uitkijk! Hoi meis, gefeliciteeerd met je nw boobs. Dat er nog zwelling zit is heel normaal, dit is allemaal vocht, goed drinken ( water, groene en/of brandnetel thee ) zo voer je het vocht sneller weg. Ook zitten in het begin de protheses nog heel erg hoog. Het resultaat duurt dus nog even, de eerste 6 weken gaan de protheses inkapselen, en langzaamaan indalen, ook gaat de vorm van de borsten dan veranderen. Let er wel even op dat je je aan de regels houdt, dus niet met je ellebogen boven de schouders, geen repeterende bewegingen maken,niet sjouwen etc. Gewoon lekker rustig aan doen, en goed je rust pakken. Ik wens je een goed herstel. xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.