Titinne Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Intussen ben ik 3 maanden verder post operatie en mijn rechterborst heeft nog steeds een vreemde vorm: onderaan is ze nu wat recht i.p.v. rond én bij geringe druk (poetsen, schakelen bij autorijden, kaas raspen,...) voel ik het implantaat bewegen. Bij mijn laatste bezoek bij de arts (zes weken post operatie) vond de arts me duidelijk een zeur: uw borsten zien er goed uit en ja, indien de prothese niet wil vastgroeien dan kan je het volgend jaar terug laten opereren. Toen werd ik ‘netjes’ begeleid naar de deur van de spreekkamer. Uiteraard kan het dat de prothese niet goed wil vastgroeien, maar er zijn nog andere oorzaken mogelijk zoals te grote pocket,... Bestaat er een manier (?mri) om teweten te komen wat er aan de hand is en/of heeft er iemand een goede ervaring met een dokter die het op zich wenst te nemem om eerlijk te zeggen wat en hoe. De esthetische chirurgen zijn immers allemaal collega’s en vinden zulke kwesties/cliënten wellicht best vervelend. Ik ben uit de Antwerpse regio, maar ben wel mobiel.
KK-love Posted October 24, 2017 Posted October 24, 2017 Op 22-10-2017 om 12:58 zei Titinne: Intussen ben ik 3 maanden verder post operatie en mijn rechterborst heeft nog steeds een vreemde vorm: onderaan is ze nu wat recht i.p.v. rond én bij geringe druk (poetsen, schakelen bij autorijden, kaas raspen,...) voel ik het implantaat bewegen. Bij mijn laatste bezoek bij de arts (zes weken post operatie) vond de arts me duidelijk een zeur: uw borsten zien er goed uit en ja, indien de prothese niet wil vastgroeien dan kan je het volgend jaar terug laten opereren. Toen werd ik ‘netjes’ begeleid naar de deur van de spreekkamer. Uiteraard kan het dat de prothese niet goed wil vastgroeien, maar er zijn nog andere oorzaken mogelijk zoals te grote pocket,... Bestaat er een manier (?mri) om teweten te komen wat er aan de hand is en/of heeft er iemand een goede ervaring met een dokter die het op zich wenst te nemem om eerlijk te zeggen wat en hoe. De esthetische chirurgen zijn immers allemaal collega’s en vinden zulke kwesties/cliënten wellicht best vervelend. Ik ben uit de Antwerpse regio, maar ben wel mobiel. Wat ik tot nu toe veel heb gelezen is dat Dr. Nio ook heel goed is voor Second Opinion's. Ik heb zelf mijn BV 13-11 bij hem maar dit word mijn eerste operatie dus ik spreek niet uit ervaring. Maar heb het dus wel in andere topics gelezen. Hij werkt in het OLVG-West (voorheen SLAZ) in Amsterdam maar ook bij ParkKliniek Rotterdam (ook wel Park Medisch Centrum genoemd) Wellicht heb je er iets aan! Heel veel sterkte en succes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.