Naj1984

Wondvocht en bloed

Recommended Posts

Ben 12 dagen geleden geopereerd en van de week hebben ze mijn pleisters eraf gehaald. Nu sinds 3 dagen heb ik wel last van paar open wondjes bijvoorbeeld onder me tepel en precies bij de driehoekeiland. Is dit normaal? Heb wel foto’s gestuurd na de kliniek omdat ik me dan toch zorgen maak. Het is oud bloed lijkt wel en als ik dep dan is het bruinig van kleur niet echt heel rood. 

Heeft iemand dit ook gehad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-10-2017 om 15:16 zei Naj1984:

Ben 12 dagen geleden geopereerd en van de week hebben ze mijn pleisters eraf gehaald. Nu sinds 3 dagen heb ik wel last van paar open wondjes bijvoorbeeld onder me tepel en precies bij de driehoekeiland. Is dit normaal? Heb wel foto’s gestuurd na de kliniek omdat ik me dan toch zorgen maak. Het is oud bloed lijkt wel en als ik dep dan is het bruinig van kleur niet echt heel rood. 

Heeft iemand dit ook gehad?

Ja hier ook wat vocht en bloed gehad. Hoe is jouw herstel verder gegaan? Ik ben nu 2,5 po en nog best veel last ervan. Maar Resutaat is prachtig dus dat is fijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit nu op 4 weken bij wond is groter geworden veel last gehad van bloed stolsels dus heb antibiotica gekregen voor  de zekerheid en moet met betadine zalf de wond verzorgen.. nu wachten tot het vanzelf geneest hoop dat jou wond ook niet groter word bij mij zat de spanning te hoog helaas aan 1 borst de ander heb ik niet zo erg last van gelukkig 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Naj1984:

Ik zit nu op 4 weken bij wond is groter geworden veel last gehad van bloed stolsels dus heb antibiotica gekregen voor  de zekerheid en moet met betadine zalf de wond verzorgen.. nu wachten tot het vanzelf geneest hoop dat jou wond ook niet groter word bij mij zat de spanning te hoog helaas aan 1 borst de ander heb ik niet zo erg last van gelukkig 

Hahaha alweer 3,5 week geleden bij mij! Time flies when your having fun ;). Bij mij ook 1 kant meer last inderdaad staat ook meer spanning op door bloeding tijdens de operatie. Wat vervelend dat je aan de antibiotica moest! Ben je wel tevreden over het resultaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi ben wel tevreden weet niet of je de foto’s hebt gezien ze moeten alleen meer na elkaar toe groeien en iets meer zakken maar dat duurt nog even denk ik. En jij? Ja de antibiotica heeft hij uit voorzorg gegeven omdat ik toch een prothese heb

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik kan nog geen foto’s bekijken geloof ik. Ik ben super super tevreden over het resultaat maar het herstel valt me erg tegen. eigenlijk bij alles wat ik doe is het nog gevoelig. Ze zeggen dan natuurlijk 6 weken niet tillen en mijn pc heeft me goed voorgelicht maar toch een beetje onderschat... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden