Ga naar inhoud

Jullie advies ajb: 300cc of 400cc


JMAW

Aanbevolen berichten

Hai dames, 

 

Ik ben nieuw op de forum. 

22 dec heb ik een afspraak staan bij dr Nio voor borstvergroting. Ik heb nog al mijn twijfels over de cupmaat, 300cc of 400cc. Eerst vond ik de 400cc mooi. Maar naarmate ik naar de foto's kijk van mijn 1e consult bij hem met de 400cc lijken ze zo groot :-). Ik ben 34 jaar oud, bh cupmaat 34A en ik ben 1.67m en mijn gewicht is 55kg. Zouden jullie mij advies kunnen geven? Aangezien ik zo tenger ben, vrees ik dat mijn borsten straks heel groot zullen lijken. Wat denken jullie? Kunnen jullie mij advies geven? Ik plaats er twee foto's bij. De eerste is 400cc en de tweede 300cc

Gr, 

miss virgin "borstvergroting" :-)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @JMAW ik vind beide wel mooi bij jou maar 400cc lijkt mij wel vrij veel.

Ik had ook een A-cup en kreeg woensdag 295cc (Motiva Ergonomics Full - dual plane). Hiermee zal ik uitkomen op een kleine D-cup... 

Het aantal cc's is natuurlijk ook wel sterk afhankelijk van het soort prothesen. Ook de manier waarop ze geplaatst worden bepaalt sterk de grootte van het eindresultaat (op die spier, achter de spier of dual plane). Succes met je keuze!!! Volg zowiezo je hart! :71: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Bunny87 said:

Hey @JMAW ik vind beide wel mooi bij jou maar 400cc lijkt mij wel vrij veel.

Ik had ook een A-cup en kreeg woensdag 295cc (Motiva Ergonomics Full - dual plane). Hiermee zal ik uitkomen op een kleine D-cup... 

Het aantal cc's is natuurlijk ook wel sterk afhankelijk van het soort prothesen. Ook de manier waarop ze geplaatst worden bepaalt sterk de grootte van het eindresultaat (op die spier, achter de spier of dual plane). Succes met je keuze!!! Volg zowiezo je hart! :71: 

Hai @Bunny87, thnx voor jouw reactie. Dr nio geeft aan dat hij achter de spier ze zal plaatsen. Al maanden ben ik ermee bezig welke maat het beste zal zijn. Ik denk dat ik voor een 2e passessie weer zal gaan. Mijn hart zegt dat ik voor die 400cc moet gaan. Maar straks kies ik daarvoor en ze zijn dan heel groot! Choices, choices. 

Maar wat leuk! Jij hebt jouw boobs ook al. Blij met ze? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is niet gemakkelijk hé! Ik had ook 2 maten laten voorzien. 275cc en 295cc. Die 295cc was voor mij echt het maximum voor een natuurlijk effect zei hij, ik zal nu op het randje naturel/net niet fake zitten... Hopelijk krijg ik er geen spijt van maar denk het niet hoor. Uiteindelijk is het verschil maar 20cc en dat komt volgens hem overeen met een kwart cupmaat. Dat is dus echt niet veel... 

Als je zo hard twijfelt, want bij jou gaat het tenslotte om een verschil van 100cc, zou ik nog eens een 2de consult inplannen. Beter op zeker spelen! Je zal je er ook beter bij voelen als je beide nog eens kan passen. 

Ik ben al heel blij ermee! Maar moet nog even wachten om ze te zien.. Spannend!!! 2 weken verband aanhouden en dan mogen de draadjes eruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JMAW, de ervaring van de meeste meiden hier is dat de grootte snel went, dus ik denk dat je straks spijt gaat krijgen als je voor de 300cc gaat. Vooral ook omdat je hart nu al zegt: "400cc"!

Ik neem aan dat je bedoelt dat de bovenste foto 300cc is en de onderste 400cc. Want ik vind ze op de onderste veel groter lijken. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik kiezen voor 400cc. Maar het is jouw lichaam en je moet doen waar jij je het beste bij voelt. 

Succes met het maken van je keuze. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 @dian85 @Bunny87 @Gentle Ik denk dat ik voor een tweede consult zal gaan. En ook de tussenmaten proberen. Nio gaf later pas aan dat er ook tussenmaten zijn. En ik vond de keuze van 300cc en 400 cc al voldoende. Dus wilde ik niet nog meer keuzes. Maar naderhand ben ik toch wel benieuwd naar de tussenmaten. 

@Jaydee @Nicoline_W thnx voor jullie advies! Van die zakjes rijst vind ik ook een goed idee :-)

Ik laat jullie weten wat het uiteindelijk geworden is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou voor de 400cc gaan, staat je erg mooi,300cc is denk ik te klein.Ben toevallig 9 januari ook bij Nio aan de beurt! Krijg je dual plane of volledig achter de spier? De 85 of 100 % gevulde? 

Ik ben ook slank 1.72 en 55 kilo krijg als het goed is 500cc maar op de foto lijkt jouw 400 cc groter ook gek. Veel succes ermee komt zeker helemaal goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JMAW dat is een goed idee! Je zal nog zo blij & geruster zijn! ;-) 

voor de rijstzakjes moet je altijd 50 gram minder nemen dan het aantal cc. Dit omdat je moet rekenen dat je +-50cc 'verliest' achter de spier. Als je dezelfde hoeveelheid rijst neemt dan het aantal cc bekom je het effect van de prothesen mochten ze voor de spier geplaatst worden :-) Succes!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JMAW 400cc vind ik heel mooi staan bij jou, En de grote went heel snel zeggen ze! Ik krijg zelf 350cc rond cohesive 1 van mentor dual plane geplaatst ben 156 lang en weeg 51 kilo als het goed is ga ik op een mooie volle c uitkomen .. :D 

Maar lastig he al die keuze's en twijfels ik heb ze zelf ook nog regelmatig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/22/2017 at 6:47 PM, MissBeauty said:

@JMAW 400cc vind ik heel mooi staan bij jou, En de grote went heel snel zeggen ze! Ik krijg zelf 350cc rond cohesive 1 van mentor dual plane geplaatst ben 156 lang en weeg 51 kilo als het goed is ga ik op een mooie volle c uitkomen .. :D 

Maar lastig he al die keuze's en twijfels ik heb ze zelf ook nog regelmatig..

Ja, heel veel keuzes!! Wanneer krijg jij jouw boobs? :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/22/2017 at 5:16 PM, Bunny87 said:

@JMAW dat is een goed idee! Je zal nog zo blij & geruster zijn! ;-) 

voor de rijstzakjes moet je altijd 50 gram minder nemen dan het aantal cc. Dit omdat je moet rekenen dat je +-50cc 'verliest' achter de spier. Als je dezelfde hoeveelheid rijst neemt dan het aantal cc bekom je het effect van de prothesen mochten ze voor de spier geplaatst worden :-) Succes!!! 

Thnx @Bunny87. Geniet van de jouwe! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JMAW ik zou 400 doen. Mijn lichaamsbouw lijkt op de jouwe. Ik ben 1.69, weeg 59 kilo en heb 390CC gekregen. Veel reacties die ik krijg zijn dat ze mooi bij mijn lichaam passen. Als ik minder had genomen, was ik denk ik minder blij geweest, want nu zijn ze super :) 
Maar natuurlijk is dit jouw persoonlijke keuze... lastig he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/22/2017 at 5:15 PM, CupA84tje said:

ik zou voor de 400cc gaan, staat je erg mooi,300cc is denk ik te klein.Ben toevallig 9 januari ook bij Nio aan de beurt! Krijg je dual plane of volledig achter de spier? De 85 of 100 % gevulde? 

Ik ben ook slank 1.72 en 55 kilo krijg als het goed is 500cc maar op de foto lijkt jouw 400 cc groter ook gek. Veel succes ermee komt zeker helemaal goed :) 

@CupA84tje ik heb volledig achter de spier. Ja, mijn gevoel zegt mij om voor de 400cc te gaan. Maar nio zegt dat het een D cup wordt en dan schrik je wel ff dat ik van een A naar een cupmaat D ga. Haha, dus gewoon een tweede consult. En zakjes rijst vullen zo als geadviseerd. Ook heel spannend voor jou, joh! Leuk! Heel veel succes ermee :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb 325cc en ben ook 1.67m en 54 kilo. Ik schrok in het begin. Vond ze echt giga veel tegroot. Nu ben ik 10 maanden po en nu is er al een stemmetje dat ik makkelijk meer had gekunt. Ik ben ook tenger maar in kleding oogt het als een kleine D. Ik kwam van een 70A vaak was deze omvang nog tegroot maar 65 moeilijk tekrijgen. En heb nu een 70E. Vind ze geweldig mooi maar je bent zo snel gewend. Ik zou zeker voor 400cc gaan. Kom op we hebben jaren geen borsten gehad. Nu lekker knallen hihi. 

 

Mijn foto's staan openbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2017 om 21:47 zei JMAW:

Ja, heel veel keuzes!! Wanneer krijg jij jouw boobs? :-) 

 

Ik krijg mijn Boobs 17 juli pas duurt helaas nog even, Maar dit komt beter uit omdat ik nog wat moet sparen maar ook omdat mijn vriend dan 3 weken thuis is wat ook heel fijn is! Dan heb ik sowieso de eerste 3 weken ondersteuning thuis :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/24/2017 at 10:18 PM, KoKo said:

Hey, ik heb 325cc en ben ook 1.67m en 54 kilo. Ik schrok in het begin. Vond ze echt giga veel tegroot. Nu ben ik 10 maanden po en nu is er al een stemmetje dat ik makkelijk meer had gekunt. Ik ben ook tenger maar in kleding oogt het als een kleine D. Ik kwam van een 70A vaak was deze omvang nog tegroot maar 65 moeilijk tekrijgen. En heb nu een 70E. Vind ze geweldig mooi maar je bent zo snel gewend. Ik zou zeker voor 400cc gaan. Kom op we hebben jaren geen borsten gehad. Nu lekker knallen hihi. 

 

Mijn foto's staan openbaar.

Haahahhahahahaahahah, @KoKo..

@KoKo, @Angelapero, jullie hebben gelijk! Al die jaren geen borsten gehad en nu betaal ik voor ze.. dan mogen we best een mooie, goeie cupmaat.

@Ellen125, middenweg is er ook. 

Maar ik moet zeggen, naarmate ik op deze forum aan het rondkijken ben en jullie adviezen lees, word ik zekerder dat ik niet moet twijfelen aan die 400cc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2017 om 18:29 zei JMAW:

Haahahhahahahaahahah, @KoKo..

@KoKo, @Angelapero, jullie hebben gelijk! Al die jaren geen borsten gehad en nu betaal ik voor ze.. dan mogen we best een mooie, goeie cupmaat.

@Ellen125, middenweg is er ook. 

Maar ik moet zeggen, naarmate ik op deze forum aan het rondkijken ben en jullie adviezen lees, word ik zekerder dat ik niet moet twijfelen aan die 400cc..

Hihi daarom hoppa tetten er op hihi en eindelijk die mooie voorgevel waar je al heel je leven van droomt hihi groetjes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.