Pluusje Posted October 21, 2017 Posted October 21, 2017 Hallo dames gisteren was het dan eindelijk zo ver .. na zo lang Deze wens te hebben heb ik gister eindelijk me bv gehad .. nu ging het gisteren erg goed maar vannacht best veel last gehad ik heb namelijk van me zelf al Veel last van me rug en vannacht zoooo last gehad dat ik gewoon niet meer kon liggen ben nu ook een beetje in paniek wat ik kan doen en kijk nu al tegen vannacht op iemand fijne tips voor de nacht ? En kan iemand mij gerust stellen over hoelang de zwaarste tijd duurt groetjes
Naj1984 Posted October 21, 2017 Posted October 21, 2017 Hoi ik heb me bv 12 dagen geleden gehad en had de heftigste pijnen in mijn rug de eerste 10 dagen. Ik heb Diclofenac gekregen van de arts soort soierontspanners en die hielpen me echt de nachten doorkomen maar ondanks dat voelde ik me rug nog wel. Schijnt dat de Voedingskussens helpen daar lees ik veel over. Ikzelf deed vooral als ik op de bank zat even een warme kruik tegen me rug aan dat helpt ook wel. Doorbijten het is echt de eerste week dat je door moet zetten daarna zakt het wel af. Hoop dat je hier iets aan hebt
Pluusje Posted October 21, 2017 Author Posted October 21, 2017 Oké dank je wel als het echt een week is dan moet wel goed komen maar de Voedingskussens die onder mijn benen?? zat er vanacht gewoon even doorheen maar nu het weer dag is valt het wel mee vind de nachten altijd zo verschrikkelijk als je pijn hebt ...
Ank Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Op 21-10-2017 om 05:01 zei Pluusje: Hallo dames gisteren was het dan eindelijk zo ver .. na zo lang Deze wens te hebben heb ik gister eindelijk me bv gehad .. nu ging het gisteren erg goed maar vannacht best veel last gehad ik heb namelijk van me zelf al Veel last van me rug en vannacht zoooo last gehad dat ik gewoon niet meer kon liggen ben nu ook een beetje in paniek wat ik kan doen en kijk nu al tegen vannacht op iemand fijne tips voor de nacht ? En kan iemand mij gerust stellen over hoelang de zwaarste tijd duurt groetjes Met mijn BV in 1989 en wissel in 2004 kreeg je niet veel informatie.Omdat mijn rugpijn ook niet harde was ben ik beide keren half op mijn zij gaan slapen ondersteund door kussens en een washandje tussen mijn borsten. Ik denk dat je na een week je wel iets beter zal gaan voelen. xx Ank
Janine445 Posted October 22, 2017 Posted October 22, 2017 Hey, ik ben nu 3 wkn po en heb ook veel last van mn rug. Ik slik eigenlijk pijnstillers voor mn rug ipv mijn borsten. Ik merk overdag dat ik een beetje voorover gebogen loop zodat ik minder spanning op mn borsten heb wat resulteerd in rugpijn en dat ik me het liefsteeven laat kraken...(wat weer niet gaat!!) Dus probeer goed rechtop te staan/lopen/zitten. Dat helpt wel moet ik zeggen. Met slapen op mn rug kan ik juist goed ontspannen en merk ik het minder. Morgen ga ik naar de fysio, kijken of hij het wat losser en soepeler kan krijgen. Sterkte en succes!
Pluusje Posted October 23, 2017 Author Posted October 23, 2017 Dank je wel voor de tips allemaal gister een super drama dag gehad ik had er ook nog buikgriep bij gekregen hoe ellendig kan iemand zich voelen poeh gelukkig gaat het vandaag weer wat beter en hopelijk op een snel herstel want moet over 2 weken weer auto rijden en werken en hoop wel dat dat gaat lukken
Nicoline_W Posted October 23, 2017 Posted October 23, 2017 @Pluusje Oh wat ontzettend balen meis... Laat even goed voor jezelf zorgen! Massage (zittend) door je partner? Dat ontspande bij mij de boel een beetje... Maar ik heb (nu 12 dagen PO) ook meer last van mijn rug van van mijn nieuwe boobies. X Nicoline
Pluusje Posted October 24, 2017 Author Posted October 24, 2017 Nou gelukkig gaat het elke dag een beetje beter en kijk uit na de weken dat ik alles weer kan .. voor mijn rug zal ik me partner is aan t werk zetten bedankt
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.