Jump to content

anjansen : ? oktober 2017 : Dr. Vanstraelen : Antwerpen

Recommended Posts

Posted

Ik kreeg vorige week eindelijk mijn nieuwe borsten. Ik heb dit laten doen bij Dr Vanstraelen in Antwerpen (België). Ben zo tevreden van hem! Vanaf het eerste consult stelde hij me gerust, hij luisterde naar al mijn vragen. In afwachting van de operatie kon ik hem ook steeds contacteren met vragen. 
De dag van de operatie was iedereen super behulpzaam en vriendelijk. Nu een week later ben ik echt super tevreden, net mijn eerste controle gehad en de operatie is perfect verlopen. Ik kan deze dokter echt aan iedereen aanraden!!

Posted

Hey @anjansen blij dat je zo tevreden bent en dat alles zo goed is verlopen! Welke implants heb je gekregen en hoeveel cc? 

Ik ben woensdag geopereerd in Diest door dr. Verdonck. Hem zou ik ook aan iedereen aanraden! Wat een topdokter! Ik kreeg Motiva Ergonomics Full 295cc (dual plane). Succes nog met je herstel!! 

Posted

Hoi Bunny, ik krijg ook 295 motiva dual plane, alleen twijfel ik nog tussen full en medium. Zou ik misschien een foto kunnen zien? En waar staat die Ergonomics voor? :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.