Ga naar inhoud

December ladies kletshoek


gastmama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

@Zee-Bra77 snap ik ook Zeker dat je dat niet wilt. Maar je moet wel aan jezelf denken. Je mag bijna niets de eerste zes weken. 

 

Ik kom uit noord Holland. Heemskerk! Is vlakbij Alkmaar in dr buurt.  Als er meer dames in zijn voor de groepsapp dan ga ik er 1tje aanmaken.  

 

En @gastmama de pc doet vaak meedere operaties op 1 dag. 

 

@CupA84tje ja, ik kan zeker wel met je mee leven! Ik ben ook heel onzeker erover. Je voelt je gewoon minder vrouw. En dat gevoel is heel vervelend. En idd gelukkig leven we in een periode waarin je er iets aan kunt doen. En ik weet zeker dat je borsten wel mooi zijn hoe ze nu zijn en je een mooie meid bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom uit Den Haag maar ik kon de laatste week van de kerstvakantie niet bij hem dat is voor 9 januari die week. Via park kliniek. <— @gastmama

 

@Zee-Bra77 ik zou het toch proberen, zelf ging ik er niet vanuit maar ze kwam er zelf mee. En snap dat je de werkgever er niet mee wilt belasten dat gevoel had ik ook. 

 

Een groepsapp lijkt me leuk via pb een telefoonnummer sturen? Ik heb echt het gevoel dat ik gezellig wil praten erover haha. Aangezien ik in de omgeving ook niet echt over praat doordat niet veel mensen het weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Judith @CupA84tje 

 

@Jaydee heeft speciaal een club aangemaakt zodat we daar kunnen kletsen ;)....

Is wel zo leuk denk ik dat we alle contact houden.

Misschien een idee om het af te schermen voor iedereen maar daar moet Jaydee wel even tijd voor krijgen en misschien contact leggen met best_boobies.

 

Wat willen jullie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei CupA84tje:

Heb een privé bericht gestuurd naar Judith is dat een optie? @Zee-Bra77 dat we allemaal via een pb nummer geven? Dat is ook leuk zo een club maar ik weet niet hoe dat werkt haha

 

Ja dat dus! Ik been ook uitgenodigd! Maar snap er niet zo veel van. Als iemand kan uitleggen vind ik het goed! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei gastmama:

mijn moeder heeft dat laatst ook moeten doen. Ze heeft het gehaald maar het scheen best pittig te zijn! Ze willen het voor gastouders ook invoeren. Van de ene kant vind ik het goed maar van de andere kant worden wij gastouders door alle nieuwe regels bijna gewoon kleine kinderdagverblijven en blijft er bijna niks huiselijks meer aan!

Ja, van mij hoeft het ook allemaal niet hoor. Cursussen volgen vind ik prima, maar waarom moet je overal toetsen voor maken en examens voor doen? En ik merk echt wel dat het leren allemaal niet meer zo gemakkelijk gaat als je ouder bent. Bah! 

Ik merk bij ons op de BSO ook dat er steeds meer administratief werk bijkomt. Er zijn echt middagen dat ik bijna alleen maar achter de pc zit en dingen aan het regelen ben. Ik kom soms amper nog aan de kinderen toe. En dat zal idd als gastouder ook het geval zijn. Eigenlijk heb ik de PABO gedaan, maar dat is de reden dat ik met het onderwijs gestopt ben. Maar nu begint het in de kinderopvang ook al. 

Niet leuk iig!

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, van mij hoeft het ook allemaal niet hoor. Cursussen volgen vind ik prima, maar waarom moet je overal toetsen voor maken en examens voor doen? En ik merk echt wel dat het leren allemaal niet meer zo gemakkelijk gaat als je ouder bent. Bah! 

Ik merk bij ons op de BSO ook dat er steeds meer administratief werk bijkomt. Er zijn echt middagen dat ik bijna alleen maar achter de pc zit en dingen aan het regelen ben. Ik kom soms amper nog aan de kinderen toe. En dat zal idd als gastouder ook het geval zijn. Eigenlijk heb ik de PABO gedaan, maar dat is de reden dat ik met het onderwijs gestopt ben. Maar nu begint het in de kinderopvang ook al. 

Niet leuk iig!

 

Veel liefs, Jaydee 

klopt helemaal! ik ben er toch verdorie voor de kinderen! niet voor de administratie

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Judith:

Je examens ga je sowieso halen! 

Als je alleen al "ik" ipv mij zegt dan schiet je al heel veel op hoor! Zijn de meest voorkomen fouten. 

Het probleem is ook niet mijn Nederlands.... ik heb HAVO en PABO gedaan en ben best wel goed in Nederlands. Maar het is mijn faalangst en examenvrees waar ik mee zit.... vooral mondeling.... vreselijk. Heb er nu al buikpijn van. 

 

Ik kom uit de Betuwe, Gelderland. Het midden van het land dus. 

 

Ik heb op verzoek van @Zee-Bra77 een club aangemaakt. Ik heb als test iets verstuurd in discussie (eind van de ochtend al), maar niemand van jullie reageert erop, dus ik zal iets niet goed hebben gedaan denk ik?

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei gastmama:

klopt helemaal! ik ben er toch verdorie voor de kinderen! niet voor de administratie

Dat bedoel ik! Helemaal mee eens. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

Het probleem is ook niet mijn Nederlands.... ik heb HAVO en PABO gedaan en ben best wel goed in Nederlands. Maar het is mijn faalangst en examenvrees waar ik mee zit.... vooral mondeling.... vreselijk. Heb er nu al buikpijn van. 

 

Ik kom uit de Betuwe, Gelderland. Het midden van het land dus. 

 

Ik heb op verzoek van @Zee-Bra77 een club aangemaakt. Ik heb als test iets verstuurd in discussie (eind van de ochtend al), maar niemand van jullie reageert erop, dus ik zal iets niet goed hebben gedaan denk ik?

 

Xxx Jaydee 

@Jaydee wat jij hebt geschreven is te lezen hoor in de club ;) ik heb nu nog wat aangemaakt in de club zodat we verder daar kunnen kletsen ipv hier ......

misschien wel een idee om hem "besloten club" te maken ipv "open club" wat nu het geval is...zo kan iedereen vrijuit spreken en kunnen we kijken wie erbij komen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brabantse hier!

 

Ik krijg 18 december 400/450cc rond, hp, dp, coh II door dr. Straten :) Ik wou ook graag net voor de kerst omdat dit me weer scheelt met vakantiedagen opnemen, en het tussen kerst en oud en nieuw meestal toch wat rustiger is. 

 

Vandaag druk bezig geweest want we gaan vannacht op vakantie! Helaas niet veel tijd gehad om vandaag op het forum te zitten:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo leuke dames!

Ik word dan wel niet in december geopereerd maar doe graag mee met jullie clubje.

Ik mag over 3 weken onder het mes bij Nio, 13-11.

Had eerst voor 590cc gekozen maar ga morgen bellen dat ik toch 650cc wil.

Heb er zoveel zin in!

 

Ik ben verder 1.65 en weeg 80kg. Klinkt fors, maar ik heb gewoon goeie curves (behalve bij mijn borsten)

Want ondanks dat ik maat 42 heb van broeken (ik heb namelijk goede heupen, billen en helaas ook goede benen haha)

Heb ik qua borst maar 75B (althans, dat dacht ik maar Nio heeft mij gemeten op 85 haha)

 

Nog 3 weken en dan heb ik prachtige grote borsten, wauwie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.