Ga naar inhoud

December ladies kletshoek


gastmama

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Jaydee wat was jou voor situatie toen je aan je eerste BV begon ? Heb je toevallig ook foto's van toen en nu ? Ik zelf ga voor Natrelle 475/525cc, ik ben zoals de foto's kunt zien bij mij ook geen slankie...:blush: en een lichaam wat al jaartjes mee gaat en genoeg heeft mee gemaakt :P

Ben jij dat op je profielfoto ? 

 

 

Zeebraa waar ga jij heen? Ga je Dual plane? En wat is je eigen maat nu en wat zou je willen? Hoe oud zijn de dames hier eigenlijk? Ik ben zelf 24. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

@Judith,

 

Ah, Oké. Ja, ik heb wel dual plane. Dat zal zeker heel mooi worden denk ik,  300cc anatomisch en dan voor de spier. 

Ik krijg gewoon ronde omdat de borstspier het bovenste gedeelte van de prothese altijd wat plat drukt bij dual plane. 

Dr. Nio gaat ook mijn borstspier insnijden, oprekken, losmaken van mijn eigen weefsel, kapsel onderin weghalen en hij gaat nog iets met mijn borstplooien doen. Ben echt reuze benieuwd. We gaan het wel zien. Ik heb er iig heel veel zin in. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Judith, ik ben 51. Ik heb drie kinderen (een dochter van 28 en een zoon en een dochter van 25) en twee kleinkinderen; een kleindochter van bijna 4 jaar en een kleinzoon van een half jaar. En een hele lieve hubbie :wub:.

En 51 klinkt best wel oud  (vooral als je pas 24 bent), maar ik ben nog jong van geest hoor. Wij gaan ook nog regelmatig uit.... gezellig :tatice_04::43:

Ik hou wel van een feestje :38:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Judith:

 

Zeebraa waar ga jij heen? Ga je Dual plane? En wat is je eigen maat nu en wat zou je willen? Hoe oud zijn de dames hier eigenlijk? Ik ben zelf 24. 

 

@Judith ik ben 40 jaar , 1.66 en 70 kilo. Ik ga voor mijn eerste BV op 11 december. Mijn situatie nu is lege 85C en ik wil gaan voor een volle D (zoals het voor ik kinderen kreeg had). Mijn pc adviseert Natrelle 475 of 525 cc rond en wordt geplaatst achter de spier. Hij kijkt tijdens de operatie welke het wordt maar ik zal op de dag zelf nog zeggen dat mijn voorkeur 525cc heeft, maar moet wel kunnen en mooi zijn dus ik ga vooral af op zijn  vakkennis af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77, dat gaat heel mooi worden, 525cc. Ik zou ook voor de grootste kiezen. Scheelt maar 50cc, en bij twijfel altijd voor de grootste gaan :1big_boobs:.

Ik ga mijn honden uitlaten en mijn bedje opzoeken. Fijne avond nog iedereen en tot snel. 

 

:lazy2::lazy2::lazy2:, Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Judith,

 

Ah, Oké. Ja, ik heb wel dual plane. Dat zal zeker heel mooi worden denk ik,  300cc anatomisch en dan voor de spier. 

Ik krijg gewoon ronde omdat de borstspier het bovenste gedeelte van de prothese altijd wat plat drukt bij dual plane. 

Dr. Nio gaat ook mijn borstspier insnijden, oprekken, losmaken van mijn eigen weefsel, kapsel onderin weghalen en hij gaat nog iets met mijn borstplooien doen. Ben echt reuze benieuwd. We gaan het wel zien. Ik heb er iig heel veel zin in. 

 

Xxx Jaydee 

 

@Jaydee dat klinkt echt al super intens. Kapsel weghalen ook nog. Wel beter voor het resultaat. Hoe lang wachten je tot je de prostheses ging vervangen? En 50 is niet oud hoor! Je bent zo oud als je je voelt. En jeetje wat heerlijk veel kids en klein kinderen. Je bent sowieso trots of niet?! 

 

@Zee-Bra77 O wel

echt spannend dan ook hè voor het eerst zo iets doen maar idd wat jaydee zegt op je gevoel af gaan. Je leest overal dat de grote snel went en jij moet er uiteindelijk gelukkig mee zijn! Ik twijfel ook over de maat. Maar ik hen pas 24. Als ik straks kinderen krijg zullen mijn borsten ook groeien en dan weer afnemen. Dan kan ik het altijd nog weer opvullen met een groter implantaat. (Dat is mijn plan) :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Judith:

@Jaydee dat klinkt echt al super intens. Kapsel weghalen ook nog. Wel beter voor het resultaat. Hoe lang wachten je tot je de prostheses ging vervangen? En 50 is niet oud hoor! Je bent zo oud als je je voelt. En jeetje wat heerlijk veel kids en klein kinderen. Je bent sowieso trots of niet?!

Ja, Nio zei ook al dat ik er niet zo pijnloos doorheen zal komen als bij mijn wissel vorig jaar. Al is mijn linkerborst toen ook drie keer gespoeld vanwege de vloeibare siliconengel, die zo mijn borst ingelopen was, vanwege de kapotte prothese. Maar ik heb toen niet echt veel last gehad. Ik had toen zes dagen drains. Dat vond ik wel vervelend. Moet je de hele tijd die flessen (die steeds zwaarder worden door het wondvocht) met je mee zeulen. 

Hopelijk krijg ik nu geen drains. En pijn.... ach, ik kan wel tegen een stootje hoor. Het is uiteindelijk voor een goed doel hè? :38:

En mijn hubbie, mijn kinderen en kleinkinderen zij idd mijn grote trots. Mijn allesies :wub:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames! Ik ook bijna aan de beurt 9 januari Parkkliniek bij Nio zooo spannend! Ben 33 Jaar 1.72 55 kilo en cup 70 A. En krijg als het goed is 500cc alleen ik twijfel nu de datum dichterbij komt steeds meer over alles. (85% gevuld of juist 100%) ben bang voor rimpelvorming omdat ik wel slank ben. Maar als Nio dit adviseerd denk ik dan, hij zou het best weten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, Nio zei ook al dat ik er niet zo pijnloos doorheen zal komen als bij mijn wissel vorig jaar. Al is mijn linkerborst toen ook drie keer gespoeld vanwege de vloeibare siliconengel, die zo mijn borst ingelopen was, vanwege de kapotte prothese. Maar ik heb toen niet echt veel last gehad. Ik had toen zes dagen drains. Dat vond ik wel vervelend. Moet je de hele tijd die flessen (die steeds zwaarder worden door het wondvocht) met je mee zeulen. 

Hopelijk krijg ik nu geen drains. En pijn.... ach, ik kan wel tegen een stootje hoor. Het is uiteindelijk voor een goed doel hè? :38:

En mijn hubbie, mijn kinderen en kleinkinderen zij idd mijn grote trots. Mijn allesies :wub:.

 

Xxx Jaydee 

 

Kijk je er dan niet een beetje tegen op? Ik ben namelijk al best zenuwachtig. Ik kan ook niet wachten tot het zo ver is. Maar ja de zenuwen blijven wel. En zeker omdat je al een beetje weet dat het niet geheel pijnloos zal zijn. (Fingers crossed dat het geen pijn doet) 

 

Ik heb zelf ook een vriend. Hij heeft liever niet dat ik het doe. Hij vind mij mooi zo en vind het zonde van het geld. Maar ja we doen het nier voor de mannnen maar voor ons zelf. :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Judith, idd. Mijn man vindt zelfs mijn double bubble niet erg :45:. Maar hij wil wel dat ik gelukkig ben, en dat ben ik nu niet met mijn borsten. Ten eerste niet omdat ik het heel lelijk vind, maar ten tweede omdat ik nu amper een bh op mijn blote huid kan verdragen. Door die bubbels onder mijn borsten krijg ik helemaal uitslag als de bh-band of beugel daarop drukt. Dus er moet écht iets gebeuren.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit bedoel ik dus. 

 

En nee.... ik zie er totaal niet tegenop. Ik heb in de maand november nog allerlei examens voor mijn werk....Dáár zie ik dus tegenop. Vorig jaar was ik ook helemaal niet nerveus ervoor. Maar zoals ik al zei.... nu zal het wel wat pittiger worden. Maar dat kan ik wel handelen hoor :38:.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Jaydee:

@Judith, idd. Mijn man vindt zelfs mijn double bubble niet erg :45:. Maar hij wil wel dat ik gelukkig ben, en dat ben ik nu niet met mijn borsten. Ten eerste niet omdat ik het heel lelijk vind, maar ten tweede omdat ik nu amper een bh op mijn blote huid kan verdragen. Door die bubbels onder mijn borsten krijg ik helemaal uitslag als de bh-band of beugel daarop drukt. Dus er moet écht iets gebeuren.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit bedoel ik dus. 

 

En nee.... ik zie er totaal niet tegenop. Ik heb in de maand november nog allerlei examens voor mijn werk....Dáár zie ik dus tegenop. Vorig jaar was ik ook helemaal niet nerveus ervoor. Maar zoals ik al zei.... nu zal het wel wat pittiger worden. Maar dat kan ik wel handelen hoor :38:.

 

Xxx Jaydee 

 

Hahahaha! Heerlijk zijn ze toch hè. Oee dat word toch ff studeren dan nog. Wat voor examens zijn het? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sow wat een boel te lezen na een feestweekend :45:

Voor degene die mijn situatie nog niet kennen:

Ik ben 35 jaar, 1.74 m momenteel 68 kg maar bezig met weer terug te gaan naar de 65. heb 2 dochters. 10 en 9 jaar. Ik ben al 11 jaar getrouwd met mijn eerste liefde. Ik had vroeger altijd een mooie ronde c maar toen kwamen mijn twee schatjes en bleef er een slappe a over. Toen begon ik forser te worden en had ik op mijn zwaarste punt een prachtige D. De borsten vond ik geweldig, de andere rondingen een stuk minder. Samen met een personal trainer ben ik toen in een half jaar 13 kilo ofgevallen wat een desastreus effect had op mijn mooie D. Momenteel heb ik een slappe B soms een A. Ik krijg 22 december minimaal 340 cc monoblock hydrogel in park medich centrum van dr Nio. 24 november ga ik nog een keer passen omdat ik dan weer op de 65 hoop te zitten.

Zo that's me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Judith

 

Ik werk in de kinderopvang en door de invoering van de nieuwe IKK-wet moeten we allemaal drie examens Nederlands doen; examen spreken (betoog houden), examen gesprek voeren (allebei mondeling) en een digitale toets luistervaardigheid. Dan heb ik ook nog twee toetsen van BHV. Pfffffff, ben al ruim 30 jaar van school af en dan krijg je zulke dingen.  Bahbah. Niks voor mij hoor. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jaydee:

Ik werk in de kinderopvang en door de invoering van de nieuwe IKK-wet moeten we allemaal drie examens Nederlands doen; examen spreken (betoog houden), examen gesprek voeren (allebei mondeling) en een digitale toets luistervaardigheid. Dan heb ik ook nog twee toetsen van BHV. Pfffffff, ben al ruim 30 jaar van school af en dan krijg je zulke dingen.  Bahbah. Niks voor mij hoor. 

 

Xxx Jaydee 

mijn moeder heeft dat laatst ook moeten doen. Ze heeft het gehaald maar het scheen best pittig te zijn! Ze willen het voor gastouders ook invoeren. Van de ene kant vind ik het goed maar van de andere kant worden wij gastouders door alle nieuwe regels bijna gewoon kleine kinderdagverblijven en blijft er bijna niks huiselijks meer aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei CupA84tje:

Trouwens hoe zit het met jullie werkgevers geven ze vrij of ziektewet? Eerst dacht ik neem twee weken vrij maar ik heb het dus verteld met veel moeite aan mijn bedrijfsleidster, dat ik bv ging doen. Ze zegt dat ze me ziek meld. Dus ik was echt zwaar verbaasd! 

ik kan je daar helaas niet bij helpen. ik ben gastouder en beslis zelf wanneer ik vakantie pak. Ik verdien niks als ik niet werk dus wil wel zo snel mogelijk weer beginnen. daarom heb ik mijn kerstvakantie eraan opgeofferd. Maar wel heel netjes van je bedrijfsleidster dat ze het zo op wil lossen voor je. Dan hoef je je vakantiedagen er niet aan te spenderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei gastmama:

ik kan je daar helaas niet bij helpen. ik ben gastouder en beslis zelf wanneer ik vakantie pak. Ik verdien niks als ik niet werk dus wil wel zo snel mogelijk weer beginnen. daarom heb ik mijn kerstvakantie eraan opgeofferd. Maar wel heel netjes van je bedrijfsleidster dat ze het zo op wil lossen voor je. Dan hoef je je vakantiedagen er niet aan te spenderen!

Ahh oke ja dat wordt inderdaad heel anders in jouw geval. Ik wou het eigenlijk niet vertellen dus had alles al in mijn hoofd gepland. Maar was erg blij dat ze dat zei want ik heb zwaar werk dus moet ook tillen enz. Maar ik dacht altijd dat het voor jezelf is omdat je zelf beslist er iets aan te doen. In mijn geval leid ik er wel heel erg onder maar dat is een erg lang verhaal. Dus ik wacht het af als het toch anders blijkt te zijn. Kan echt niet wachten tot het zover is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kunnen we allemaal niet denk ik :45: Ik tenminste ook niet. Van mij mocht het vandaag al gebeuren!!! De 22ste december ben ik pas aan de beurt. vlak voor kerst, wat doe ik mezelf aan :45: Maar als we dan in de zomervakantie lekker op het strand liggen met onze prachtige boobies zijn we die pijn helemaal vergeten denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama ja net voor de feestdagen maar ja als we inderdaad in de zomer helemaal genezen zijn lekker showen! Op zich is de periode wel perfect vind ik. Ik wou ook in de kerstvakantie omdat mijn dochtertje dan vrij is. Maar Nio kon pas de week na de kerstvakantie dus nu moet mijn vriend speciaal vrij nemen ook voor hulp en naar school brengen enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CupA84tje @Jaydee @gastmama 

 

Kunnen we niet een groepsapp aanmaken? 

 

Ik ben zelf stewardess en heb toch behoorlijk wat vrije dagen. Ik ben 14 december tot 28 januari vrij. Ik heb me operatie zo geplant dat ik mag drinken met nieuw jaar! :43::45:

krijg je geen problemen dan als je baas je ziek meld? En wat bedoel je met leiden? Als je het niet wilt delen hoeft dat uiteraard niet. 

 

Je examens ga je sowieso halen! 

Als je alleen al "ik" ipv mij zegt dan schiet je al heel veel op hoor! Zijn de meest voorkomen fouten. 

 

Ik kan ook echt niet wachten om straks mooie bh's te kopen. En trots rond te lopen op het strand met me nieuwe tetten! :45: mooie kleren aan, lekkere decolleté erbij. Heerlijk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk zo een groepsapp! ik denk dat iedereen zo een verhaal heeft om een borstvergroting te laten doen. Bij mij is het zo dat ik echt zo een zwaar complex heb dat ik sinds mijn pubertijd echt nog nooit mijnborsten heb durven laten zien. Hierdoor ook pas op mijn 26ste een relatie gehad (aangedurfd)waar ik nu nog mee ben. Maar ik schaam me kapot om mijn borsten te laten zien dus hij heeft ze nog nooit gezien, in 8 jaar tijd...Misschien stel ik me aan maar voor mij zijn ze echt gruwelijk lelijk. Heb ook hele grote ongelijke tepels en dus kleine borsten. En nu eindelijk de moed en geld gespaard om me te laten helpen. We leven in een tijd waar je er iets aan kunt doen. Dus ik ga ervoor!

 

wel lekker dat je zo lang vrij bent @Judith 

 

Oh en als het blijkt zo te zijn dat trekt ze het van mijn vrije uren af. Daarom had ik pompaf in januari gepland omdat ik ook dacht dan heb ik nieuwe uren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CupA84tje:

@gastmama ja net voor de feestdagen maar ja als we inderdaad in de zomer helemaal genezen zijn lekker showen! Op zich is de periode wel perfect vind ik. Ik wou ook in de kerstvakantie omdat mijn dochtertje dan vrij is. Maar Nio kon pas de week na de kerstvakantie dus nu moet mijn vriend speciaal vrij nemen ook voor hulp en naar school brengen enzo. 

Wat gek, ik ga ook bij Nio de 22ste december.... of ga jij via OLVG.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei CupA84tje:

Trouwens hoe zit het met jullie werkgevers geven ze vrij of ziektewet? Eerst dacht ik neem twee weken vrij maar ik heb het dus verteld met veel moeite aan mijn bedrijfsleidster, dat ik bv ging doen. Ze zegt dat ze me ziek meld. Dus ik was echt zwaar verbaasd! 

Ik zit ook te twijfelen wat ik doe, heb op dit moment 3,5 week vrij genomen....is niet zo moeilijk als je eigen agenda beheert ;) maar ik zit wel steeds meer te denken om te vragen aan mijn leidinggevende of ik niet ziekteverlof kan aanvragen. Aan de andere kant denk ik weer van het is mijn vrije keuze moet ik daar mijn werkgever mee belasten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.