Ga naar inhoud

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Niks:

Spannend. Mag ik de

foto zien? Heb zelf ookneen geplaatst gisteren. 

Had op zich  geen pijn vannacht van Mn borsten, alleen van het liggen. 2x uitgeweest en vond uit bed komen een hel. 

He Meis, als het goed is kun je mijn foto’s zien.

mbt uit bed komen; voedingskussen helpt mij echt super goed. Kan daar mijn armen al opleggen waardoor de ruimte die je moet overbruggen kleiner is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
40 minuten geleden zei Niks:

Spannend. Mag ik de

foto zien? Heb zelf ookneen geplaatst gisteren. 

Had op zich  geen pijn vannacht van Mn borsten, alleen van het liggen. 2x uitgeweest en vond uit bed komen een hel. 

 

Mag ik ook bij jou kijken? 

Ik heb redelijk geslapen. Wel veel pijn aan de rechterkant. Heb op een gegeven moment een grotere slappere bh aangetrokken zodat de druk op het litteken rechts niet zo groot was. Ook een half slaappilletje genomen. Na één nacht al last van doorligverschijnselen pffff...irritant steeds op je rug liggen, he?! 

Nou ja, eerste dag en nacht achter de rug ladies...vanaf nu gaan we herstellen :-)!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sheann:

Hoi hoi, fijn dat het to nu toe goed gaat. En gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ik wou dat ik kon zeggen dat het goed ging maar dat is helaas niet zo. 

He Meis 

 

Hoe is het nu bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sheann:

Ik ga straks bij het douchen ook een foto maken. Ik heb al een album met wat voor fotos erin. Als het goed is heb ik jullie allemaal toegevoegd.  Laat ff weten als je mn album niet kan zien.

Ik ben super benieuwd!!!

douchen, poeh... eigen heel lekker, maar heb toch echt het gevoel dat de dokter stiekem wat borstspier van me heeft gestolen haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, KMA2701 said:

He Meis 

 

Hoe is het nu bij jou? 

Ik heb nog veel last van mn borsteb door de druk en heb amper geslapen. Ik zit nu met een ice pack wat wel enige verlichting geeft.

 

Ik heb ook pijn bij het plassen en een pijnlijke buik ik denk door de medicijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sheann:

Ik heb nog veel last van mn borsteb door de druk en heb amper geslapen. Ik zit nu met een ice pack wat wel enige verlichting geeft.

 

Ik heb ook pijn bij het plassen en een pijnlijke buik ik denk door de medicijnen.

He Meis, wat vervelend zeg.. nou maar rustig aan doen dan.. goed water blijven drinken en opletten dat je niet verstopt raakt, hoe eerder je je darmen weer op gang brengt, hoe eerder je je ook weer wat beter voelt.. 

 

ja die ice-pack is lekker he! Doe jij hem met een theedoek recht op de borst? Of met bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sheann:

Ik heb nog veel last van mn borsteb door de druk en heb amper geslapen. Ik zit nu met een ice pack wat wel enige verlichting geeft.

 

Ik heb ook pijn bij het plassen en een pijnlijke buik ik denk door de medicijnen.

Die pijnlijke buik heb je waarschijnlijk omdat je nu zonder gebruik van je armen op moet staan, dat had ik ook. Heb je echt een pijn zoals bij een blaasontsteking tijdens het plassen of gewon omdat je druk zet met je buik?

 

Slapen is echt wel even wennen hoor, zeker als je geen rugslaper bent. Probeer om overdag ook een paar uurtjes mee te pakken, al is het maar 1 uurtje per keer, dan trek je de nachten ook wat beter. Wat ik ook deed is dan als je in de nacht wakker wordt even naar de wc gaan en ik smeerde dan mijn benen en armen een beetje in met bodylotion. Dan ben je even uit bed en in een andere houding. Daar wordt je dan ook weer wat moe van en dan kun je weer even de ogen dicht doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
56 minuten geleden zei Niks:

Vlg mij staat mijn foto openbaar. Weet niet zeker. Als dit niet zo is, laat me weten. Heb nog niet veel sjoege van het foto album

 Meis ze zijn top! Ben echt benieuwd hoe ze ontwikkelen, super mooi werk weer! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs350 dank je. Heb ze net even zonder bh staand gezien. WoW wat een jetsers hahaha. Komt door de flinke zwelling. Ben er zeer tevreden over. De nacht moet haast wel goed gaan. Over de gehele nacht en dag maar dik uur geslapen, dus ben best wel moe. Moet zeggen dat de pijn me echt 100% meevalt. Alleen bij bepaalde bewegingen wat last. Hoop dat het zo blijft, dan teken ik er voor. Zijn wel lange dagen zo niks doen. Daar moet ik wel aan wennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Niks said:

@Boobs350 dank je. Heb ze net even zonder bh staand gezien. WoW wat een jetsers hahaha. Komt door de flinke zwelling. Ben er zeer tevreden over. De nacht moet haast wel goed gaan. Over de gehele nacht en dag maar dik uur geslapen, dus ben best wel moe. Moet zeggen dat de pijn me echt 100% meevalt. Alleen bij bepaalde bewegingen wat last. Hoop dat het zo blijft, dan teken ik er voor. Zijn wel lange dagen zo niks doen. Daar moet ik wel aan wennen. 

Lijkt me ook zo gek ineens!

Ik lees hier inderdaad dat het elke nacht wel weer beter gaat dus dat zal vast ook bij jou zijn!

Gelukkig heb je niet veel pijn zeg. Ik denk ook dat dat bij iedereen anders is.. 

Had jij nou ronde of anatomische? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.