Niks

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Ik had het vandaag wel even zwaar maar nu gaat het weer beter. Ik ga gewoon mijn verstand op 0 zetten want ik heb er goed over nagedacht en wil dit 100% maar die rot zenuwen werken niet mee.

Maandag ochtend ben ik sowieso een koele kikker... haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoooooooooo ik heb ze :101::101:

om 12:15 naar de kamer gebracht. Gelijk medicatie en infuus gekregen. Om 1 uur kwam dr Straten aftekenen en die reed me direct naar de ok. Om 13:10 was ik onder zeil. Om 14:10 kwam ik al weer bij op de kamer. Gelijk even koekeloeren. En .. oohhh. Ik ben verliefd op Mn boobies :123:  gelijk goed uit de narcose gekomen en een broodje en koffie naar binnen gewerkt. Daarna nog heerlijk een grote glas cola er achter aan. Even later kwam de arts controleren en vertelde dat alles perfect was verlopen. Had wel een beetje brandende pijn, maar was eigenlijk na een half uurtje weg. Hup de oma bh aan gedaan en de kleding. Even plasje daarna gedaan en toen mocht ik al naar huis. Was rond 4 uur. Best wel snel. Prachtige bos bloemen van ze gekregen. Top kliniek hoor. Onderweg rond half 6 even medicatie ingenomen. Lig nu heerlijk op de bank. Moet zeggen dat de pijn me reuze meevalt nu, maar ligt ook heerlijk hier. Goede verzorging thuis. Hopen dat de aankomende dagen meevalt, maar ga er niet van uit. Ik ben zo super

trots op Mn boobies. Wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ben benieuwd hoe het de andere 20 nov dames is vergaan? 

@oopsnewboobs @Sheann @noov En Vlg mij ben ik een vergeten. Sorry. Schiet me zo wel weer te binnen. Nu eerst lekker aan de koffie

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Niks:

Zoooooooooo ik heb ze :101::101:

om 12:15 naar de kamer gebracht. Gelijk medicatie en infuus gekregen. Om 1 uur kwam dr Straten aftekenen en die reed me direct naar de ok. Om 13:10 was ik onder zeil. Om 14:10 kwam ik al weer bij op de kamer. Gelijk even koekeloeren. En .. oohhh. Ik ben verliefd op Mn boobies :123:  gelijk goed uit de narcose gekomen en een broodje en koffie naar binnen gewerkt. Daarna nog heerlijk een grote glas cola er achter aan. Even later kwam de arts controleren en vertelde dat alles perfect was verlopen. Had wel een beetje brandende pijn, maar was eigenlijk na een half uurtje weg. Hup de oma bh aan gedaan en de kleding. Even plasje daarna gedaan en toen mocht ik al naar huis. Was rond 4 uur. Best wel snel. Prachtige bos bloemen van ze gekregen. Top kliniek hoor. Onderweg rond half 6 even medicatie ingenomen. Lig nu heerlijk op de bank. Moet zeggen dat de pijn me reuze meevalt nu, maar ligt ook heerlijk hier. Goede verzorging thuis. Hopen dat de aankomende dagen meevalt, maar ga er niet van uit. Ik ben zo super

trots op Mn boobies. Wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ben benieuwd hoe het de andere 20 nov dames is vergaan? 

@oopsnewboobs @Sheann @noov En Vlg mij ben ik een vergeten. Sorry. Schiet me zo wel weer te binnen. Nu eerst lekker aan de koffie

Stop maar met nadenken, ik ben het! Haha. Dat heb jij idd snel bekeken, ik ben net pas thuis, lag aardig in de kreukels! Jeetje.. maar gelukkig gaat het nu wat beter.

ga ze dadelijk even bewonderen, nog niet gedaan haha...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je boobs!! Jij kreeg 450 HP DP toch? Ik krijg in 1 borst 450cc. Ben benieuwd naar jouw herstel en hoe ze nog gaan veranderen:wub: Ga je foto's posten? Zoja wil je me toevoegen aan je album?

Wat fijn dat alles ook zo goed bevallen is bij de kliniek en dat je zelfs een bos bloemen meekrijgt! Succes met je herstel :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@KMA2701Oh erg he hahahaha. Beginnende dementie:145:  naar dat je in de kreukels lag. Hoop dat je je gauw wat beter voelt. Maar dat komt wel als je ze zo hebt gezien hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Aloysa  ik zal een foto album te maken. Weet alleen nog niet zo goed hoe het moet. Als het gelukt is, voeg ik je even toe. 

Ja klopt ik heb 450 cc. Zelfde als wat jij gaat krijgen

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden