Ga naar inhoud

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hey @Niks! Fijn om te horen dat bij jou ook alles goed gegaan is! Ik lig ook weer veilig in m’n nestje....kukel zo nu en dan in slaap....heerlijk :-)

Net nog een Celebrex en paracetamol gehad. Weinig pijn op de rechtertepel na. Wél heel erg het gevoel van spierpijn in mijn ribben. Jij ook? Alsof ze mij dubbel gevouwen hebben! 

 

Lag jij in het eerste bed? Met links van je de wc deur? Daar werd volgens mij nog een borstpatient binnen gebracht. Ik lag daarnaast, maar had mn plasje net gedaan haha! Mocht toen net naar huis. Idd...met die mooie bos bloemen :-)! Fijne arts en team he?! Leuk!

Vond de uitslaapzaal wel vrij druk met weinig privacy. Mijn vorige BV was op een eigen kamer met eigen sanitair en verpleegkundige. Maar ach, dat zijn uiteindelijk bijzaken. The result is all that counts! 

 

Succes met je herstel en hopelijk kunnen we vannacht een beetje slapen!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
26 minuten geleden zei KMA2701:

Stop maar met nadenken, ik ben het! Haha. Dat heb jij idd snel bekeken, ik ben net pas thuis, lag aardig in de kreukels! Jeetje.. maar gelukkig gaat het nu wat beter.

ga ze dadelijk even bewonderen, nog niet gedaan haha...

Heb ook nog niet echt uitgebreid durven kijken B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niks:

@noov  nee ik lag aan de andere kant van de rij. Het dichts bij de uitgang Hahahah. Ik wel wel het gevoel alsof er een hele dikke olifant op Mn borstkas zit. En beetje last van de rug. Verder mag ik nog niet klagen. 

Oh, maar goed dat ik niet “joeehoee” heb geroepen door het gordijntje ;-)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei noov:

Hey @Niks! Fijn om te horen dat bij jou ook alles goed gegaan is! Ik lig ook weer veilig in m’n nestje....kukel zo nu en dan in slaap....heerlijk :-)

Net nog een Celebrex en paracetamol gehad. Weinig pijn op de rechtertepel na. Wél heel erg het gevoel van spierpijn in mijn ribben. Jij ook? Alsof ze mij dubbel gevouwen hebben! 

 

Lag jij in het eerste bed? Met links van je de wc deur? Daar werd volgens mij nog een borstpatient binnen gebracht. Ik lag daarnaast, maar had mn plasje net gedaan haha! Mocht toen net naar huis. Idd...met die mooie bos bloemen :-)! Fijne arts en team he?! Leuk!

Vond de uitslaapzaal wel vrij druk met weinig privacy. Mijn vorige BV was op een eigen kamer met eigen sanitair en verpleegkundige. Maar ach, dat zijn uiteindelijk bijzaken. The result is all that counts! 

 

Succes met je herstel en hopelijk kunnen we vannacht een beetje slapen!

 

XN

Kreeg je geen eigen kamer? Ik dacht dat ik had gelezen dat je een eigen kamer krijgt :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks Nee het maakt mij eigenlijk ook niet uit, maar als je er op rekent valt dat toch een beetje tegen :P Dan ga ik er gewoon van uit dat ik ook gezellig tussen de gordijntjes lig :D Nu nog iemand op dit forum tegenkomen die ook 18 december bij dr. Straten aan de beurt is :13:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd geen eigen kamer. Als je je goed voelt, niet zo erg. Maar een dame naast mij had veel pijn. Borstverkleining hoorde ik....dat vond ik dan wel weer naar voor haar...dat iedereen alles kon horen. 

Ook zit bij elk bedje een familielid (of meerderen) dus best rumoerig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Aloysa:

@Niks Nee het maakt mij eigenlijk ook niet uit, maar als je er op rekent valt dat toch een beetje tegen :P Dan ga ik er gewoon van uit dat ik ook gezellig tussen de gordijntjes lig :D Nu nog iemand op dit forum tegenkomen die ook 18 december bij dr. Straten aan de beurt is :13:

Als je het nu naar de 22e verplaatst, kunnen we samen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jasmijn_:

Als je het nu naar de 22e verplaatst, kunnen we samen :lol:

Ja dat zou wel leuk zijn he :lol: Heb alleen alles al geregeld met werk en dan ben ik bijna 2 weken po met nieuwjaar, dan kan ik vast wel 1 of 2 drankjes doen. Met mate natuurlijk, we willen niet opeens dronken met de armpjes in de lucht staan:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Aloysa:

Ja dat zou wel leuk zijn he :lol: Heb alleen alles al geregeld met werk en dan ben ik bijna 2 weken po met nieuwjaar, dan kan ik vast wel 1 of 2 drankjes doen. Met mate natuurlijk, we willen niet opeens dronken met de armpjes in de lucht staan:tatice_04:

 

Hihi inderdaad! Dan moeten we elkaar maar gewoon hier steunen ^_^

Maaar, ik wil ook drankjes doen :63: Nee, voor mij komt dat denk ik nog te vroeg haha. 

Nee, lijkt me beter van niet, moet je maar extra met je kont schudden :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boobs350:

@Niks fijn om te lezen dat alles zo vlot en goed verlopen is!

Hoe voel je je nu ?

Had je wel eens eerder narcose gehad? Lijkt me zo enorm raar dat je een deel mist haha. 

Ben je in Bosch en duin geopereerd? 

Ik ben namelijk 9 januari aan de beurt voor straten boobs!

  Het valt me tot nu toe reuze mee. Ga wel zo richting bed. 

Mij heb ooit eens in een grijs verleden een narcose gehad, daar kwam ik raar uit. Maar bij deze ging eigenlijk alles perfect. Was lekker aan kletsen, voelde de vloeistof erin gaan, en weg was is. Goed gevoel 

was idd in Bosch en Duin bij dr Straten. Oftewel dr Topper hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Een helse nacht. 15 minuten gedoezeld. Toen ging de wekker alweer voor de medicijnen. Niet dat ik veel

pijn had of zo, alhoewel het uit bed gaan absoluut geen pretje was. Maar had last van Mn rug en kont. Hahaha. Ben absoluut geen rugslapenr. Toch maar naar beneden verhuist op de bank. Hoop dat aankomend nacht beter gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Niks:

Zoooooooooo ik heb ze :101::101:

om 12:15 naar de kamer gebracht. Gelijk medicatie en infuus gekregen. Om 1 uur kwam dr Straten aftekenen en die reed me direct naar de ok. Om 13:10 was ik onder zeil. Om 14:10 kwam ik al weer bij op de kamer. Gelijk even koekeloeren. En .. oohhh. Ik ben verliefd op Mn boobies :123:  gelijk goed uit de narcose gekomen en een broodje en koffie naar binnen gewerkt. Daarna nog heerlijk een grote glas cola er achter aan. Even later kwam de arts controleren en vertelde dat alles perfect was verlopen. Had wel een beetje brandende pijn, maar was eigenlijk na een half uurtje weg. Hup de oma bh aan gedaan en de kleding. Even plasje daarna gedaan en toen mocht ik al naar huis. Was rond 4 uur. Best wel snel. Prachtige bos bloemen van ze gekregen. Top kliniek hoor. Onderweg rond half 6 even medicatie ingenomen. Lig nu heerlijk op de bank. Moet zeggen dat de pijn me reuze meevalt nu, maar ligt ook heerlijk hier. Goede verzorging thuis. Hopen dat de aankomende dagen meevalt, maar ga er niet van uit. Ik ben zo super

trots op Mn boobies. Wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ben benieuwd hoe het de andere 20 nov dames is vergaan? 

@oopsnewboobs @Sheann @noov En Vlg mij ben ik een vergeten. Sorry. Schiet me zo wel weer te binnen. Nu eerst lekker aan de koffie

@oopsnewboobs @Sheann @noov @Niks

Ladies, hoe is het met jullie?! 

Een beetje een goede nacht gehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt om alvast wat foto’s te plaatsen.. ga denk ik elke dag een foto maken, zodat ik het proces mooi kan volgen..

 

Waar hadden jullie vannacht last van?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei KMA2701:

Het is me gelukt om alvast wat foto’s te plaatsen.. ga denk ik elke dag een foto maken, zodat ik het proces mooi kan volgen..

 

Waar hadden jullie vannacht last van?

 

 

 

Jaaaa gezien! Wat mooi al!

Jij had ook verschil in de voorsituatie, zie ik. Ik ook. Bij de vorige BV is ook een verschillend aantal cc’s bij mij geplaatst, echter het verschil in grootte bleef zichtbaar. Hoe is dat nu bij jou? De foto vanaf de zijkant lijkt goed, volgens mij?!

ik heb nu wel 2x dezelfde grootte gekregen, echter wel met een tepellift en tepelhofverkleining, waardoor de borst kleiner is/oogt. 

Fotos wacht ik nog even mee...om t voorkomen dat jullie een bloederige nachtmerrie krijgen ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei noov:

 

Jaaaa gezien! Wat mooi al!

Jij had ook verschil in de voorsituatie, zie ik. Ik ook. Bij de vorige BV is ook een verschillend aantal cc’s bij mij geplaatst, echter het verschil in grootte bleef zichtbaar. Hoe is dat nu bij jou? De foto vanaf de zijkant lijkt goed, volgens mij?!

ik heb nu wel 2x dezelfde grootte gekregen, echter wel met een tepellift en tepelhofverkleining, waardoor de borst kleiner is/oogt. 

Fotos wacht ik nog even mee...om t voorkomen dat jullie een bloederige nachtmerrie krijgen ;-)))

He Meis dat klopt, Vind nu nog lastig te zeggen hoe of wat. Zie wel iets verschil maar die borst doet ook meer zeer als andere.. dus denk ik ook meer vocht etc. 

Het verschil was ook niet heel groot, maar wel net wat, daarom op advies gekozen voor 25cc erbij in de kleine borst.. 

 

ja is het zo erg ja? Haha. Dat rustig aan doen is wel echt een uitdaging hoor. Je doet al snel teveel merk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.