Ga naar inhoud

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

@oopsnewboobs Ik heb precies hetzelfde dilemma haha. Zit zo te twijfelen tussen 345cc en 390cc... Ik heb ook een A qua omtrek, alleen ik heb een kleine c cup en ben 1.66 lang. Ik ga ook voor anatomisch dual plane! Ik ben bang dat 390 net te groot bij mij wordt. Zo lastig allemaal, want ik zou zeggen aangezien jij van een 70A komt en wat langer bent dan ik, je prima 390cc kan hebben. Wat heeft Straten geadviseerd? Aangezien jij ook voor anatomisch gaat, weet jij of er nog verschil zit tussen dual plane high profile, medium of low profile? Hij heeft bij mij automatisch high profile gezegd, maar ik weet niet of je ook nog voor een low profile kan kiezen en wat het verschil dan precies is. Misschien kan jij mij helpen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Elis-w:

@Noisy Hi meis, ik zie nu dat jij medium profile hebt gekregen! Kan jij mij vertellen wat het verschil precies is met high profile en waarom heb je die keuze gemaakt? Heb je wellicht ook foto's? Ik ben zo benieuwd! :wub:

De medium profile geeft een iets meer natuurlijk resultaat bij mij. Ik heb een dunne huid en met een high profile zou ik hetzelfde hebben als met ronde implantaten, je ziet dan de overgang teveel. Net alsof ze erop geplakt zitten zeg maar, en dat wilde ik niet.

Ik zal je even toevoegen aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis-w @Noisy ik ben dus vanmorgen nog een keer geweest en toen zei Tanne dat Straten eigenlijk alleen met high profile werkt. Er staat bij mij in document 'medium height high profile' en ik dacht dus dat dat medium high was. Maar dat 'medium height' zegt niks over de hoogte, het is gewoon high profile. Straten werkt vrijwel alleen met high profile (bij anatomisch in ieder geval), zei ze. Dus weet niet wat er bij jou staat Noisy? Tanne had het erover dat er dan moderate moest staan geloof ik.

 

Ja twijfel twijfel!! Ik ben altijd een slechte kiezer en dat komt nu natuurlijk ook weer boven. Ben bang dat ik spijt krijg als ik te groot doe, maar ook als ik te klein doe.. Wanneer mag jij Elis-W?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Elis-w @Noisy ik ben dus vanmorgen nog een keer geweest en toen zei Tanne dat Straten eigenlijk alleen met high profile werkt. Er staat bij mij in document 'medium height high profile' en ik dacht dus dat dat medium high was. Maar dat 'medium height' zegt niks over de hoogte, het is gewoon high profile. Straten werkt vrijwel alleen met high profile (bij anatomisch in ieder geval), zei ze. Dus weet niet wat er bij jou staat Noisy? Tanne had het erover dat er dan moderate moest staan geloof ik.

 

Ja twijfel twijfel!! Ik ben altijd een slechte kiezer en dat komt nu natuurlijk ook weer boven. Ben bang dat ik spijt krijg als ik te groot doe, maar ook als ik te klein doe.. Wanneer mag jij Elis-W?

 

 

Ik heb de factuur er nog eens bij genomen en je hebt helemaal gelijk. Daar ga ik met m'n mooie verhaal haha. Toch heeft hij het wel degelijk over zoiets gehad. Ik ga het nog eens navragen, moet toch nog even bellen voor iets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het vandaag wel even zwaar maar nu gaat het weer beter. Ik ga gewoon mijn verstand op 0 zetten want ik heb er goed over nagedacht en wil dit 100% maar die rot zenuwen werken niet mee.

Maandag ochtend ben ik sowieso een koele kikker... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooooooooo ik heb ze :101::101:

om 12:15 naar de kamer gebracht. Gelijk medicatie en infuus gekregen. Om 1 uur kwam dr Straten aftekenen en die reed me direct naar de ok. Om 13:10 was ik onder zeil. Om 14:10 kwam ik al weer bij op de kamer. Gelijk even koekeloeren. En .. oohhh. Ik ben verliefd op Mn boobies :123:  gelijk goed uit de narcose gekomen en een broodje en koffie naar binnen gewerkt. Daarna nog heerlijk een grote glas cola er achter aan. Even later kwam de arts controleren en vertelde dat alles perfect was verlopen. Had wel een beetje brandende pijn, maar was eigenlijk na een half uurtje weg. Hup de oma bh aan gedaan en de kleding. Even plasje daarna gedaan en toen mocht ik al naar huis. Was rond 4 uur. Best wel snel. Prachtige bos bloemen van ze gekregen. Top kliniek hoor. Onderweg rond half 6 even medicatie ingenomen. Lig nu heerlijk op de bank. Moet zeggen dat de pijn me reuze meevalt nu, maar ligt ook heerlijk hier. Goede verzorging thuis. Hopen dat de aankomende dagen meevalt, maar ga er niet van uit. Ik ben zo super

trots op Mn boobies. Wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ben benieuwd hoe het de andere 20 nov dames is vergaan? 

@oopsnewboobs @Sheann @noov En Vlg mij ben ik een vergeten. Sorry. Schiet me zo wel weer te binnen. Nu eerst lekker aan de koffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Niks:

Zoooooooooo ik heb ze :101::101:

om 12:15 naar de kamer gebracht. Gelijk medicatie en infuus gekregen. Om 1 uur kwam dr Straten aftekenen en die reed me direct naar de ok. Om 13:10 was ik onder zeil. Om 14:10 kwam ik al weer bij op de kamer. Gelijk even koekeloeren. En .. oohhh. Ik ben verliefd op Mn boobies :123:  gelijk goed uit de narcose gekomen en een broodje en koffie naar binnen gewerkt. Daarna nog heerlijk een grote glas cola er achter aan. Even later kwam de arts controleren en vertelde dat alles perfect was verlopen. Had wel een beetje brandende pijn, maar was eigenlijk na een half uurtje weg. Hup de oma bh aan gedaan en de kleding. Even plasje daarna gedaan en toen mocht ik al naar huis. Was rond 4 uur. Best wel snel. Prachtige bos bloemen van ze gekregen. Top kliniek hoor. Onderweg rond half 6 even medicatie ingenomen. Lig nu heerlijk op de bank. Moet zeggen dat de pijn me reuze meevalt nu, maar ligt ook heerlijk hier. Goede verzorging thuis. Hopen dat de aankomende dagen meevalt, maar ga er niet van uit. Ik ben zo super

trots op Mn boobies. Wou dat ik het veel eerder had gedaan. Ben benieuwd hoe het de andere 20 nov dames is vergaan? 

@oopsnewboobs @Sheann @noov En Vlg mij ben ik een vergeten. Sorry. Schiet me zo wel weer te binnen. Nu eerst lekker aan de koffie

Stop maar met nadenken, ik ben het! Haha. Dat heb jij idd snel bekeken, ik ben net pas thuis, lag aardig in de kreukels! Jeetje.. maar gelukkig gaat het nu wat beter.

ga ze dadelijk even bewonderen, nog niet gedaan haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!! Jij kreeg 450 HP DP toch? Ik krijg in 1 borst 450cc. Ben benieuwd naar jouw herstel en hoe ze nog gaan veranderen:wub: Ga je foto's posten? Zoja wil je me toevoegen aan je album?

 

Wat fijn dat alles ook zo goed bevallen is bij de kliniek en dat je zelfs een bos bloemen meekrijgt! Succes met je herstel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.