Ga naar inhoud

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Aloysa:

@Niks die ervaring had ik ook, ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten. :D 

 

Gefeliciteerd met je datum! Wanneer ben je aan de beurt en hoeveel cc etc heb je gekozen?

Ik ben 20 november al aan de beurt. Krijg de mentor high 450 cc dp. Wat krijg jij? Spannend allemaal he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Niks:

Ik ben 20 november al aan de beurt. Krijg de mentor high 450 cc dp. Wat krijg jij? Spannend allemaal he!

Oeh dat is al snel! Net voor de feestdagen kwam mij beter uit ivm met werk :) Ik krijg 400/450 wegens borstverschil, rond, HP, DP, coh II van mentor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben bij DG geweest en daar adviseerden ze mij 300 cc. Ik stond eigenlijk zo weer buiten. Afgelopen week bij FL geweest en zij hebben alles netjes opgemeten. Ze kwam uit op 235 cc en in overleg met de PC misschien 255?! 300 cc was geeneens bespreekbaar. Iemand anders dit ook meegemaakt?! DG geen goed idee? Heb nu morgen een nieuw gesprek ingepland bij DG, want weet het even niet meer zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sanne hoi :), ik ben zelf niet bij DG geweest, maar toen ik een gesprek had met dr Fresow van Faceland, vertelde hij mij dat ik nooit naar DG moest gaan omdat alles daar ongeregeld is. Hij is denk ik een eerlijke man omdat hij ook doorgaf als de wachttijd voor mij te lang was, kon ik naar een ander kliniek, en hij noemde namen op van een aantal goede klinieken. DG zat bij de slechte klinieken die hij op noemde.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee bij Martina Bahnerth! Aardige meid en ze neemt echt de tijd voor je. Ik vond het ook een eerlijk advies van haar. Zij heeft ook alles opgemeten.. Vraag mij af of ze dat overal doen. Bij DG was dat namelijk niet zo. Jij hebt inmiddels je operatie achter de rug?! Blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Lekker aftellen nu.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2017 om 13:01 zei Niks:

Hoi hoi. Ik kreeg bij van Straten direct een mail en afspraak ingepland. Ook nog even telefonisch contact gehad, en was super. Hij is wel iets duurder als Faceland en DG, maar de nazorg moet daar heel goed zijn heb ik gehoord. Ook wel belangrijk. Ik ga 1 nov. Laat je weten wanneer jij terecht kan?

De nazorg is echt top!

Ik moest voor 3 dagen terug flink niezen en dacht dat op dat moment alles afscheurde in mijn rechterborst. De hele nacht ook flink pijn aan gehad, zo erg dat ik extra medicatie heb ingenomen. De volgende ochtend gelijk gebeld en uit gelegd. Ik moest even een mail sturen met duidelijke foto's die Dr. Straten dan zou beoordelen. Het duurde even dus ik in mijn onrust maar weer gebeld en toen kreeg ik Frans gewoon aan de telefoon. Hij heeft me echt gerust gesteld. Je krijgt ook een nummer waarop je ze zelfs 's nachts kunt bereiken, mocht het nodig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks Haha ik snap nog niet precies hoe dit forum werkt :lol: Ja vandaag echt over een week!! Ik ben een beetje zenuwachtig, maar dat komt eigenlijk meer als ik 's avonds in bed lig, dan kan ik nergens anders aan denken haha. Ja, ik hoop ook een beetje vroeg! Mogen vanaf 0.00u niks meer eten of drinken en dat is wel ff een dingetje bij mij haha! En dan zijn we er van af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2017 om 20:34 zei Niks:

Hoi. Ben je inmiddels al geweest??

ik ben vandaag geweest. Toffe en eerlijke man. Mijn operatie datum staat nu vast bij dr Straten

 Hi Meis! Sorry voor mijn late reactie haha. Ik ben inmiddels geweest bij dr. Straten. Super fijn consult gehad, waarbij ze uitgebreid de tijd namen voor alles namen. Voelde me meteen goed bij hem! Operatie is nu def ingepland op 22dec!! Ik twijfel alleen nog heel erg met aantal cc: 340 of 390. Ben er wel aan uit dat ik anatomisch dual plane high profile neem. Hij had me opgemeten en mijn taille was 67 cm. Daarnaast heb ik nu een lege c cup. Straten zei ik denk dat 390 te groot wordt, omdat ik zo smal ben en al wat borst heb. Toch blijven de twijfels zo!! Wil ze ook weer niet te klein nemen haha, maar moet nog wel serieus genomen worden. Jij gaat voor de 450 cc zie ik! Wat heb jij van jezelf nu? Neig namelijk toch naar het grootste haha. Hou me even op de hoogte en alvast heel veel succes 20 nov!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh mooie tijd zeg. Ik zat er vanmorgen aan te denken van: hoop dat die man op maandagmorgen geen last van een kater heeft :145:  wil

absoluut geen mislukte maandag morgen boobs. Hahah. Wat kan een mens stom denken dan he. Komt omdat je er gewoon 24/7 mee bezig bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Niks said:

@Elis-w  wij zijn op 450 cc uitgekomen, omdat ik zelf redelijk nog wat borst had. Ik heb zelf nu een 85B. Moet ook niet al te mega worden hahaha

 

@oopsnewboobs  ik heb mijn tijd doorgekregen. Melden om 12:15<_<  had gehoopt op wat eerder. Als goed is heb jij vandaag ook een belletje gehad. Ben benieuwd. 

Spannend ! Ik ben 9 januari aan de beurt, ook bij dr. Straten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.