Niks Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Hallo. Vandaag 1e consult gehad bij faceland. Aardige meid daar. Heb nu zelf 85B en na passen kwamen we uit op motiva full 550 cc. Afspraak ingepland voor consult bij dr Klein. Pffffffffff maand hiervoor wachten. Operatie kan waarschijnlijk pas in februari plaatsvinden. Balen, balen. Donderdag ook op comsult bij consulente van Diana Gabriels. Kijken of we op 1 lijn zitten. Meerder mensen die vrij ongeduldig zijn??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wens2017 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Hey hey dr klein is een aardige man hoor! Februari klinkt ver weg maar de tijd gaat snel hoor ;-). Voor je naar Diana gaat zou ik hier op t forum en op Google even heel goed kijken of je via haar geopereerd wil worden... die artsen zijn vaak prima maar Diana staat nou niet bepaald bekend om haar nette manier van zaken regelen etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fenn123 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Hoi hoi! Ik ben een tijd geleden ook op consult geweest bij Faceland en heb komende donderdag consult bij de chirurg!! Ben ook al die tijd er ongeduldig geweest omdat ik er zo'n zin in heb! Spannend.... De tijd vliegt hoor, je consult is al erg dichtbij!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Klopt. Ik heb idd de verhalen gelezen hier over DG. En heb inmiddels mijn afspraak voor donderdag geannuleerd. Zegt genoeg denk ik. Heb nu 1 nov een consult bij Dr Straten. Klinkt veelbelovend. En wachttijd voor eventuele operatie viel ook erg mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elis-w Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Hoi hoi. Ik kreeg bij van Straten direct een mail en afspraak ingepland. Ook nog even telefonisch contact gehad, en was super. Hij is wel iets duurder als Faceland en DG, maar de nazorg moet daar heel goed zijn heb ik gehoord. Ook wel belangrijk. Ik ga 1 nov. Laat je weten wanneer jij terecht kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBeauty Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Haai @Niks Dokter straten en kliniek heyendael is een hele goed keuze Ik heb zelf bij hun op 13 september een consult gehad dat ging allemaal heel fijn ze nemen goed de tijd om al je vragen te beantwoorden dokter Straten heeft aan het einde van het consult nog even het lijstje met me door genomen om te kijken of echt al mijn vragen beantwoord waren! ze leggen ook alles heel goed uit en zo.. Verder liep alles gewoon meteen vanaf het eerste telefoontje tot aan het consult heel fijn. Waardoor ik besloten heb om niet meer verder te gaan kijken en me door dokter Straten te gaan laten opereren. Eigenlijk zou ik een week later nog op consult gaan bij Faceland maar die afspraak heb ik vrij snel afgezegd.. Vond het contact met hun niet zo fijn lopen als met kliniek Heyendael. De nazorg is inderdaad wel heel goed daar, wat me ook wel een fijn gevoel geeft. Ik ga zelf voor 3 jaar nazorg bij hun! X Missbeauty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 19, 2017 Author Share Posted October 19, 2017 Op 17-10-2017 om 12:52 zei Elis-w: Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) Hoi hoi. Heb je al wat van ze terug gehoord? Ben zeer benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Ik had toevallig vandaag een consult met de chirurg in Utrecht. Was er voor feb geen plek vrij? Ze zijn wel vaag over de planning. Vorige week zeiden ze dat okt en nov helemaal vol was, maar dec moest geen probleem zijn. En nu zeggen ze tegen jou feb... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 19, 2017 Author Share Posted October 19, 2017 Ja vreemd he. Was iig bij dr Klein. Fresow duurde nog langer zeiden ze. Heb 10 nov gesprek daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 Hmm, ik zou vandaag een consult hebben bij dokter Klein, maar achteraf kreeg ik een consult met dokter Fresow. Dat vond ik niet erg, want ik lees hele goede recenies over hem maar wat wel vervelend is dat je moet wachten.. Ze geven ook geen maand aan of niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Kreeg vandaag ook een mail dat consult was veranderd van arts. Nu gesprek met Stijn bauland. Ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Jou hebben ze tenminste nog een mail gestuurd, ik kwam er daar pas achter dat ik consult met een andere arts had. Wanneer heb jij consult met dr bauland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Ik heb hem 10 november. Hoe is het gegaan vandaag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Aha dat duurt nog eventjes. Vandaag had ik geen afspraak hoor, dat was donderdag. Ik ben best confused over die cc's medium en full etc. De juiste maat kiezen is echt moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Hebben ze nu wel een richttijd aan je kunnen geven, wanneer eventueel de "grote" dag zou zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Neee nog steeds niet. Op zich lees ik best positieve verhalen over faceland, alleen dit vind ik wel echt een nadeel dat ze je niks over de planning vertellen. Weet jij wel meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Nee bij hun weet ik verder nog niks. Heb nog consult bij heyendeal over 1,5 week. Daar kon ik wel alvast een datum laten vastleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Oh ok. Hebben ze daar ook een vaste prijs zoals bij Faceland of is het bij iedereen verschillend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted October 20, 2017 Author Share Posted October 20, 2017 Hij is wel wat duurder. Maar heeft ook met nazorg te maken. Ik geloof dat alle prijzen wel op hun site vermeld staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Ik heb net even op hun site gekeken, was inderdaad iets duurder. Ik moet gewoon leren wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
nadia.i Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 33 minuten geleden zei Mee: Ik heb net even op hun site gekeken, was inderdaad iets duurder. Ik moet gewoon leren wachten Ik had 1 september een consult bij faceland en word 6 november geopereerd door Fresow. Dat je moet wachten op een planning/datum klopt. In September hadden ze de datum van november (de maand waarin ik geopereerd wilde worden) ook nog niet. Die krijgen ze anderhalf tot een maand van te voren. Misschien helpt dit je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mee Posted October 20, 2017 Share Posted October 20, 2017 Ah thanks, misschien kan ik dan nog in december geopereerd worden. Jij hoeft niet meer zo lang te wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niks Posted November 1, 2017 Author Share Posted November 1, 2017 Op 17-10-2017 om 12:52 zei Elis-w: Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) Hoi. Ben je inmiddels al geweest?? ik ben vandaag geweest. Toffe en eerlijke man. Mijn operatie datum staat nu vast bij dr Straten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 @Niks die ervaring had ik ook, ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten. Gefeliciteerd met je datum! Wanneer ben je aan de beurt en hoeveel cc etc heb je gekozen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.