Ga naar inhoud

Niks : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo. Vandaag 1e consult gehad bij faceland. Aardige meid daar. Heb nu zelf 85B en na passen kwamen we uit op motiva full 550 cc. Afspraak ingepland voor consult bij dr Klein. Pffffffffff maand hiervoor wachten. 

Operatie kan waarschijnlijk pas in februari plaatsvinden. Balen, balen. 

Donderdag ook op

comsult bij consulente van Diana Gabriels. Kijken of we op 1 lijn zitten. Meerder

mensen die vrij ongeduldig zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey dr klein is een aardige man hoor! Februari klinkt ver weg maar de tijd gaat snel hoor ;-). Voor je naar Diana gaat zou ik hier op t forum en op Google even heel goed kijken of je via haar geopereerd wil worden... die artsen zijn vaak prima maar Diana staat nou niet bepaald bekend om haar nette manier van zaken regelen etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben een tijd geleden ook op consult geweest bij Faceland en heb komende donderdag consult bij de chirurg!! Ben ook al die tijd er ongeduldig geweest omdat ik er zo'n zin in heb! Spannend.... De tijd vliegt hoor, je consult is al erg dichtbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Ik heb idd de verhalen gelezen hier over DG. En heb inmiddels mijn afspraak voor donderdag geannuleerd. Zegt genoeg denk ik. Heb nu 1 nov een consult bij Dr Straten. Klinkt veelbelovend. En wachttijd voor eventuele operatie viel ook erg mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik kreeg bij van Straten direct een mail en afspraak ingepland. Ook nog even telefonisch contact gehad, en was super. Hij is wel iets duurder als Faceland en DG, maar de nazorg moet daar heel goed zijn heb ik gehoord. Ook wel belangrijk. Ik ga 1 nov. Laat je weten wanneer jij terecht kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai @Niks

 

Dokter straten en kliniek heyendael is een hele goed keuze :) 

Ik heb zelf bij hun op 13 september een consult gehad dat ging allemaal heel fijn 

ze nemen goed de tijd om al je vragen te beantwoorden dokter Straten heeft aan het einde van 

het consult nog even het lijstje met me door genomen om te kijken of echt al mijn vragen beantwoord waren! ze leggen ook alles heel goed uit en zo.. Verder liep alles gewoon meteen vanaf het eerste telefoontje tot aan het consult heel fijn. Waardoor ik besloten heb om niet meer verder te gaan kijken en me door dokter Straten te gaan laten opereren.

 

Eigenlijk zou ik een week later nog op consult gaan bij Faceland maar die afspraak heb ik vrij snel afgezegd.. Vond het contact met hun niet zo fijn lopen als met kliniek Heyendael.

 

De nazorg is inderdaad wel heel goed daar, wat me ook wel een fijn gevoel geeft.

Ik ga zelf voor 3 jaar nazorg bij hun!

 

X Missbeauty 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2017 om 12:52 zei Elis-w:

Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) 

Hoi hoi. Heb je al wat van ze terug gehoord? Ben zeer benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toevallig vandaag een consult met de chirurg in Utrecht. Was er voor feb geen plek vrij? Ze zijn wel vaag over de planning. Vorige week zeiden ze dat okt en nov helemaal vol was, maar dec moest geen probleem zijn. En nu zeggen ze tegen jou feb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik zou vandaag een consult hebben bij dokter Klein, maar achteraf kreeg ik een consult met dokter Fresow. Dat vond ik niet erg, want ik lees hele goede recenies over hem maar wat wel vervelend is dat je moet wachten.. Ze geven ook geen maand aan of niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mee:

Ik heb net even op hun site gekeken, was inderdaad iets duurder. Ik moet gewoon leren wachten:rolleyes:

 

Ik had 1 september een consult bij faceland en word 6 november geopereerd door Fresow. Dat je moet wachten op een planning/datum klopt. In September hadden ze de datum van november (de maand waarin ik geopereerd wilde worden) ook nog niet. Die krijgen ze anderhalf tot een maand van te voren. Misschien helpt dit je! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17-10-2017 om 12:52 zei Elis-w:

Ik ben erg benieuwd naar je afspraak bij dr. Straten! Ik ben zelf vorige week bij Diana geweest en had er niet direct een super gevoel bij. Staat Diana erom bekend dat zij haar zaken niet netjes afhandeld ja? Vandaag formulier ingevuld voor een afspraak bij dr. Straten, hopelijk bellen ze me snel terug:) 

Hoi. Ben je inmiddels al geweest??

ik ben vandaag geweest. Toffe en eerlijke man. Mijn operatie datum staat nu vast bij dr Straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.