Ga naar inhoud

Anaclaudia : 21 november 2017 : Dr. Jaquet : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hi Hi,

 

 

Beste lezers dit is mijn eerste bericht in deze topic, ik ben 27 jaar en lees al een paar jaar mee op dit forum. Nu na 10 jaar heb ik een aantal consulten gehad en heb op 21-11-2017 een boobiejob staan bij Dr Jaquet.

 

Van nature hebben wij in de familie allemaal kleine borsten. Ik heb een kleine A cup soms wat groter als ik ongesteld ben maar draag toch bijna altijd Bh's met vulling. Mijn wens zou een volle B cup zijn. Mijn moeder had na mijn zusjes geboorte niks van haar B cup over en heeft vrij snel daarna silicone genomen. Ik wist na mijn puberteit dat mijn borsten niet meer veder zouden groeien rond mijn 20ste een aantal consulten gehad maar heb het toen de tijd nooit gedurfd. Waren dit wel echt mijn wensen? Waarom zou je in een gezond lichaam snijden? Waarom zou je jezelf niet accepteren hoe je bent? ''God made you this way'', ''Past bij je lichaam'' (je kent ze wel) Maar toch blijft dit een issue, elke keer als de zomer begint speelt het weer een rol in mijn leven. Het lijkt wel of ik dan geobsedeerd bent door borsten. (echter had ik had het wel geaccepteerd)

 

Totdat mijn zusje vorig jaar vorig jaar besloot een borstvergroting te nemen. Het verbaasde mij dat ze in 5 maanden tijd had besloten dat ze een borst vergroting wilde en ze dit in 2 maanden geregeld had. Mijn kleine zusje durfde het wel en ik niet? Het resultaat is prachtig dus ik ging dus weer twijfelen. (Mijn zusje is geopereerd in Kliniek België) 

 

Ik ben weer consulten gaan bezoeken, nu na 3 consulten veder heb ik eindelijk mijn keus kunnen maken voor Maasstad Ziekenhuis.

 

Consulten:

-Bergman Clinics

-Velthuis Clinics

-Maasstad Ziekenhuis

 

Ik ben erachter gekomen dat ik dus heel perfectionistisch bent, eigelijk gewoon heel bang ben voor de operatie omdat het misschien niet aan mijn wensen zal voldoen. (en dan misschien spijt krijgt) Ik merk met passen van de protheses dat ik het ook snel te groot vind. Maar dat komt misschien omdat ik het niet gewend ben om borsten te hebben. Is dit herkenbaar? Mijn wens is dus 1 cup maat groter een volle B. Zodat ik geen push up bh's meer hoef te dragen en gewoon kanten bhtjes aan kan. Ik ben 1.65 en weeg 52 kilo. Dus het moet ook echt bij mijn lichaam passen.

 

Dr Jaquet heeft mij 2 pas protheses mee gegeven een 215 cc / 280 cc.

De 280 cc viel al snel af, 215 cc staat mooi maar zou het toch nog ietjes kleiner willen dus zijn uitgekomen op een 200 cc. (Wat ik echter wel raar vond is dat de andere klinieken niet lager wilde gaan als een 225 cc. (Omdat mijn tepels iets naar buiten staan.) Voor het meest natuurlijke resultaat heb ik met Dr Jaquet afgesproken dat hij 200 cc, 225cc allebei mee neemt naar de O.K. om te kijken wat het meest natuurlijks geeft. Hier moet ik de dokter in vertrouwen. 

 

Wat ik nu wel merk is dat ik veel last heb van mixed emotions, als ik plaatjes ziet van mooie borsten denk ik JAAAA Bijnaaaa en soms heb ik weer van die momenten dat ik denk ''zou je dit nou wel doen''?

 

Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen en ben benieuwd naar hoe jullie dit hebben ervaren.

 

Groejes Anaclaudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anaclaudia

 

Mijn situatie komt niet overeen met de jouwe, maar de mixed emotions zijn wel heel herkenbaar! 

Ik wordt over 3 weken geopereerd (lift met protheses) en het ene moment denk ik: ik ga het doen want dit is wat ik al heel lang wil, het andere moment denk ik: waar begin ik aan, waarom snijden in een gezond lichaam, in kleding ziet het er allemaal prima uit. 

En dat denk ik dan zo’n beetje de hele dag om en om :blush:. Dus zal blij zijn als het achter de rug is haha. En dan hopelijk ook echt blij!

Als je er al zo lang mee bezig bent denk ik dat je toch wel de goede keus maakt om het wel te doen, waarschijnlijk heb je straks spijt dat je het niet eerder gedaan hebt. 

Waarom ga je niet naar dezelfde arts als je zusje? Zij is heel tevreden toch? 

 

Lfs RL

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anaclaudia ik begrijp je gevoelens :blush:

 

Ik ben sinds april dit jaar al bezig en heb sinds september mijn juiste dokter gevonden. Afgelopen vrijdag op 2e gesprek geweest en vorige week had ik nog zoiets van als het vrijdag 13 oktober niet is dan kan je de operatie datum nog afzeggen (11 december) ... maar als ik daar weer geweest ben denk ik van ja ik ga er voor na 20 jaar..... maar volgende week zal het wel weer zijn " in kleding en juiste bh mag ik er nog steeds wezen " waarom doe ik dit dan.........

Maar ik wil eindelijk ook weer is in bikini durven en in sexy body/lingerie/jurk voor mijn man willen staan dus ik ga er maar voor en tel de weken maar af :unsure:

 

Ik denk ook van ze zien er goed uit nu waarom in snijden misschien straks meer ellende dan dat ik nu eigenlijk heb (gezonde borsten)........ Ik wordt gek van mij zelf :45:

Jij ook de succes de komende tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier heel herkenbaar!

mijn borsten zijn nu mooi, maar klein.

ik draag altijd push up en ik vind grotere borsten altijd veel mooier en vrouwelijker. Ik schaam mij vaak voor mijn te kleine borsten, want ik vind zelf volle borsten veeeel

mooier. Dat is voor mij de reden om het toch te laten doen.

maaaarrrr inderdaad die keerzijde, waarom in een gezond lichaam snijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anaclaudia, ik snap je ook heel goed. Want ik heb al vanaf mijn 28ste protheses ( ik ben nu 51). Vorig jaar na 21 jaar een wissel laten doen en daarbij een flinke double bubble opgelopen. Heb echt lelijke borsten nu en heb er ook last van. Nu ga ik 8 december naar dr. Nio voor een hersteloperatie. Dat wordt dus mijn derde operatie. Ik weet dus zo langzamerhand wel hoe het werkt. En toch heb ook ik nog steeds mijn twijfels.... terwijl het bij mij alleen maar beter kan worden, want lelijker dan nu kan bijna niet. En ik sta er echt voor 200% achter hoor. Maar zelfs dan heb ik twijfels. En ik lees dat eigenlijk bij heel veel meiden hier. 

Ik denk zelf dat je spijt gaat krijgen van het lage aantal cc's dat je kiest. Want het went heel snel en dan denk je waarschijnlijk al snel:" Had ik ze maar groter genomen." Dus denk er ff heel goed over na. En 15cc verschil..... dat zie je echt niet hoor. 

Heel veel succes. Komt allemaal goed. Als je ze eenmaal hebt, dan denk je vast en zeker: "Dit had ik jaren eerder moeten doen!".

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Anaclaudia... Heel herkenbaar hoor! Ik wil zelf mn borsten laten liften en of ik daar protheses bij wil denk ik nog over na. Maar het is zo'n grote beslissing he.. De gevoelens die jij beschrijft herken ik helemaal.. dan ben ik bang dat het mis zou gaan, complicaties of iets dergelijks, of dat ik het resultaat niet mooi ga vinden. Toch zegt mn gevoel uiteindelijk wel dat ik dit wil doen (ik wil dit eigelijk al zo'n 10 jr). Het zou zo fijn zijn mooie borsten te hebben zoals n hoop meiden hier op dit forum :) Praat er over met je zusje en je moeder.. misschien dat dat ook helpt.. En fijn dat je zusje zo'n mooi resultaat heeft.. dat zal jou ook moed geven :) Succes met je operatie.. het wordt vast heel mooi! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor alle positieve en lieve berichtjes!!

 

Eindelijk krijg ik er nu steeds meer zin in! Als ik begin te twijfelen ga ik gewoon lekker plaatjes kijken van mooie borsten hahaha

 

Ik snap dat jullie denken dat 200 misschien te klein is en dat ik spijt kan gaan krijgen maar ik ken mezelf beter te klein dan te groot! Anders kan ik mij daar dalijk weer aan gaan irriteren.. (Ik ben ook best petite) Maar volgens mij is het verschil tussen 180/200/225 niet heel erg. Daarom denk ik dat 200c de beste keus is!

 

Als iemand dit lees en rond deze aantal cc zit stuur maar door!! ;) 

Toevallig heb ik net in de borsten gallery gekeken en daar kwam ik ook hele mooie voor en na fotos tegen van 180 cc.

 

Morgen zal ik alvast wat voor fotos plaatsen.

Keep you updated<3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/14/2017 at 5:27 PM, RL36 said:

Hoi @Anaclaudia

 

Mijn situatie komt niet overeen met de jouwe, maar de mixed emotions zijn wel heel herkenbaar! 

Ik wordt over 3 weken geopereerd (lift met protheses) en het ene moment denk ik: ik ga het doen want dit is wat ik al heel lang wil, het andere moment denk ik: waar begin ik aan, waarom snijden in een gezond lichaam, in kleding ziet het er allemaal prima uit. 

En dat denk ik dan zo’n beetje de hele dag om en om :blush:. Dus zal blij zijn als het achter de rug is haha. En dan hopelijk ook echt blij!

Als je er al zo lang mee bezig bent denk ik dat je toch wel de goede keus maakt om het wel te doen, waarschijnlijk heb je straks spijt dat je het niet eerder gedaan hebt. 

Waarom ga je niet naar dezelfde arts als je zusje? Zij is heel tevreden toch? 

 

Lfs RL

Hi 

 

Hoe is de situatie nu? Het is soms beetje verwarrend he..

Ik heb vandaag een goede dag en zit lekker borsten plaatjes te kijken dan krijg je er wel steeds meer zin in!

 

De borsten van mijn zusje zijn zeker mooi! Alleen denk ik niet dat ik er zoon eind voor af hoef te reizen. Ik heb een goed gevoel bij de dr waar ik nu ben geweest en heb ook mooie resultaten gezien. Ik vind het opzich ook fijn om in het ziekenhuis geopereerd te worden zodat ik dicht bij de O.K ben klinkt misschien een beetje raar maar voor bij wel een gerust stellend gevoel. 

 

Heel veel suc6 alvast voor de operatie en het gaat vast en zeker goed komen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anaclaudia:

Hi 

 

Hoe is de situatie nu? Het is soms beetje verwarrend he..

Ik heb vandaag een goede dag en zit lekker borsten plaatjes te kijken dan krijg je er wel steeds meer zin in!

 

De borsten van mijn zusje zijn zeker mooi! Alleen denk ik niet dat ik er zoon eind voor af hoef te reizen. Ik heb een goed gevoel bij de dr waar ik nu ben geweest en heb ook mooie resultaten gezien. Ik vind het opzich ook fijn om in het ziekenhuis geopereerd te worden zodat ik dicht bij de O.K ben klinkt misschien een beetje raar maar voor bij wel een gerust stellend gevoel. 

 

Heel veel suc6 alvast voor de operatie en het gaat vast en zeker goed komen!

 

Ik heb na 2 zwangerschappen een hangende D. In een bh ziet het er prima uit, maar zonder kleren word ik er echt niet blij van.

Ik heb trouwens ergens gelezen dat 150cc 1 cupmaat is, dat zou betekenen dat tussen 180 en 225 cc ongeveer 1/3 cupmaat zit. Niet echt veel haha.

Ik snap trouwens wel je keuze voor een ziekenhuis, ben zelf ook bij een kliniek geweest die in het ziekenhuis ruimtes huren. Maar had uiteindelijk niet zo’n goed gevoel bij de arts dus die is het niet geworden.

Succes met het maken van je keuze!

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi Girls,

 

Het is bijna zover! Aankomende Dinsdag wordt ik geopereerd. Ik vind het echt super spannend.

Vannacht heb ik een beetje wakker gelegen. Maar volgens mij is het gezonde spanning!

 

Ik heb gekozen voor een 200 cc, Dual Plane, High Profile, Eurosilicone. Klein maar fijn!! 

Bij Maasstad ziekenhuis Dr Jaquet. 

 

Mijn voor foto's heb ik ge-upgeload op mijn profiel. Deze zien er wat belicht uit dus ik zal proberen van het weekend nieuwe foto's thuis te maken.

 

Geniet van jullie weekend meiden<3

Positive Energy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.