Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 12-1-2018 om 13:57 zei Boobs350:

Hi dames, 

hierbij mijn operatieverslag; 

Dinsdag 9 januari moest ik me om 11 uur melden in Rozendaal. Om 12 uur stond de operatie gepland. De avond daarvoor ben ik samen met mijn vader naar Arnhem gereden en hebben we daar geslapen in een hotel. Ik moest vanaf 00.00 nuchter zijn dus tot die tijd heb ik me nog volgepropt met eten haha. Ik heb heerlijk geslapen (op mijn buik en zij). Mijn vader gad natuurlijk zo’n fantastisch lekker ontbijt van Van der Valk en ik kon alleen maar aan de bacon en ei ruiken:79:

Om kwart over tien zijn we richting de kliniek gereden. Kwart voor elf hebben we plaats genomen bij de open haard op stoelen die echt voor geen meter zaten haha. Met de zenuwen ging het toen wel. Ik had wel enorm koude handen dus ik maakte me al druk om het infuus prikken (dat vind ik echt VRESELIJK). 

Rond half 12 werd ik opgehaald door Hetty. Ik kreeg toen alvast celebrex en een beetje water. Daarna kreeg mijn vader uitleg over het ophalen en moesten we afscheid nemen. 

Ik werd meegenomen naar een omkleedruimte waar ik prachtig witte sokken, blauw ENORM jasje en een mutsje. Mn spullen mocht ik in een bak doen. 

Hetty nam mij mee naar binnen waar ik in een bed mocht gaan liggen. Ik kreeg 2 soort papieren dekens over me heen wat bloedheet was haha. 

Arnold de anesthesiemedewerker heeft nog een vragenlijst doorgenomen. Een hele vrolijke en aardige man waardoor ik enorm gerustgesteld werd. Het infuusprikken ging ook goed zonder flauw te vallen :145:

daarna werd ik ineens heel onrustig en op dat moment kwam ook de anesthesist. Een super vriendelijke man die voorstelde om me wat dormicum te geven. Daar werd ik gelukkig weer rustiger van. 

Hij heeft ook nog even naar mijn hart geluisterd. 

Dr. Straten kwam daarna om af te tekenen. Hij had 325 en 350 voor mij klaarliggen. Ik heb de keus aan hem gelaten en gezegd dat ik datgene wil wat het mooist zou staan bij mijn lichaam. 

Daarna heeft hij mij naar de OK gereden en moest ik overschuiven op een ander bed. Mijn armen werden vastgelegd langs mn lichaam en ze lieten de dozen met protheses nog zien. De anesthesiemedewerker maakte grapjes en stelde me gerust. De anesthesist zei dat het slaapmiddel eraan kwam en wenste me welterusten. Ik zei dat ik niks merkte en daarna moest ik hoesten (komt blijkbaar door de narcose) en weg was ik.

toen ik weer wakker werd lag ik al een half uur op de verkoeverkamer. Ik heb als eerst gevraagd of de tube al uit mn keel was (natuurlijk Anne anders kun je niet praten, dacht ik nog). Toen ik opnieuw wakker werd heb ik snel gekeken en kwamen ze met een spiegel. Ik moest een soort van huilen geloof ik..

op de uitslaapkamer had ik enorme druk op mn borst waardoor ik veel moeite had met goed ademen. Dat vond ik heel naar. Ik heb veel pijnstillers gehad waardoor ik enorm suf was.. het duurde dus ook langer voordat ik naar huis toe kon..

de avond thuis was ik ook nog heel suf en had ik veel moeite met goed doorademen. Ik kon ook niet zelf overeind komen. Ik had nog oxycodon mee gekregen voor de nacht. Ik heb gelukkig goed geslapen maar het overeind komen was een hel..

woensdag vond ik ook vreselijk en dacht ik echt; ik blijf dit voor altijd zo voelen en ik kan straks niks meer zelf. 

Donderdag en vandaag gaat t een stuk beter. Ik gebruik alleen nog maar paracetamol en een maagbeschermer. Met de celebrex ben ik gestopt overdag. Alleen voor de nacht neem ik m nog in. Ik werd namelijk heel misselijk en grieperig er van. 

Gisteren heb ik voor het eerst gedoucht en is mn BH gewassen. Ik vond zonder BH erg ongemakkelijk en was bang dat ze naar beneden zouden vallen:mellow: ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft haha. 

Vandaag heb ik weer gedoucht en zijn mn haren gewassen. 

Ik kan al weer meer zelf dan gisteren. Normaal zitten op een stoel of bank is geen probleem. 

Het enige wat ik nog heb is nog niet veel vrijheid met mn armen en een strak gevoel met af en toe een steek. Nu geloof ik wel meer in het feit dat ik straks weer net zo kan bewegen en de dingen kan doen zoals ik deed voor mn BV. 

Overdag red ik me nu wel eigenlijk alleen het slapen is ellendig. 

Ik lig niet meer in bed sinds gisteren en loop regelmatig door huis om mn spieren los te houden. Ik denk dat dat wel belangrijk is...

vanmiddag ga ik langs de zorgwinkel om een rugsteun voor in bed te halen zodat ik straks gewoon thuis kan slapen. 

Ik hoop dat jullie iets aan mijn verslagje hebben al is het nu veel tekst zie ik haha. 

Ik heb 350cc gekregen en dit nu in een 75D sportbh 

 

xx

 

@Boobs350Mooi verslag! Je schrijft heel herkenbaar! Dit soort gedachtes zal ik ook hebben als ik later dit naar aan de beurt ben (geweest). Goed om te lezen dat je dan niet de enige bent! Hoe vind je jouw borsten nu? Zijn ze al mooi?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo dames, even een update!

ik was afgelopen dinsdag 2 weken po. 

Ik moet bekennen dat ik het toch wel tegen vond vallen allemaal. 

 

Ik slaap eigenlijk sinds gisteren pas goed omdat ik nu ook een beetje op mn zij kant draaien. Al zijn het meer mn benen en bovenlijf die ik wat draai want echt op mn zij durf ik nog niet. Ook lig ik wat platter wat ook helpt. 

De eerste anderhalve week heb ik bij mijn ouders geslapen en was ik overdag thuis. Ik kon heel lastig uit bed komen ook. Ik probeerde regelmatig een stukje te lopen om in beweging te blijven want ik merkt dat mn houding slechter werd. Ook heb ik een soort buik ineens vanaf mn BHrand. Komt denk ik ook omdat ik normaal veel beweeg en een betere houding heb. 

 

Ik kon na een dag of vier zelf douchen en aankleden en opmaken al ging het wel heel langzaam. Mn haren laat ik wassen tot de zes weken voorbij zijn. 

 

Eigenlijk voel ik me sinds een paar dagen echt weer een stuk beter. Heb namelijk ook nog de pech gehad dat ik grieperig was incl een avond koorts EN 2 verstandskiezen waren aan het vervelen. Ik heb voor de zekerheid 10 dagen AB gehad van de PC omdat ze geen risico willen lopen.  Die AB draagt ook niet bij aan een fit gevoel. Ik ben wel veel conditie kwijt maar dat komt vanzelf wel weer terug. 

Lang rechtop zitten of staan is nog wel irritant. Geen pijn ofzo maar eerder ongemakkelijk en dat ik me geen fijne houding weet t geven. 

 

Mijn linkerborst brand soms een beetje bovenop wanneer ik iets aan het doen ben. Deze zit ook nog hoger. Ik ben ook linkshandig dus die spier is wss getrainder. 

 

Uiteraard ben ik wel heel blij met het resultaat en doet t me goed dat ik mezelf eigenlijk wel weer kan redden (ik eet nog wel bij mn ouders). 

Autorijden gaat ook wel! 

Mn littekens ben ik ook gaan insmeren en hier heb ik geen moment last van gehad. 

 

Nu heb ik sowieso geen echte pijn gehad gelukkig! Eerder ongemak, spierpijn en frustratie dat t allemaal zo lang duurt voor je echt weer 100% de oude bent!

 

de borstband draag ik nu ook een weekje en daar heb ik ook geen last meer van! 

Ik kan niet wachten tot ik straks weer de kleding kan dragen die ik normaal draag en vooral; OPMETEN & BH’S KOPEN!!

 

Een heel verhaal maar zo zijn jullie weer up-to-date :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey je verslagjes gelezen. Wat een snel herstel ervaar jij. Echt knap hoor en dat ondanks je griep en je verstandskiezen. Ik ben een zijslaper maar met de zwangerschappen sliep ik op gegeven moment ook alleen nog maar half rechtop op mijn rug mbh een zwangerschapskussen. Dit vanwege de dikke buik en maagzuur. Misschien handig voor mensen die anders ook geen rugslaper zijn.

 

Hoe vind je je nieuwe boobs en hoe snel was je er tevreden mee. Voelt  het al helemaal als van jezelf? Ik ben di aan de beurt, 370 krijg ik. Ik ben niet bang voor de pijn maar wel bang dat ik te snel te veel wil doen oftewel bang dat ik te lang aan het herstellen ben. Met 3 kleine kids hoop ik gewoon zo snel mogelijk weer voor hun klaar te staan. 

 

Dr straten was mijn backup als ik geen goed gevoel bij Nio zou hebben. Al zaten vd Weij en Visser ook nog in me hoofd. Maar goed. Nu alleen nog doorgeven of ik ze voor of achter de spier  wil.

 

Heb je nog tips voor degene die binnenkort moeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Krissieke said:

Hey je verslagjes gelezen. Wat een snel herstel ervaar jij. Echt knap hoor en dat ondanks je griep en je verstandskiezen. Ik ben een zijslaper maar met de zwangerschappen sliep ik op gegeven moment ook alleen nog maar half rechtop op mijn rug mbh een zwangerschapskussen. Dit vanwege de dikke buik en maagzuur. Misschien handig voor mensen die anders ook geen rugslaper zijn.

 

Hoe vind je je nieuwe boobs en hoe snel was je er tevreden mee. Voelt  het al helemaal als van jezelf? Ik ben di aan de beurt, 370 krijg ik. Ik ben niet bang voor de pijn maar wel bang dat ik te snel te veel wil doen oftewel bang dat ik te lang aan het herstellen ben. Met 3 kleine kids hoop ik gewoon zo snel mogelijk weer voor hun klaar te staan. 

 

Dr straten was mijn backup als ik geen goed gevoel bij Nio zou hebben. Al zaten vd Weij en Visser ook nog in me hoofd. Maar goed. Nu alleen nog doorgeven of ik ze voor of achter de spier  wil.

 

Heb je nog tips voor degene die binnenkort moeten?

Ik vond het zelf nogal langzaam gaan haha. 

Je merkt na zo’n operatie pas hoeveel je doe vanuit je borstspieren. In t begin kon ik niet eens een stekker in het stopcontact doen ..

pijn heb ik niet echt gehad. Wel heeeeeel stijf en veel spierpijn. 

Stijfheid heb ik nog als ik opsta maar dat is te verwaarlozen. 

 

als ik in de spiegel kijk, lijkt het nog een beetje onwerkelijk haha. Ze zitten er wel maar het lijkt mijn lichaam niet. Heel gek. 

 

Probeer echt zoveel mogelijk rust te pakken. Niet doorgaan als je merkt dat je borsten protesteren (hard worden, vervelend voelen). Anders overbelast je de boel en dat is niet gunstig voor je herstel..

zodra ik lekker in de bank/ bed ging liggen. Probeerde ik heel bewust in en uit te ademen en legde ik mn armen langs mijn lijf met mn handpalmen open en naar het plafond toe. Ik merkte toen echt dat ik goed kon ontspannen en mn borstspieren deden automatisch mee..

 

Heb je iemand die een tijdje de zorg van je kids kan overnemen of iig kan helpen? 

 

Heel veel succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Boobs350 ik heb 9 dagen hulp en nog 3 dagen opvang voor de kids. Wat voor bh had jij gehaald voor na de operatie en welke maat? Vind zo moeilijk inschatten.

 

Ga echt proberen me rust te nemen en niet te overdoen wat nog knap wordt voor mijn doen. 

Fijn dat je er in ieder geval blij mee bent. Ik twijfel echt zo erg dat ik bijna wil afzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Krissieke said:

Hi @Boobs350 ik heb 9 dagen hulp en nog 3 dagen opvang voor de kids. Wat voor bh had jij gehaald voor na de operatie en welke maat? Vind zo moeilijk inschatten.

 

Ga echt proberen me rust te nemen en niet te overdoen wat nog knap wordt voor mijn doen. 

Fijn dat je er in ieder geval blij mee bent. Ik twijfel echt zo erg dat ik bijna wil afzeggen.

Ah nou dan heb je de vervelendste periode gehad hoor.. 

als je kindjes oud genoeg zijn, kun je het altijd uitleggen aan ze en misschien heb je familie waar je op terug kunt vallen ? 

Ik heb via de kliniek een BH gekregen.. Triaction workout van Triumph. 70D. 

Ik vind dat lastig om te zeggen.. misschien even advies vragen aan de kliniek ?

wat krijg je ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Krissieke said:

70d? Wat had je dsn voor de operatie? Moet je nml niet in omvang wat groter nemen ivm de zwelling? Is lastig inschatten denk ik. Jammer sat de winkels om de hoek zo klein assortiment hebben anders ging ik gewoon na de ooeratie er zelf een passen en halen

Een 70a/b. Ik heb een tussenstukje gekocht voor er tussen te doen. 

Zij hebben de bh voor mij besteld en aangedaan toen ik geopereerd was dus ik heb verder niks zelf gedaan. 

Dr. Straten wil ook persee dat zijn patiënten deze BH draagt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke haha ja stom ik heb van die tussenstukjes dus eigenlijk hoef ik ook niet een maat groter in omvang te nemen dan. Nu ik voor Nio ga hoor en lees ik ook alleen maar goede verhalen van dr Straten haha. Maar ja ik wilde toch perse voor de monobloc gaan en Straten werkt niet met deze. Maar ik moet mezelf niet gek maken. Ik weet ik ben in goede handen bij Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Krissieke:

Oke haha ja stom ik heb van die tussenstukjes dus eigenlijk hoef ik ook niet een maat groter in omvang te nemen dan. Nu ik voor Nio ga hoor en lees ik ook alleen maar goede verhalen van dr Straten haha. Maar ja ik wilde toch perse voor de monobloc gaan en Straten werkt niet met deze. Maar ik moet mezelf niet gek maken. Ik weet ik ben in goede handen bij Nio

Bij dr Nio in het park krijg je een, wat hij noemt, martelcorset aan meteen na de operatie. Na ongeveer 2 weken (met de eerste controle) mag je dan de hema heavy support non padded aan doen. Bij de hema kun je een aantal maten bestellen en binnen 30 dagen terug sturen als het niet past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama thx ja hij zei inderdaad uets van hema bh. Maar in de hema hadden ze niks. Online zag ik verschillende maar dus de non padded moet ik bestellen. Zag hiet veel mensen met de anna carefix. En ja de maat nio zei denk 80c. Maar heb nu 75b of 75c aan. Dus lijkt me raar dat 80c wordt gezien ikbtoch niet in onvang groter wordt naar alleen in cup. Ik denk dan aan een 75d of e. Maar goed geen flauw idee dus welke maat ik zou moeten bestellen.  Misschien dat ik na anderhalve week gewoon zelf na de winkel ga en ga passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Krissieke:

@gastmama thx ja hij zei inderdaad uets van hema bh. Maar in de hema hadden ze niks. Online zag ik verschillende maar dus de non padded moet ik bestellen. Zag hiet veel mensen met de anna carefix. En ja de maat nio zei denk 80c. Maar heb nu 75b of 75c aan. Dus lijkt me raar dat 80c wordt gezien ikbtoch niet in onvang groter wordt naar alleen in cup. Ik denk dan aan een 75d of e. Maar goed geen flauw idee dus welke maat ik zou moeten bestellen.  Misschien dat ik na anderhalve week gewoon zelf na de winkel ga en ga passen

 

Na je bv kan je wat zwelling hebben en dan kan het fijner zijn als de omvang wat wijder is. Nadeel is wel dat de bh dan misschien te wijd is als de zwelling is afgenomen. Je kan ook voor de 75D gaan en eventueel een verlengstuk voor je bh kopen als de omvang nog te strak zit door de zwelling. Misschien heb je wel een 75E nodig. Ik had de Hema bh uiteindelijk een cupmaat groter dan dat dr Nio aangaf.

 

Ik bedoel deze: https://www.livera.nl/ac-corsetry-others-bh-extender-3/55-2-p-91055.html?utm_source=google_shopping&gclid=CjwKCAiAqbvTBRAPEiwANEkyCJ2YaxjYZDkrI5L14lYZsPPSWztnZIr0KHEpQ2PS2b4lOu0I0bM9axoCaEgQAvD_BwE

 

H&M en Hunkemoller verkopen het geloof ik ook. 

 

Heel veel succes morgen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Krissieke:

@B00bies thx. Ik bestel dan denk ik de 75d en 75 e en neem een verlengstuk. Wordt nu wel spannend kan gewoon niet slapen ervan

Ik had mijn laatste week zo druk ingepland dat ik bijna geen tijd had om na te denken. De dag voor de operatie heb ik nog van 7 tot half zes gewerkt.... daarna vlug spullen pakken en naar het hotel toe. aangezien we uit limburg komen vond ik het prettiger om een nacht in het hotel te slapen en dan lekker op mijn gemak naar de kliniek toe te gaan. het bastion hotel zit daar om de hoek en is een prima hotel voor een nachtje...

De laatste nacht heb ik bewust op mijn buik geslapen en mijn zij! maar wel onrustig door de zenuwen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! 

 

Ik las net jullie mooie verhalen en besloten lid te worden. Ik heb over 5 weken mijn eerste consult bij Bergman Clinics in Zwolle. Ik ben zelf 23 jaar, cupmaat 75A.. 1,78 lang en maat 36. Ik ben vrij tenger en ik maak me druk over alles wat er komen gaat (op de goede manier). Het lezen van jullie verhalen doet me goed! Ik ben zelf bang voor de weken na de operatie. Ik heb 3 weken vrij van mn werk (ik ben docent) en vraag me toch wel af of dit genoeg is. Mijn werk is gelukkig niet erg intensief.. @B00bies wat schrijf jij leuk en herkenbaar vooral ook! Ik ben benieuwd hoe de komende dagen voor je gaan zijn en dat je je snel de oude voelt. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi dames! Even een update. Ik ben a.s. dinsdag zes weken PO! De tijd vliegt ineens voorbij terwijl ik aan het begin nog dacht; oooooh hier komt geen eind aan...

Sinds 2 weken heb ik totaal last of ongemak meer van mijn borsten. Enkel wanneer ik mn veter strik of iets waarbij ik moet bukken want dan raken ze mn knieën haha. 

Ook slaap ik gewoon helemaal plat en op mijn zij. Nog niet helemaal zoals van ouds maar wel echt op mijn zij. Heerlijk!

Vandaag ben ik naar de lingeriewinkel geweest en heb ik mezelf laten opmeten. Ik vond het toch een drempel die ik over moest omdat ik nog zo gefixeerd ben op mn oude maat en op een of andere manier bang was dat ik een C ofzo zou hebben.. Ik had al wat Bh’s uitgezocht in maat D en eentje in een E aangezien ik in een sportbh D zit en de carefix maat DEF draag.

 

Een wat oudere maar hele lieve dame heeft mij opgemeten en zei gelijk; nou, met de bh’s die je nu hebt gepakt, ga je het niet redden. Je hebt een omvang van 65 en je cup zal een G zijn. Een 70F zou je ook nog wel passen als je de sluiting op zijn strakst draagt. 

JEZUS!!! Ik verslikte me bijna in mn eigen speeksel!!!

Dat is enorm zei ik tegen die mevrouw. Ja het zijn ook geen kleine borstjes zei ze haha! 

Uiteindelijk een mooie zwarte BH gekocht in 70F omdat ze 65G niet verkopen. 

Ik ben ZO gelukkig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boobs350:

Hi dames! Even een update. Ik ben a.s. dinsdag zes weken PO! De tijd vliegt ineens voorbij terwijl ik aan het begin nog dacht; oooooh hier komt geen eind aan...

Sinds 2 weken heb ik totaal last of ongemak meer van mijn borsten. Enkel wanneer ik mn veter strik of iets waarbij ik moet bukken want dan raken ze mn knieën haha. 

Ook slaap ik gewoon helemaal plat en op mijn zij. Nog niet helemaal zoals van ouds maar wel echt op mijn zij. Heerlijk!

Vandaag ben ik naar de lingeriewinkel geweest en heb ik mezelf laten opmeten. Ik vond het toch een drempel die ik over moest omdat ik nog zo gefixeerd ben op mn oude maat en op een of andere manier bang was dat ik een C ofzo zou hebben.. Ik had al wat Bh’s uitgezocht in maat D en eentje in een E aangezien ik in een sportbh D zit en de carefix maat DEF draag.

 

Een wat oudere maar hele lieve dame heeft mij opgemeten en zei gelijk; nou, met de bh’s die je nu hebt gepakt, ga je het niet redden. Je hebt een omvang van 65 en je cup zal een G zijn. Een 70F zou je ook nog wel passen als je de sluiting op zijn strakst draagt. 

JEZUS!!! Ik verslikte me bijna in mn eigen speeksel!!!

Dat is enorm zei ik tegen die mevrouw. Ja het zijn ook geen kleine borstjes zei ze haha! 

Uiteindelijk een mooie zwarte BH gekocht in 70F omdat ze 65G niet verkopen. 

Ik ben ZO gelukkig!! 

Heb je topic even gezocht :) 

proficiat met je eerste bh tripje! 

 

Ik draag dus ook 65F of G. Ben begonnen met sportbh in 70d, dan bh in 70e, dan 65f en dat begint dus nu ook wat nipt te worden :D

 

Als je nog een bh wilt kan ik je zalando aanraden, ze hebben een paar leuke modellen in omtrek 65. Ik heb ook ontdekt dat men favorietje vanaf 65G stevigere schouderbandjes heeft en een bredere rugband. Vond ik best een bijzondere ontdekking :D

 

Veel plezier met je eerste bh! Ze gaan trouwens steeds beter zitten als je borsten zachter worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Eecc15il said:

Heb je topic even gezocht :) 

proficiat met je eerste bh tripje! 

 

Ik draag dus ook 65F of G. Ben begonnen met sportbh in 70d, dan bh in 70e, dan 65f en dat begint dus nu ook wat nipt te worden :D

 

Als je nog een bh wilt kan ik je zalando aanraden, ze hebben een paar leuke modellen in omtrek 65. Ik heb ook ontdekt dat men favorietje vanaf 65G stevigere schouderbandjes heeft en een bredere rugband. Vond ik best een bijzondere ontdekking :D

 

Veel plezier met je eerste bh! Ze gaan trouwens steeds beter zitten als je borsten zachter worden! 

Oh bedankt voor je tips! Ik had op internet ook gevonden dat Prima Donna ook bh’s met omtrek 65 verkoopt. Ik heb m nu een half uurtje aan en nog nergens last van. Geloof ook niet dat de beugels enorm op mn littekens drukken. Ik heb daar sowieso nooit last van gehad, ook niet met die 6weken BH. 

Ik ga zo een uurtje of drie weg (film) dus ik hoop dat ie zo blijft voelen zoals nu haha. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in je topic beland en je schrijft erg leuk! Fijn dat het bij jou zo goed gaat. Ik ben vandaag 10dagen po en ik vraag me inderdaad af of ik ooit nog de oude ga worden haha. Maar er is hoop lees ik uit jouw update! 

 

En gefeliciteerd met je eerste bh! Is toch een memorabel momentje

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, T2018 said:

Ik ben in je topic beland en je schrijft erg leuk! Fijn dat het bij jou zo goed gaat. Ik ben vandaag 10dagen po en ik vraag me inderdaad af of ik ooit nog de oude ga worden haha. Maar er is hoop lees ik uit jouw update! 

 

En gefeliciteerd met je eerste bh! Is toch een memorabel momentje

 

xxx

Dankje :) het was ook een hele trip zeg. Heftiger dan ik had verwacht maar het ZO waard! 

Dat gevoel ken ik. Ik dacht ook ; nee dit kan gewoon niet goed komen. Zo hard en raar en ongemakkelijk.. 

geloof me, het komt echt goed!! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Boobs350:

Hi dames! Even een update. Ik ben a.s. dinsdag zes weken PO! De tijd vliegt ineens voorbij terwijl ik aan het begin nog dacht; oooooh hier komt geen eind aan...

Sinds 2 weken heb ik totaal last of ongemak meer van mijn borsten. Enkel wanneer ik mn veter strik of iets waarbij ik moet bukken want dan raken ze mn knieën haha. 

Ook slaap ik gewoon helemaal plat en op mijn zij. Nog niet helemaal zoals van ouds maar wel echt op mijn zij. Heerlijk!

Vandaag ben ik naar de lingeriewinkel geweest en heb ik mezelf laten opmeten. Ik vond het toch een drempel die ik over moest omdat ik nog zo gefixeerd ben op mn oude maat en op een of andere manier bang was dat ik een C ofzo zou hebben.. Ik had al wat Bh’s uitgezocht in maat D en eentje in een E aangezien ik in een sportbh D zit en de carefix maat DEF draag.

 

Een wat oudere maar hele lieve dame heeft mij opgemeten en zei gelijk; nou, met de bh’s die je nu hebt gepakt, ga je het niet redden. Je hebt een omvang van 65 en je cup zal een G zijn. Een 70F zou je ook nog wel passen als je de sluiting op zijn strakst draagt. 

JEZUS!!! Ik verslikte me bijna in mn eigen speeksel!!!

Dat is enorm zei ik tegen die mevrouw. Ja het zijn ook geen kleine borstjes zei ze haha! 

Uiteindelijk een mooie zwarte BH gekocht in 70F omdat ze 65G niet verkopen. 

Ik ben ZO gelukkig!! 

Hee meid!

Wauw, wat superfijn dat jij je weer goed voelt en dat je zo  gelukkig bent geworden door je keuze:wub:! Ik kan niet wachten tot ik zo gelukkig mag gaan worden. :blush:

Liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.