Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 18-11-2017 om 10:48 zei Boobs350:

Hoi!

 

Zijn er toevallig meer meiden die 9 januari worden geopereerd?

Misschien leuk om contact te houden zo naarde operatie datum toe!

 

X

Hoi hoi ,

 

Ik word Maandag 8 Januari geopereerd door dr Straten.......spannenddddd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Duppie:
7 minuten geleden zei Duppie:

 

 

18 minuten geleden zei CupA84tje:

Blijft jouw datum gewoon 9 januari, aangezien straten een hernia operatie heeft gehad? X

Ik hoop dat het door kan gaan,ik ga morgen wel even contact opnemen. 

Dit maakt het extra spannend allemaal.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, CupA84tje said:

Blijft jouw datum gewoon 9 januari, aangezien straten een hernia operatie heeft gehad? X

Voor zover ik weet wel! 3 januari heeft iemand van hier al weer een operatie en deze is van deze week naar daar verzet ivm zn eigen operatie.

Alles is heel goed gegaan bij m..

 

Dus ik ga er gewoon van uit dat t de 9e blijft:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
13 hours ago, gastmama said:

@Boobs350 Ik ben benieuwd hoe het gegaan is de 9de! weer een beetje bijgekomen?

Hi! De operatie zelf is goed gegaan. Had de 2 dagen daarna wel veel last maar vandaag het het weer beter. 

Gisteren voor het eerst gedoucht. Dat was wel heel fijn!

Nu af en toe een steek maar geen echte pijn. Meer een ongemakkelijk gevoel.. en af en toe geborrel in mn linkerborst haha. Ik zal proberen om vandaag een verslagje te typen!

Lief dat je vraagt hoe het met me gaat.. hoe is het met jou?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gastmama said:

Het gaat hier best goed! Maandag weer beginnen met werken... bleh... ik vind het wel prettig zo. Niet al te lang meer hoor. Maar ik slaap elke ochtend tot 11 en lig rond 21 er weer in... stomme narcose...

Oh spannend! Hoe lang ben je dan thuis geweest ? Slaap je wel goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Boobs350:

Oh spannend! Hoe lang ben je dan thuis geweest ? Slaap je wel goed? 

Ik slaap als een roosje! Als ik mezelf zou toelaten dan sloep ik 16 uur per dag. En als ik maandag weer begin ben ik bijna 3,5 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, 

hierbij mijn operatieverslag; 

Dinsdag 9 januari moest ik me om 11 uur melden in Rozendaal. Om 12 uur stond de operatie gepland. De avond daarvoor ben ik samen met mijn vader naar Arnhem gereden en hebben we daar geslapen in een hotel. Ik moest vanaf 00.00 nuchter zijn dus tot die tijd heb ik me nog volgepropt met eten haha. Ik heb heerlijk geslapen (op mijn buik en zij). Mijn vader gad natuurlijk zo’n fantastisch lekker ontbijt van Van der Valk en ik kon alleen maar aan de bacon en ei ruiken:79:

Om kwart over tien zijn we richting de kliniek gereden. Kwart voor elf hebben we plaats genomen bij de open haard op stoelen die echt voor geen meter zaten haha. Met de zenuwen ging het toen wel. Ik had wel enorm koude handen dus ik maakte me al druk om het infuus prikken (dat vind ik echt VRESELIJK). 

Rond half 12 werd ik opgehaald door Hetty. Ik kreeg toen alvast celebrex en een beetje water. Daarna kreeg mijn vader uitleg over het ophalen en moesten we afscheid nemen. 

Ik werd meegenomen naar een omkleedruimte waar ik prachtig witte sokken, blauw ENORM jasje en een mutsje. Mn spullen mocht ik in een bak doen. 

Hetty nam mij mee naar binnen waar ik in een bed mocht gaan liggen. Ik kreeg 2 soort papieren dekens over me heen wat bloedheet was haha. 

Arnold de anesthesiemedewerker heeft nog een vragenlijst doorgenomen. Een hele vrolijke en aardige man waardoor ik enorm gerustgesteld werd. Het infuusprikken ging ook goed zonder flauw te vallen :145:

daarna werd ik ineens heel onrustig en op dat moment kwam ook de anesthesist. Een super vriendelijke man die voorstelde om me wat dormicum te geven. Daar werd ik gelukkig weer rustiger van. 

Hij heeft ook nog even naar mijn hart geluisterd. 

Dr. Straten kwam daarna om af te tekenen. Hij had 325 en 350 voor mij klaarliggen. Ik heb de keus aan hem gelaten en gezegd dat ik datgene wil wat het mooist zou staan bij mijn lichaam. 

Daarna heeft hij mij naar de OK gereden en moest ik overschuiven op een ander bed. Mijn armen werden vastgelegd langs mn lichaam en ze lieten de dozen met protheses nog zien. De anesthesiemedewerker maakte grapjes en stelde me gerust. De anesthesist zei dat het slaapmiddel eraan kwam en wenste me welterusten. Ik zei dat ik niks merkte en daarna moest ik hoesten (komt blijkbaar door de narcose) en weg was ik.

toen ik weer wakker werd lag ik al een half uur op de verkoeverkamer. Ik heb als eerst gevraagd of de tube al uit mn keel was (natuurlijk Anne anders kun je niet praten, dacht ik nog). Toen ik opnieuw wakker werd heb ik snel gekeken en kwamen ze met een spiegel. Ik moest een soort van huilen geloof ik..

op de uitslaapkamer had ik enorme druk op mn borst waardoor ik veel moeite had met goed ademen. Dat vond ik heel naar. Ik heb veel pijnstillers gehad waardoor ik enorm suf was.. het duurde dus ook langer voordat ik naar huis toe kon..

de avond thuis was ik ook nog heel suf en had ik veel moeite met goed doorademen. Ik kon ook niet zelf overeind komen. Ik had nog oxycodon mee gekregen voor de nacht. Ik heb gelukkig goed geslapen maar het overeind komen was een hel..

woensdag vond ik ook vreselijk en dacht ik echt; ik blijf dit voor altijd zo voelen en ik kan straks niks meer zelf. 

Donderdag en vandaag gaat t een stuk beter. Ik gebruik alleen nog maar paracetamol en een maagbeschermer. Met de celebrex ben ik gestopt overdag. Alleen voor de nacht neem ik m nog in. Ik werd namelijk heel misselijk en grieperig er van. 

Gisteren heb ik voor het eerst gedoucht en is mn BH gewassen. Ik vond zonder BH erg ongemakkelijk en was bang dat ze naar beneden zouden vallen:mellow: ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft haha. 

Vandaag heb ik weer gedoucht en zijn mn haren gewassen. 

Ik kan al weer meer zelf dan gisteren. Normaal zitten op een stoel of bank is geen probleem. 

Het enige wat ik nog heb is nog niet veel vrijheid met mn armen en een strak gevoel met af en toe een steek. Nu geloof ik wel meer in het feit dat ik straks weer net zo kan bewegen en de dingen kan doen zoals ik deed voor mn BV. 

Overdag red ik me nu wel eigenlijk alleen het slapen is ellendig. 

Ik lig niet meer in bed sinds gisteren en loop regelmatig door huis om mn spieren los te houden. Ik denk dat dat wel belangrijk is...

vanmiddag ga ik langs de zorgwinkel om een rugsteun voor in bed te halen zodat ik straks gewoon thuis kan slapen. 

Ik hoop dat jullie iets aan mijn verslagje hebben al is het nu veel tekst zie ik haha. 

Ik heb 350cc gekregen en dit nu in een 75D sportbh 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, mooi verslag. Duidelijk en helder. Wat knap dat je nu al zo weinig pijn medicatie inneemt....damn girl. 350cc.....benieuwd naar je fotos....dualplane of?? Nah meid, zo te lezen heb jij een redelijk voorspoedig herstel en ik kan alleen ma hopen dat ik dat strax ook heb. Dat bewegen neem ik sws écht mee. Zodra t kan idd wat lopen en bewegen lijkt mij ook belangrijk ma nog belangrijker is na je lijf luisteren. Thnx voor je verslag. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobs350

 

Wat een fijn verslag, en wat heerlijk dat je al bijna van je medicatie af bent en het zo goed gaat!

Wat @Elisa85 zegt, ik hoop dat het bij ons ook zo heerlijk gaat!

En ben erg benieuwd hoe die rugsteun ligt...

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei saar199621:

Hoi @Boobs350! Wat mooi om te lezen.

Ik zie ook echt op tegen de pijn.. wel goed idd dat je al veel probeert te bewegen.

Ga ik ook meenemen naar mijn operatie. 

Ben jij ook een buikslaper? daar zie ik namelijk ook tegenop...

Ik zag ook op tegen de pijn, maar met het medicatie schema van best boobie heb ik eigenlijk geen pijn gehad! Ik ben na 5 dagen met alle pijnmedicatie kunnen stoppen! En als mede buikslaper kan ik je zeggen dat het rugslapen mij ook meeviel, maar ik sliep wel met mijn benen opgetrokken en dan naar 1 kan plat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama Oke dat is best snel na 5 dagen!

Ik heb uit de kliniek ook een schema mee gekregen, heb hier al veel gelezen dat ik mij daar de eerste dagen maar goed aan moet houden. hou niet zo van pillen slikken haha ;) 

Ik ben mij nu aan het trainen om op mn rug te slapen, maar het lukt maar niet. val niet in slaap en als het dan eindelijk lukt, word ik wakker op mijn buik haha.

Miss dat het dan wel lukt na mijn operatie. Je bent dan onbewust ook veel voorzichtiger.

Ga vanavond eens proberen op mn rug liggen en benen naar een kant leggen :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei saar199621:

@gastmama Oke dat is best snel na 5 dagen!

Ik heb uit de kliniek ook een schema mee gekregen, heb hier al veel gelezen dat ik mij daar de eerste dagen maar goed aan moet houden. hou niet zo van pillen slikken haha ;) 

Ik ben mij nu aan het trainen om op mn rug te slapen, maar het lukt maar niet. val niet in slaap en als het dan eindelijk lukt, word ik wakker op mijn buik haha.

Miss dat het dan wel lukt na mijn operatie. Je bent dan onbewust ook veel voorzichtiger.

Ga vanavond eens proberen op mn rug liggen en benen naar een kant leggen :)

 

xx

je kunt ook best boobie even een schema vragen, haar schema was een stuk beter dan die van de kliniek. Die stoppen namelijk om 00 uur en beginnen dan weer om 08 . je moet wel je wekker zetten maar je houdt dan de spiegel in je bloed omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobs350:

Hi dames, 

hierbij mijn operatieverslag; 

 

Ik hoop dat jullie iets aan mijn verslagje hebben al is het nu veel tekst zie ik haha. 

Ik heb 350cc gekregen en dit nu in een 75D sportbh 

 

xx

 

Hoi @Boobs350 ik heb net je verslag gelezen. gefeliciteerd en succes met je herstel. Nu komen de 2 volgende uitdagingen G E D U L D en rustig aan doen (ook al voel je je binnenkort goed). Je schrijft erg leuk: vooral die "en toen dacht ik ...". Ik zie het zo voor me. Deze horde heb je dus al genomen. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Doe ik het of niet? said:

Hoi @Boobs350 ik heb net je verslag gelezen. gefeliciteerd en succes met je herstel. Nu komen de 2 volgende uitdagingen G E D U L D en rustig aan doen (ook al voel je je binnenkort goed). Je schrijft erg leuk: vooral die "en toen dacht ik ...". Ik zie het zo voor me. Deze horde heb je dus al genomen. :35:

Inderdaad geduld want het zijn nu 2 toeters haha! Ik doe het ook rustig aan. Probeer wel regelmatig te lopen ivm spierpijn in mn rug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Elisa85 said:

Wauw, mooi verslag. Duidelijk en helder. Wat knap dat je nu al zo weinig pijn medicatie inneemt....damn girl. 350cc.....benieuwd naar je fotos....dualplane of?? Nah meid, zo te lezen heb jij een redelijk voorspoedig herstel en ik kan alleen ma hopen dat ik dat strax ook heb. Dat bewegen neem ik sws écht mee. Zodra t kan idd wat lopen en bewegen lijkt mij ook belangrijk ma nog belangrijker is na je lijf luisteren. Thnx voor je verslag. X

Dankje! Ja inderdaad dual plane.. bewegen is denk ik wel belangrijk want je rug gaat eraan door al dat liggen hoor .. gewoon goed luisteren naar je lichaam en rusten als je merkt dat je boobs protesteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jasmijn_ said:

@Boobs350 Leuk verslag meis!! Heel leuk om te lezen hoe jij het daar ervaren hebt! :D ben heel benieuwd wat voor moois Frans bij je gecreëerd heeft dus als je een foto hebt, hou ik me aanbevolen :wub:

Ik zal proberen om morgen een foto te maken! Het zijn nog wel harde toeters vanaf dr zijkant hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobs350:

Ik zal proberen om morgen een foto te maken! Het zijn nog wel harde toeters vanaf dr zijkant hahaha

 

Hahaha dat is bij mij nog steeds en ik ben al 10 dagen PO :45: Duurt echt lang voordat al het vocht eruit is en ze een beetje zacht worden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.