Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

 Leuk verslagje! Inderdaad heel herkenbaar :D Ik had eigenlijk nog andere consulten gepland, maar het voelde zo goed bij dr. Straten en Kliniek Heyendael dat ik die heb afgezegd. 

 

Ziet er goed uit op de pasfoto! Ik ben een paar weken eerder aan de beurt, ik ben ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) Ik denk de hele dag alleen nog maar aan borsten:wub: aftellen nu!

 

@neen004 zou ik ook mogen kijken in je album? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minutes ago, Jbtje said:

Wat spannend he

fijn dat je een goed gevoel bij het consult had.

nu moet de tijd nog even snel gaan:lol:

Past mooi bij je lichaam wat je nu hebt gepast.

 

Xx

Dankjewel! Ik ben heel smal. Zo smal dat dat shirtje dat gebruikt wordt om te passen, niet eens aansloot haha.

Ik ben heel benieuwd. Ben nu op het forum aan kijken naar meiden die ook 350cc hebben. Als ik dat zie denk ik : omg dat wordt echt enorm bij mij!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 14:24 zei Aloysa:

 Leuk verslagje! Inderdaad heel herkenbaar :D Ik had eigenlijk nog andere consulten gepland, maar het voelde zo goed bij dr. Straten en Kliniek Heyendael dat ik die heb afgezegd. 

 

Ziet er goed uit op de pasfoto! Ik ben een paar weken eerder aan de beurt, ik ben ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) Ik denk de hele dag alleen nog maar aan borsten:wub: aftellen nu!

 

@neen004 zou ik ook mogen kijken in je album? :) 

Ik volg jou op de voet! Je krijgt nieuwe boobies op mijn verjaardag haha! 

Ik ben heel benieuwd...

Ik heb dat ook hoor , kijk elke dag op het forum en het liefst wil ik het tegen iedereen vertellen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 14:51 zei Boobs350:

Dankjewel! Ik ben heel smal. Zo smal dat dat shirtje dat gebruikt wordt om te passen, niet eens aansloot haha.

Ik ben heel benieuwd. Ben nu op het forum aan kijken naar meiden die ook 350cc hebben. Als ik dat zie denk ik : omg dat wordt echt enorm bij mij!

 

Xx

Haha ja 350cc is niet klein. Maar wordt zeker mooi!

ik ben ook niet stevig, en heb 390cc. Dit leek bij het passen heel groot maar ben zo blij dat ik het heb gedaan ipv de 325cc die eerst zou.

het is nog maar een week geleden dus ze zijn ook nog niet hoe het hoort natuurlijk.

ik ga je zeker volgen, ben benieuwd hoe je het ervaart

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jbtje said:

Haha ja 350cc is niet klein. Maar wordt zeker mooi!

ik ben ook niet stevig, en heb 390cc. Dit leek bij het passen heel groot maar ben zo blij dat ik het heb gedaan ipv de 325cc die eerst zou.

het is nog maar een week geleden dus ze zijn ook nog niet hoe het hoort natuurlijk.

ik ga je zeker volgen, ben benieuwd hoe je het ervaart

xx

Bij mij was het max 350.. 325 heb ik ook nog gepast maar ik ga dan maar voor het grootst! 

Hoe heb je de eerste week ervaren ? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 16:50 zei Boobs350:

Bij mij was het max 350.. 325 heb ik ook nog gepast maar ik ga dan maar voor het grootst! 

Hoe heb je de eerste week ervaren ? 

 

X

390 was bij mij ook wel het max wat ging passen.

Moet eerlijk zeggen dat de eerste 2dagen wel pittig waren en ik even vergeten was waarom ik dit ook alweer wilde:ph34r:

maar dat werd echt met de dag beter en nu al een week later kan ik zeggen dat het mij meevalt. Zolang je hulp hebt en goede pijnstilling is het goed te doen hoor!

ik heb al geen pijnstilling meer nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai  Leuk om je verslagje te lezen gefeliciteerd met je datum, Ik zelf zal volgend jaar 17 juli 2018 door Frans Straten geopereerd worden :D Voor mij voelde het contact ook vanaf het eerste telefoontje tot een het consult zo goed dat ook ik heb besloten om niet meer verder te gaan kijken! Heb mijn andere consult afgezegd.  Ik ga 350cc rond high profile cohesive 1 van mentor dual plane geplaatst krijgen 350 was bij mij ook de max meer ging niet en zou ook niet mooi meer zijn ik zou dan side boobs krijgen! 

 

Ik ben ook erg benieuwd hoe alles bij jou zal gaan verlopen ik ga je volgen :) 

Groetjes MissBeauty 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 18:17 zei MissBeauty:

Haai Leuk om je verslagje te lezen gefeliciteerd met je datum, Ik zelf zal volgend jaar 17 juli 2018 door Frans Straten geopereerd worden :D Voor mij voelde het contact ook vanaf het eerste telefoontje tot een het consult zo goed dat ook ik heb besloten om niet meer verder te gaan kijken! Heb mijn andere consult afgezegd.  Ik ga 350cc rond high profile cohesive 1 van mentor dual plane geplaatst krijgen 350 was bij mij ook de max meer ging niet en zou ook niet mooi meer zijn ik zou dan side boobs krijgen! 

 

Ik ben ook erg benieuwd hoe alles bij jou zal gaan verlopen ik ga je volgen :) 

Groetjes MissBeauty 

 

 

Leuk dat iedereen zo enthousiast is over dr. Straten.. geeft een goed gevoel!

Voor jou is het nog wel even wachten zeg... bewust hier voor gekozen?

Dan krijgen we hetzelfde aantal cc!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 18:26 zei Boobs350:

Leuk dat iedereen zo enthousiast is over dr. Straten.. geeft een goed gevoel!

Voor jou is het nog wel even wachten zeg... bewust hier voor gekozen?

Dan krijgen we hetzelfde aantal cc!

X

Is inderdaad heel leuk en geeft zeker een goed gevoel! Zo weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt dan hihi...Ja is zeker nog wel even wachten voor mij ik heb daar inderdaad bewust voor gekozen de belangrijkste reden is toch wel nog even door sparen:blush: Maar omdat ik al zo lang rond liep met een wens voor een borstvergroting heb ik voor me zelf de knoop door gehakt en een consult ingepland en ook meteen een operatie datum vast laten zetten.. Dat geeft toch de zekerheid dat het nu echt zal gaan gebeuren hihi :D En in juli heeft mijn partner ook 3 weken vrij dan kan hij mij 3 weken helpen met de kids en zo.. Aangezien ik in het begin waarschijnlijk helemaal niks zal kunnen! Maar is voor een goed doel ..

 

Leuk dat jij ook 350cc krijgt bij zal het als het goed is op een mooie volle c gaan uitkomen voor het oog ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk echt uit komt te zien :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, MissBeauty said:

Is inderdaad heel leuk en geeft zeker een goed gevoel! Zo weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt dan hihi...Ja is zeker nog wel even wachten voor mij ik heb daar inderdaad bewust voor gekozen de belangrijkste reden is toch wel nog even door sparen:blush: Maar omdat ik al zo lang rond liep met een wens voor een borstvergroting heb ik voor me zelf de knoop door gehakt en een consult ingepland en ook meteen een operatie datum vast laten zetten.. Dat geeft toch de zekerheid dat het nu echt zal gaan gebeuren hihi :D En in juli heeft mijn partner ook 3 weken vrij dan kan hij mij 3 weken helpen met de kids en zo.. Aangezien ik in het begin waarschijnlijk helemaal niks zal kunnen! Maar is voor een goed doel ..

 

Leuk dat jij ook 350cc krijgt bij zal het als het goed is op een mooie volle c gaan uitkomen voor het oog ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk echt uit komt te zien :D 

Ah dat snap ik ja! Het is ook wel veel geld maar voor mij het het zooooo waard!

Ik krijg inderdaad ook een volle C kleine D voor het oog. Ik vind het wel een leuk idee dat ik straks tussen de bh's met cupmaat D E F kan gaan zoeken Haha!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei a-nn-e-v:

Ah dat snap ik ja! Het is ook wel veel geld maar voor mij het het zooooo waard!

Ik krijg inderdaad ook een volle C kleine D voor het oog. Ik vind het wel een leuk idee dat ik straks tussen de bh's met cupmaat D E F kan gaan zoeken Haha!

 

X Als

Het gaat het zeker heel erg waard zijn :wub: Als ik nu geen bh draag ben ik gewoon plat lijkt me zo fijn om me dadelijk vrouwelijk te voelen ook als ik geen bh draag en een mooie bikini en bh dragen zonder vulling om het nog wat te laten lijken:blush:  Is zeker weten een leuk idee :D 

X Missbeauty

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Jbtje said:

Wat spannend he

fijn dat je een goed gevoel bij het consult had.

nu moet de tijd nog even snel gaan:lol:

Past mooi bij je lichaam wat je nu hebt gepast.

 

Xx

Dankje!

 

Ja het is nog wel even .. maar straks als het december is dan gaat de tijd altijd zo snel ! En voor ik het weet lig ik dan op de OK!

Ik vond het zelf ook mooi. Ik vind het alleen zo lastig om voor te stellen hoe het in het echt zal zijn. Als ik meiden hier op het forum zie met 350 zijn ze echt groot. Dat is overigens ook wat ik wil hoor! 

Dus ik vraag me af in hoeverre hetgeen wat je gepast hebt, ook zo in het echt zou zijn. Ze zijn natuurlijk al ronder dan die pasprotheses.. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, MissM said:

veel succes meid, je datum zal er snel zijn! ik ben nog steeds enorm tevreden over mijn keuze!

Dankjewel! 

Soms wil ik dat de tijd heel langzaam gaat maar met dit in het vooruitzicht wil ik de maanden november en december wel overslaan Haha!

Ben je zelf ook door dr. Straten geopereerd?

Hoeveel heb je gekregen? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2017 om 15:24 zei Aloysa:

@a-nn-e-v Leuk verslagje! Inderdaad heel herkenbaar :D Ik had eigenlijk nog andere consulten gepland, maar het voelde zo goed bij dr. Straten en Kliniek Heyendael dat ik die heb afgezegd. 

 

Ziet er goed uit op de pasfoto! Ik ben een paar weken eerder aan de beurt, ik ben ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) Ik denk de hele dag alleen nog maar aan borsten:wub: aftellen nu!

 

@neen004 zou ik ook mogen kijken in je album? :) 

@Jbtje ik voeg je toe!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei a-nn-e-v:

Dankjewel! 

Soms wil ik dat de tijd heel langzaam gaat maar met dit in het vooruitzicht wil ik de maanden november en december wel overslaan Haha!

Ben je zelf ook door dr. Straten geopereerd?

Hoeveel heb je gekregen? 

 

X

herkenbaar, ik heb eind maart, begin april men operatie vastgelegd en in juli pas geopereerd. het gaat dagelijks door je hoofd haha.

hier ook een patiente van dr straten en enorm tevreden! ik heb 450cc gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Niks said:

Hallo. Ik wil me ook gaan verdiepen in deze kliniek. Wil afspraak maken voor consult. Weten jullie ook hoe lang alles gaat duren eer je geopereerd kan worden?  Ben vrij ongeduldig Haha 

Dan zul je even contact op moeten nemen met de kliniek.

En sowieso geen overhaaste beslissingen maken. Je krijgt zoveel info en ik had echt even nodig om dat te verwerken.. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, MissM said:

herkenbaar, ik heb eind maart, begin april men operatie vastgelegd en in juli pas geopereerd. het gaat dagelijks door je hoofd haha.

hier ook een patiente van dr straten en enorm tevreden! ik heb 450cc gekregen.

Duurt zo lang Idd! En wat je zegt, het gaat elke dag door je hoofd.

Ik ben enorm benieuwd welke maat etc ik uiteindelijk heb.. kan niet wachten! 

Waar ben jij op uitgekomen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@a-nn-e-v ik heb ook mn BV bij Kliniek Heyendael laten doen en super tevreden over.

Heb ook ongeveer dezelfde bouw als jou, ben 1.62 en 53 kg heb 390 cc anatomisch laten plaatsen

Als je wilt kan ik je wel aan mn album toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Sky__1 said:

@a-nn-e-v ik heb ook mn BV bij Kliniek Heyendael laten doen en super tevreden over.

Heb ook ongeveer dezelfde bouw als jou, ben 1.62 en 53 kg heb 390 cc anatomisch laten plaatsen

Als je wilt kan ik je wel aan mn album toevoegen

Oh fijn om te horen!

Ik zou graag eens in je album willen kijken (:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeld voor afspraak en kan 1 nov komen. Yeah. Verheug me er nu al op. 

Al consult bij Faceland gehad. En zou ook nog naar DG gaan. Maar deze ga ik annuleren. Lees toch veel over van Straaten. Heb er nu al een goed gevoel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei a-nn-e-v:

Duurt zo lang Idd! En wat je zegt, het gaat elke dag door je hoofd.

Ik ben enorm benieuwd welke maat etc ik uiteindelijk heb.. kan niet wachten! 

Waar ben jij op uitgekomen?

X

 

ik zit nu aan een D75,E75. hangt echt af welk merk bh. bij hunkemoller zit ik al aan een F75 maar dit is echt uitzonderlijk haha  maar ik droomde van een Dcup. dus dream come true :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.