Ga naar inhoud

Boobs350 : 9 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Boobs350 en ik ben 25 jaar. Eind 2017 wil ik een borstgroting laten doen. 
Ik heb momenteel 2 klinieken op het oog: Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom / Roosendaal en Global Care Clinic in Zolder (België).
Ik ken in elk geval al 2 meiden die hun operatie bij Global Care Clinic hebben laten doen en waren hier erg tevreden over. Echter is dit al een poos geleden en ik zou het leuk en fijn vinden als ik wat recentere verhalen over deze kliniek zijn, so tell me!
Over Bravis heb ik nog geen verhalen gehoord dus mocht er iemand ervaring hebben, also tell me!

Ik heb nog geen consulten ingepland maar dit wil ik gaan doen in mijn vakantie. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Dankjewel voor je reactie! Ondertussen heb ik ook een sterke voorkeur voor kliniek Heyendael van dr. Van Straten. Ik lees er heel veel goede verhalen over hier en ook de foto's van de meiden die door hem geholpen zijn, zijn prachtig.

Ik ga eerst op vakantie en daarna consulten plannen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎8‎-‎2017 om 14:23 zei Boobs350:

Hoi! Dankjewel voor je reactie! Ondertussen heb ik ook een sterke voorkeur voor kliniek Heyendael van dr. Van Straten. Ik lees er heel veel goede verhalen over hier en ook de foto's van de meiden die door hem geholpen zijn, zijn prachtig.

Ik ga eerst op vakantie en daarna consulten plannen!

 

X  

Hoi, 

 

Ik ben 3 weken geleden bij van straten geopereerd en ben hier ook heel erg over te spreken. Mijn vriendin en zus zijn ook bij hem geweest en waren ook erg tevreden :) 

 

groetjess 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!
Zou bij van Straten wel alvast bellen, heb 6 weken geleden gebeld voor mijn nacontrole maar het was zo druk en ook omdat hij nog op vakantie ging dat ik die controle pas 23 augustus heb haha. 

Heb je al een potentiële operatiedatum in gedachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎18‎-‎8‎-‎2017 om 21:44 zei Moesje:

Heb je toevallig info over Bravis? Ben je daar wel op gesprek nog geweest misschien? Of puur op het oog gehad omdat het in de buurt was voor je?

Bedankt

Groetjes, Moesje

Hoi Moesje,

 

ik ben zelf nog niet op gesprek geweest bij Bravis. Zelf ken ik maar 1 iemand die daar geweest is. Eerlijk gezegd was het meer omdat ik zelf werkzaam ben op beide locaties .. haha

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een e-mail de deur uit gedaan om een consult in te plannen bij dr. Straten!
Ik vind het zo spannend omdat dit de eerste keer is dat ik echt actie heb ondernomen en het voelt ineens allemaal zo echt.. Ik gok dat ik vast niet de enige ben die dit zo gevoeld heeft haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Boobs350. Bravis is voor mij handig namelijk omdat het in de buurt is.. maar jij werkt er dus :-) dat is een andere link met dat ziekenhuis..

Ik mag in november bij dokter Borg op intake.. ga daar gewoon beginnen met mijn verhaal eens te doen.. (BVK)

 

Jij dus naar dDr Straten. Waar is dat? Ook in de buurt van Bergen? 

Spannend joh! Eerste stap zetten is heftig hè.  Heel veel succes! Hopelijk kan je snel terecht..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎9‎-‎2017 om 13:29 zei Moesje:

Bedankt voor je reactie Boobs350is voor mij handig namelijk omdat het in de buurt is.. maar jij werkt er dus :-) dat is een andere link met dat ziekenhuis..

Ik mag in november bij dokter Borg op intake.. ga daar gewoon beginnen met mijn verhaal eens te doen.. (BVK)

 

Jij dus naar dDr Straten. Waar is dat? Ook in de buurt van Bergen? 

Spannend joh! Eerste stap zetten is heftig hè.  Heel veel succes! Hopelijk kan je snel terecht..

 

Ik ben benieuwd hoe je de intake vond. Ik zou het graag van je horen!

Dr. Straten is in Groesbeek (kliniek Heyendael). Nu las ik dat hij de operaties in Zeist doet (Bosch en Duin).

 

Ik heb zojuist contact opgenomen met Heyendael ivm een consult dus ik ben heel benieuwd!

Ik vind het ook enorm spannend..  het is nu ineens zo echt allemaal haha!

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Update:

Ik heb ondertussen al een consult gepland bij dr. Straten en dat is volgende week woensdagavond!
Ik ben heel benieuwd hoe het verloopt en wat hij bij mij vindt passen.

Als alles is en gaat zoals ik wil, zal ik een optie nemen voor een OKdatum in de 2e week van januari.

Zijn er meiden die hetzelfde figuur als mij hebben? Ik ben namelijk benieuwd naar jullie bv resultaten zodat ik misschien een beetje een beeld kan krijgen voor mezelf. Ik vind het namelijk erg lastig om dit bij mezelf in te beelden haha.

Ik ben 1.68m en weeg 54kg, qua kleding draag ik maat xs / 34 (zowel onder-en bovenkleding) en ik heb BH maat 75b (denk ik :unsure:) helaas met weinig  volume bovenin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Een poosje geleden heb ik me voorgesteld in de voorsteltopic. Op dat moment was ik bezig met het uitzoeken bij welke PC ik mijn borstvergroting ik zou gaan doen.
Mijn voorkeur ging toen uit naar Bravis BoZ en Global Care Clinic in Zolder (BE).

Uiteindelijk ben ik bij geen van beide geweest maar heb ik er voor gekozen om bij dr. Straten in kliniek Heyendael op consult te gaan.
Ik heb deze keuze gemaakt naar aanleiding van veel speurwerk op het internet en natuurlijk op dit forum.

Vorige week woensdag (4 oktober) had ik mijn consult.
Natuurlijk was ik enorm zenuwachtig haha! Vooral omdat het nu allemaal zo echt wordt en ik de kliniek zou verlaten met het feit dat ik dus nieuwe boobies zou gaan krijgen.

Ik had eerst een pré operatief gesprek met Tanne. Dit verliep heel prettig. Ze nam overal goed de tijd voor en mijn zenuwen zakte eigenlijk vrij snel. Ik had absoluut niet het gevoel dat ik een 'nummertje' was en alles maar opgerateld werd. Ik ben verder helemaal gezond dus uit die vragenlijst kwam eigenlijk niks bijzonders. Behalve mijn angst voor naalden. Ik ben zelf verpleegkundige en prik dagelijks infusen maar bij mezelf vind ik het echt afschuwelijk.. Ze zei direct dat hier rekening mee gehouden wordt op de OK aangezien ik natuurlijk niet de enige ben met die angst. 

Na de vragenlijst kreeg ik een presentatie te zien met daarin de uitleg over de operatie en de risico's. Ik denk dat ik vast niet de enige ben die daardoor een beetje bang werd..
Ook vertelde Tanne dat alle risico's (risico's die voor kunnen komen bij elke operatieve ingreep en risico's specifiek bij een BV) op papier staan en dat dr. Straten deze nog met mij door zou gaan nemen en dat zowel hij als ik dit moeten ondertekenen. Dit doen ze zodat er achteraf nooit gezegd kan worden dat ik geen uitleg gehad heb over de risico's en zodat dr. Straten altijd kan bewijzen dat hij dit wel heeft gedaan. Zo zijn beide partijen ingedekt.

Daarna moest ik even wachten in de wachtkamer maar al snel mocht ik naar dr. Straten. Daar werd alles nog een keer doorgenomen en hebben we allebei dat papier ondertekent. Hij vroeg uiteraard waarom ik een BV wilde en wat mijn wensen waren.
Ik had natuurlijk wel een idee (ik denk dat iedereen die op consult gaat dat wel heeft) maar hij gaf aan dat we eerst eens gingen kijken wat mooi zou staan bij mijn lichaam in plaats van me direct zo te richten op de 'cijfertjes'. Ook heeft hij mijn bloeddruk nog gemeten.

Ik moest mijn BH uitdoen en hij meette wat dingen op. Mijn omtrek bleek 68cm te zijn terwijl ik zelf altijd bh's van 70/75 omvang kocht. 

Ik kreeg een pasbh aan en hij begon met pasprotheses van 200cc. Dit vond ik te klein. Daarna 250, 275, 300, 325 en 350. Ik vond zelf 325 en 350 het mooist. Dit was ook wel het maximale wat zou passen, anders zou het onnatuurlijk worden aangezien ik dus zo smal ben..
Hij stelde zelf voor om foto's te maken dus die heeft hij gemaakt van de 325 en 350. Ik had een vriendin bij en die kwam met het idee om met het ene aantal cc mn haar vast te doen en met het andere aantal cc mn haar los te doen, anders zou ik het natuurlijk niet meer  weten haha.

Daarna heb ik nog gevraagd naar de verschillen cohesive. 1 en 2 werden het meest gebruikt. Hij zei zelf dat het voor mij niet uit zou maken maar dat de kans op eventuele rimpelvorming met cohesive 2 minder is. Hij zei: als jij nu in je hoofd hebt cohesive 2, moet je dat gewoon doen. We rondden het gesprek af en hij zei dat ik altijd kon bellen of mailen als ik vragen had omdat er nu zoveel op me af komt na zo'n gesprek. Dat vond ik wel fijn om te horen!

Nadat ik bij dr. Straten klaar was, ben ik terug naar Tanne gegaan en ze vroeg hoe ik het gesprek bij de dokter vond. Ik vond het fijn dat ze belangstelling toonde. Ze zei dat als ik twijfelde tussen 325 en 350, ik beter voor 350 kon gaan aangezien het verschil niet heel groot is. Hierna maakte zij een offerte op en legde deze helemaal uit.
Ook zei ze dat ik niet direct hoefde te beslissen qua cc's en dat ik dit op de dag van de operatie nog kon aangeven. Ik kon zelfs nog op de dag van de operatie passen want dan zou ze zorgen dat ik niet direct als eerste aan de beurt zou zijn zodat ik nog kon passen. Ik krijg een borstband en een sportbh van triumph (tri action workout). Deze moet ik natuurlijk wel zelf betalen. Ik kan m zelf bestellen maar zij kunnen dat ook doen. 

Ik ben met een enorm goed gevoel weggegaan. Toen ik naar mezelf keek met de pasprotheses dacht ik: Ja, zo hoort het! 
Ik ga een optie nemen op 9 januari maar dit zal dus de operatie datum worden. Ik heb er enorm veel zin in! 

Ik ga voor de 350cc high profile, dual plane geplaatst en cohesive 2.
Ik kom dan uit een op volle C, kleine D volgens dr. Straten. Dit is denk ik de maat voor het zicht? Zal mijn BHmaat dan groter zijn?
K

Gisteren heb ik 9 januari als optie doorgegeven en donderdag ga ik deze datum definitief maken. Sinds september heb ik een nieuwe zorgmanager en ik heb van de week een kennismakingsgesprek met haar. Kan ik het gelijk vertellen!

Hopelijk hebben jullie iets aan mijn verslagje!

xxx
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en gelijk de titel aangepast, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, neen004 said:

Hoi, 

 

Leuk om te lezen! Ik ben ook bij Straten geopereerd en het is heel herkenbaar wat je schrijft!
Die C/D is inderdaad meestal voor het zicht. Ik heb dit ook en mijn BH maat is 70E. 

Spannend allemaal he! :) 

Heel spannend!
Wat was jouw voorsituatie?
 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 11:44 zei Desert-Rose:

 

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en gelijk de titel aangepast, dit topic kun je nu verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

x

Dankjewel!
Dit is inderdaad overzichtelijker. Dan kan ik het bij 1 topic houden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, neen004 said:

 

Ik had 75A. 

Dan zal ik ook rond de cupmaat die jij hebt, uitkomen. Ik heb nu een 70 A/B. 
Ik vind het zo spannend. Vooral omdat het nu allemaal echt is en niet meer een droom..

Ik kijk nog het meest uit naar het kopen van nieuwe BH's haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 11:50 zei Boobs350:

Dan zal ik ook rond de cupmaat die jij hebt, uitkomen. Ik heb nu een 70 A/B. 
Ik vind het zo spannend. Vooral omdat het nu allemaal echt is en niet meer een droom..

Ik kijk nog het meest uit naar het kopen van nieuwe BH's haha!

 

Ja herkenbaar! Heb het ook zoooo vaak gedroomd en toen het opeens echt was, geloofde ik het niet. 

Kan het zelfs nu, na meer dan een jaar soms nog niet geloven. 
Nieuwe bh's kopen is SUPER LEUK!!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, neen004 said:

 

Ja herkenbaar! Heb het ook zoooo vaak gedroomd en toen het opeens echt was, geloofde ik het niet. 

Kan het zelfs nu, na meer dan een jaar soms nog niet geloven. 
Nieuwe bh's kopen is SUPER LEUK!!! hahaha

Snap ik!

Heb je toevallig een album waar ik in kan kijken? Ben erg benieuwd!

Ik wilde zelf eind november begin december maar dat was op mijn werk niet handig. Ik wil ook niet dat mijn  collega's zich in allerlei bochten moeten wringen.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2017 om 11:58 zei Boobs350:

Snap ik!

Heb je toevallig een album waar ik in kan kijken? Ben erg benieuwd!

Ik wilde zelf eind november begin december maar dat was op mijn werk niet handig. Ik wil ook niet dat mijn  collega's zich in allerlei bochten moeten wringen.. 

 

 

 

Snap ik! Wat voor werk doe je?

Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, neen004 said:

 

Snap ik! Wat voor werk doe je?

Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

ik ben verpleegkundige :) Gelukkig heb ik hele lieve collega's die me aansporen om dit te doen aangezien ik dit al heel lang wil. 
Dankje!

Ik heb net gekeken. Ze zijn prachtig!
Ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds enorm blij mee bent.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei a-nn-e-v:

ik ben verpleegkundige :) Gelukkig heb ik hele lieve collega's die me aansporen om dit te doen aangezien ik dit al heel lang wil. 
Dankje!

Ik heb net gekeken. Ze zijn prachtig!
Ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds enorm blij mee bent.. 

 

Hopelijk heb je dan ook genoeg tijd na de operatie om te herstellen, lijkt me zwaar werk na de ingreep. Zou zeker 2 weken minimaal regelen!
Dankjewel!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.