pnllg044 Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Lieve allemaal, Vanaf mijn 14e heb ik altijd geroepen dat ik een borstvergroting wilde als ik uitgegroeid zou zijn en genoeg geld zou hebben. Inmiddels ben ik 20, volledig uitgegroeid en nog steeds niet tevreden met mijn kleine borsten. Ik ben vrij lang (1.80m) en mijn borsten staan niet in verhouding tot mijn lengte helaas... Aangezien ik vanaf mijn 14e al gewerkt heb, heb ik momenteel voldoende geld om een borstoperatie te ondergaan. Echter, heb ik wel een kinderwens. Op dit moment nog niet, maar over een jaar of 5/6 denk ik van wel. Ik wil al heeeel lang een borstvergroting en heb nu ook een 3D animatie laten maken. Wauw, wat kan dat er mooi uit gaan zien zeg! Nu zit ik met het volgende: is het verstandig om te wachten tot ik kinderen heb gekregen (wat dus nog gerust 7 jaar kan duren) ? Mijn wens voor een borstvergroting is namelijk erg groot en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om nog langer te wachten... Zijn er hier vrouwen op het forum die een borstvergroting hebben gehad voordat ze kinderen kregen? Zo ja, wat is dan het resultaat van de borstvorm na de zwangerschap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mevrouwlieveheerbees Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Precies deze vraag heb ik ook. Want vaak is het zo dat je eigen borsten in volume toenemen omdat ze vol gaan zitten met melk. Bij de een is dit volume blijvend, bij de ander worden de borsten juist kleiner dan voorheen. (Nog kleiner dan wat ik nu heb kan ik mij niet voorstellen, maar oke ) Krijg je dan niet dubbele borsten? Gaan ze dan niet heel erg hangen? Ik heb al wel gelezen dat je vaak nog wel gewoon borstvoeding kunt geven mocht je dat willen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Nooit reactie op gekomen ik had dezelfde vraag ondertussen al men operatie achter de rug mr een 2de kinderwens dus iemand die het antwoord weet volgens de dokter hangt het v persoon tot persoon af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jbtje Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Ik had ook al vanaf die leeftijd een grote wens voor een borstvergroting. Toen ik 24 was had ik genoeg geld, maar toch besloten eerst kinderen te krijgen. Ik was zo strak als een plank er kon heel weinig cc in. Nu ben ik twee kinderen verder en is mijn huid zodanig opgerekt dat er 400cc in kon. Hoe groot mijn wens ook was, achteraf ben il blij dat ik heb gewacht, want anders had ik ze echt te klein gevonden. Maar kwa borstvoeding etc verschilt per persoon, maar dat kan wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Van wat ik gelezen en gehoord heb verschilt het inderdaad per persoon. Een dame in de chat zei laatst dat haar borsten nog mooi waren na de zwangerschap, terwijl ze daarvoor een bv heeft gehad. Ik heb ook geloof ik gelezen omdat je borsten groter worden tijdens de zwangerschap, dit er soms voor kan zorgen dat je pocket te groot wordt? Ik wilde ook al jaren een bv, maar ik wilde niet meer wachten totdat ik kinderen heb gehad. Ik ben nu 27 en wil ergens begin 30 pas beginnen. Mochten mijn borsten niet meer mooi zijn na mijn eventuele zwangerschappen, dan sta ik open voor een (vervroegde) wissel Ondanks dat ik nog geen kinderen heb gehad kon er bij mij al wel 400/450 cc in, maar dit verschilt natuurlijk ook per persoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrt Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 4 minuten geleden zei Aloysa: Van wat ik gelezen en gehoord heb verschilt het inderdaad per persoon. Een dame in de chat zei laatst dat haar borsten nog mooi waren na de zwangerschap, terwijl ze daarvoor een bv heeft gehad. Ik heb ook geloof ik gelezen omdat je borsten groter worden tijdens de zwangerschap, dit er soms voor kan zorgen dat je pocket te groot wordt? Ik wilde ook al jaren een bv, maar ik wilde niet meer wachten totdat ik kinderen heb gehad. Ik ben nu 27 en wil ergens begin 30 pas beginnen. Mochten mijn borsten niet meer mooi zijn na mijn eventuele zwangerschappen, dan sta ik open voor een (vervroegde) wissel Ondanks dat ik nog geen kinderen heb gehad kon er bij mij al wel 400/450 cc in, maar dit verschilt natuurlijk ook per persoon. Haha ik denk net hetzelfde! Ben nu 23 en heb een kinderwens voor over +/- 4 jaar. Tegen dan heb ik toch 4 jaar van men nieuwe boobies genoten en dan nog een 2de kindje, zijn we ongeveer 8jaar verder. Als ze er dan niet meer mooi uitzien, is het tijd voor een wissel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.