Ga naar inhoud

guly : 5 januari 2018 : Dr. Rooijen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik ben nieuw op dit forum en wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden. Heb al aardig wat ervaringen en vooral veel vragen kunnen lezen. Heel spannend allemaal....

 

Ik ben afgelopen maand bij Bergman kliniek op consult geweest bij Dr. Rooijen. Ik ga een borstlift inclusief prothese nemen. De afspraak wordt binnenkort gepland maar ik ga eerst voor een tweede consult. Het is voor mij namelijk nog erg onduidelijk hoeveel cc ik moet nemen en op welke maat ik ga eindigen na de lift en vergroting.

 

Na twee zwangerschappen mis ik volume aan de bovenkant en verschilt mijn BH maat tussen een 75C of 75D. Eigenlijk afhankelijk van waar ik de BH's koop. Tijdens het eerste consult ben ik begonnen met passen van een 180 cc tot uiteindelijk 275 cc. Bij de laatste zei de dokter dat ik zou uitkomen op een volle E. Uitgangspunt is dan geweest dat ik nu een 75D heb terwijl dit dus erg verschilt. Ik wil absoluut geen F of G cup na de operatie en het liefst een volle D / E. Ik ben 1.70 m lang en weeg 61 kg.

 

Nou heb ik niet direct door hoe het hier werkt op dit forum en ik ben benieuwd naar ervaringen van dames met ongeveer mijn maten en benieuwd hoeveel cc zij hebben genomen en van welke cup naar welke cup zij zijn gegaan. Het zou zo mooi zijn als ik mee mag kijken met foto's van voor en na de operatie.

 

Als er dames zijn die mij op weg kunnen/willen helpen, heel graag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guly,

Zelfs ben ik 1.66, 59 kg. Ik zat ook tussen 75 C en D in. Ik kreeg 245 cc (Mentor, druppel), dual plane. Ik kom uit op 75D, soms 70E. Persoonlijk had ik ze liever iets kleiner gehad. Ik had aangegeven dat mijn voorkeur dan eerder naar C ging... maar het is wat het is. 

Liefs, V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde probeleem mijn voorsituatie was ook net als die van jou. Ik heb nu een 300cc erin wel een ronde prothese omdat ik juist die volume aan de bovenkant wou en die miste ik natuurlijk 10 jaar lang. Heb nu een E denkt ik zit nog in mijn herstel proces. Ik ben zelf 160 lang en weeg rond de 57 kilo en ik wou ze persoonlijk wel iets groter maar de pc wou die risico niet nemen omdat hij niet wou dat het te strak zou worden. Maar ben blij met de maat en volume. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@guly

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topic even verhuisd naar een andere nieuwe categorie, als je nu een datum hebt, wil je dat dan even doorgeven, dan passen we de titel van dit topic aan.

Verder kun je nu dit topic blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Naj1984:

Ik had precies hetzelfde probeleem mijn voorsituatie was ook net als die van jou. Ik heb nu een 300cc erin wel een ronde prothese omdat ik juist die volume aan de bovenkant wou en die miste ik natuurlijk 10 jaar lang. Heb nu een E denkt ik zit nog in mijn herstel proces. Ik ben zelf 160 lang en weeg rond de 57 kilo en ik wou ze persoonlijk wel iets groter maar de pc wou die risico niet nemen omdat hij niet wou dat het te strak zou worden. Maar ben blij met de maat en volume. 

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat er ook anderen uit n soort gelijke situatie komen. Ik heb even naar je foto’s gekeken. Buiten het fijt dat het een heftige ingreep is ziet het resultaat er mooi en strak uit. Ik zou je graag willen blijven volgen om te kijken hoe het er uiteindelijk eruit ziet. Ik heb namelijk nog tijd tot 5 januari 2018 om de maat te bepalen. Onze borsten lijken wat opelkaar  maar jou borsten voor de operatie lijken wat groter dan wat ik heb dus ik ben benieuwd of ik wel op een volle E uit ga komen met 310cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@guly

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topic even verhuisd naar een andere nieuwe categorie, als je nu een datum hebt, wil je dat dan even doorgeven, dan passen we de titel van dit topic aan.

Verder kun je nu dit topic blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Hallo,

5 januari 2018 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi je kunt me gewoon blijven volgen. Door de lifting worden je borsten natuurlijk ook stuk kleiner omdat ze veel huid weghalen. Ik wou echter nog groter hoor dus als jou pc vind dat je groter kan moet je het echt doen. Ik had ze zelf groter gewild maar denk dat veel dames met een borstvergroting wel groter wouden. Ga je voor ronde of anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Naj1984:

Hoi je kunt me gewoon blijven volgen. Door de lifting worden je borsten natuurlijk ook stuk kleiner omdat ze veel huid weghalen. Ik wou echter nog groter hoor dus als jou pc vind dat je groter kan moet je het echt doen. Ik had ze zelf groter gewild maar denk dat veel dames met een borstvergroting wel groter wouden. Ga je voor ronde of anatomisch? 

Hoi,

heb nog even tijd om erover na te denken. 310 cc zag er niet verkeerd uit, alleen weet dus niet hoe t eruit gaat zien als t gelift wordt. Waarschijnlijk wat compacter. 

Passen heb ik met de anatomische gedaan, maar ik krijg gewoon de ronde geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Liessss:

Hallo 

even een vraagje..! Ik heb over 3 weken mijn bv!!!! :) alleen nu begin ik te twijfelen over het aantal cc.. ik heb nu een kleine B en zou graag een mooie volle D willen, ik krijg 350 cc zou dit genoeg zijn.??!?

Hi, wat is je voorsituatie. Welke implantaten krijg je? Rond of anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Naj1984:

Ik had gister een foto geplaats hoe het tot nu eruit ziet.

Ze zien er goed uit. Geneest goed. Je hebt geen foto’s waarbij je staat? Beetje half omgedraaid van zijprofiel om zo de volume beter te zien van je borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Liessss:

Hallo 

even een vraagje..! Ik heb over 3 weken mijn bv!!!! :) alleen nu begin ik te twijfelen over het aantal cc.. ik heb nu een kleine B en zou graag een mooie volle D willen, ik krijg 350 cc zou dit genoeg zijn.??!?

Wat mij werd verteld is dat elk 200cc ongeveer 1 cup is dus als je twijfelt opnieuw een afspraak plannen om nog een keer te passen. Het verschilt per persoon namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Naj1984:

Heb nieuwe foto’s geplaats hopelijk heb je nu iets meer duidelijkheid maar ze zitten nog hoog en uitelkaar.. vandaag is dat 14 xxx

Hoi,

Ze zien er prima uit! En staand zien ze er toch anders uit dan als je ligt,  betere beeldvorming voor mij :  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt maar ze gaan nog veel veranderen en raad je echt aan om wel een groter maat te nemen en zeker niet onder de 300cc. Ik had ze persoonlijk echt groter gewild maar goed ik vertrouwde de arts erop en wou niet dat het te strak zou uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.