Mmmimi Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Hoi hoi. Ben net ingeschreven hier. Afgelopen maandag BV gehad bij bauland kliniek. Ik vroeg me even af hoe het herstel een beetje verloopt? Ik was zo suf en ziek van de narcose, heb niks meer besproken daar haha! Ik voel me eigenlijk best goed, om de 5 uur paracetamol is prima vol te houden. Wel wat spierpijn en bij onverwachte bewegingen soms wat steken.. Dus probeer niet zoveel te doen. Mn borsten voelen nog erg strak, wanneer zakt dit wat af, weet iemand dat? Lijkt of ik continu stuwing heb. Haha . Thanks alvast. Groetjes melanie
Shellytje Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 Hey Melanie, Proficiat met je nieuwe borsten ! Ik denk dat het herstel een beetje afhangt van persoon tot persoon ? Hoe gaat het inmiddels met jou ? Ik heb vrijdag 2 weken gelden een BV ondergaan en het herstel verloopt wat moeizaam bijmij. Veel last van men bovenrug en strakke borsten. Vrijdag mogen mijn draadjes eruit en ga ik luisteren wat de dokter zegt. Groetjes Shelly
Mrs.boobs Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 Hoi hoi, morgen ben ik 4 weken po, weinig tot geen pijn gehad de afgelopen weken. Meer ongemak door idd het strakke vel en de harde borsten. Mijne zijn el voor de spier geplaatst. Ik heb 1 week PCM en DFC gebruikt. De weken zijn voorbij gevlogen achteraf! Morgen 4 weken po, en de littekens zijn bijna dicht, mijn borsten zijn nognwel gevoelig, ook op de rug en ribben nog iets vocht/gevoelig. Maandag begin ik weer met werken... mijn borsten werden na 3 weken iets zachter, zijn nu nog wel hard hoor maar ze zien er ook meer ontspannen uit. Dus je moet nog even geduld hebben hihi. Gefeliciteerd en genietze!
Shellytje Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 6 minuten geleden zei Mrs.boobs: Hoi hoi, morgen ben ik 4 weken po, weinig tot geen pijn gehad de afgelopen weken. Meer ongemak door idd het strakke vel en de harde borsten. Mijne zijn el voor de spier geplaatst. Ik heb 1 week PCM en DFC gebruikt. De weken zijn voorbij gevlogen achteraf! Morgen 4 weken po, en de littekens zijn bijna dicht, mijn borsten zijn nognwel gevoelig, ook op de rug en ribben nog iets vocht/gevoelig. Maandag begin ik weer met werken... mijn borsten werden na 3 weken iets zachter, zijn nu nog wel hard hoor maar ze zien er ook meer ontspannen uit. Dus je moet nog even geduld hebben hihi. Gefeliciteerd en genietze! Hey hey, Ik zie dag jij na 4 weken terug start met werken. Merk je dat je echt 4 weken nodig hebt om te herstellen ? Ik werk in de zorgsector en ben vrijdag 2 weken thuis en vind het lastig om aan mijn werk te zeggen dat ik misschien nog langer nodig heb om te herstellen :/ Mijn borsten zijn nog hard en gevoelig, en veel last van rugpijn. Het is misschien een domme vraag maar het stelt me gerust meningen van andere dames te horen. Alvast bedankt en groetjes.
Rocker Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 @Shellytje Ik werk ook in de zorgsector, heb zelfs 6 weken nodig gehad om weer aan het werk te gaan. En zelfs toen was sjouwen en tillen, steunkousen aantrekken niet gelijk iets wat al van een leien dakje ging.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.