Xoxogossipgirl Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Hallo allemaal! Over twee weken is het eindelijk zover en word ik geholpen! Zó spannend! Ik word geholpen bij Boerhaave. Iemand ervaring mee? Hebben jullie nog tips voor mij? Voor de dames die de operatie al hebben gehad; je krijgt natuurlijk een pasmodel aan, is dat vergelijkbaar met wat je uiteindelijk krijgt? Ik ben zooo benieuwd!! Groetjes!
Desert-Rose Posted October 12, 2017 Posted October 12, 2017 @Xoxogossipgirl Hoi hoi, Ik heb eventjes je titel aangepast, zo is het duidelijker wanneer en door wie je geopereerd gaat worden. Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen, en dadelijk ook om je verslag neer te zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan. Nu lekker af gaan tellen. x
Mamamia Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Op 11-10-2017 om 18:32 zei Xoxogossipgirl: Hallo allemaal! Over twee weken is het eindelijk zover en word ik geholpen! Zó spannend! Ik word geholpen bij Boerhaave. Iemand ervaring mee? Hebben jullie nog tips voor mij? Voor de dames die de operatie al hebben gehad; je krijgt natuurlijk een pasmodel aan, is dat vergelijkbaar met wat je uiteindelijk krijgt? Ik ben zooo benieuwd!! Groetjes! Geen tips (ook n beetje te laat voor) maar ik heb zelf binnenkort een tweede afspraak bij dr van der Weij. Vraag me dezelfde dingen af. Vandaar dat ik nog even reageer. Waar heb je voor gekozen en hoe heb je de operatie en alles eromheen ervaren? Het is nog wat vroeg voor het resultaat denk ik, maar wat is je eerste indruk? Groetjes
Xoxogossipgirl Posted October 26, 2017 Author Posted October 26, 2017 11 uur geleden zei Mamamia: Geen tips (ook n beetje te laat voor) maar ik heb zelf binnenkort een tweede afspraak bij dr van der Weij. Vraag me dezelfde dingen af. Vandaar dat ik nog even reageer. Waar heb je voor gekozen en hoe heb je de operatie en alles eromheen ervaren? Het is nog wat vroeg voor het resultaat denk ik, maar wat is je eerste indruk? Groetjes Hi @Mamamia, Ik ben gister geholpen want mijn operatie was een dag uitgesteld. Ik heb gekozen voor anatomische protheses, 340 cc van mentor. Wat ik echt belangrijk vond en vind is dat ze er natuurlijk uit komen te zien, vandaar dat dit mij is geadviseerd en ik voor deze kliniek gekozen heb. Helaas heb ik ze nog niet bewonderd zonder sportbeha haha. Er werd mij geadviseerd om vandaag pas te gaan douchen, dan trek in de sportbeha uit en ik ben echt nieuwsgierig. Ik was wel even op hulp, vandaar dat het vanavond pas gaat gebeuren. Ik was onwijs nerveus voor de operatie.... Uiteindelijk was het zo gebeurd. Heel erg last heb ik niet maar ik voel wel een onwijs drukkend gevoel (sinds vanochtend). Ik heb net even 2 paracetamol ingenomen en hoop dat het dan afneemt. Ik zal wel even een verslag schrijven zodat ik af en toe een update kan geven.
Mamamia Posted October 26, 2017 Posted October 26, 2017 Nou, fijn dat het achter de rug is. Lees veel over dat drukkende gevoel. Schijnt allemaal over te gaan. Is het niet gek dat je ineens grote borsten hebt? Had dat bij het passen al.. ik lees je verslag heel graag!
Xoxogossipgirl Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 Op 26-10-2017 om 18:02 zei Mamamia: Nou, fijn dat het achter de rug is. Lees veel over dat drukkende gevoel. Schijnt allemaal over te gaan. Is het niet gek dat je ineens grote borsten hebt? Had dat bij het passen al.. ik lees je verslag heel graag! Pfff het is zo’n raar gevoel.... Toen ik gister mijn sportbeha voor het eerst uitdeed was het ook heel raar gevoel... alsof ze er zo af kunnen vallen ofzo haha. Ik kan niet wachten tot dit gevoel weg is
Mamamia Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 Op 27-10-2017 om 19:33 zei Xoxogossipgirl: Pfff het is zo’n raar gevoel.... Toen ik gister mijn sportbeha voor het eerst uitdeed was het ook heel raar gevoel... alsof ze er zo af kunnen vallen ofzo haha. Ik kan niet wachten tot dit gevoel weg is Gelukkig zitten ze goed vast. :-) Hoe gaat het verder met de pijn? Kun je al wat dingen doen of nog weinig?
Xoxogossipgirl Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 15 minuten geleden zei Mamamia: Gelukkig zitten ze goed vast. :-) Hoe gaat het verder met de pijn? Kun je al wat dingen doen of nog weinig? Ja ik heb nu alleen nog vocht in mijn linkerborst (als het vocht is). Bij sommige bewegingen voelt het alsof er een spiertje wegtrekt... Het gevoel is moeilijk te omschrijven. Het gaat eigenlijk elke dag beter. Vannacht heb ik heerlijk geslapen en ik heb vandaag al een drankje gedaan. Ik heb het meeste last van die strakke sportbeha. Als ik lig en zit heb ik verder geen pijn. Ik neem ook geen paracetamol in. Verder ben ik ook heel blij met het resultaat! Ik kan niet wachten tot dat nare gevoel weg is uit mijn linkerborst. Een voordeel is ook dat ik allebei mijn tepels nog voel!
Guest Sophiee Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 Hey @Xoxogossipgirl, ik lees/leef met je mee hoor! Fijn dat je weinig pijn hebt. Lijkt me wel een heel gek gevoel alsof je borsten er af gaan vallen, haha! Ik ben over een maandje aan de beurt bij vd Weij. Ik hoop dat je helemaal tevreden bent tot nu toe. Als ik de foto's bekijk van zijn werk wordt het met de dag mooier! Ik twijfel zelf nog tussen 300cc of 340cc. Ik wil net als jij graag een natuurlijk resultaat. Heb jij lang twijfels gehad over de maat?
Xoxogossipgirl Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 Zojuist zei Sophiee: Hey @Xoxogossipgirl, ik lees/leef met je mee hoor! Fijn dat je weinig pijn hebt. Lijkt me wel een heel gek gevoel alsof je borsten er af gaan vallen, haha! Ik ben over een maandje aan de beurt bij vd Weij. Ik hoop dat je helemaal tevreden bent tot nu toe. Als ik de foto's bekijk van zijn werk wordt het met de dag mooier! Ik twijfel zelf nog tussen 300cc of 340cc. Ik wil net als jij graag een natuurlijk resultaat. Heb jij lang twijfels gehad over de maat? Hi Sophie! Ja het gevoel is heel gek, dat zal je dan ook meemaken haha. Ik vind het echt een fijne kliniek. Professionele mensen, zitten zelf niet onder de Botox en ze zijn erg vriendelijk. Heel anders dan bijvoorbeeld een kliniek als “DG”. Ik ben zelf 1.80m en vind dit een mooie maat. Het zal denk ik uitkomen op een volle C, kleine D. Niet te groot en niet te klein, gewoon precies zoals ik ze wilde. Ik kon ook kiezen uit 2 maten, 340 cc was overigens de kleinste. Ik vind het bij mezelf niet mooi om te grote borsten te hebben in bloesjes of shirtjes. Dat kan het zo ordinair maken en dat was al gauw bij de grotere dan 340 cc (ik weet niet meer precies wat dat was). Het is natuurlijk heel persoonlijk. De maat is trouwens wel te vergelijken met het pasmodel wat je aan hebt gehad, misschien heb je hier wat aan?
Guest Sophiee Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 2 minuten geleden zei Xoxogossipgirl: Hi Sophie! Ja het gevoel is heel gek, dat zal je dan ook meemaken haha. Ik vind het echt een fijne kliniek. Professionele mensen, zitten zelf niet onder de Botox en ze zijn erg vriendelijk. Heel anders dan bijvoorbeeld een kliniek als “DG”. Ik ben zelf 1.80m en vind dit een mooie maat. Het zal denk ik uitkomen op een volle C, kleine D. Niet te groot en niet te klein, gewoon precies zoals ik ze wilde. Ik kon ook kiezen uit 2 maten, 340 cc was overigens de kleinste. Ik vind het bij mezelf niet mooi om te grote borsten te hebben in bloesjes of shirtjes. Dat kan het zo ordinair maken en dat was al gauw bij de grotere dan 340 cc (ik weet niet meer precies wat dat was). Het is natuurlijk heel persoonlijk. De maat is trouwens wel te vergelijken met het pasmodel wat je aan hebt gehad, misschien heb je hier wat aan? Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad ook een fijn gevoel bij de kliniek. Ik denk dat we aardig hetzelfde denken over de borstvergroting. Ik wil ook niet dat het afleidt en dat mensen eerst naar mijn borsten kijken en dan naar mij. Ik gaf bij vd Weij aan dat ik graag een grote C/kleine D wilde maar ik merkte dat hij voorzichtig was in het benoemen van cupmaten. Dat is eigenlijk ook wat ik hier de hele tijd op het forum hoort, het kan bij iedereen weer een beetje anders uitpakken. Heb je al contact gehad met de kliniek ivm je linkerborst of vertrouw je het wel?
Xoxogossipgirl Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 49 minuten geleden zei Sophiee: Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad ook een fijn gevoel bij de kliniek. Ik denk dat we aardig hetzelfde denken over de borstvergroting. Ik wil ook niet dat het afleidt en dat mensen eerst naar mijn borsten kijken en dan naar mij. Ik gaf bij vd Weij aan dat ik graag een grote C/kleine D wilde maar ik merkte dat hij voorzichtig was in het benoemen van cupmaten. Dat is eigenlijk ook wat ik hier de hele tijd op het forum hoort, het kan bij iedereen weer een beetje anders uitpakken. Heb je al contact gehad met de kliniek ivm je linkerborst of vertrouw je het wel? Ja precies! Maar ik denk dat iedereen wel een beetje hetzelfde beeld heeft bij een volle c haha. Zo heb ik het bij hem inderdaad ook verteld. Ik ga dinsdag terug om de pleisters eraf te laten halen. Ik heb verder geen pijn (mocht dat wel zo zijn bel ik wel) maar ik denk dat het echt vocht is, ook omdat ik nu meer pak met mijn linkerarm... Het kan natuurlijk ook geen spier zijn omdat het boven de spier is geplaatst. Het zal er allemaal wel bij horen. Ik ben pas een paar dagen geleden geopereerd en ik wil denk ik alles te snel hahah. Ga je nog een keer langs om te passen?
Guest Sophiee Posted October 29, 2017 Posted October 29, 2017 19 uur geleden zei Xoxogossipgirl: Ja precies! Maar ik denk dat iedereen wel een beetje hetzelfde beeld heeft bij een volle c haha. Zo heb ik het bij hem inderdaad ook verteld. Ik ga dinsdag terug om de pleisters eraf te laten halen. Ik heb verder geen pijn (mocht dat wel zo zijn bel ik wel) maar ik denk dat het echt vocht is, ook omdat ik nu meer pak met mijn linkerarm... Het kan natuurlijk ook geen spier zijn omdat het boven de spier is geplaatst. Het zal er allemaal wel bij horen. Ik ben pas een paar dagen geleden geopereerd en ik wil denk ik alles te snel hahah. Ga je nog een keer langs om te passen? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik moet gewoon de beslissing maken. Tegelijkertijd vraag ik me af of 40cc wel echt zo'n groot verschil is. Ik las hier ergens op het forum dat je ook zou kunnen passen met een zakje rijst. Dat ga ik denk ik nog wel even doen, haha!
Xoxogossipgirl Posted October 29, 2017 Author Posted October 29, 2017 3 uur geleden zei Sophiee: Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik moet gewoon de beslissing maken. Tegelijkertijd vraag ik me af of 40cc wel echt zo'n groot verschil is. Ik las hier ergens op het forum dat je ook zou kunnen passen met een zakje rijst. Dat ga ik denk ik nog wel even doen, haha! Ja dat is ook zo.. of even de foto’s terugkijken als je die hebt gemaakt!
Mamamia Posted November 2, 2017 Posted November 2, 2017 Op 28-10-2017 om 21:21 zei Xoxogossipgirl: Ja ik heb nu alleen nog vocht in mijn linkerborst (als het vocht is). Bij sommige bewegingen voelt het alsof er een spiertje wegtrekt... Het gevoel is moeilijk te omschrijven. Het gaat eigenlijk elke dag beter. Vannacht heb ik heerlijk geslapen en ik heb vandaag al een drankje gedaan. Ik heb het meeste last van die strakke sportbeha. Als ik lig en zit heb ik verder geen pijn. Ik neem ook geen paracetamol in. Verder ben ik ook heel blij met het resultaat! Ik kan niet wachten tot dat nare gevoel weg is uit mijn linkerborst. Een voordeel is ook dat ik allebei mijn tepels nog voel! Nu weer een paar dagen verder. Hoe gaat het nu met je? Nog een raar gevoel?
Naj1984 Posted November 2, 2017 Posted November 2, 2017 Ik heb 3 weken geleden een lift en vergroting gehad 300cc bij dr van dr weij. Exacte maat geeft hij idd nooit want elk borst is anders. Als arts is hij wel goed maar als je duidelijke informatie over iets wilt dan kost het wel veel moeite uit hem te krijgen maar goed hoor wel vaker dat zulke weten geen praters zijn. Of mijn borsten hetzelfde zijn als de pas prothese geen idee want op dit moment zitten ze nog veels te hoog en onder vocht dus dat kan ook een tijdje duren voordat je het eindresultaat ziet. Ik had wel last van bloedingen oud bloed tot vandaag nog dus hij heeft me wel een antibiotica kuur gegeven. Hij werk niet vaak met dranes en dat merk ik nu want het duurt wel een tijde voordat de vocht eindelijk uit je lichaam is. Voor de rest veel succes
Xoxogossipgirl Posted November 2, 2017 Author Posted November 2, 2017 2 uur geleden zei Mamamia: Nu weer een paar dagen verder. Hoe gaat het nu met je? Nog een raar gevoel? Ja het gaat goed. Ik ben afgelopen dinsdag langsgeweest voor controle. Het zag er allemaal goed uit, de littekens ook Ik heb nog wel een beetje last aan mijn linkerborst maar hij zei dat het erbij hoort! Ik heb gister alweer gewerkt (precies een week na mn operatie) en dat ging prima. Kleine boodschapjes til ik ook maar het meeste laat ik tillen. Vandaag heb ik voor het eerst zelfstandig gedoucht en dat was ook heerlijk! Ik hoop dat deze 6 weken heeeel snel voorbij gaan omdat alles dat weer mag haha
Xoxogossipgirl Posted November 2, 2017 Author Posted November 2, 2017 1 uur geleden zei Naj1984: Ik heb 3 weken geleden een lift en vergroting gehad 300cc bij dr van dr weij. Exacte maat geeft hij idd nooit want elk borst is anders. Als arts is hij wel goed maar als je duidelijke informatie over iets wilt dan kost het wel veel moeite uit hem te krijgen maar goed hoor wel vaker dat zulke weten geen praters zijn. Of mijn borsten hetzelfde zijn als de pas prothese geen idee want op dit moment zitten ze nog veels te hoog en onder vocht dus dat kan ook een tijdje duren voordat je het eindresultaat ziet. Ik had wel last van bloedingen oud bloed tot vandaag nog dus hij heeft me wel een antibiotica kuur gegeven. Hij werk niet vaak met dranes en dat merk ik nu want het duurt wel een tijde voordat de vocht eindelijk uit je lichaam is. Voor de rest veel succes Ik ben inmiddels ook al een week geleden geholpen! Maar bedankt voor je reactie
Naj1984 Posted November 2, 2017 Posted November 2, 2017 Oh Hahaha niet gekeken na de datum. Succes met je herstel
Xoxogossipgirl Posted November 2, 2017 Author Posted November 2, 2017 48 minuten geleden zei Naj1984: Oh Hahaha niet gekeken na de datum. Succes met je herstel Haha jij ook!!! X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.