Ga naar inhoud

Linie2109 : 9 oktober 2017 : Dr. van Waes : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssen door pc carl van weas...via kliniek diana gabriels...moet zeggen t valt allemaal wel mee alleen die borstband is killing...ik ben nog best stijf in de rug en daar ook de meeste pijn...ik heb 375 cc gekregen ivm veel huid over bij de borsten...ik hoop op een goed herstel...grtjs linie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2017 om 17:25 zei Linie2109:

Hoi allemaal, ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssen door pc carl van weas...via kliniek diana gabriels...moet zeggen t valt allemaal wel mee alleen die borstband is killing...ik ben nog best stijf in de rug en daar ook de meeste pijn...ik heb 375 cc gekregen ivm veel huid over bij de borsten...ik hoop op een goed herstel...grtjs linie

Hoi Linie, 

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Laat je maar lekker vertroetelen, pak voldoende rust, neem op tijd je medicatie en drink lekker veel om zo je vocht en de narcose uit je lichaam te spoelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. Geniet van je nieuwe boobs!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2017 om 17:25 zei Linie2109:

Hoi allemaal, ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssen door pc carl van weas...via kliniek diana gabriels...moet zeggen t valt allemaal wel mee alleen die borstband is killing...ik ben nog best stijf in de rug en daar ook de meeste pijn...ik heb 375 cc gekregen ivm veel huid over bij de borsten...ik hoop op een goed herstel...grtjs linie

@Linie2109 hoi 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs :) 

Hoe is het nu na dag 3?

Ik ben benieuwd naar de pijn en of ze na dag 3 al wat gezakt zijn.

Ik heb ook veel huid over, ik krijg 400/420cc en ben zó benieuwd. 

Wat had je voor maat zonder bv?

Het is nog 12 nachtjes wachten voor mij, ik heb er zin in maar vind t ook zeer spannend. 

Een heel goed herstel gewenst!

X Eef 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Eefxxmx:

@Linie2109 hoi 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs :) 

Hoe is het nu na dag 3?

Ik ben benieuwd naar de pijn en of ze na dag 3 al wat gezakt zijn.

Ik heb ook veel huid over, ik krijg 400/420cc en ben zó benieuwd. 

Wat had je voor maat zonder bv?

Het is nog 12 nachtjes wachten voor mij, ik heb er zin in maar vind t ook zeer spannend. 

Een heel goed herstel gewenst!

X Eef 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eef,

 

gaat redelijk goed met de pijn...slapen lukt ook steeds beter..t meeste pijn heb ik aan de rug en de borstband maar dat blijkt normaal te zijn...ik voel wel 1 borst de rechter trekken of duwen om t zo te zeggen..zal de protese wel zijn..succes bij jou ingreep xx linie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi @Linie2109,

Ik zag dat je dezelfde aantal cc hebt als die ik krijg ongeveer. Ik krijg de 24e 380cc anatomisch dual plane polytech. Mag ik vragen welk merk prothese je hebt en welke vorm? Het ziet er al heel mooi uit iig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Toetje1993:

VHoi @Linie2109,

Ik zag dat je dezelfde aantal cc hebt als die ik krijg ongeveer. Ik krijg de 24e 380cc anatomisch dual plane polytech. Mag ik vragen welk merk prothese je hebt en welke vorm? Het ziet er al heel mooi uit iig! 

Hoi @Toetje1993 ik heb idd 375 gekregen..ik heb Mentor round high profile achter de spier...dank je wel ben ook super blij ermee...mag ik vragen waar je wordt geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
11 uur geleden zei Linie2109:

Hoi @Toetje1993 ik heb idd 375 gekregen..ik heb Mentor round high profile achter de spier...dank je wel ben ook super blij ermee...mag ik vragen waar je wordt geholpen? 

Heey ja ik wordt bij A-klinieken geopereerd in Bosch en Duin door Koeijers 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-10-2017 om 17:25 zei Linie2109:

Hoi allemaal, ik ben afgelopen maandag geholpen in Oisterwijk kliniek Janssen door pc carl van weas...via kliniek diana gabriels...moet zeggen t valt allemaal wel mee alleen die borstband is killing...ik ben nog best stijf in de rug en daar ook de meeste pijn...ik heb 375 cc gekregen ivm veel huid over bij de borsten...ik hoop op een goed herstel...grtjs linie

Hoi

 

Hoe gaat het nu met je? Veel pijn gehad tijdens het genezingsproces? Ik wordt 27 november in Oisterwijk door pc carl van waes geholpen via diana gabriels. Best spannend allemaal. Heb je goede nazorg gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mrsv1986:

Hoi

 

Hoe gaat het nu met je? Veel pijn gehad tijdens het genezingsproces? Ik wordt 27 november in Oisterwijk door pc carl van waes geholpen via diana gabriels. Best spannend allemaal. Heb je goede nazorg gekregen?

Hoi, gaat super goed met mij...eerste week wel pijn gehad maar nu bijna 20 dagen erna gaat t goed...ook ik ben via Diana gabriels hier gekomen...nazorg was goed...op de dag zelf alles heel rustig...na de operatie goed kunnen bijkomen met goede zorg...1dag na de operatie werd ik gebeld door diana gabriels(een medewerkster) hoe t met me was en een afspraak maken voor de eerste na controlle...op dag 4 belde ze weer...afgelopen week controlle gehad zag er top uit...ik werk ook weer maar wel rustig aan...alvast heel veel succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Svz:

Hoi!

 

Ik las je berichtje en vroeg me af wat je bedoeld met borstband?

Ik ben gister ook geholpen in Oisterwijk, 375 cc. Heb een sport bh aangelegen maar gwen borstband dus vroeg me af waarvoor dit is?

 

Hoor het graag!

Dat is z'n zwarte band wat over je sportbh zit...meer boven je borsten om de borsten te laten zakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.