Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Dreaming1991:

Heeey @Vae wat leuk dat je uit het verband bent!!!! Ben je tevreden met het resultaat? Mag ik je album zien?? Ben zo benieuwd :123:!! 

 

Tot nu ben ik erg tevreden! De zwelling moet nog zakken en mijn borsten ook dus het duurt nog wel even voordat ik het echte resultaat heb. Ze zijn nu vooral nog puntig, haha :P Maar de grootte vindt ik wel heel mooi dus ik hoop dat ze niet al te veel gaan slinken als het vocht weg gaat. Ik heb je toegevoegd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Karen1989:

Piep ik ben ook bij verdonck geopereerd aan 15/12 mag ik ook eens kijken in jouw album. 

Fijn dat je verdonck zelf al gehoord hebt.

Xx

 

Toegevoegd ^_^ Hoe gaat het met jou? Bij jou zal de meeste zwelling inmiddels wel weg zijn toch? Heb jij ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vae:

 

Toegevoegd ^_^ Hoe gaat het met jou? Bij jou zal de meeste zwelling inmiddels wel weg zijn toch? Heb jij ook een album?

Ja ik hoop toch dat de zwelling weg is had het wat groter verwacht het went enorm snel :) een album heb ik niet wil je altijd wel prive een foto sturen als je dat wil. Maar men linkerborst zit nog steeds wat hoger dan de rechter vrijdag ben ik 7w po xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Karen1989:

Ja ik hoop toch dat de zwelling weg is had het wat groter verwacht het went enorm snel :) een album heb ik niet wil je altijd wel prive een foto sturen als je dat wil. Maar men linkerborst zit nog steeds wat hoger dan de rechter vrijdag ben ik 7w po xx

 

Ik ben heel benieuwd naar een foto dus als je die wilt sturen graag :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/31/2018 at 8:24 PM, Vae said:

 

Tot nu ben ik erg tevreden! De zwelling moet nog zakken en mijn borsten ook dus het duurt nog wel even voordat ik het echte resultaat heb. Ze zijn nu vooral nog puntig, haha :P Maar de grootte vindt ik wel heel mooi dus ik hoop dat ze niet al te veel gaan slinken als het vocht weg gaat. Ik heb je toegevoegd ^_^

@Vae ziet er al goed uit!!! Mooie grootte! Ja we moeten inderdaad geduld hebben...maar wordt zeker beloond :D :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei El80:

@Vaemag ik je ook volgen? Ik heb binnenkort een tweede consult bij Verdonck. Mijn situatie is ongeveer vergelijkbaar. Succes met je herstel!

 

Bedankt! Ik heb je toegevoegd ^_^ Leuk dat je ook bij dr. Verdonck gaat! Ik ga eventjes je topic opzoeken, dan schrijf ik je daar een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @El80 :) De littekentjes ben ik ook heel tevreden over, zijn maar heel klein en dun. Ik heb amper last gehad, meer een wat beurs gevoel en spierpijn in het begin maar echte pijn niet. Weleens een steekje of eventjes een branderig gevoel maar het trok telkens heel snel weg. Een paar dagen geleden had ik soms wat kramp in (vooral mijn rechter) borstspieren, voelt wel vervelend maar was ook van korte duur. Gisteren en vandaag heb ik helemaal nergens last van gehad, heb alleen een hele gevoelige huid en tepels maar dat is natuurlijk normaal. Dus het valt me tot nu toe ontzettend mee gelukkig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @Vae,

 

Hoe gaat het met je en met je herstel? Ben erg benieuwd ^_^

En? Hoe lukt het met de oksels? Al kunnen waxen?

of loop je inmiddels als hairy fairy rond? :4:

 

X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Auks:

Hey @Vae,

 

Hoe gaat het met je en met je herstel? Ben erg benieuwd ^_^

En? Hoe lukt het met de oksels? Al kunnen waxen?

of loop je inmiddels als hairy fairy rond? :4:

 

X

 

 

 

Hoi @Auks lief dat je het vraagt! Met mij gaat het goed, de zwelling is ook bijna helemaal weg. Dat waxen.. uhm.. ik kon weer alles laten doen behalve mijn oksels :ph34r: want ik mag mijn armen pas over 4 weken weer omhoog doen. Dus ja.. het is daar momenteel redelijk harig 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 :45:

 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vae:

 

Hoi @Auks lief dat je het vraagt! Met mij gaat het goed, de zwelling is ook bijna helemaal weg. Dat waxen.. uhm.. ik kon weer alles laten doen behalve mijn oksels :ph34r: want ik mag mijn armen pas over 4 weken weer omhoog doen. Dus ja.. het is daar momenteel redelijk harig 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 :45:

 

Hoe gaat het met jou? 

 

Wat fijn dat het zo goed gaat!! Ook al weer aan het werk?

Hahaha dat wordt anders toch scheren dan

( waar haal je dat harige ding nu vandaan eigenlijk :4::4: ?)

Met mij gaat het ook goed eigenlijk, nog wat beurs hier en daar en linker boob heeft nog carnaval

( is nog geel, groen, blauw ) Maar verder mag ik zeker niet klagen. Vanmiddag knoopjes verwijderen dus ben benieuwd hoe het eruit ziet straks!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Auks:

 

Wat fijn dat het zo goed gaat!! Ook al weer aan het werk?

Hahaha dat wordt anders toch scheren dan

( waar haal je dat harige ding nu vandaan eigenlijk :4::4: ?)

Met mij gaat het ook goed eigenlijk, nog wat beurs hier en daar en linker boob heeft nog carnaval

( is nog geel, groen, blauw ) Maar verder mag ik zeker niet klagen. Vanmiddag knoopjes verwijderen dus ben benieuwd hoe het eruit ziet straks!

 

X

 

Dat harige ding komt hier vandaan, staan nog een hoop meer emoticons :) Ik heb ook wel zitten twijfelen om een keertje te scheren maar ik laat mezelf al ruim 3 jaar enkel waxen dus ik heb niet eens een scheermesje meer.. en ik denk niet dat mijn vriend het erg op prijs stelt als ik de zijne gebruik voor het woud dat zich nu gevormd heeft :rolleyes::3: Het schijnt ook niet goed te zijn voor het 'wax proces' dus ik hou het maar op 2x per dag wassen en vooral niet naar kijken :29:

 

Dan mag je na vanmiddag eindelijk helemaal douchen! Dat was voor mij wel het beste moment tot nu toe :D Dat beurse gevoel is bij mij nu op week 4 pas helemaal weg en de beurse plekken zie je nog wel een beetje. Net weer eventjes opgemeten en het was 69cm onder en 89 cm borstomvang! Dus een grote D / kleine E cup, met het zakken en soepel worden wordt het dus zeer waarschijnlijk wel een 'echte' E cup. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's mag kopen, nog 4 weken te gaan.. Ik heb geloof ik inmiddels alle bh's op het internet wel al gezien :P Kijk jij daar ook zo naar uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vae:

 

Dat harige ding komt hier vandaan, staan nog een hoop meer emoticons :) Ik heb ook wel zitten twijfelen om een keertje te scheren maar ik laat mezelf al ruim 3 jaar enkel waxen dus ik heb niet eens een scheermesje meer.. en ik denk niet dat mijn vriend het erg op prijs stelt als ik de zijne gebruik voor het woud dat zich nu gevormd heeft :rolleyes::3: Het schijnt ook niet goed te zijn voor het 'wax proces' dus ik hou het maar op 2x per dag wassen en vooral niet naar kijken :29:

 

Dan mag je na vanmiddag eindelijk helemaal douchen! Dat was voor mij wel het beste moment tot nu toe :D Dat beurse gevoel is bij mij nu op week 4 pas helemaal weg en de beurse plekken zie je nog wel een beetje. Net weer eventjes opgemeten en het was 69cm onder en 89 cm borstomvang! Dus een grote D / kleine E cup, met het zakken en soepel worden wordt het dus zeer waarschijnlijk wel een 'echte' E cup. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's mag kopen, nog 4 weken te gaan.. Ik heb geloof ik inmiddels alle bh's op het internet wel al gezien :P Kijk jij daar ook zo naar uit? 

Haha snap ik, mijn vriend heeft het andersom wel eens gedaan. Was ik ook niet zo blij mee :4:

 

Moet helaas nog 3 dagen wachten volgens de pc met douchen <_< maar ga t zo wel even na vragen bij de huisarts. Want daar kijk ik inderdaad ook echt ontzettend naar uit!

 

Na 4 weken pas weg ja? Hmmm dan heb ik nog even inderdaad haha. 

Afgelopen vrijdag zat ik op 74cm onder en 93cm borstomvang dus ben echt super benieuwd hoeveel dat nog gaat veranderen. 

Maar een grote D kleine E is echt prachtig ook! Ik kan inderdaad ook echt niet wachten om afscheid te nemen van mn charmante Carefix Anna :45: wishlists in de verschillende apps staan al vol :4: alleen nog de maat wijzigen en hop het winkelmandje in :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

Haha snap ik, mijn vriend heeft het andersom wel eens gedaan. Was ik ook niet zo blij mee :4:

 

Moet helaas nog 3 dagen wachten volgens de pc met douchen <_< maar ga t zo wel even na vragen bij de huisarts. Want daar kijk ik inderdaad ook echt ontzettend naar uit!

 

Na 4 weken pas weg ja? Hmmm dan heb ik nog even inderdaad haha. 

Afgelopen vrijdag zat ik op 74cm onder en 93cm borstomvang dus ben echt super benieuwd hoeveel dat nog gaat veranderen. 

Maar een grote D kleine E is echt prachtig ook! Ik kan inderdaad ook echt niet wachten om afscheid te nemen van mn charmante Carefix Anna :45: wishlists in de verschillende apps staan al vol :4: alleen nog de maat wijzigen en hop het winkelmandje in :45:

 

Ohja.. inderdaad! Ik heb ook nog 3 dagen gewacht met douchen na het knippen van de hechtdraadjes. Langste 3 dagen van mijn leven, haha! Die ochtend dat het eindelijk mocht sprong ik uit bed dan ook direct onder de douche. Je leert een warme douche wel waarderen zo ;)

 

Heb jij een foto album? Ben ook wel heel benieuwd naar de jouwe ^_^ Ik heb al zo'n mooie bh gezien en heel de maand februari heeft die winkel 50% korting.. dus op 28 februari meet ik mezelf en bestel ik gewoon want dan heb ik precies nog 14 dagen om te passen en eventueel terug te sturen. De verleiding is zo groot! Voelt net als het wachten op Sinterklaasavond vroeger :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.