Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Vae:

 

Bedankt! Ik kijk er zo naar uit ^_^ Jij ook alvast succes, waar heb jij voor gekozen qua implantaat?

Haha ik snap helemaal wat je bedoelt! 

Ik ga voor de Mentor rond 375cc dual plane.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 5-12-2017 om 17:11 zei Vae:

@La. Leuk! Heb je ook al een datum voor de operatie gepland? Ik ben over 9 dagen aan de beurt :lol:

Hoi hoi! En? Hoe is alles verlopen? Wat meegevallen en tevreden met wat je tot nu toe weet? ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je het vraagt @La. ^_^ Het ging goed! Een hele fijne man, goede uitleg en een mooie kliniek. Ik twijfelde tijdens het passen een beetje tussen de 355cc en de 375cc van Motiva. Maar ik heb net de rest van de avond met zakjes couscous in m'n bh voor de spiegel gestaan :P en ga denk ik toch voor de 375cc. Het klinkt heel groot maar het valt eigenlijk best mee. Volgens Verdonck zouden die ook nog natuurlijk lijken, de 355cc zou echt nog natuurlijk zijn maar ietsje groter kon volgens hem ook prima. Ik heb ook meteen een datum gepland en ik ben 19 januari 2018 al aan de beurt! Ik heb nog even om een echt besluit te maken tussen de 355cc en de 375cc dus ik zal nog wel wat tijd voor de spiegel doorbrengen de komende weken. Het worden wel sowieso de Motiva Ergonomix implantaten met de ProgressiveGel Ultima. Ik geloof in full, maar dat moet ik nog even navragen. Zo spannend! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vae:

Lief dat je het vraagt @La. ^_^ Het ging goed! Een hele fijne man, goede uitleg en een mooie kliniek. Ik twijfelde tijdens het passen een beetje tussen de 355cc en de 375cc van Motiva. Maar ik heb net de rest van de avond met zakjes couscous in m'n bh voor de spiegel gestaan :P en ga denk ik toch voor de 375cc. Het klinkt heel groot maar het valt eigenlijk best mee. Volgens Verdonck zouden die ook nog natuurlijk lijken, de 355cc zou echt nog natuurlijk zijn maar ietsje groter kon volgens hem ook prima. Ik heb ook meteen een datum gepland en ik ben 19 januari 2018 al aan de beurt! Ik heb nog even om een echt besluit te maken tussen de 355cc en de 375cc dus ik zal nog wel wat tijd voor de spiegel doorbrengen de komende weken. Het worden wel sowieso de Motiva Ergonomix implantaten met de ProgressiveGel Ultima. Ik geloof in full, maar dat moet ik nog even navragen. Zo spannend! :D 

Ooh zo super da ja je der helemaal uit bent! Ja verdonck werkt standaard met de ergonomix full <_< en 19 januari is al heeeel dichtbij! Idd heeeel spannend! Ik kon normaal 17 januari al gaan maar dat paste niet voor men werk.. :D Ik ben wat later, 31/1 aan de beurt! Ik ben zooo benieuwd naar de resultaten! Hou je mij aub wat op de hoogte? :blush: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Jaaa! Het is al zo snel, ik had dat echt niet verwacht. Ik begon spontaan te stotteren toen ze zei dat ik de 19e al kon komen als ik dat wou :P Dus nog maar 5 weken.. Ik zal een topic aanmaken, dan kun je me daar volgen ^_^ Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat straks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vae:

@La. Jaaa! Het is al zo snel, ik had dat echt niet verwacht. Ik begon spontaan te stotteren toen ze zei dat ik de 19e al kon komen als ik dat wou :P Dus nog maar 5 weken.. Ik zal een topic aanmaken, dan kun je me daar volgen ^_^ Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jou gaat straks! 

Ja nog ff geduld en dan is het al zo ver! Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vae

 

Hoi hoi,

 

Omdat ik zie dat je een operatie datum hebt, heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, dan hoef je geen nieuw topic te openen, maar heb je hier alles netjes bij elkaar staan, op deze manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hubje en @Vae we hebben een januari boobs clubje voor iedereen die in januari geopereerd worden. Als het jullie leuk lijkt kan je je daarvoor aanmelden.

Kunnen we dadelijk ons lief een leed delen rondom de bday van onze boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei hubje:

Waar kan ik de link vinden?

Bovenin bij het horizontale menu staat een tab met clubs. Als je daarop klikt zie je de club januari boobs en kan je je aanmelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Zojuist zei Vae:

De operatiedatum is met 2 dagen vervroegd. Ik kreeg net telefoon dat de 19e toch niet kon en of ik dan de 17e kom komen. Wel spannend hoor! Het komt nu echt dicht bij ^_^

:43::43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vae:

 

Ik krijg verdorie spontaan zweethandjes :P

Kan ik geloven haha! :lol: moet jij van ver komen voor je operatie? :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Ja, het is toch zeker wel 3 uur rijden. Ik heb ook gevraagd of ik om 11:00 uur aanwezig kan zijn en dan om 12:00 uur de operatie. Dan zitten we op de heen- en terugweg als het goed is niet (veel) in de file. Ik weet nog niet 100% zeker of dit ook mijn tijden worden maar ze zei dat ze er zeker rekening mee zouden houden in de planning. Ik wordt, geloof ik, donderdag bericht met de tijden maar ik ben al weer de helft vergeten van het gesprek :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vae:

@La. Ja, het is toch zeker wel 3 uur rijden. Ik heb ook gevraagd of ik om 11:00 uur aanwezig kan zijn en dan om 12:00 uur de operatie. Dan zitten we op de heen- en terugweg als het goed is niet (veel) in de file. Ik weet nog niet 100% zeker of dit ook mijn tijden worden maar ze zei dat ze er zeker rekening mee zouden houden in de planning. Ik wordt, geloof ik, donderdag bericht met de tijden maar ik ben al weer de helft vergeten van het gesprek :P

:5: 3u!? :5: Ben ik ff blij dat ik er maar 10 minuutjes vanaf woon zeg! :20: ik heb dan ook meteen gevraagd om me helemaal eerst op de lijst te zetten en dit was oké.. :P Het zal nu snel de 17de zijn! :43:toi toi toi! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei La.:

:5: 3u!? :5: Ben ik ff blij dat ik er maar 10 minuutjes vanaf woon zeg! :20: ik heb dan ook meteen gevraagd om me helemaal eerst op de lijst te zetten en dit was oké.. :P Het zal nu snel de 17de zijn! :43:toi toi toi! ;)

 

Dankjewel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vae:

@La. Ja, het is toch zeker wel 3 uur rijden. Ik heb ook gevraagd of ik om 11:00 uur aanwezig kan zijn en dan om 12:00 uur de operatie. Dan zitten we op de heen- en terugweg als het goed is niet (veel) in de file. Ik weet nog niet 100% zeker of dit ook mijn tijden worden maar ze zei dat ze er zeker rekening mee zouden houden in de planning. Ik wordt, geloof ik, donderdag bericht met de tijden maar ik ben al weer de helft vergeten van het gesprek :P

Hey Vae,

 

Mijn operatie was normaal ook op 19 jan maar kon niet doorgaan vanwege de anesthesist bij Dr Verdonck die niet aanwezig kon zijn.Welke reden kon jou operatie niet doorgaan op die dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hubje Ik heb dus helemaal niet gevraagd wat de reden was.. :blush: Ik zie nu van jou dat de anesthesist er die dag niet kan zijn dus dat zal in mijn geval de reden ook wel geweest zijn. Wel jammer dat jij nu langer moet wachten! Voelt voor mij een beetje dubbel dat ik nu eerder ben en jij later want ik gun het jou net zo veel! :54:Gelukkig zijn het wel maar een paar dagen. Wel vervelend maar ik ga er van uit dat hun dit ook alleen doen omdat het echt niet anders kan. Heb jij veel moeten schuiven in je planning nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai Vae

Ik heb heel wat moeten aanpassen omtrent het werkgebeuren + de planning van mijn ventje.

Die dag hoefde eerst worden gevraagd via werk van mijn ventje en woe was te vroeg.

Jammer genoeg dus de maandag want do was niet vrij.

Morgen nog es doorgeven aan mijn 'patron' . Hopelijk komt het goed. Pff waarom moet dat altijd met mij gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.