Ga naar inhoud

Vae : 17 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei GirlKillu:

Zou ik ook eens in je album mogen kijken? Mij werd 335cc full aangeraden, ben benieuwd. Welke cup heb je nu?

Zeker, ik voeg je toe. 

Ik heb nog geen idee welke cupmaat ik zal hebben, draag nu nog de compressie bh's. Ben nu bijna 5 weken po en moet dus nog 3 weken wachten... :19:

Wanneer en bij wie ga jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei Mee:

@Brabs, heb jij 255 full of demi of corse? En de ronde motiva of ergonomix? Zou ik ook in je album mogen kijken als je dat hebt? :rolleyes:

Hey! Ik zal je toevoegen :). Ik heb 255 cc motiva full ergonomix! Ik ben heel tevreden en ik zal binnenkort nog eens een fotootje posten xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bunny87! Bedankt voor je reactie. Ik kijk er zo naar uit! Nog 7 weken en dan mag ik op consult :lol: Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, ze worden vast heel mooi. Heb je veel pijn of valt het mee? Kun je al een beetje langzaam rondlopen na de eerste paar dagen? Ik heb een hond en ik maak me het meeste zorgen over het niet kunnen wandelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Vae:

Hoi @Bunny87! Bedankt voor je reactie. Ik kijk er zo naar uit! Nog 7 weken en dan mag ik op consult :lol: Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, ze worden vast heel mooi. Heb je veel pijn of valt het mee? Kun je al een beetje langzaam rondlopen na de eerste paar dagen? Ik heb een hond en ik maak me het meeste zorgen over het niet kunnen wandelen :P

Dankjewel :wub: 

eigenlijk heb ik van in het begin niet veel pijn gehad. Ik heb/had vooral enorme last in men rug. Niet echt pijn maar een heel lastig gevoel. Ik kon me niet goed zetten of leggen. Enkel rondstappen hielp wat om de 'pijn' te verzachten. Dat is nu sinds vandaag iets beter! Ben nu 7 dagen po... 

Vanaf dag 1 kon ik wel al wat rondlopen maar zowiezo was ik dan suf van de pijnstillers en heb ik vrij veel geslapen of in elk geval toch poging tot slapen. Want ik ben geen rugslaper, dus dat is wel een ramp bij mij :wacko: 

wandelen met een hond zou ik zeker niet doen de eerste dagen, zelfs nu zou het voor mij nog moeilijk zijn want je kan je armen echt niet goed gebruiken vind ik. Mocht jouw hond dan trekken aan de leiband zou het zeker geen deugd doen! Tenzij die zonder leiband mooi naast je loopt natuurlijk :D

vandaag ben ik voor het eerst terug wat actiever geweest in het huishouden maar dat voel ik wel. Ik kreeg steken dus moest terug even rusten. Ik was wat overmoedig vandaag vrees ik... 

We hebben ook een zoontje van 2. Gelukkig is men man er om zoveel mogelijk te doen in het huishouden en voor ons zoontje. Hulp is wel een must de eerste dagen/eerste week. Vanaf dan gaat alles stilaan een beetje beter :)

Zo, wat een verhaal heb ik hier weer geschreven :D

En nu aftellen naar jouw consult! Spannend!! 

Liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Vae Je zou ook nog een consult kunnen regelen bij Dr. Nio OLVG-West (oude SLAZ)

Zit in Amsterdam.

Ik ben daar geweest voor consult en hij is super aardig. Alleen maar mooie borsten gezien op het forum.

Hij zet wat jij wilt, groot/klein, rond/anatomisch, hij kan alles!

 

Ik word 13-11 door hem geopereerd in het Park Medisch Centrum in Rotterdam.

Hij opereert ook in OLVG hoor!

 

Ik heb geen enkel negatieve recensie van hem gelezen dus zeker de moeite waard!

Mocht je hem op willen zoeken dan pakt de zoekbalk Nio niet, beter OLVG of Park invullen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei KK-love:

Ik heb geen enkel negatieve recensie van hem gelezen dus zeker de moeite waard!

 Toch zijn ze er helaas wel. Ik weet dat Kattie, Courtney123 en frbarbie niet tevreden zijn over Nio. Maar het gros van de meiden hier zijn helemaal idolaat van hem. Ik laat zelf een hersteloperatie bij hem uitvoeren op 8 december, juist omdat ik niet tevreden ben over mijn pc van vorig jaar en in dr. Nio heb ik wel alle vertrouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 De eerste paar dagen mag mijn vriend sowieso de hond uitlaten ;) Gelukkig trekt ze niet aan de lijn en eigenlijk loopt ze altijd los. We wonen 2 min. lopen van het bos dus ze kan dat kleine stukje ook prima mee zonder lijn. Ze luistert erg goed en loopt ook los zonder problemen aan de voet. Ik hoop stiekem dat ik na een dag of 4 een kleine wandeling van 10/15 minuutjes kan maken. Maar dat is natuurlijk zo afhankelijk van hoe de genezing gaat.. en het is ook heel belangrijk om goed naar mijn lichaam te luisteren dus ik moet gewoon geduld hebben en dan zie ik het wel. Ik loop vaak nogal wat op de dingen vooruit :P 

 

Leuk om te lezen hoe het bij jou gaat, ik hou je topic in te gaten!

 

@KK-love en @Jaydee Ik heb dr. Nio inderdaad al veel op het forum voorbij zien komen en het kan natuurlijk geen kwaad om eens wat meer over hem op te zoeken. Bedankt voor de info!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2017 om 08:59 zei Anouk12:

Zeker, ik voeg je toe. 

Ik heb nog geen idee welke cupmaat ik zal hebben, draag nu nog de compressie bh's. Ben nu bijna 5 weken po en moet dus nog 3 weken wachten... :19:

Wanneer en bij wie ga jij? 

Bedankt. Wanneer en bij wie weet ik nog niet :P Is bij Faceland en daar zijn ze nogal druk tegenwoordig met hun planning, had gevraagd ergens eind december dus komt hopelijk goed. Ben op consult geweest bij Halbesma maar die zei me ook dat het eventueel nog iemand kon worden dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2017 om 20:32 zei GirlKillu:

Bedankt. Wanneer en bij wie weet ik nog niet :P Is bij Faceland en daar zijn ze nogal druk tegenwoordig met hun planning, had gevraagd ergens eind december dus komt hopelijk goed. Ben op consult geweest bij Halbesma maar die zei me ook dat het eventueel nog iemand kon worden dus.

 

Ah oké. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2017 om 16:58 zei Debsje:

Hoi @Vae

 

Ik ben 12 september bij verdonck geopereerd , ik ben 1.68-1.70 en had ook een 70a en woog ook 51 a 52kg 

Ik heb de motiva corsé 300 cc laten plaatsen . Corsé zet hij enkel op aanvraag want hij werkt liever met de full van motiva .

 

Laat maar weten wnr je fotôs kan zien dan voeg ik je effe toe , 

Ik heb ook fotos van de voorsituatie.

Welke cup ik nu heb weet ik nog niet , want zit nog niet aan mijn 8 weken herstel en was van plan dat pas te late opmeten.

 

Groetjes en veel succes xx 

Wauw, jouw borsten zien er prachtig uit!

Eindelijk zie ik het verschil tussen de Motiva full en corse.  Kon daar nergens foto's van terug vinden.

Corse is dus ook aan de bovenkant voll en is meer rond en full gaat meer naar de dtuppelvorm en is aan de bovenkant wat leger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26-10-2017 om 18:50 zei Vae:

@Bunny87 De eerste paar dagen mag mijn vriend sowieso de hond uitlaten ;) Gelukkig trekt ze niet aan de lijn en eigenlijk loopt ze altijd los. We wonen 2 min. lopen van het bos dus ze kan dat kleine stukje ook prima mee zonder lijn. Ze luistert erg goed en loopt ook los zonder problemen aan de voet. Ik hoop stiekem dat ik na een dag of 4 een kleine wandeling van 10/15 minuutjes kan maken. Maar dat is natuurlijk zo afhankelijk van hoe de genezing gaat.. en het is ook heel belangrijk om goed naar mijn lichaam te luisteren dus ik moet gewoon geduld hebben en dan zie ik het wel. Ik loop vaak nogal wat op de dingen vooruit :P 

 

Leuk om te lezen hoe het bij jou gaat, ik hou je topic in te gaten!

 

@KK-love en @Jaydee Ik heb dr. Nio inderdaad al veel op het forum voorbij zien komen en het kan natuurlijk geen kwaad om eens wat meer over hem op te zoeken. Bedankt voor de info!

 

 

Zou ik ook in jouw album mee mogen kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Jules90 Sorry voor de late reactie! Ik had helemaal niet gezien dat je een bericht geplaatst had.. Op dit moment heb ik (nog) geen album maar als ik er een aanmaak dan voeg ik je toe. En als ik dat vergeet dan stuur je me gewoon nog maar een keer een berichtje ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2017 om 21:35 zei Vae:

@Eef.n Mooi hoor!

 

Ik heb een consult gepland bij Dr. Verdonck op 14 december :lol:

Super spannend! Ik heb vandaag mijn eerste consullt gehad bij dr. Verdonck! ^_^ Super sympathieke man! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Vae:

@La. Leuk! Heb je ook al een datum voor de operatie gepland? Ik ben over 9 dagen aan de beurt :lol:

Ik heb net gebeld met de BBC en mijn operatieafspraak staat vast! Ik mag 31 januari gaan voor mijn BV! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/10/2017 om 20:34 zei Gwenny:

Hoi hoi,

 

Ik ben ook door verdonck geholpen en heb 235cc gekregen. Voor foto’s even een pbtje sturen.

 

succes meid xx

Goeiemorgen, 

 

Ik zie dat je 235 cc hebt gekregen bij Verdonck. 

31/01 is het aan mij en ik twijfel zo hard tussen 235cc en 255cc Dual plane Ergonomix motiva.

Welk resultaat heb jij na 235cc? 

Ben je tevreden? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 05/12/2017 om 17:18 zei La.:

Ik heb net gebeld met de BBC en mijn operatieafspraak staat vast! Ik mag 31 januari gaan voor mijn BV! :136:

 

Spannend!! Ik hoop ook eind januari of ergens in februari aan de beurt te zijn. Eerst nog op consult natuurlijk.. nog 3 dagen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vae:

 

Spannend!! Ik hoop ook eind januari of ergens in februari aan de beurt te zijn. Eerst nog op consult natuurlijk.. nog 3 dagen :lol:

Ja tis idd spannend en aftellen maar ik kan de tijd goed gebruiken om er helemaal uit te geraken wat ik nu juist wil van implantaten.. :D ik moet nog wachten tot 19 december voor men 2de consult, aftellen maar! :P Ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen, jij al een eerste consult gehad of is het nu je eerste keer en heb je al enig idee waar je voorkeur naaruit gaat? ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Dit wordt mijn eerste consult. Mijn voorkeur gaat uit naar Motiva, alleen qua cc's heb ik nog geen idee. Ik weet wel wat ik graag zou willen dus ik neem foto's mee als voorbeeld en dan kan dr. Verdonck mij vertellen wat dan het beste zou zijn bij mijn lichaam.

 

Waarom doe jij een 2e consult, is dat standaard of omdat je nog niet helemaal zeker bent van wat je graag wilt? Twijfel je over het type implantaat of over de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Vae:

@La. Dit wordt mijn eerste consult. Mijn voorkeur gaat uit naar Motiva, alleen qua cc's heb ik nog geen idee. Ik weet wel wat ik graag zou willen dus ik neem foto's mee als voorbeeld en dan kan dr. Verdonck mij vertellen wat dan het beste zou zijn bij mijn lichaam.

 

Waarom doe jij een 2e consult, is dat standaard of omdat je nog niet helemaal zeker bent van wat je graag wilt? Twijfel je over het type implantaat of over de maat? 

Ik was sowiso van plan om een 2de consult te doen want na je eerste heb je uiteindelijk toch nog altijd vragen die je te binnen schieten. 355cc was men maximum dat ik kan nemen volgens dr Verdonck zodat het nog natuurlijk zou lijken dus denk dat ik dan daarvoor ga ma twijfel over het soort motiva prothese dat ik wil.. ik ga aan hem vragen wat hij ervan denkt en aan de hand daarvan beslissen denk ik.. wanneer ik het nodig zal vinden zal ik zelf een 3de of 4de afspraak maken zodat ik 500% zeker ben over wat ik wil. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Dat is waar, ik heb al een hoop vragen opgeschreven maar waarschijnlijk vergeet op het consult zelf de helft te vragen :P Ik zou inderdaad ook pas de operatie uit laten voeren als je 100% zeker bent! Of dat nou na 1 consult is of na 5 consulten, daar heb je helemaal gelijk in! 

 

Inmiddels is de dag al wel weer voorbij.. dus.. dat is weer een dagje minder wachten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Vae:

@La. Dat is waar, ik heb al een hoop vragen opgeschreven maar waarschijnlijk vergeet op het consult zelf de helft te vragen :P Ik zou inderdaad ook pas de operatie uit laten voeren als je 100% zeker bent! Of dat nou na 1 consult is of na 5 consulten, daar heb je helemaal gelijk in! 

 

Inmiddels is de dag al wel weer voorbij.. dus.. dat is weer een dagje minder wachten! :D

Haha ja voila! :D Positief blijven en dan komt da allemaal dik in orde! ^_^ Dat het maar snel zover is! :43: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super aardige man is t @Vae

Ik heb 20 november consult gehad, en wordt 2 februari geopereerd. Ook de meiden daar zijn erg aardig en reageren ook snel als je mailt met vragen. 

Veel succes de 14e :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Auks:

Super aardige man is t @Vae

Ik heb 20 november consult gehad, en wordt 2 februari geopereerd. Ook de meiden daar zijn erg aardig en reageren ook snel als je mailt met vragen. 

Veel succes de 14e :)

 

Bedankt! Ik kijk er zo naar uit ^_^ Jij ook alvast succes, waar heb jij voor gekozen qua implantaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.